Skoči na vsebino

Servis ATV-jev, poraba, itd....


rkasteli

Priporočene objave

no ce kdo kej udguvarja kle pa d se kj spuzna na atvje ....

kupu sm en 150 kubicn atv ene kitajc a kva... u glaunm uspred je blo use zjeban, kolesa so mela placa najvec pa sm use zategnu pa namazou pa je mau bol ceprou se ne cist...na cest me velikat mece (atv je off-road drgac) pa se ko se po gmajn vozm u ksn klanc al pa.... no u glaunm zlo velikat mi ketna dol pade, ceprou je zategnena pa use je u redu razen to d ma spredn zubnik mau lufta a je zarad tega a sam zarad ubremenitve pa ce se ksnmu da nj napise kva nj nardim, k bo hmau zima spet pa sneg pa zimske radosti z motorjem ane pa nocem da mi usake 4 metre ketna dol pade... :headbang:

post-13344-1164058286_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je "ketna zategnjena" pomeni samo da sta verižnika dovolj razmaknjena, ali tudi da vzmet napenjalca dovolj dobro deluje?

Ali pa mogoče napenjalca sploh ni? Ker potem bi bilo možno, da se pri maksimalnih hodih obes razdalja med verižnikoma toliko zmanjša, da veriga pade dol...

Če je to to, potem je edino pametno tak napenjalec dobit in ga privarit ali privijačit na ustrezno mesto (in pri tem ne poškodovati - oslabiti - zadnje obese).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem točno kakšen napenjalec misliš jest mam samo zategneno ketno uspodj tko k se jo našpona d gre prmbližn 0,5 cm gor pa dol pa mi še z mer dol pade....

ke bi se pa dal dobit napenjalec?

poglej na slik maš označen kje se špona (špona se cela zadnja aksa!)

post-13344-1164117537_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje je problem ker ma prvi zobnik res velk placa k je pomojem neki zrablen notr d se kr mau pomika sm pa ke pa mislem d zarad tega dol pade ker zadj mam ketno dobr zategnjeno pa use...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

[attachmentid=87322]

Oprosti za pozen odgovor...

Tole je slika napenjalca, ki sem ga imel v mislih.

Dobiti bi se ga dalo pri nas, takšnega, kot je na sliki (ročica s koleščkom na koncu + vzmet). Pritrdišče/os pa je v bistvu vijak. Ročica je dolga mogoče 7 cm, lahko pa ti zmerim bolj točno, če se ti bo zdelo, da je to problem.

Sprednji verižnik pa tudi na teh naših štirikolesnikih ni povsem fiksen - ima malo zračnosti levo in desno - ampak nimam pojma zakaj. Že mora tako bit.

V glavnem, popolnoma sem prepričan, da je tak napenjalec nujen zaradi gibanja zadnje preme gor in dol - ker vrtišče zadnje preme in sprednji verižnik nista v isti osi, se razdalja spreminja.

Lahko poskusiš izmeriti, pa boš videl.

post-8772-1165160491_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal, se kot serviser za ATV-je s tem delom stavka ne strinjam.Oba pa dobro veva,zakaj ima verižnik prav na tem in njemu podobnem (beri Kitajskimi) ATV-ju zračnost.

In če že mora biti potem zakaj te zračnosti ni npr.pri Yamahah,Kawasakijih, in njim podobnimi ( beri ne-Kitajskimi) ATV-ji

- ima malo zračnosti levo in desno - ampak nimam pojma zakaj. Že mora tako bit.

Je pa pohvale vredno,da imaš rezervne dele na zalogi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kam pa naj ga namontiram

a naj ga kar privarim na motor...

drugače bi ga pa kar kupil, saj sem že sam hotel narediti nekaj podobnega doma

ti mi ga kar pošlji po pošti pa bom že jest sam doma naredil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem napisal, je os napenjalca hkrati vijak, s katerim je napenjalec pritrjen na zadnjo premo oziroma nihajko.

Torej bi moral nekam zvrtati luknjo.

Načeloma bi bilo vrtanje v verikalno steno nihajke sprejemljivo, če je sicer dovolj dobro dimenzionirana in iz dovolj kvalitetnega materiala.

Privarjenje dodatne konzolice (in vrtanje luknje v njo) je tudi rešitev, kjer pa je nevarnost drugačna - da oslabiš konstrukcijo zaradi temperaturnih sprememb v materialu.

Boš videl, kam boš sploh moral napenjalec namestiti, da bo imel dovolj hoda in zmeraj dovolj dober stik z verigo.

Za naročilo pa mi pošlji podatke na p.m.

Žal, se kot serviser za ATV-je s tem delom stavka ne strinjam.Oba pa dobro veva,zakaj ima verižnik prav na tem in njemu podobnem (beri Kitajskimi) ATV-ju zračnost.

In če že mora biti potem zakaj te zračnosti ni npr.pri Yamahah,Kawasakijih, in njim podobnimi ( beri ne-Kitajskimi) ATV-ji

- ima malo zračnosti levo in desno - ampak nimam pojma zakaj. Že mora tako bit.

Je pa pohvale vredno,da imaš rezervne dele na zalogi !

Hvala za pohvalo, ampak - a si ti prepričan, da se o pogovarjamo o istih stvareh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prepričan. :grim

Napenjalca verige ne omenjam,omenjam verižnik.Ali po domače "ta prvi zobnik za ketno"

(Sprednji verižnik pa tudi na teh naših štirikolesnikih ni povsem fiksen - ima malo zračnosti levo in desno - ampak nimam pojma zakaj. Že mora tako bit.)

Samo s tem,v oklepaju se ne strinjam.

Drugače pa sem mnenja (sam bi naredil tudi tako),da bi za montažo napenjalca raje privaril ( z mig-mag ali spet po domače co-2) konzolo,kot pa vrtal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej sm no nameraval da bi konzolo privaril... zanima me na katero mesto? spredaj, zadaj, zgoraj, spodaj.... ali je vseeno, ker mi ketna pada dol zadaj bi ga namontiral bol zadaj?

ps: poslal sem ti moj naslou

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne... a more bit tako kot na sliki pri ta prumu zubniku? a je loh pr tazadnmu ker men ketna tm dol pa de ne spredj :unsure:

na sliki je namontiran na spodnjem delu a ne bi bilo bolš če bi ga dau zgorej da bi bla ketna skos zgorej našponana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej sm no nameraval da bi konzolo privaril... zanima me na katero mesto? spredaj, zadaj, zgoraj, spodaj.... ali je vseeno, ker mi ketna pada dol zadaj bi ga namontiral bol zadaj?

ps: poslal sem ti moj naslou

Tačas ko jakec neha nabijati z glavo v steno in pride na dan s svojimi komentarji, nekaj mojih razmišljanj:

- kot sem napisal, moraš napenjalec namestiti tako, da bo imel dovolj hoda - da bo njegova vzmet že pri mirovanju dovolj napeta, pa da bo hkrati dovolj rezerve za dodatno napenjanje, ko se bo zadnja prema gibala gor in dol.

- odgovor na vprašanje zgoraj/spodaj je sledeč: načeloma bi naj bil napenjalec na tisti strani verige, ki ni obremenjena, ker je na obremenjeni strani le-ta tako ali tako napeta. Ker se vozi naprej več, kot vozi nazaj, pomeni, da bi to bilo spodaj.

- ideja, da bi bil napenjalec čimbolj zadaj potem pade, saj bi "spodaj in zadaj" pomenilo, da bi na prvi neravnini na cesti vse skupaj odtrgal. Razen seveda, če imaš kak ščitnik odzadaj in/ali ti bo preverjanje konstrukcije zadnjega dela vozila pokazalo, da bo prva reč v stiku s podlago v vsakem primeru kaj drugega kot napenjalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jakaATV, ne zastopiš. Njemu ketna dol pada zadaj in zgoraj, ne spodaj.

po mojem laičnem mnenju ketna pade dol zato, ker v nekem trenutku postane preveč ohlapna. če dodamo napenjalec, potem ta prepreči to situacijo. ker se voziš več naprej (to je napisal že nekdo pred mano) je načeloma ketna zgoraj dovolj napeta in napenjalec po mili volji montiraš na spodnjo stran in niti ni važno kje, le da bo imel dovolj hoda, da bo preprečil maksimalno ohlapnost ketne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jakaATV, ne zastopiš. Njemu ketna dol pada zadaj in zgoraj, ne spodaj.

Zato pa :headbang: ker nič ne zastopim :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ziujo spet jest

a ma kdo prodaja kakšno balanco (krmilo a kuko se že reče) - sm skakou pa sm jo čist du konca skrivu :slap:

Pokaži sliko,da vidim kakšna je balanca.Jih je kar nekaj na zalogi.Pa še moped tud lahko slikaš,da vidmo,kakšen je to stroj B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm že kupu balanco ud atx-a pa je čist čist ista samo da je še ojačana ;)

če hoč sliko mojga stroja morš mau pučakat ker je trenutno čist du konca razdrt, zarad tega k sm skakou pa sm enkat mau pustran skoču pa sm poj tut mau pustran letu pa poj tut mau pustran pristou

p.s.:glede tistega napenjalca - naredu sm ga mau drgač mislem samo z drugmu fedram pa zj dela ful dobr - niti enkat mi še ni dol padla ( prej sem se vozu u mau večji klanc pa mij že dol padla) - bom dau mau slik da vidte! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako skače:D

jest sm sam mau probavou skakat sm naredu eno skakalnco pa doskok pa sm ene parkat skoču na slik je dost mejhna ( dva kupčka zemlje ) sam zame je to kr dost ker mam atvja šele 2 mesca pa še moj mutor ni lih primern za skakanje ker ma use preslabo narjen

slikou sm pa tut napenjalec d vidte kuko sm zj naredu!

res d zgleda mejhna sam morm pridt res res hitr d čes skočm na doskok tko d grem tut dost u luft sm pa nekajkat skoču pa nism nč slikou poj sm pa še padu pa vs mutor zbu ( spet ) :)

tko d zj mam dost skakanja z atvjam - se raj vozim po hribih ker jh mamo velik pa najbolše puti so tko d bom skakou zj raj s kroslo - je velik laži pa še več skočš

dej xxxl dej pošl mau slike d vidm kuko sploh skačeš - jest sm drgač str 15 ane tko da je še dost pred mano - se bom še nauču ( med temu pa zbu ene 65 mutorjou) in zj bom upam kupu tut en mučnej mutor saj ene 250 ccm tko d se bo dal skakat

post-13344-1169494779_thumb.jpg

post-13344-1169494799_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja skakalnca je bla douga 6 m (med skakalnico in doskokom) tko da kr dost sam res nimam nobene slike, ker sploh ne upam šenkat skočt ker bom spet use zbiu, ceu mutor

na sliki poglej kako mam jest - kako bi blo pa fajn narjen za skakat ;) :)

leva je moja, desna pa yamaha 660r (ta ma bolš narjen :lol: )

post-13344-1169495842_thumb.jpg

post-13344-1169495853_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!