Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
FalcoR

Arrow izpuhi

Recommended Posts

miklavc

Mene pa zanima ali je kakšna občutno velika razlika med alu verzijo in titan verzijo arrow izpuha, ter kakšna če sploh je(razen v materialu).

Lp, Miklavc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krezumica

A ma kdo homologiran ARROW ŠPORTNI IZPUH?? in sicer bi rabil sliko kje ima napisano marking številko za homologacijo in če je še kaj drugega napisano na notranji strani izpuha...

hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krezumica

ne samo to... tudi motor imam isti kot ti :D

Ti poškljocam tekom tedna dimnik in papirje, pa ti pošlem slike ;)

špica....tnxxx :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nikko

Motocikel ki sem ga pred kratkim kupil (R6 2000) ima ARROW izpuh vendar ni homologiran. Ker nočem met težav s policaji in sitnosti na tehničnem sem zato poklical v italjansko podjetje ARROW kjer so mi rekli da naj jim sporočim serijsko številko izpuha ki jo najdem na zadnjem delu. Vendar smo ugotovili da moj izpuh sploh ni street legal saj nima serijske, piše pa namesto tega NOT FOR ROAD USE. Po poslanih slikah mi je gospod iz podjetja ARROW zatrdil da je sicer njihov izpuh, vendar ni za na cesto. Ko sem ga prosil da naj mi pošlje certifikat za katerega od cestnih izpuhov mi je rekel da to žal ni dovoljeno. Zato prosim koga ki ima ARROW certifikat, če mi lahko priskrbi kopijo.

Edited by nikko

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Motocikel ki sem ga pred kratkim kupil (R6 2000) ima ARROW izpuh vendar ni homologiran. Ker nočem met težav s policaji in sitnosti na tehničnem sem zato poklical v italjansko podjetje ARROW kjer so mi rekli da naj jim sporočim serijsko številko izpuha ki jo najdem na zadnjem delu. Vendar smo ugotovili da moj izpuh sploh ni street legal saj nima serijske, piše pa namesto tega NOT FOR ROAD USE. Po poslanih slikah mi je gospod iz podjetja ARROW zatrdil da je sicer njihov izpuh, vendar ni za na cesto. Ko sem ga prosil da naj mi pošlje certifikat za katerega od cestnih izpuhov mi je rekel da to žal ni dovoljeno. Zato prosim koga ki ima ARROW certifikat, če mi lahko priskrbi kopijo.

In dosegel ne boš nič, ker prevod NOT FOR ROAD USE pomeni, ni za cestno uporabo ;), sorry za sarkazem, vendar tako je. Brez legalnega izpuha in cifer, je bolj težko kaj doseči (ni pa nemogoče), in potem se vprašaš če ni bolje kupiti rabljenega takšnega, ki ima vse papirje..

Pa srečno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukabogo

ne bo šlo, ker ni številk na izpuhu. ejeki pa to. ena redkih stvari kjer morajo boti e-ji gor :evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nikko

No sej vem da izpuh ni za legalen za na cesto, samo če si sposodim legalnega in ga homologiram, potem je vse ok. Sigurno ne bo šel noben policaj gledat če so na vročem roru res cifre gor. Sej tko se dela tudi pri avtomobilih. Drugače pa sem zraven dobil tudi serijski izpuh, tako da novega prav gotovo ne bom kupoval.

Torej čakam, če je kdo pripravljen pomagat prosim na ZS (vrnem uslugo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
TheMan

No sej vem da izpuh ni za legalen za na cesto, samo če si sposodim legalnega in ga homologiram, potem je vse ok. Sigurno ne bo šel noben policaj gledat če so na vročem roru res cifre gor. Sej tko se dela tudi pri avtomobilih. Drugače pa sem zraven dobil tudi serijski izpuh, tako da novega prav gotovo ne bom kupoval.

Torej čakam, če je kdo pripravljen pomagat prosim na ZS (vrnem uslugo).

pri motorjih avspuh ni nekako skrit in se da videt številke brez kakršnega koli truda. ponavadi so s takim nameno številke tudi na lepo vidnih mestih... :winkiss:

obilo sreče pri rešitvi problema.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls

No sej vem da izpuh ni za legalen za na cesto, samo če si sposodim legalnega in ga homologiram, potem je vse ok. Sigurno ne bo šel noben policaj gledat če so na vročem roru res cifre gor. Sej tko se dela tudi pri avtomobilih. Drugače pa sem zraven dobil tudi serijski izpuh, tako da novega prav gotovo ne bom kupoval.

Torej čakam, če je kdo pripravljen pomagat prosim na ZS (vrnem uslugo).

O,pa bo! Če ne naš,pa avstric. Izkušnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

No lahko mu napišem, da smo tudi mi ta plavi prisotni na forumu, ampak glasen ali preglasen izpuh ni največje zlo tega sveta, po domače, če je vse ostalo OK mu verjetno ne bomo samo zaradi tega jajc trgali, če pa je to samo ena izmed 5 kršitev, pa se zna kak zagret tudi v to spustit, predvsem če je iz Griča (ti so načeloma precej bolj podkovani v teh zadevah in predvsem bolj dosledni). Zgolj moje osebno mnenje in nikakor uradno stališče, da ne bo pomote. Pa tudi glede višine kazni pri Avstrijcih (35€?) se ne bi preveč sekiral, je naša malo bolj morilska.

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

No lahko mu napišem, da smo tudi mi ta plavi prisotni na forumu, ampak glasen ali preglasen izpuh ni največje zlo tega sveta, po domače, če je vse ostalo OK mu verjetno ne bomo samo zaradi tega jajc trgali, če pa je to samo ena izmed 5 kršitev, pa se zna kak zagret tudi v to spustit, predvsem če je iz Griča (ti so načeloma precej bolj podkovani v teh zadevah in predvsem bolj dosledni). Zgolj moje osebno mnenje in nikakor uradno stališče, da ne bo pomote. Pa tudi glede višine kazni pri Avstrijcih (35€?) se ne bi preveč sekiral, je naša malo bolj morilska.

LP Bajsi

Evo Bajsi, rabimo takšne kot si ti, da iz prve roke pove, kako ti vidiš motorista, ki ima vse na motorju po predpisih, homologirano itd. vendar se vozi brez db-killerja.

Ker roko na srce, moje mnenje, je bolje če te voznik v avtu sliši in je pozoren nate, kot nekateri, ki se vozijo z dolgo lučjo in ostaneš slep, ko pogledaš v vzvratno ogledalo...

pa lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
colin

No sej vem da izpuh ni za legalen za na cesto, samo če si sposodim legalnega in ga homologiram, potem je vse ok. Sigurno ne bo šel noben policaj gledat če so na vročem roru res cifre gor. Sej tko se dela tudi pri avtomobilih. Drugače pa sem zraven dobil tudi serijski izpuh, tako da novega prav gotovo ne bom kupoval.

Torej čakam, če je kdo pripravljen pomagat prosim na ZS (vrnem uslugo).

...men je zadnjič, ko so me ustavl na blejskem koncu pogledu cifre!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda61

Novi izpuhi Arrow so kar precej izboljšani in seveda homologirani. Za info se lahko obrnete na info@arrow-izpuhi.si ali na telefon 040/740321.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsignific

So TopMoto še vedno pravi naslov za Arrow, ali je možno še kje drugje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!