Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW R 1200 R

Recommended Posts

Špilferderber

mater sui pa hitr, jaz sem glihkumej mail odprl in začel brat...... :D

Črnih 109 konjičev - to bi kar blo :grim

pa težo spucal pod 200 kil, znižali auspuh za dva enakovredna kufra..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

in dodatno,

če se še gremo neko sprevrženo križno logiko

R1150R

10.600€ (D) ~ 2.694.186,00 SIT (SLO)

in ocena za objavljene nemške podatke za R1200R

11.200€ (D) ~ 2.846.687,00 SIT (SLO)

dobrih 600€ oz okoli 150kSIT dražje..

tj. 25€ po dodatni kobili

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

:?

Ne vem no... meni se zdi novi R 1200 R bolj nekakšen oblikovni naslednik R 1100 R, kot pa novejšega R 1150 R.

Slike:

R1100R

[attachmentid=75121]

R1150R

[attachmentid=75122]

R1200R

[attachmentid=75123]

post-6668-1152529538_thumb.jpg

post-6668-1152529609.jpg

post-6668-1152529680.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

zanimiva študija.. drži..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

bi morali dat gor od K1200Ra vsaj luč, bi blo pa čisto nekaj drugega :grim

no ja mogoče bodo pa spet Rocksterja naredili :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
miha

a je kdo dav narest zascite za cilindre ce kdo kej ve kje se da to dobit nej mi sporoci lepo prosim

in sicer to za bmw r 1200 rt sicer so pa cilindri pri vseh isti :D

lp miha

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Wunderlih-ovo opremo se da naročiti pri ... (na PM - da me spet ne oglobijo), . Cene se kao Wunderlih + 10% rok dobave 7-10 dni

Jaz že čakam svojo robo, naročil prejšnji teden :? (še ni potekel rok)

Share this post


Link to post
Share on other sites
netopir1930

tukaj so slike iz predstavitve R 1200 R na BMW Meetingu v Garmischu!

v živo je še veliko lepši!! :wub:

bil pa je tudi glavna nagrada in prvi se bo po cestah Evrope vozil čeh... :OK:

post-4065-1152708793_thumb.jpg

post-4065-1152708824_thumb.jpg

Edited by netopir1930

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Ner vem no...... sicer sem fan linije R1XXXR in BMWja nasploh ampak tam okoli števcev in tiste čudne šipce mi ne zgleda skladen ostalo še kar gre, je pa razveseljiv podatek o moči motorja

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

novi fotosi iz GS na http://www.bmw-motorrad-bilder.de/index.php?cat=11

na slikcah si poglejte novo Akrapovic Laser serijo, narejeno posebej za nove bemfle..

6,5cm višji,

2,5cm krajši in

9,5cm ožji..

tale zadnji podatek me moti.. <_<

post-685-1152789195.gif

post-685-1152789202.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

:huh:

post-685-1152789791_thumb.jpg

post-685-1152789806_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

zadek predolg, preveč štrli čez,da bi mi bil privlačen v simslu kompaktnega in močnega nakeda ... prejšnji definitivno bolj všeč vizualno, po specifikaciji pa seveda ta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

prejšnji definitivno bolj všeč vizualno, po specifikaciji pa seveda ta

podpis

mogoče bodo pa za R1150R naredili service pack

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMBe

tukaj so slike iz predstavitve R 1200 R na BMW Meetingu v Garmischu!

v živo je še veliko lepši!! :wub:

bil pa je tudi glavna nagrada in prvi se bo po cestah Evrope vozil čeh... :OK:

matr a bom res mogu prešaltat na BmW :D

no moj tapru tazaresen motor je bil bemfl 1986 leta ,BMW 100RS :OK:

za tiste čase avion ko so se Miličniki vozili še na mopedih :grim

pravjo da prva ljubav nikol ne ugasne :hmm:

Edited by Avtokad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

a mogoče kdo ve, kaj je tole:

post-685-1152790930_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Še nekaj senzorjev več :hmm:

Another technological first is the TPC (Tyre pressure control) sensor that is still under development. We are simply talking about a sensor in the wheels that allows you to check tyre pressures on the move. If the pressure drops a yellow warning light will appear on the console and if the pressure drops dramatically (puncture or similar) the warning light turns red.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

Še nekaj senzorjev več :hmm:

fajn ja,

sam da lahko še kaj zraven crkne :)

(tudi mojo lambda sondo so vpoklicali)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!