Skoči na vsebino

BMW R 1200 R


Špilferderber

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Js ga imam. In prej sm imela Bulldoga. ;)

Noben ne bo nabijal, ker mislim, da sem še vedno edina (ali pa se ostali ne oglašajo) s tem motorjem. Povej, kaj te zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zadovoljna do neba. :kva2: Ne morem prehvalt. :kva2: Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna?

Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram.

Dej bova mal temo nafilala :OK: Menda sem še vedno edina tle gor... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadovoljna do neba. :kva2: Ne morem prehvalt. :kva2: Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna?

Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram.

Dej bova mal temo nafilala :OK: Menda sem še vedno edina tle gor... :blush:

No, no, edina pa nisi...

Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat...

Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, no, edina pa nisi...

Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat...

Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"!

No, no, edina pa nisi...

Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat...

Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"!

No men je tut všeč.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater letnik pa je tvoj? Imaš ESA?

2007. Nimam ESA. Glede na to, da sem skos na asfaltu in na čimboljšem asfaltu... niti ne čutim potrebe. ASC pogrešam po dežju.

No, no, edina pa nisi...

Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat...

Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"!

Eh, tebe itak nikjer ni in najprej se mi namali tlele pred vrata s tvojim pol bom pa vrjela :sleep2::004

Hud je k pajk!

se strinjam..gsa se bolje pelje.

Upam, da si oba temeljito testiral. Je pa stvar okusa. GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat...

Ne drazi :)

Ze tri leta izpolnjujem BMWjev on line obrazec za testno furo. Prav zelo zelo me matra kaksna je razlika mec 1150 in 1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadovoljna do neba. :kva2: Ne morem prehvalt. :kva2: Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna?

Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram.

Dej bova mal temo nafilala :OK: Menda sem še vedno edina tle gor... :blush:

Imel tudi sam kar nekaj časa zelo zelo resen namen kupiti R1200R, sploh moder mi je bil všeč. Pregledal sem vse možne oglase na mobile.de (pri nas jih ni bilo ravno veliko na voljo takrat). Ampak ker se z motorjem vozim ogromno tudi v službo ob hladnejših jutrih (nekaj veselja pa mora biti, a ne :boobies:) , sem svojo željo temu ustrezno nadgradil z vetrno zaščito in kupil R1200RT - modrega, seveda :OK:

Mi je pa pri novem modelu R-a zelo všeč model Clasic, pa novi števci mi tudi ugajajo.

Še moja osebna izkušnja:

Če boš imela kdaj priliko, pa zamenjaj originalno vzmetenje z Wilbers-ovim. Preverjeno že tako dobro lego (zlasti v nagibu) popelje še vsaj en nivo višje. Lani sem tako z največjim užitkom "naklepal" 30.000km.

Želim ti še veliko lepih kilometrov na "privetrni" strani, mi na RT-jih smo namreč na "zavetrni" strani. :yea1:

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej se ziher najdejo kake lične šipe. Da bi na mojga japonca tišal kakšno me kr mine, čeprav je bil suffer čez celo avstrijo po avtocesti v družbi dveh motorjev s šipo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da si oba temeljito testiral. Je pa stvar okusa. GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr. :kva1:

temeljito nisem nič testiral, ker nisem testni voznik, pa plesalec tudi nisem..sem pa ugotovil, da gre gsa dosti bolje skozi ovinke, že v kratki 50 kilometerski furci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, js sm tok vesela k se u tej temi dogaja! Tenks! :OK:

Ne drazi :)

Ze tri leta izpolnjujem BMWjev on line obrazec za testno furo. Prav zelo zelo me matra kaksna je razlika mec 1150 in 1200.

Kako pa da po vsem tem izpolnjevanju še nisi prišel do testa? Sej menda imajo kakšnega registriranega? Al pa prosi bladzota, on jih ma tolk, da jih prodaja :grim

1150 in 1200? 1150 je BMW, taprav škatlast, mal neroden... tak. Zavaljen bavarc. 1200 je pa mladenič u jerhastih hlačah, nabrit, poskočen in z vsemi žavbami namazan. S to serijo so dejansko naredil skok in ne vem kaj misljo naprej. Novega R-a ni od nikoder... Hvalabogu :whistle:

Imel tudi sam kar nekaj časa zelo zelo resen namen kupiti R1200R, sploh moder mi je bil všeč. Pregledal sem vse možne oglase na mobile.de (pri nas jih ni bilo ravno veliko na voljo takrat). Ampak ker se z motorjem vozim ogromno tudi v službo ob hladnejših jutrih (nekaj veselja pa mora biti, a ne :boobies:) , sem svojo željo temu ustrezno nadgradil z vetrno zaščito in kupil R1200RT - modrega, seveda :OK:

Mi je pa pri novem modelu R-a zelo všeč model Clasic, pa novi števci mi tudi ugajajo.

Še moja osebna izkušnja:

Če boš imela kdaj priliko, pa zamenjaj originalno vzmetenje z Wilbers-ovim. Preverjeno že tako dobro lego (zlasti v nagibu) popelje še vsaj en nivo višje. Lani sem tako z največjim užitkom "naklepal" 30.000km.

Želim ti še veliko lepih kilometrov na "privetrni" strani, mi na RT-jih smo namreč na "zavetrni" strani. :yea1:

Če bodo, bodo Ohlinsi. Zaenkrat na vzmetenje še nimam pripomb, našla sem idealno nastavitev in to je to. Ker v glavnem potujem severno in zahodno od nas, težav z zelo slabimi cestami nimam. Kadar pričakujem kakšno sranje, prisedem na GSA. B)

Veterna zaščita je res slaba oz. je ni... ampak za brzine tam do 120, 130 je čisto zadosti. Več se pa jaz ne peljem, ker se mi ne da ožemat. No, razen če mi kakšni mladci v napumpani trojki v štric pripeljejo jim dam mal auspuhe za povohat. Ko zginejo z obzorja apnem na 110 in lovim sapo :rolleyes:

Pa sej se ziher najdejo kake lične šipe. Da bi na mojga japonca tišal kakšno me kr mine, čeprav je bil suffer čez celo avstrijo po avtocesti v družbi dveh motorjev s šipo :)

Lične šipe. A ta kombinacija obstaja? Js imam uno "sport", ki pokrije samo števce in ves zračni tok preusmeri s prsi na čelo. Yaaaay :010 NOT! Na Motorrad daysih v GP so imeli miljon različnih šip, nižjih, višjih, ožjih, širših, temnih, svetlih... mejduš, da bi lahko nekaj našla. Ampak za v službo imam Vespo s poštarsko šipo in tukaj se pri meni konča. R je šminka, še kufre mu težko nataknem.

temeljito nisem nič testiral, ker nisem testni voznik, pa plesalec tudi nisem..sem pa ugotovil, da gre gsa dosti bolje skozi ovinke, že v kratki 50 kilometerski furci.

No, včeraj sem še razmišljala o tem. Mislim, da sva krivična tako do GSA kot do R-a. Primerjat ta dva motorja je kot bi primerjal M3 in Toyoto Land Looser. Imata drugo namembnost, drugo konstrukcijo... vse. Ma pa R eno pomanjkljivost - za doseganje vrhunskih občutkov skozi ovinke mora imet res dobre gume, pa ne po gripu ampak po obliki. Na to je zelo občutljiv in če dobiš kakšnega, ki tega nima na test, se ti bo zdelo, da je kot lojtrni voz. Jaz bi ga kmalu dala na prodaj, ker nisem vedela, da sem pogulila gumo v špico - vsi so trdili, da bo ratala trda in stara preden jo bom olupila. No pa sem vseeno pridrsala do čepkov v manj kot pol leta. :rolleyes:

Bolj trdo podvozje, drža bolj na preži, krajši hod vilic in bolj odziven gas mu dajejo to igrivo potezo. GS tega nima -- in če ti to ni všeč, potem je jasno, da ti je GS ljubši. Primerjamo pa lahko kvečjem R in kakšnega drugega nakeda.

BTW, danes je točno eno leto kar sem ga pripeljala domov. O kako je blo luštn! :wub: Tkole smo ga tlačil v sobico, kjer počiva. BAJS.

post-31596-0-65332600-1357634359_thumb.jpg

post-31596-0-46583400-1357634391_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma pa R eno pomanjkljivost - za doseganje vrhunskih občutkov skozi ovinke mora imet res dobre gume, pa ne po gripu ampak po obliki. Na to je zelo občutljiv in če dobiš kakšnega, ki tega nima na test, se ti bo zdelo, da je kot lojtrni voz. Jaz bi ga kmalu dala na prodaj, ker nisem vedela, da sem pogulila gumo v špico.

Ej tole je pa čista resnica - velja tudi za RT...pa saj je okvir praktično enak na obeh motorjih. Prednja guma se proti koncu življenske dobe res ekstremno ošili v špico in potem začne motor neugodno padati v zavoj. To izkušnjo imam tako na Dunlop Road Smart I kot na treh kompletih Metzeler Z8 interact. Letos bom startal v sezono s čisto novim komletom Dunlop Road Smart II, pa bomo videli, kako se obnese. Ali lahko vprašam, če je tudi pri R-u tako, da ko je zadnja guma fuč, je tudi prva povsem poradirana in zrela za zamenjavo (ali pa to samo meni uspeva :kva1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je to precej odvisno od načina vožnje. Jaz sem vedno menjal obe hkrati, ker ko je bila zadnja na koncu, tudi prednja ni imela več dosti na straneh. Pač na "trikotnik" pobrana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr. :kva1:

Kakšna artikulirana in slikovita primerjavica :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej tole je pa čista resnica - velja tudi za RT...pa saj je okvir praktično enak na obeh motorjih. Prednja guma se proti koncu življenske dobe res ekstremno ošili v špico in potem začne motor neugodno padati v zavoj. To izkušnjo imam tako na Dunlop Road Smart I kot na treh kompletih Metzeler Z8 interact. Letos bom startal v sezono s čisto novim komletom Dunlop Road Smart II, pa bomo videli, kako se obnese. Ali lahko vprašam, če je tudi pri R-u tako, da ko je zadnja guma fuč, je tudi prva povsem poradirana in zrela za zamenjavo (ali pa to samo meni uspeva :kva1: )

Jah, bladzo... ne vem, če imava dovolj podatkov za statistično veljaven zaključek ampak... tudi meni se je to zgodilo. Ekstremno sem predno pobrusila v špico pa so mi mladci na plastičnih projektilih solili pamet, da počnem to in ono in tisto (bremzanje globoko v ovinek, nažiganje gasa še v naklonu in ne vem kaj) - pa sm postala pozorna in tega RES ne delam.

Meni je hitrejša polovica za prmejduš zagotovila, da se bodo te gume (Z8, ki so ble ob nakupu gor, skoraj nove, obe) postarale skupaj z mano in o menjavi nisem razmišljala. "Tok k se ti pelš bojo prej trde ratale, kva jamraš". No, ko sem si uničla Dolomite zarad špičastih gum in kroničnega uhajanja motorja v ovink... ko sm predrkala use možne nastavitve, ker je motor opletal in plajhal... je končno blagovolil pogledat tisto, kar meni že skos ni dalo miru. Prednja guma je bla ŠPI-ČAS-TA in obrabljena do konca... ja, zadnja pa... bi zdržala do konc sezone. In pol mi stisnne "Punčka, a maš ti kej dinarčkov??" :P Pa sta bili naenkrat menjani obe, imam račun.

Vulkanizer me je celo vprašal, če menja samo prvo... pa sem menjala obe. Itak. Tko, da ja ... še več kot to, kar si ti napisal. Zadnja je pa enakomerno poguljena oz. proti koncu je ratala mal ploščata zaradi par daljših avtocestnih odsekov.

Ne vem, ali je to stvar kombinacije gumena masa/karkasa pri Metzelerju in bo na Dunlopu drugače... ampak mislim, da je ta obraba tako ekstremna, da ne boš na nobenih gumah prišel na princip 2 zadnji - 1 prednja.

Hvala bladzo, potolažu si me. Legenda bladzo. :004 Mogoče pa le nisem "kramp".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, jst sm misla, da je tist post od bladzota.

sori, skalaprava! :blush: ne mi zamert prosim, zamenjaj vse "bladzote" v mojem zgornjem postu s tvojim imenom. :blush: oprosti.

bobk, kr u akcijo! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ampak mislim, da je ta obraba tako ekstremna, da ne boš na nobenih gumah prišel na princip 2 zadnji - 1 prednja.

Hvala bladzo, potolažu si me. Legenda bladzo. :004 Mogoče pa le nisem "kramp".

No lepo, jest (skalaprava) sem te potolažil, lubčka je pa bladzo dobil :slap: .... naslednjič si mi dolžna dvakratnega :004

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, kam ste se zdej zgubil, legende? :?

 

Jst mojga že ful pogrešam... pa tko slabo kaže s temle vremenom letos. Še z Vespo se ne morm vozit :cry:  :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!