Skoči na vsebino

BMW R 1200 R


Špilferderber

Priporočene objave

Če komu ni všeč standarni izgled novega BMW R1200R....tale predelava iz Švice izgleda vsaj meni top šit!

13640978_1749160165354280_48406592857725

13770333_1749160152020948_37135457226487

13925876_1749160168687613_32008634941468

13923612_1749160228687607_63653430357547

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, skalaprava pravi:

Če komu ni všeč standarni izgled novega BMW R1200R....tale predelava iz Švice izgleda vsaj meni top šit!

 

- izpuh se mi ne dopade

- še manj pa ta barva..me preveč spominja na temeljno barvo..

- črna bi bolj pasala :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, skalaprava pravi:

Če komu ni všeč standarni izgled novega BMW R1200R....tale predelava iz Švice izgleda vsaj meni top šit!

13640978_1749160165354280_48406592857725

13770333_1749160152020948_37135457226487

13925876_1749160168687613_32008634941468

13923612_1749160228687607_63653430357547

A je prednja luč od MT 07? Kar nekaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plastičn brez top šit :P sicer pa naj si Diavela pogledajo...če se že grejo take zadeve

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Kako je z zanesljivostjo R1200R motorjev, kardana, itn. Mogoče bi kupil rabljenega, tam okrog 2010 letnik z ABS-om. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...

Zdravo, odločam se za nakup R 1200 R med letnikom 2006 - 2008 vsi imajo okoli 60-70.000 km.

Zanimajo me vaše izkušnje glede navedenega motorja, prednosti / slabosti? Na kaj bi posebej pozoren pred nakupom.

Življenjska doba agregata, pričakovana življenjska doba kardana in stroški vzdrževanja napram japoncev?

Naj še dodam, da letno naredim nekje do 3000 km. 

Za vse informacije se v naprej zahvaljujem. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, LadoKu pravi:

Zdravo, odločam se za nakup R 1200 R med letnikom 2006 - 2008 vsi imajo okoli 60-70.000 km.

Zanimajo me vaše izkušnje glede navedenega motorja, prednosti / slabosti? Na kaj bi posebej pozoren pred nakupom.

Življenjska doba agregata, pričakovana življenjska doba kardana in stroški vzdrževanja napram japoncev?

Naj še dodam, da letno naredim nekje do 3000 km. 

Za vse informacije se v naprej zahvaljujem. 

 

preden se odpre nova tema, se preveri, če tema o dotičnem motorju obstaja. In ko obstaja, se tule, kamor si prestavljen, tudi lahko povpraša za nasvet.

Vsekakor pa predlagam, da malo prebereš tole temo, v nji je veliko odgovorov, ki ti lahko koristijo.

Določena, bolj splošna vprašanja se lahko povpraša pa v temi bmw razno.

60-70kkm niso neki hudi kilometri za ta motor. S predpostavko, da je redno vzdrževan. Definitivno pa je ob nakupu smiselno preventivno opraviti nekaj generalnih zadev, kot menjave raznih tesnil, kontrole kardana (bodo lastniki več vedeli od mene), raznih filtrov goriva in podobno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, LadoKu pravi:

Zdravo, odločam se za nakup R 1200 R med letnikom 2006 - 2008 vsi imajo okoli 60-70.000 km.

Zanimajo me vaše izkušnje glede navedenega motorja, prednosti / slabosti? Na kaj bi posebej pozoren pred nakupom.

Življenjska doba agregata, pričakovana življenjska doba kardana in stroški vzdrževanja napram japoncev?

Naj še dodam, da letno naredim nekje do 3000 km. 

Za vse informacije se v naprej zahvaljujem. 

 

Jaz imam RT letnik 2007...agregat je isti! Imam sedaj 296.000km, če ti to kaj pove. Sem pa menjal enkrat kardan na 180.000 km in en ležaj v menjalniku je crknil pri 220.000km, če se ne motim. Agregat sam pa še ni bil odpiran. Sklopko sem letos menjal preventivno, ampak celo ta bi bila še ok. Preventivno sem menjal tudi vse ležaje v zadnjem kotnem prenosu....po mojem tam nekje pri okoli 200.000km. Včasih zasolzi semering na zadnjem kotnem prenosu. Strošek popravila minimalen, čeprav izgleda grdo, kadar olje tam curi. torej kar se tega tiče, se zadeva pri 100.000 šele dobro uteče, tako da 70.000km pri teh motorjih ni nobel bav bav. Še ko sem se zaletel v avto, ki me je izsilil  in je bil avto potem nevozen, je ta tank od motorja kresnil :smoke: Prej bo crknil moj drugi motor S1000XR, ki ima 4x manj kilometrov od RT.

Torej, če potegneš črto in delaš po 3000km letno in če te ne moti prepih (R1200R nima namreč nikakršne vetrne zaščite!), ga boš imel lahko do penzije, potem pa še tvoj sin in tvoj vnuk :naughty: 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, LadoKu pravi:

Kako pa je z vzmetenjem ESA ? Kolikor sem na tujih forumih zasledil še kar rade crknejo. Popravila ali menjava je pa lahko nenormalno draga. 

ne, ne crkujejo kar tako. Popravilo pa ni poceni, kot ni poceni nič na bmw, al pa ktm, al pa motorju, ki je naloudan z vsem mogočim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, LadoKu pravi:

Kako pa je z vzmetenjem ESA ? Kolikor sem na tujih forumih zasledil še kar rade crknejo. Popravila ali menjava je pa lahko nenormalno draga. 

Crkne ponavadi mali koračni motorček in sicer tako spredaj, še bolj pogosto pa zadaj, v največ primerih zaradi vdora vode. Ampak ta koračni motorček ni drag...Čarman motorsport je to rihtal...tudi meni!

Malo večja težava je, če crkne oz. zariba mehanizem za zategovanje zadnje vzmeti. To se pa po navadi dogaja zato, ker 120 kilogramski možakarji spreminjajo prednapetost vzmeti med tem, ko sedijo gor s svojo boljšo polovico!

Prednapetost se spreminja samo ko je motor razbremenjen in se ne premika po cesti, samo enim to ne potegne, pol pa jokcajo, da se je ESA pokvarila! Tudi mojo ESA je prejšnji lastnik zjebal na tak način...sem dal potem gor rabljen mehanizem od GS-a, ki je že bolj dodelan in robusten, pa gotova maša :P

Seveda, če boš šel pa v Avtoval, ti bodo pa prodali celo novo zadnjo vzmetno nogo, ker tega malega koračnega motorčka za dušenje ali pa mehanizma za zategovanje vzmeti posebej ne dobiš! Cena nove zadnje vzmetne noge je potem pa pol motorja! Enako velja recimo za ABS modul. Če ti bo crknil noter motorček, ti bodo na uradnem servisu prodali nov modul za 1500€. No, popravi se ga pa za kakih 150€ max. Ali pa kupiš rabljenega, ker jih je na trgu veliko na voljo...sam povem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!