Jump to content

Predvidevanja, nasveti in osebna varnost


moto rider

Recommended Posts

vozite tako, da vam policisti ne morejo potem pripisati "neprilagojene hitrosti". to je glavni trik.

Link to comment
Share on other sites

Edino moje pravilo:

Bodi pripravljen na vse...

To pa lohk velik pomeni, jst to vzamem kot to, da vedno pričakujem, da mi bo neka havba skočla na cesto in se bom mogu zmaknt, tko si pustim dost placa in še pripravlen sem :D :OK:

Link to comment
Share on other sites

Pri vožnji v dežju bodite pozorni tudi na vozila pred seboj. Dvakrat me je že rešil avto ki mi je pravočasno nakazal veliko lužo na cesti s tem ko sem opazil močno špricanje vode izpod koles. Zamašen je bil namreč jašek ob cesti in je nastala luža globoka 20cm, pa dolga 10m. Na predstavljam si, kako bi lahko zaplaval pri 80km/h. Da o varnostni razdalji v dežju ne zgubljam besed.

Pa še nekaj v predorih: Poleti nas večina vozi s sončnimi očali, neosvetljeni predori pa zgledajo kot skok v neznano. Pri nas jih je sicer večina osvetljenih, za kraje bivše juge pa lahko rečem, da so izjeme.

Link to comment
Share on other sites

Pa še nekaj v predorih: Poleti nas večina vozi s sončnimi očali, neosvetljeni predori pa zgledajo kot skok v neznano. Pri nas jih je sicer večina osvetljenih, za kraje bivše juge pa lahko rečem, da so izjeme.

Tale problem zelo elegantno rešiš z npr. Schuberth čelado, ki ima senčnik, katerega pred predorom dvigneš :D

Pozdrav od Roberta

P.S.: Drugače pa bi res marsikaterega delno vsaj v belo popleskali, recimo tisti pri Godoviču je kdaj prav neprijeten .)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

..........................čez prometni pas za nasproti vozeča vozila, kjer je pri padcu z glavo trčil v kovinski količek varovalne ograje. Čeprav je imel zaščitno čelado, je zaradi posledic padca umrl na kraju nesreče. (STA/Foto BOBO)...............

(to je bil citat iz poročila STA)

Moja misel:

V vsakem ovinku, kjer me "spremlja" "varovalno-ubijalska ograja" sem nekako bolj napet,roka "spusti plin" in ko pridem mimo, se z mešanimi občutki peljam naprej.........

....ne vem, nekako dobivam "rešpekt" pred temi ograjami......

Edited by Damian
Link to comment
Share on other sites

Vožnja v dežju, (predvsem za večje število kilometrov), je lahko tudi v užitek, :hmm: če upoštevamo sledeče;

Ustrezna dežna oprema; :grim

a) Kvaliteten dežni kombinezon, škornji & rokavice (tudi termo - hlad!)

Tule

bi nekaj dodal h tem "dežnem kombinezonu", ker sem ravno včeraj v trgovini hotel prepričati nekoga, naj ne kupi črnega dežnega kombinezona. Jasno, da se ni dal .. ker je črn dežni kombinezon pač "trademark" slovenskih motoristov. Zanimivo, da na cesti vidim veliko tujih motoristov, ki v dežju vozijo skoraj vsi v živahno pisanih kombinezonih.

Ker

je v dežju vidljivost po navadi bistveno slabša, posebej ob poletnih plohah in nevihtah,

naj bo dežni kombinezon čimbolj žive barve, da ste na cesti opazni. V dežju so hitrosti precej nižje - možnost, da padete zaradi zdrsa pa veliko večje in motorista v črnem kombinezonu ležečega na asfaltu voznik avtomobila ne bo videl.

Link to comment
Share on other sites

Ker je v dežju vidljivost po navadi bistveno slabša..... naj bo dežni kombinezon čimbolj žive barve, da ste na cesti opazni.

... in motorista v črnem kombinezonu ležečega na asfaltu voznik avtomobila ne bo videl. (Torej je možnosti, da ga povozi mnogo večja!!!)

:worship: :grim :worship: :worship:

:grim Žive barve, žive barve, dobro vidne žive barve!!! :grim

Link to comment
Share on other sites

:worship: :grim :worship: :worship:

:grim Žive barve, žive barve, dobro vidne žive barve!!! :grim

Mogoče se bo kdo smejal,ampak varnostni telovnik (tisti rumen ali oranžen) zna biti dokaj opazna zadeva .)

Link to comment
Share on other sites

OPOZORILO UDELEŽENCEM V CESTEN PROMETU

Lepo vreme, ki je napovedano za prihajajoči vikend, bo na ceste spet privabilo večje število udeležencev v cestnem prometu, predvsem voznikov motornih koles. Kljub stalnim opozorilom policije na strpno, varno ter odgovorno ravnanje ne le v cestnem prometu temveč tudi sicer, skoraj ni vikenda brez prometnih nesreč z najhujšimi posledicami.

Vse udeležence v cestnem prometu opozarjamo na:

ˇ prilagoditev hitrosti ne le veljavnim omejitvam, temveč tudi svojemu vozniškemu znanju in izkušnjam, lastnostim ter stanju ceste;

ˇ uporabo zaščitnih čelad predvsem voznikov motornih koles in koles z motorjem, varnostnih pasov voznikov in potnikov v skladu z določbami Zakona o varnosti cestnega prometa;

ˇ vožnjo v ustreznem psihofizičnem stanju, kajti alkohol, mamila, psihoaktivna zdravila in druge psihoaktivne snovi ter utrujenost bistveno vplivajo na varno in zanesljivo udeležbo v cestnem prometu, zato vsem voznikom in drugim udeležencem v prometu svetujemo, naj se na pot odpravijo trezni in spočiti.

Ob zavedanju, da se tragičnih posledic, ki so posledica hudih prometnih nesreč nikoli več ne da popraviti, vse udeležence v cestnem prometu pozivamo naj v prometu ravnajo preudarno in odgovorno zavoljo lastne varnosti in varnosti drugih udeležencev v cestnem prometu.

Želimo vam lep vikend, brez nezgod!

Tudi z moje strani........LP XR800

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Aneks" k PREDVIDEVANJEM

"Čekiraj" nasproti vozeča vozila, posebno v koloni, kot nepregledne ovinke! "Tretje oko", naj bo vedno za ovinkom!

Včeraj je v naselju Senožeti, v blagem, slabo preglednem desnem ovinku, osebno vozilo prehitevalo tovornjak s priklopnikom. :o :slap:

Že prej sem opazil osebno vozilo za tovornjakom in nekaj "mi je reklo"; Kaj pa če?...

...Bila sta vštric, (polna cesta!!!) brez da bi prehitevajoči kaj ukrenil.

Močno sem zavrl, (na asfaltu) in zdrsnil s ceste na bankino v travo med količka. (Nisem padel).

Bila je tudi sreča... Toda, povedati želim, da je mogoče tudi marsikaj PREDVIDETI vnapej!!!

Link to comment
Share on other sites

Ko so me lani sneli s ceste (izsiljevanje) na ravnem delu ceste ob sončnem vremenu pri 40 kmh (na sreču mi ni blo hudega), sem sklenil, da dolge luči ne ugasnem več. Razen ponoči. Kajti če bi imel takrat užgano dolgo luč, be me voznik lahko videl ne pa da je speljal 2 metra pred mano. Trčenje je bilo neizogibno. Moram reči da mi je tista nesreča pustila "pozitiven pečat" ob grenkem priokusu nesreče. Ratal sem še bolj pazljiv, predvsem pa ne zaupam ostalim voznikom. Zato pravim dolga luč je zakon.

Lp Matjaž

Link to comment
Share on other sites

Nečesa

pa ni mogoče predvideti. Da

AVTOMOBILIST HOČE NAMERNO UBITI MOTORISTA

IN

V TAKI SITUACIJI VAS REŠI EDINO MOČAN MOTOR IN NJEGOVI IZREDNI POSPEŠKI

V PRIMERI Z AVTOM

To

sem doživel 2X in obakrat sem jo odnesel za

mišjo dlako samo zato, ker je šofer, ki se je

namenil, da me zruši podcenil pospeške motorja.

Enkrat

je šlo tako za las, da so mi luknje na "feltni" prvega kolesa

avtomobila, ki je namerno zavil vame pobruslie gumo na stopalki. Zgodilo

se je ob speljevanju na križišču Tržaške in avto na voznem pasu desno od mene

je nenadoma zavil vame z namenom zrušiti me pod kamion, ki je vozil po voznem pasu levo od mene.

Spregledati me ni mogel, saj smo speljali istočasno in on je startal kak meter za mano,

ko sem nenadoma začutil ropotanje lukenj v "fletni" na desni stopalki in instiktivno navil gas do koca ter mu pobegnil

po zadnjem kolesu .. šele doma sem videl z zunanje strani pobrušeno gumo na stopalki in to na mestu, kjer je nikakor ne bi mogel obdrsati na asfaltu v ovinku.

Drug

primer je bil klasika. Križišče z neprednostno cesto. Moja hitrost na srečo nižja od omejitve v mestu. Avtomobilist ustavi, me pogleda v oči in ko misleč, da mi bo dal zapovedano prednost dodam gas - pizda spelje točno vame - hvala Bogu 106 konjev na motorju pomeni nekaj drugega kot pri avtu - ušel sem za nekaj cm.

Zato

trdim, da je za preživetje na motorju poleg reda v glavi, mirnega zapestja desne roke, ispravnega motorja, zelooo pomebna

tudi moč motorja, ki naj nikakor ne bo pod 75PS/55,2kW (za motorje do 230kg suhe teže)!

To je moja osebna ocena, ki se marsikomu ne bo zdela prava, zato ne zahtevajte linkov s podatki.

:nono:

Pa

varno vožnjo.

:OK:

Fascinantno!!! In kako si ukrepal? Mojega gneva tipa nebi preživela - upam trdit, da bi se vrnil in ju kaznoval, naznanil, ubil, razbil avto, se sprehajal po njem, mu zlomil tilnik - vsa moja temna plat bi se sprostila.

Mi je žena razlagala, da je prejšnji vikend, ko je šla z avtom na morje, prehitela nekoga, ki je dal gas in je ni spustil noter, tako da je morala prehiteti še enega spredaj. Predstavljajte si, da gre kdo nasproti. Bi bil rad na njenem mestu, in ker avto ni motor, bi tip letel s ceste.

Mislim res - take situacije me čisto razpizdjo, namerno ali pač iz same arogance ubiješ člkoveka in odgovarjaš za prometni prekršek - luknja v zakonu?!?

Sicer pa je v dispoziciji tegale foruma kakih 60 točk, meni se zdi res pomembna samo ena: NE IZSILJUJ PREDNOSTI - lastne namreč. Motorist nima nikoli prednosti. Čisto vsakega, ki bi ti lahko prekrižal pot, obravnavaj kot, da ti jo tudi bo.

Zadnjič sem se peljal iz Logatca po Napoleonovem drevoredu in položil tisti desni ovinek, kjer je sedaj polno enih odcepov v industrijsko cono. Ker je bil tako lep ovinek sem pač pustil tipa, ki je nasproti čakal, da bo zavil levo, ko bo frej, v čakanju - imel sem prednost. Tip tudi je čakal in nič se ni zgodilo. Razen tega, da mi je bilo do Lj. slabo, kakšno neumnost sem naredil. Taki znajo speljat iz čistega mira in ko si v nagibu pri visoki hitrosti, se lahko samo še nalimaš.

Nikoli ne pozabimo najbolj pogostega nagrobnega napisa motoristov: IMEL JE PREDNOST.

PS - bolj kot na konje, se zanašam na bremzo in umikanje. Nabijanje gasa v kritičnih situacijah me malo spominja na gašenje požara z bencinom. Ne rečem, da včasih ni učinkovito, ampak nisem biaggi in redkokdo mislim, da je. Skratka situacijo bi moderiral (bolje prileteti v bok avta z 50 kot z 150), ne pa zaostroval (vsaj z motorjem - z avtom pa je druga pesem)

Če smo že pri tej temi, me strašno razpizdijo tudi razni avto-tišači, ki polagajo ovinke po levi strani. Ko pripelješ z motorjem nasproti, mu še na misel ne pride, da bi odvil na svojo desno, tako da se prelomiš na pol, da spelješ (ker tudi ti polagaš). Problem je, da ko dojameš in bi se vrnil mu utrgat špegu, je že tako daleč, da nima smisla.

In at last, but not at least, naj spet podčrtam avtomobile, ki sploh več ne uporabljajo smernih kazalcev. Oni so taki frajerji... ti pa ugibaj in se nalimaj.

Ja, ja in seveda vedno DOLGA LUČ

Link to comment
Share on other sites

Od danes naprej bom vedno imel na sebi odsevni rumeni jopič. Da me vidijo. To ni res kaj se dogaja.

Link to comment
Share on other sites

Predvsem se ne zanašat, da poznaš lokalno cesto, katero si že tisočkrat prevozil. Bodi pozoren na vsa mesta (beri uvozi z in na stranske ceste). Bodi pozoren na vozila pred seboj, ki včasih čudno opletajo levo desno, potem pa kar naenkrat zavijejo v stransko cesto, ulico, kolovoz brez smernika. Bil priča eni takšni nesreči, ki se je končala s smrtnim izidom motorista. Rešilo me je samo predvidevanje in dovolj velika varnostna razdalja. Ko enkrat vidite posledice, mi verjemite, da se tudi sam nad sabo močno zamisliš, da ne govorim o tem, da sem rabil, kar nekaj časa, da sem zopet sedel na motor. Bil sem tik na tem, da prodam vse skupaj. Kar nekaj dni zapored se mi je vrtel in vrtel celoten film. Kruta izkušnja.

Link to comment
Share on other sites

Pazi, pazi, pazi :klicaj: :klicaj: :klicaj: .....ja seveda¨....

Js priporocam, da sklenete extra nezgodno zavarovanje. Ker če ti je usojeno ti nobeno predvidevanje ne bo pomagal. Tko pa malo poskrbis za svoje najbližje. Ublažiš žalost. :)

Link to comment
Share on other sites

Samo v razmislek, čeprav to dejstvo podpiram tudi sam;

"DOLGA LUČ"

Enkrat sem že omenil, da se v zgoščenem prometu, in s soncem v hrbet, vedno vozim s prižgano dolgo lučjo!!!

Danes sem se pod silo razmer, z avtomobilom peljal na drugi konec Slovenije, tako da sem se vračal že ponoči. Opazil sem, da veliko motoristov V MRAKU, ali ko se že MOČNO STEMNI, vozi s prižgano dolgo lučjo in moram reči, da je to moteče za voznike v avtomobilih!

Moje mnenje.

Link to comment
Share on other sites

.. Fascinantno!!! In kako si ukrepal? Mojega gneva tipa nebi preživela ..

V

takih situacijah ne dovolim, da mi jeza zamegli razum in ne izvajam nobenih posebnih ukrepov.

Jeza

in posledično agresija je eden najpogostejših vzrokov za nesreče z resnimi posledicami

zato

ko začutite jezo, ko si želite kakemu bebcu na cesti kaj storiti .. zmanjšajte gas, globko dihajte in ob zavedanju krute resnice:"Bebcu še nihče na tem planetu ni dopovedal, da je bebec!" odpeljite naprej in čez minutko ali 2 boste dojeli, da ste, hvalaBogu, naredili prow.

:yes:

Link to comment
Share on other sites

Pazi, pazi, pazi :klicaj: :klicaj: :klicaj: .....ja seveda¨....

Js priporocam, da sklenete extra nezgodno zavarovanje. Ker če ti je usojeno ti nobeno predvidevanje ne bo pomagal. Tko pa malo poskrbis za svoje najbližje. Ublažiš žalost. :)

Usojeno? :lol1: Usojen ti je lahko le manjko sivih celic v glavi.

Če pa so tiste "na broju", z usodo v veliki meri upravljaš sam. In predvidevanje je način tega upravljanja.

Blebetanje o usojenem pa je običajno le izgovor za bedake na cestah, da počno kar nekaj, saj jim je itak usojeno. :doze: In tudi take je potrebno predvidevati in se jih varovati. Naj jim bo njihova lastna usojenost doživeta brez nas!

Link to comment
Share on other sites

No, danes pa je očitno dan penzionistov. :kva2:

Poletna vročina dedke in babice, kateri itak ne morejo spati ponoči, (pančkajo pač ob popoldanskih mehiških gru gru nadaljevankah) prisili na opravke v zgodnjem jutru. Je potrebno zaliti rožce na britofu in se postaviti v vrsto pred trgovino, še preden se odpro. Tudi na izlet je potrebno zgodaj, saj je takooo vroče, tolarčkov za klimo v piksni pa pač ni pri takih penzijah.

In posledica je prisotnost penzionistov na cestah ravno v jutranji špici prevozov v službo. Tako mi je danes z nezmanjšano hitrostjo dedi z babi kot sovoznico v beli petici pičil iz neprednostne pravokotno na prednostno direktno pred motor. K sreči je bil levi pas prost in sem brez težav zmanevriral. Naslednji trenutek pa sem že veselo opazoval drugo poletno opravljeno babi, katera je jasno po levi strani cike cake pedalirala bicikl direktno name. Pogled v vzratno ogledalo mi je izdal, da sta oba čila voznika zavila na park plac Dobrovškega britofa.

In glej čudo čudno, do Viča, torej v slabih 10 km, se je zgodba s penzionistko ponovila. :eek: 3 penzio kamikaze primeri na 10 km. Pa to ni res. :blink: Dejte jih ahtat, sami se očitno ne znajo več, kaj šele da bi oni pazili na nas!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zaradi "tega kiksa", sem že enkrat "fliknil". Pa sem pred dnevi z natovorjenim motorjem, spet naredil enako oslarijo.

Na mokrem asfaltu, še posebno pred ovinki in deli površin, kjer je zaviranje potrebno, se izogibaj sredine svojega voznega pasu! Tu od agregatov ob momentih zaviranja, na cesto kapljajo oljne kapljice!

Na mokrem cestišču, to postane silno spolzko, še predvsem, če je asfaltna površina gladka!!!

Temu res posvečajte pozornost!

Če sta vožnja z motorjem in polna mera občutka v telesu kakor ples.

Potem je vožnja na mokrih asfaltnih površinah, kot balet!

*** Torej sta motociklizem in dinamika, najdovršenejša umetnost! ***

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Malo prebiram po tej temi ,če bi vse hotel napisati kaj se mi je že vse zgodilo v teh dvesto tisočih prevoženih kilometrov bi moral napisati par strani. Edina rešitev je da si pomagaš sam-moj kolega takega šoferja dohiti in brcne v vrata ko najmanj pričakuje ,jaz si raje pomagam s kakšnim kamnom ,dohitiš odvržeš obrneš in gas v nasprotno smer!!!!!!! :OK: :OK:

Link to comment
Share on other sites

Malo prebiram po tej temi ,če bi vse hotel napisati kaj se mi je že vse zgodilo v teh dvesto tisočih prevoženih kilometrov bi moral napisati par strani. Edina rešitev je da si pomagaš sam-moj kolega takega šoferja dohiti in brcne v vrata ko najmanj pričakuje ,jaz si raje pomagam s kakšnim kamnom ,dohitiš odvržeš obrneš in gas v nasprotno smer!!!!!!! :OK: :OK:

To ni rešitev. To je objestnost in pobalinstvo. Najlepše bi temu lahko rekel kvečjemu sproščanje maščevalnih čustev. Reši pa to nič. Kvečjemu oteži, zakomplicira ali celo zaostri situacijo.

Pogovor in v primeru da ne zaleže prijava, to bi mogoče bila rešitev. Ne pa pobalinstvo!

Razumem naval takih čustev. Nikakor pa ni razumeti odobravanje in javno objavljanje in navajanje k takim reakcijam. Pobalinsko pač!

Edited by HHV
Link to comment
Share on other sites

Jap HHV, ... Jap, .... ! :OK:

Aha zastonj nasvet (junijsko-julijski):

DRŽTE SVOJO VARNOSTNO RAZDALJO!

Vožnja v koloni, avto spredaj, avto zadaj.

Par metrov mi je manjkalo in se je končalo z mojim odtisom sprednje gume na avtomobilu pred mano. In rušenjem avtomobila za mano, mene samega. Da ne govorimo o baletu motorja in mene po asfaltu.

Hja kokoška je sredi ravnine proti Mojstrani lepo iz tempo 90-100 naenkrat skočila po bremzah pa zbit tempo na ene 60-70 (aha avtomobili pred njo so vozili normalno, avtomobili nasproti tudi - mater sej mi je en v epilogu šu samo ene 40 cm od glave). Kokoška pa po žlajfih na polno, dobro samo, da jih je tudi "v pravem trenutku" spustila, da ko me je od zadaj nabil auto (prav ta mladenič, me je par minut prej spustil pred sebe, pol se mi pa ni dalo prehitevati, sem reku bom pa v koloni vozil) in sem imel kam pasti in se odkotaliti.

No ja bottom line, ekstra 5-10 metrov varnostne je čist coola zadeva.

Zoolo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!