Skoči na vsebino

Kateri maxiscooter


klemens

Priporočene objave

Pozdrav,

zamikal me je maxiscooter, na forumu razen par tem ni kaj dosti govora o le teh ali pa ne znam iskat.

Potreboval bi ga za vožnjo po mestu in okolici, zna me pa prijeti, da bi z boljšo polovico poleti odjadral kam daleč (trenutna ideja je eno manjše popotovanje do Barcelone in nazaj).

Sedaj me pa zanima, kateri bi prišli v poštev. Glede na izkušnje sklepam, da bi moral imeti ca 20km, torej nekje 200ccm, na hitro sem našel naslednje:

-Yamaha Majesty 180

-Kymco Grand Dink 250

-Aprilia Atlantic 200, 250

-Malaguti Madison

-Sym Joyride 200

-... (predlagajte)

Starejši model Kymcota Grand Dink 125 sem že vozil in je bila zadeva malo švoh in pa predvsem premalo udobna (zaradi majhnih platišč?), Aprilia Atlantic 500 tudi in je super, samo bi raje kaj cenejšega.

Skratka nekje vmes med omenjenima.

Pomembno je, da je zadeva udobna, nezanimiva za tatove (mogoče bo parkiran na prostem), ima velik prtljažnik ter jasno (gorenjc.press) čim ceneje.

Kako je z zanesljivostjo teh skuterjev?

Nekaj je tudi rabljenih, kar tudi pride v poštev, vendar so cene kar preblizu novih.

Za nasvete se priporočam in zahvaljujem, če pa kdo prodaja kaj podobnega ali ve za kak popust na nove pa lahko tudi na PM, da ne bo reklame.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco Xciting 500,1199000 tolalarjev.Jaz ga imam prevozil 7000 km brez problemov in težav.Imel sem že veliko motorjev vendar bom ostal na maxiskuterju.Udobna vožnja,dobra zaščita in dobro gre skozi ovinke.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ klemens ... majesty 180 lih ne sodi med maxi skuterje ....

Jst sm mogu iz določenih zdravstvenih razlogov prešaltat iz Hornetke na skuterja ... in sem kupu Majesty-ja 250 ... ima 20hp, zelo udoben in relativno majhna poraba (3.3 - 4.1) rabljenega dobiš za relativno dober denar in predvsem ni italjan k že po neki letih vse cveti in razpada ...

Z tavelko šipo gre med 110-120, ... dalše vožnje sploh niso problem, sva šla s prjatlco iz Portoroža v Kočevje in okolico ter nazaj in v enem dnevu naštepala 560km.

Za kako tok dolgo potovanje do Barcelone ... hmmmm ... si glih s skuterjem ne predstavljam ... čeprav ... z tko udobno in kulturno hitro vožno vidiš čuda stvari ... to je napram prej ko sm bil na hornetki k smo sam pičl pa ipak nisi nič vidu ...

Tak da če se boš dost vozu po mestu ter okolicah in ne rabiš neke "večje" moči pol ti bo 250 zadosti.

Če te pa še kej zanima okol 250 pa praši ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi na tvojem mestu gledal 400 ccm skuterje, saj so glede na nove zavarovalne razrede najbolj optimalna izbira - kandidata sta Yamaha Majesty 400 in Suzuki Burgman 400, slednji je eden boljših maxijev spljoh :OK: Malaguti je lep za pogledat, kvaliteta, servis, rezervni deli itd, pa ni tko vredi.

200cc je v realnosti šibkejši glede na 250cc kot se zdi na papirju. Torej, če se boš vozil v dvoje, vzemi vsaj 250.

Pri Aprili moraš običajno računati na malce dražje servise glede na ostale znamke. Naj @skuterist pove kaj pove o svojem Atlantic 500 Sprint (cena je kar ugodna).

Kakor je slišati od voznikov Kymco Xciting 500, ta skuter ni najbolj okreten za vožnjo po mestu, predvsem zaradi nerodno nameščenih vzvratnih ogledal, ki so v enaki višini kot vzvratna ogledala avtomobilov. Ergo, no lane-spliting for you, mister :D

Na tvojem seznamu ni Piaggio X9. Modeli od letnika 2004 naprej (Evolution) so precej boljši od starejših modelov.

Kar vprašaj še kaj, bomo z veseljem odgovorili. .)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za nasvete.

Mislim, da z oceno 20km nisem dosti falil, tako da bom najprej poskusil najti kaj v tem rangu.

Trenutno se najbolj ogrevam za Kymco Grand Dink 250, sploh cena mi je všeč (890k nov, 680k 1 leto star rabljen), ve kdo kaj več o tem skuterju?

Na Kymco spletni strani je omenjen tudi Exciting 250 ampak pri našem uvozniku ga ni videti.

Iščem tudi podatke o pospeških za skuterje v tem rangu in brez uspeha, lahko kdo tu poda kak link oz. info?

Na koliko km se servisira te zadeve, koliko kaj stanejo gume, koliko časa zdržijo, kako je z dobavljivostjo rezervnih delov, potrošnega materiala, je servisna mreža razvita pri nas, ...?

Kako preživijo tele zadeve, če so na prostem (dež, sonce, ...), kako je z zaščito, se jih sploh krade (LJ), kje jih imate vi spravljene (kolesarnica, pred blokom, garaža, ...)?

Starejši rabljeni maxiskuterji so pa očitno (tako kot motorji) pri nas preveč cenjeni in se očitno ne splačajo.

Ali sploh gredo v promet po oglaševanih cenah :?

Za nadaljne predloge, linke na spletne strani in ponudbe se priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja ... cene rabljenih ... odvisno če so al če niso visoke ... to je zlo relativna stvar ,,,, nikakor pa ne primerjaj med seboj kymcota z suzukijem al yamaho ... si popušu v štartu ...

mal poglej kok stane nova yamahca pa suzuki in kok kymco ... pa ti bo hitr jasno zakaj in kako so cene rabljenih mal višje ;) ... pa kok časa in za kako ceno boš prodajal par let rabljenega kymcota al pa suzukija ...

italjane pa pustmo mal stat ....

sicer pa ... lahko dobiš pocen rabljenna sam pr skuterju še bl velja pravilo mal dnarja mal muske!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridružil bi se mnenju Jetmana-a. Če načrtuješ takšne izlete kot si napisal se raje oziraj po razredu 400-500ccm. Majesty 180 je bolj za izlete po SLO, za dva na daljšo turo mogoče prišibka pri kakšnem prehitevanju kamionov in podobno (sem jo vozil). Ko sem se odločil da jo zamenjam sem bil tudi pred dilemo 250 ali več. Po testnih vožnjah sem se odločil za 500ccm :OK: in ni mi žal, čeprav je z novo lestvico (zavarovanje) malce bolj neugoden kot 400ccm.

Cene 250 skuterjev ranga X8, T-max se povsem približajo ceni Kmyca Xiting 500 in Apriliji 500 Sprint, zato Ti priporočam testno vožnjo da boš sam občutil razliko. V LJ imajo rabljeno Aprilio za 990.000 SIT, v CE pri Trgoavtu pa Malagutija Madisona 400 Edition za 1.190.000 SIT, toliko stane tudi Kmyco 500.

Sam bi ti priporočal nekaj takega tudi burgmana 400, teh pa je nekaj na Avtonetu (rabljeni).

Glede varnosti Aprilia 500 Sprint ima vgrajeno alarmno napravo vsekakor pa rabiš ključavnico in dobro verigo. Plastika preživi dež in sonce ob minimalni negi. Servise ti predpiše proizvajalec, glede cen rezervnih delov in gum pa je najboljše da pokličeš zastopnike ali prodajalce.

Imam par revij Roller in Scooter v kateri je nekaj podatkov o pospeških, porabi skuterjev v vseh razredih (200-500ccm) ter primerjalnih testov med maxiji (X9,Burgman, Majesty, Aprilia..... ), če si kje v okolici Ce ti lahko zadevo skopiram in dam-ali pa se dogovorimo kako drugače.

Če znaš italijansko si lahko prebereš kaj več na tem linku:

www.cyberscooter.it

drugače pa si ga prevedi s Yahoo-jem.

Če te še kaj zanima pa vprašaj.

LP

P.S mislim da nobeden izmed nas ki ima "italjanski" skuter ni razočaran :grim

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za nasvete.

Mislim, da z oceno 20km nisem dosti falil, tako da bom najprej poskusil najti kaj v tem rangu.

Trenutno se najbolj ogrevam za Kymco Grand Dink 250, sploh cena mi je všeč (890k nov, 680k 1 leto star rabljen), ve kdo kaj več o tem skuterju?

Na Kymco spletni strani je omenjen tudi Exciting 250 ampak pri našem uvozniku ga ni videti.

Iščem tudi podatke o pospeških za skuterje v tem rangu in brez uspeha, lahko kdo tu poda kak link oz. info?

Na koliko km se servisira te zadeve, koliko kaj stanejo gume, koliko časa zdržijo, kako je z dobavljivostjo rezervnih delov, potrošnega materiala, je servisna mreža razvita pri nas, ...?

Kako preživijo tele zadeve, če so na prostem (dež, sonce, ...), kako je z zaščito, se jih sploh krade (LJ), kje jih imate vi spravljene (kolesarnica, pred blokom, garaža, ...)?

Starejši rabljeni maxiskuterji so pa očitno (tako kot motorji) pri nas preveč cenjeni in se očitno ne splačajo.

Ali sploh gredo v promet po oglaševanih cenah :?

Za nadaljne predloge, linke na spletne strani in ponudbe se priporočam.

Da še sam dodam moje mnenje. Najbolj udobno se boš peljal na 400-500ccm skuterju, tukaj predvsem mislim na večji navor glede na 250ccm skuterje, ki imajo nekaj težav pri prehitevanju, še posebno, če so obteženi. Ker si omenjal Kymcovo 250ccm mašino, ti lahko povem, da je odlična. Ne samo zaradi mojega subjektivnega mnenja, ampak je tudi test nekaterih revij pokazal, da je v samem vrhu. S Grand Dinkom bi bil zadovoljen. Res je, da Kymco pri nas ne drži cene (v Nemčiji je stvar drugačna), ampak tudi v samem štartu boš za 1 leto star skuter dal precej manj, kot za kakšnega drugega. Potem ga seveda moraš prodati ceneje kot kakšnega drugega, zato jaz svojega ne mislim prodajat (preveč nudi). Udobje je pri GD-ju zelo dobro, saj je sedež na debelo tapeciran in narejen za daljše ture. Če boš kupoval X8 (200ccm) bodi pozoren na to, da takšna mašina ponuja manj kot 250ccm. Konjev ima enako kot 50ccm večje mašine, vendar zmanjka nekaj v navoru. Tako ima recimo Runner VXR 200 15s do 100km/h, drugi 250ccm skuterji pa okoli 12 (če sklepam po svojem). Končna hitrost Grand Dinka zna biti med 120 in 130km/h. Poraba je med 3,5 in 5 litrov na 100km. Če misliš precej poti prevoziti po avtocesti, ti bolj priporočam 400ccm+, če pa boš "kruzal" po magistralkah pa pride tudi 250ccm v poštev.

Kako je s zaščito? Krade se jih. Krade se vse, kar pride tatovom pod roke in ni dovolj dobro zaklenjeno. Seveda so manj priljubljeni kot kakšni Runnerji, preprosto zato, ker slednje "znajo" odpeljat. Drugi razlog je verjetno v tatovom "neprimernem" izgledu. Priporočam ti zelo (zelo) dobro zaklepanje skuterja, neglede na to, če je garažiran ali ne.

Odpornost na dež imajo vsi skuterji dobro, na vročino pa niti ne tako. Kolega ima Hexagona, ki mu je od vročine (pustil ga je v kampu na odprtem) zvilo kazalce na armaturki.

Servisi so poceni napram servisom motorjev. Vsaj jaz imam takšne izkušnje. Menja se valjčke, jermen, zračni filter, potem pa se zadeva kmalu zaključi. Cena? Od 10.000sit pa nekje do 30.000sit.

Prednje pnevamtike stanejo med 8.000 in 13.000 sit, zadnje pa od 10.000 do 15.000sit. Odvisno seveda od col, predvsem pa od izvajalca. Sedaj imam gor Metzelerke M17, ki se odlično držijo v ovinkih, tudi na mokri cesti, cena pa tudi ni zasoljena, saj sem za obojne plačal nekaj čez 18.000sit.

Dobava za vse Kymcote je srednje hitra (isto je bilo, ko sem imel Yamaho), torej kakšna 2 tedna moraš čakati na dele.

Veliko sreče s nakupom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tudi moja malekost nebo izostala!!!

Za razdalje in potovanja je bolje imeti nekaj več moči med nogami :OK: :OK:

Dr.MAXXI je napisal :blush: Italjani cvetijo...........no se nebomo pregovarjali kaj je boljše Poglejte teste pa vam bo jasno.NO K STVARI!!!!

Piaggo X9 500ccm je mislim da kar prava izbera potovanja 35KM PORABA povprečje3.6 na 100km...

ali pa nekaj s 400ccm Mayestiy ali Burgman 400 ccm.

Sploh pa če nameravaš stvar imeti dve-tri leta KUPI NOVO!!!

Za novi X9 500 BOŠ DAL NEKJE OKOLI 1.450 000

Kymco 500 je cenejši probal sem oba pa je X9 bistveno bolj okreten varčen in udoben..

Kymcota sem prevozil cerka 300km...pa raje nebi o tem :eek:

Bil sem na istem kaj bi kupil izbira med T-MAX 500 in NEXUS 500 odlačil sem se za slednega

Lansko leto sem bil v Grčiji pa brez problemov..........

Ja odločitev je pa dejansko tvoja.........

VSE NAJ NAJ PRI IZBIRI :whistle: Pa upam da bomo kakšno turo skupaj peljali....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piaggo X9 500ccm je mislim da kar prava izbera potovanja 35KM PORABA povprečje3.6 na 100km...

Pardon, 39KM ! :)

Pa povprečju bi tudi prištel kakšen liter... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon, 39KM ! :)

Pa povprečju bi tudi prištel kakšen liter... :(

Se strinjam s Valentinom moj ima identičen motor in poraba se gible od 4.5-5 l, samo ko sem šel na daljšo pot je padla na 3.9 vendar je bila max hitrost 110km/h (zaradi utekanja prvih 1000km).

kako je sedaj s tvojo izbiro Klemens, si kaj našel?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piaggo X9 500ccm je mislim da kar prava izbera potovanja 35KM PORABA povprečje3.6 na 100km...

Je pa to ta prava poraba od 250ke, ki jo imam jaz. Če se misliš odpraviti na daljša potovanja mora biti obvezno:

- veliko placa pod zicem

- zadaj pa še kufr

Kar se mene tiče se je X9 izkazal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ko sem kupoval motor sem se pozanimal kako je glede moči X9 naj bi imel 27,2 KW (35.30KM)

Kupil sem si NERXUS 500 z identičnim motorjem le z malenkos več moči 29KW (39.60KM) v KONČNI HITROSTI PA TUDI NEPRIDETA NITI PRIBLIŽNO SKUPAJ X9 160kmh moj pa 178kmh porabe ima 4 litre na povprečno hitrost135kmh... :OK:

Pri mojem je pač tako kakor je tu ni kaj dodati.....itak smo pa temo povsem zgrešili..... :whistle:

No še to z X9naprimer nemoreš delati izpita za motor ker je meja (28KW) sem se pozanimal

klemens MOJE MNENJE mislim da z nakupom X9 BOŠ DOBIL TISTO KAR IŠČEŠ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem 250 je bila poraba v lanskem letu točno 4,43 l/100 km. Le pri enem tankanju je bila pod 4 (3,89), največ pa 5,11 l/100 km. PREVEČ :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ko sem kupoval motor sem se pozanimal kako je glede moči X9 naj bi imel 27,2 KW (35.30KM)

Kupil sem si NERXUS 500 z identičnim motorjem le z malenkos več moči 29KW (39.60KM) v KONČNI HITROSTI PA TUDI NEPRIDETA NITI PRIBLIŽNO SKUPAJ X9 160kmh moj pa 178kmh

Da ne bo dileme:

Piaggio X9 500

Nexus 500

Pa še tole:

Master Family Engine Technical Datasheet

Tudi moj števec krepko preseže 170km/h, čeprav je podana tovarniška hitrost 160km/h. Verjetno bo še najbolj taprava, da tako moj kot tvoj, oba lažeta za okrog 10km/h...

Tudi mi ni logično, da bi Nexus imel toliko večjo končno v primerjavi z X9, glede na skoraj enako moč in težo...

<_<

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500ccm razred definitivno odpade zame, vsaj kar gledam cene, stroške ter velikost skuterjev.

Zanima me max 250ccm in pa velikost, da je še okreten po mestu in da ga je možno parkirati v kako kolesarnico.

Ne vidim razloga, da bi bil 250ccm prešvoh za premikanje, za hitro vožnjo so maxiji itak neprimerni (niti 200km/h končna, niti 50KM najmočnejši modeli, teža, ...).

Nekje 80-100km/h se da verjetno voziti konstantno in to je popolnoma zadosti za premikanje.

Si bom šel pogledat Kymcota Grand Dink 250 in Yamaho Majesty 180, da vidim kako to sploh v živo zgleda.

Vprašanje zanesljivosti ostaja, kaj lahko pričakujem od omenjenih skuterjev? Menjavo olja na 6kkm in vožnjo ali kaj drugega. Na Tomosu (BT 50) sem delal generalno vsakih 2kkm, pričakujem da so 4taktni mnogo bolj zanesljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kšna Gilera VXR 200 ? :naughty: Tud kr zanimiva mašinca :) pa glede na to da je 4-takten mu kašna daljša tura nebi smela delat kašnih težav ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klemens, tukaj je sicer test Kymco Bet & Win 250, ampak agregat je enak Grand Dinkovemu. Če te zanima, si članek preberi, pisali so ga novinarji in je v hrvaščini.

Bet & Win

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!