Skoči na vsebino

Ducati Monster 695 (2006-2008), Monster 696 (2008-)


batzajla

Priporočene objave

Saj če ti v Ljubljani servis ne paše ga odpelješ na Bled pa je. Flight, hvala za opis, zdaj me še bolj mika kot 695. Če se odločaš med Termignoni in Akrapovičem bi se osebno raje odločil za Termignonija ker je ravno duče, za vse druge pa Akrapoviča, če imaš model 695 daj gor tiste visoke, barva mi je pa še nakako najboljša bela oz črna, bi mogel oba videt v živo pa bi se potem odločil. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja termignoni za ducatija je en velik marketinški nateg na katerega palijo samo pravi ducatisti, ker jim je pač nekdo povedal da je slišov od nekoga da je ful kul če maš ta avspuh pri tej znamki... (da ne govorim da so iz ducatija sami prišli h akrapotu, če bi delal avspuhe za njih)

Če so slabši avspuhi so slabši, pa da se jutri svet konča, trenutno ma pač akrapovič odlične avspuhe in mu drugi ne pridejo blizu, pa nima veze za ker motor gre.

Ni kej za zbirat, če res nimaš dnarja za akrapote rukni gor LeoVince, ne pa nek kurac od breje ovce od termignonija, ker pač to vsi ostali počnejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj če ti v Ljubljani servis ne paše ga odpelješ na Bled pa je. Flight, hvala za opis, zdaj me še bolj mika kot 695. Če se odločaš med Termignoni in Akrapovičem bi se osebno raje odločil za Termignonija ker je ravno duče, za vse druge pa Akrapoviča, če imaš model 695 daj gor tiste visoke, barva mi je pa še nakako najboljša bela oz črna, bi mogel oba videt v živo pa bi se potem odločil. :whistle:

Nisem ravno neki strucko in ne znam povedat, če je v Lju servis res dobro narejen. Meni po servisu do zdaj ni se nikoli nic crknilo :huh: Pa res je, da se nisem imel kaksnega hujsega problema za odpravit ? Pa se edini so, ki ti postemplajo servisno... Cene so pa take kot pri dolocenem struckotu, ki ti pa na zalost ne more servisne postemplat...

Za barvo bi se pa jst tut tesko odlocil ... :whistle:

Ma ja termignoni za ducatija je en velik marketinški nateg na katerega palijo samo pravi ducatisti, ker jim je pač nekdo povedal da je slišov od nekoga da je ful kul če maš ta avspuh pri tej znamki... (da ne govorim da so iz ducatija sami prišli h akrapotu, če bi delal avspuhe za njih)

Če so slabši avspuhi so slabši, pa da se jutri svet konča, trenutno ma pač akrapovič odlične avspuhe in mu drugi ne pridejo blizu, pa nima veze za ker motor gre.

Ni kej za zbirat, če res nimaš dnarja za akrapote rukni gor LeoVince, ne pa nek kurac od breje ovce od termignonija, ker pač to vsi ostali počnejo.

Mah, Dolenc, sej ves kako je, ne kupujejo vsi auspuha zaradi tiste pikice moci vec ( ki jo mnogi itak ne izkoristijo) ...

Enim je pomemben glas, design, image, kar vidijo v katalogu in na reklamah, pa se kaj bi se naslo :whistle:

Pa drzi tudi to, da je akrapo sele pred kratkim zacel delati street legal auspuhe za ducete in se to samo za novejse mocnejse modele...

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jz sem vozu testnega 696, ma igrača od motorja :) tok lahkotnega motorja še nisem vozil, iz ovinka v ovinek gre kot po maslu,...ko sem se presedel nazaj na mojega STja sem mislil, da mam Goldwinga :rolleyes:

zavore so super, moči mu za svoje kubike ne manjka in lahko bi se rekel, da niti ni več tolk "ženski" ta tamau Monster,...oziroma z njim bo zadovoljen tako začetnik kot tudi kakšen izkušenejši normalen voznik ;)

edino, kar me je res motilo je njegova majhnost in tist čuden nosilec stopalk v katerega se s škornji vseskozi naslanjam, ampak verjetn je problem bolj v mojih dimenzijah kt v Monstrovih :P

končna ocena je, da dizajnersko se ga bo treba mal navadit, vse ostalo je pa pohvale vredno :worship:

p.s. komej čakam testnga 1100 :whistle:

p.s.1 : Termignoni je za dučeta lepši in nekak bolj skladen z motorjem kot Akrapovič, pa še glas je boljši z njim, o kvaliteti in moči se pa ve da ga čez našga ni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da se stari dučefeni ne morete navadit na nanove smernice dotične znamke. Meni osebno se je z zadnjimi dizajni znamka Ducati noro dopade. Še vedno ohranjajo svoje značilne poteze, so bli pa tolko pogumni, da so naredil tudi korak iz klasike. Če le ne bi bil tako drag.

696 je pa drugače res hudo lep motorček. Se ga kar nisem mogel nagledat. Okej kaka malenkost mi ni všeč, ampak kot celota je fenomenalen. Ampak, žal, predrag in premajhen :( .

Ducati bo vsaj za nekaj časa ostal zgolj sanje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pogledaš ceno novega Z-ja 750 in novega dučeja 696 razlika v ceni res je, ni pa tako astronomska. Če kupuješ iz nič, se pravi da če nimaš motorja in kupuješ novega je to velik denar, če pa že imaš recimo z-ja kot v tvojem primeru ga prodaš in dobiš recimo 4 ali 5k€, dodaš razliko in je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Novi monstrov design se je med kupci prvo sezono baje dobro prijel, in tudi po tujih forumih so ga 'nostalgiki' kar sprejeli....no počakajmo na prodajne številke.

Sicer pa je monster motocikel, ki omogoča in ponuja ogromno pre(do)delav...

Aja, za tiste, ki je premajhen, ducati pripravlja novi supernaked...

Popravljeno . Popravil jakabmwdrei
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Mene pa zanima, če ima kdo Monstra 695 in je velik okoli 185 cm, kako se kaj motor obnese?

Je dovolj velik ali zgledaš na njem kot Krpan na svoji kobilici. :hmm: .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti kaj pomaga, jst sem peljal 1000cc monstra, verjetno je velikost primerljiva. Visok sem 191cm

Izgledaš kot krpan :), ampak je vožnja zelo udobna, men se je zdel kot ulit. Edino tačke bi lahko bile višje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima kdo Monstra 695 in je velik okoli 185 cm, kako se kaj motor obnese?

Je dovolj velik ali zgledaš na njem kot Krpan na svoji kobilici. :hmm: .)

no jest mam S2r 1000, visok sm 183 cm, pa mi je cist kul pozicija :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel danes pogledat 695 Monsterja, pa ni slaba pozicija na njem samo dotični motor me je malo razočaral (glede ohranjenosti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Jst imam monstra 695 in ga nameravam v kratkem prodat. Letnik 2007, 8500km. Zelo lepo ohranjen, brez praske. Dodatno so na njemu LeoVince homologirani izpuhi in Rizoma bar end homologirana ogledala. Motor nameravam prodat skupaj z dodatno opremo. Trenutno je neregistriran ker se z njim ne vozim.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

živjo!

malo gledam za motorček in mi je nekako moster 695 padel v oči. pa tudi dobi se jih v italiji za neko normalno ceno, brez nekih blaznih kilometrov (ker kolkor jst poznam naše zahodne sosede so bolj coffee racerji). mu pa taljančki očitajo naslednje zadeve, in me zanima kolko to drži, in sicer: premehko vzmetenje, zavore bi lahko bile močnejše, velik okračalni krog. poleg tipičnih problemov z vibriranjem dvovalnika, ampak to je treba vzet v zakup, ter premalo placa za sopotnika, kar pa me ne zanima ker nimam namena nobenega s sabo vozit.

zanima me še če ste zadovolni s zdrsno sklopko (če sem prav razumela jo ima), ter ali opravljate servise na 12.000km (prebrala da so predvideni na te kilometre) ali kaj prej, ter če je v sloveniji dober servis za te motorje.

hvala za vaše odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V BTC-ju (tam ko je Kondor) je nedolgo tega na novo začel uradni zastopnik in serviser za Ducati motocikle Motorist d.o.o. . Moje izkušnje so pozitivne, sicer sem imel samo olje in filter za zamenjati ampak vseeno. Odnos je profesionalen in tako direktor (Miha 051323555) kot serviser (Roman 070836141) sta motorista kar se mi zdi pomembno.

Ducati je predvidel servisne intervale na 12.000 km oziroma na eno leto od modelnega leta 2008 naprej, tako da to za 695 pomoje ne velja. Z 695 monstrom nimam izkušenj, lahko pa rečem da od 696 naprej je zame čista poezija :OK: , sploh za nas ki smo bolj zeleni.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrsna sklopka je zelo uporaben pripomoček, saj lahko brez razmišljanja prestaviš v nižjo prestavo in se ti ni potrebno bati, da bi blokiralo zadnje kolo, kljub npr. drsečemu asfaltu. Na Monstru 695 tako zdrsna sklopka deluje odlično. Servisni interval ima 695 predpisan na 12.000km/1 leto. V SLO imaš poleg uradnega servisa v Lj, še najmanj tri dobre serviserje in sicer v Lj (Boštjan), v Ilirski (Desmo Grilj) in Radovljici (Motogas - Gašper Smole).

Vzmetenje se mi ne zdi premehko glede na tip motorja, tudi če bi bilo mehkejše nebi bilo nič narobe, če bi bilo pa trše, bi bilo pa že pretrdo zame. Zavore svoje delo opravljajo odlično, je pa treba vzeti v zakup, da to ni dirkalnik. Glede sedeža zadaj, sam ne morem dati ravno tehtnega odgovora, boljši polovici se zdi položaj zadaj udoben, pograja samo nizko nastavljene ročaje pod sedežom. Pred tem sva se vozila z R6, Z750, SV 650...in v primerjavi s temi ji je položaj zadaj udoben. Na položaj za krmilom se je treba malce navaditi, saj so roke kar iztegnjene in je tako drža malenkost športnejša, kot pri klasičnih nakedih.

Vibracij je res nekaj več kot pri japonskih V2, vendar niso moteče, je pa zato zvok z Termignoniji božanski. Ena izmed dobrih stvari pri Ducatiju je tudi ta, da se da dobiti rabljenega z zelo malo kilometri in veliko dodatne opreme (karbnoski dodatki, odprti izpuhi... ), tako da vsekakor na lov z malce strpnosti in zagotovo se bo našel kak lepotec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za servisne intervale je tko v enem italjanskem testu pisalo, zdej kolko res konec koncev nima tolko veze. je pa ta 696 takoj za kak 2k€ dražji kar se mi za prvi motor ne zdi smiselno. gregc, kako ti je pa ergonomija? kolko si velik če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno je boljša izbira 696 proti 695. Jaz sem letos tudi začetnik in sem par let gledal tele monstre od 600, 620, 695, s2r 800, do 696 in 796, pa sta mi bila na koncu najbolj všeč s2r in pa 796, tudi sport varianto 749(s) sem gledal in na koncu pristal na ninji 2007. Naredil sem malo več kot 1000km in če bom imel možnost bom šel probat vsakega, ki ga bom lahko, seveda mojim sposobnostim dosegljivega. Hočem povedat, da če imaš v glavi pošlihtano vse niti ni važna cena (prvega) motorja, če pa že računaš na to da bi padel potem pa ne vem no, bolje da ne kupiš nič. Tudi jaz sem gledal najprej motorje do 3,5k€, ker sem kao začetnik. Moj glas gre še vedno za s2r in pa novo serijo monstrov 696 naprej, sama pa poizkusi vozit vse kar ti pride pod roke in boš videla kaj ti najbolj leži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@foggy ful hvala za izčrpen odgovor. lepotcev je kar nekaj (gledam samo italjo ker pr nas so vsaj za 1000€ precenjeni). budget je pač tak kot je pa mislim da dobim za ta denar veliko motorja.

glede padanja po tleh, pa ga glih metat ne mislim, ampak jih poznam kar nekaj ki jim je uspelo ga zvrnit na ravnem (stopli na kak pesek), al karkoli. a je kdo dajal gor kake crash bare? al samo bunkice?

mi je pa ta ful lušn (malo šminkerski, ampak sej sm baba).

-11578771.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V BTC-ju (tam ko je Kondor) je nedolgo tega na novo začel uradni zastopnik in serviser za Ducati motocikle Motorist d.o.o. . Moje izkušnje so pozitivne, sicer sem imel samo olje in filter za zamenjati ampak vseeno. Odnos je profesionalen in tako direktor (Miha 051323555) kot serviser (Roman 070836141) sta motorista kar se mi zdi pomembno.

Ducati je predvidel servisne intervale na 12.000 km oziroma na eno leto od modelnega leta 2008 naprej, tako da to za 695 pomoje ne velja. Z 695 monstrom nimam izkušenj, lahko pa rečem da od 696 naprej je zame čista poezija :OK: , sploh za nas ki smo bolj zeleni.

LP

Jaz pa moram pograjati Motorista d.o.o., ker so leni in za male pare ne naredijo ničesar....stvar je pa taka:

Klical sem in se pozanimaval za blokado monsterja 696 na 35kw pa so sprva nekaj govorili da bodo malo poklicali itd. ter probali nekaj urediti. O njih in blokadi ne duha ne sluha....potem sem drugod klical in so mi odgovorili da se oni več ali manj s takimi malenkostmi ne obremenjujejo in da probajo take zadeve kar odpikati in se z njimi ne ukvarjati....je pa edina caka da so oni edini ki mi lahko dajo štempl za homologacijo. Torej če se oni s tem ne mislijo ukvarjati potem blokade ne morem nikakor homologirat, torej zaradi njihove malomarnosti moram jaz kazni plačevat v primeru da me ustavi policija, njih ne zanima to al se njim da ali ne....torej jutri če bom imel čas se grem osebno oglasit in probat kaj uredit in če se ne bo dalo nič, kaj naj jih tožim ali kaj da naredim v temu primeru?

LP

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@foggy ful hvala za izčrpen odgovor. lepotcev je kar nekaj (gledam samo italjo ker pr nas so vsaj za 1000€ precenjeni). budget je pač tak kot je pa mislim da dobim za ta denar veliko motorja.

glede padanja po tleh, pa ga glih metat ne mislim, ampak jih poznam kar nekaj ki jim je uspelo ga zvrnit na ravnem (stopli na kak pesek), al karkoli. a je kdo dajal gor kake crash bare? al samo bunkice?

mi je pa ta ful lušn (malo šminkerski, ampak sej sm baba).

-11578771.jpg

na moto.it je precej krame, tako da previdno...

ceni prištej še davek, strošek homologacije, potne stroške,...in ugotoviš da pr nas niso ne vem kaj precenjeni ;)

...konkretni na sliki je prebarvan (ni v prvi barvi) in ima navešenih precej neoriginalnih delov gor, zraven zahtevaj še vse originalne dele, da ne bo kasneje problemov s homologacijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaka sej vem da je prebarvan, sej piše, sicer pa ga ne mislim kar letet iskat.

glede krame jo je verjetno enako kot na a v t o .netu, kar se papirologije tiče jo je glih tolko kot pr nas, pač papir da je odjavljen pa prometno. homologacija je pač nujno zlo tistih 100€ (kar je itak legalna kraja denarja), glih na konec italije ga pa tudi ne bi šla iskat, tja do enih 400km (kar je skor isto ku če grem iz go v lendavo). tko da neki bolj poceni vseeno je. glede davka pa ko sm kupovala skuter je bil itak vključen v ceno, kako je če ga osebno se bom pa že pozanimala. pr nas teh monstrov praktično ni, zato pa jih tudi gledam dol. bi pa kot si sam svetoval vzela enega, ki je original brez kakih predelav. ta ta bel se mi je pa zdel lušn kot predelava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za servisne intervale je tko v enem italjanskem testu pisalo, zdej kolko res konec koncev nima tolko veze. je pa ta 696 takoj za kak 2k€ dražji kar se mi za prvi motor ne zdi smiselno. gregc, kako ti je pa ergonomija? kolko si velik če ni skrivnost?

Visok sem okoli 182 in sem na 696 opazil da mi je mogoče malce majhen. Res malce. Pa še to takrat ko sem se peljal z škornji ki imajo debel podplat in če je bila vožnja bolj naravnost. Ko sem prišel na ovinke nisem imel težav. Sem pa kot rečeno zaradi preveč pokrčenih kolen občutil bolečine predvsem pri vožnji ko sem imel kolena vedno v enakem položaju. In zgleda da mi je do popolne ergonomije zmanjkal res tisti podplat, kajti z supergami teh težav nisem imel.

696 letnik 2011 ima na novo zasnovan sedež, ki je malenkost višji in bolj udoben, ker glede ergonomije si je pri starejših letnikih modela 696 največ graje prislužil ravno sedež ki je bil oblikovan tako da je spodnji del telesa sililo naprej in potem si pritiskal z mednožjem v tank(baje, jaz teh težav nisem opazil). No, novi sedež naj bi težavo rešil.

Če pa izrazim svoje subjektivno mnenje pa lahko rečem da, ko sem se vsedel na 695 in potem na 696, sem se na 696 počutil mnogo bolje kot na 695. Pri 695 se moraš še bolj nagniti naprej, pri 696 pa je vse pri "roki".

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!