Skoči na vsebino

Ducati Monster 695 (2006-2008), Monster 696 (2008-)


batzajla

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Če je kje kakšen lastnik 695 me zanima kolikšna je poraba oz koliko kilometrov naredi z polno posodo za gorivo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka te tako skrbi poraba, liter gor/dol, pač greš na kakšno kavico manj... Zelo je odvisno od stila vožnje; pri takem (695) pa pri normalni vožnji ne bi smela bit več kot 6 litrov (že to je mogoče mal velik)...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mene pa zanima, če obstaja kdo, ki ima izkušnje z monstrom 695.

Zanima me predvsem zmoglivost motorja glede na majhno št. konjev.

Ali ima motor kakšno serijsko napako? In izkušnje splošno.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če obstaja kdo, ki ima izkušnje z monstrom 695.

Zanima me predvsem zmoglivost motorja glede na majhno št. konjev.

Ali ima motor kakšno serijsko napako? In izkušnje splošno.

Hvala

--- gre za dober bike...lepo vleče in prav simpatično ter dinamično vožnjo lahko imaš....ne gre za bruto Ducatija,,,je pa dober in soliden....za mesto i relacijo...zelo stabilen in vodljiv...na špicah pač ne potegne kot večji bratje...še vedno pa daje primarni užitek za vožnjo...dobra izbira...dober nakup...večjih napak nima, vsaj ta, ki sem ga jaz imel....bi ga imel še enkrat...seveda, če ti ležijo Dukatiji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk ma pa tale žverca kej prostora pod sedežem, če sploh kaj.....pa če je mogoč tud kej orodja zravn pa take malenkosti.... :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zgleda dobr, sem se bal, da bodo pretiraval z moderno obliko luci, skoda, da so stevce predelal (za moj okus) in hvala bogu za vecje prednje diske( na 695 mi zgledajo 300mm bolj bogi).

Avspuhi hudi, zanimiva ideja s snemljivim pokrovom tanka... (lahko bi mu pa tut dodali se kak liter...)

Se lazji je...

Pa mi je Street T. tko vsec ratal, zaej pa tole :o :

Se cena je vprasanje ?

Pa se mal hvaljenja .

Lp!

Flight

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno gre za dizajn, ki ne bo dolgo zdržal. Prejšnji je bil brezčasen, tudi zaradi luči. Nov je bolj podoben Japoncem .... Talijani kopirajo Japonce? Sicer po Multistradi in novem Guzziju Stelvio - lahko rečemo, da tudi Talijani znajo narediti zelo grd motor. Monster ni grd, ampak se dolj spogleduje po trendih, kot pa ga ustvarja. Skratka, naslednik kulta ni kulten!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

všečen izdelek. primerjava z streetom no ja. glede voznih lastnosti :rolleyes: bomo se videli. :whistle: drugace pa da vidimo kaksna bo kaj $$$$

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda super. Mogoče so mau prekratki avspuhi ;) . Na 695 so števci velik lepši. Sm upam, da bo zadržal vsaj tako ceno k 695...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Zdravo!

En lep pozdrav vsem članom tega foruma!

Sem novopečeni član foruma in mam v planu nabavit svoj prvi motocikel.

Že kak mesec se pospešeno zanimam za motorje in sem ugotovil, da mi je še najbolj pri srcu Ducati Monster 695 l.06.

Rad bi vedel par info. glede omenjenega motorja: je kakšna nevarnost pregretja motorja, glede na to da je zračno hlajen?, zanima me tudi dolžina ture, ki jo lahko brez kakšnega večjega problema narediš z tem motorjem(js bi ga imel za vožnjo ob vikendih po naši deželici) :) .

Če je na forumu kakšen lastnik tega motorja, oz. vsi ki imate kakršnekoli izkušnje z pošastjo, vas prosim za informacije(dam za pir) :yes: .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

En lep pozdrav vsem članom tega foruma!

Sem novopečeni član foruma in mam v planu nabavit svoj prvi motocikel.

Že kak mesec se pospešeno zanimam za motorje in sem ugotovil, da mi je še najbolj pri srcu Ducati Monster 695 l.06.

Rad bi vedel par info. glede omenjenega motorja: je kakšna nevarnost pregretja motorja, glede na to da je zračno hlajen?, zanima me tudi dolžina ture, ki jo lahko brez kakšnega večjega problema narediš z tem motorjem(js bi ga imel za vožnjo ob vikendih po naši deželici) :) .

Če je na forumu kakšen lastnik tega motorja, oz. vsi ki imate kakršnekoli izkušnje z pošastjo, vas prosim za informacije(dam za pir) :yes: .

lp

tema ducati že obstaja..uporabi iskalnik

drugače ga pa ne moreš pregret .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Dobrodošel na forumu.

O tem motorju je že kar nekaj napisanega, lahko si prebereš TUKAJ - tema o tem motorju na splošno o Ducatijih pa si lahko prebereš TUKAJ.

Desno zgoraj imaš iskalnik, predlagam ti da ga malo uporabiš če te kaj zanima, ker je veliko stvari že napisanih, če pa ne najdeš pa potem vprašaš v primerni temi.

Drugače pa, glede na to da je 3/4 ducatijev zračno hlajenih in da pri tem vztrajajo že 20+ let mislim da nevarnosti, da bi se pregrel res ni.

Dolžina ture je pa predvsem odvisna od tvoje pripravljenosti, kondicije. V začetku, še posebej če si nov na motorju te bo vrjetno že po 50km bolel vrat, rit zapestje, pa vrjetno bi bilo tako na kateremkoli motorju. S časom se pa navadiš, pa ti tudi 500km turce niso neki veliki problemi. Sploh pa če si montiraš kkšno šipco spredej, da ti tok zraka preusmeri nad čelado, pa malo razbremeniš vrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Dobrodošel na forumu.

O tem motorju je že kar nekaj napisanega, lahko si prebereš TUKAJ - tema o tem motorju na splošno o Ducatijih pa si lahko prebereš TUKAJ.

Desno zgoraj imaš iskalnik, predlagam ti da ga malo uporabiš če te kaj zanima, ker je veliko stvari že napisanih, če pa ne najdeš pa potem vprašaš v primerni temi.

Drugače pa, glede na to da je 3/4 ducatijev zračno hlajenih in da pri tem vztrajajo že 20+ let mislim da nevarnosti, da bi se pregrel res ni.

Dolžina ture je pa predvsem odvisna od tvoje pripravljenosti, kondicije. V začetku, še posebej če si nov na motorju te bo vrjetno že po 50km bolel vrat, rit zapestje, pa vrjetno bi bilo tako na kateremkoli motorju. S časom se pa navadiš, pa ti tudi 500km turce niso neki veliki problemi. Sploh pa če si montiraš kkšno šipco spredej, da ti tok zraka preusmeri nad čelado, pa malo razbremeniš vrat.

Saj sem že veliko iskal in tudi našel na forumu, to, glede dolžine same ture z monsterjem sem pa očitno zgrešil. Se oproščam za novo objavleno temo, ne bom nič jezen, če jo admin. prestavi pod že obstoječo temo. :yes:

No nazaj k bistvu, vidim da ni nevarnosti, da bi ga pregrel pa tudi dost dolge ture se da delat z njim, tak da ojre še skupi pograbim pa hiter po njega! :rolleyes:

Hvala za informacije!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Celju prvic videl 696 v beli barvi- barva res huda, se vedno me pa mal muci sprednja lampa (oblika) ...

Prvic se je dalo tut vsesti gor - povsod drugje so ga imeli v kletki... :rolleyes:

Se crnega, bi rad v zivo videl, pa zgleda se nekaj casa ne bo mozno pri nas - Motolegenda je dobila tega samo za na sejem,

vse skupaj pa dobijo tri za ze znane kupce...naj bi pa se kaj prislo junija...

Tko pac je, zakaj bi se Ducati drugace obnasal ob izdaji novega modela kot pa vsi ostali... :whistle:

Ocitno se bo treba navadit na te novodobne "igrackaste" oblike - M695, ki je bil parkiran v blizini, zdaj res zgleda malce zastarelo...

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar mi na novem ni všeč so tista plastična ogledala... Drugače pa mi je od starega všečnejši....Bo treba počakat še na močnejše brate. Tudi pozicija sedenja je fenomenalna.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hej!

Na svoji pošasti 695 imam namen zamenjat izpuh. Odličam se med Termignonijem in Akrapovičem.

Zanima me katerega bolj priporočate in kakšna je sploh razlika v samem zvoku? Js v živo še nisem slišal nobenega, tak da nimam pojma, vem samo, da je Termignoni dražji :whistle: .

lp

grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej!

Na svoji pošasti 695 imam namen zamenjat izpuh. Odličam se med Termignonijem in Akrapovičem.

Zanima me katerega bolj priporočate in kakšna je sploh razlika v samem zvoku? Js v živo še nisem slišal nobenega, tak da nimam pojma, vem samo, da je Termignoni dražji :whistle: .

lp

grega

Oba sta kvalitetna. Čeprav naj bi do nedavnega veljalo, da sta Ducati in Termignoni kot rit in srajca, pa pri Akrapoviču ne moreš falit. Če se ti gre samo za zvok, sta oba dobra izbira, kolikor se meni zdi (sam imam na mopedu Termignonije, tako da glede Akrapotov ne bom pametoval), pa tudi kakšna tretja opcija ni švoh (Marving itd.). Pravzaprav bo skoraj vse, kar boš dal gor in bo "odprto", dobro ropotalo (spet, če se ti gre samo za to).

Kakšna je pa razlika v ceni med Termignoniji in Akrapoviči (verjetno boš vzel street legal varianto in potem pobral db killerje ven)?

Pa še nekaj - morda bi bilo dobro za Akrapoviče vprašati kje čez mejo (IT?), ker vsaj pri Termignonijih je situacija taka, da so npr. v USA (ki sicer ni takoj čez mejo :) )neprimerno bolj poceni kot v IT, ker so pač v IT že dobro znan brand (info od prodajalca v IT). Mogoče je z Akrapoti tudi tako glede na SLO-tujina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Prejsnji teden naredil dobrih 200km s testnim M696.

Sicer lahko primerjam samo z M620, saj z drugimi mopedi nimam kaksnih omembe vrednih izkusenj.

V glavnem, pozitivno presenecen.

Ze samo sedenje je boljse. Res se sedaj sedi bolj v, kot pa na motorju. Takoj na zacetku sem imel obcutek, da bodo jajcka trpela, ko pa sem nasel pravi polozaj, pa ni sile :whistle: . Verjetno zaradi takega sedenja in oblike plastike na tanku, moje noge idealno sedejo ob tank (visok sem 175) - bolj kot na M620.

Sedez je fajn, ne drsi. Visina je enaka - 77cm- a sem imel vseeno obcutek, kot, da je nizji od M620.

Ogledala so sicer res mirna, bi pa znal biti problem za nekoga z mocnejso postavo in sirokimi rameni.

Pogled na armaturko, mi je bil na zacetku precej cuden. Vsega se mi je zdelo premalo, na starem monstru vecji analogni stevci, pa se maska...

Tu je vse skupaj manjse, pa se rahlo na dol sem moral usmerit pogled, ce sem hotel pogledat na stevec.

Ima pa novi stevec boljse komande na levi strani ob rocki za "zaug" - stari je imel gumbe na sredini stevca in je blo treba z roko tja, ce si hotel kaj spremenit.

Tacka za naslon motorja je ocitno drugace postavljena, al pa je tacka za nogo bolj nazaj pomaknjena.

Na starem je bolj zadaj, tu sta pa nekako bolj skupaj. Ko sem parkiraval, sem vedno najprej pohodil tacko za nogo - je blo treba dol pogledat. Verjetno bi se pa tega navadil, saj sem na starem tudi na zacetku kdaj v prazno zadel... :whistle:

Kar se tice samega obracanja na mestu, je obcutek precej boljsi, tudi ostro zavijanje pri mali hitrosti je precej lahkotnejse kot pri starem monstru.

Ce so za starega govorili, da je voznja z njim neproblematicna in je primeren za zacetnika, je ta se 10krat vecja igracka.

Ne vem, ali je to zaradi nacina sedenja ali cesa drugega ?

Mislim,da se mu pozna 20 konjev vec in vecji navor, saj veliko bolj zvezno vlece, sploh pri pocasni voznji v mestu, ko pri starem stalno menjujes prestave in

ne ves, ce bi dal v prvo al v drugo, je tu druga recimo, brez cukanja in se vse lepo naredi z dodajanjem gasa...

Pri samem pospesevanju je razlika velika. Pri 120 km/h se vedno veliko rezerve za prehitevanje - pa ne se smejat tisti vajeni mocnejsih motorjev - se enkrat ponavljam, da primerjam samo s starim ducetom. :P

Masina tece precej bolj umirjeno in tisje. Pri 150,160, se mi zdi, da starega ze precej matram , tu pa tega ni za opazit.

Na avtocesti je stevec pokazal mal cez 180, slo bi tudi vec pa nisem probaval - prvic sm imel tolk na stevcu :krneki: , pa se ocitno bom moral za take hitrosti celado zamenjat, al pa vsaj notranjo oblogo.

Ce racunam, da je blo realnih verjetno okrog 170 km/h, moram rect, da neverjetno manj piha, kot na M620 z masko.

Ne vem zakaj, al zaradi sedenja, al cesa drugega - al pa lazni obcutek, ker je tolk z lahkoto prisel do take hitrosti - al zato , ker sem sedel na novem mopedu...?

Sklopka se mi je zdela mehkejsa, bremze spredaj dobro primejo, zadnje nastavljene z malo vec praznega hoda - ce se tko rece? :whistle:

Originalni avspuhi glasnejsi od originalnih starejsih.

V glavnem, ne znam cisto razlozit, ampak sama voznja cez znane ovinke, hitre in pocasne, velikoooo lazja, hitrejsa, bolj tekoce odpeljana, kot pa z M620.

Na luc pri novem sem se ze malo navadil, skoda da izpuhi niso malo visji in nebi blo tiste luknje med njimi in sedezem. Skoda tudi, da je zadnja strehca tako na dol obrnjena, zgleda moped se krajsi. Testni, je bil crne, mat barve, mogoce bi se raje odlocil za belega - pa odlocitev niti ni toliko problematicna, saj se ga da z menjavo pokrova za tank, "sipce" in pokrova sedeza hitro prebarvat - samo ne vem, ce je ravno poceni... :whistle:

V glavnem, naspram staremu M620 ima zame, vajenca, ki tisocakov se nisem vozil, kar veliko plusov :whistle:

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... skoda da izpuhi niso malo visji in nebi blo tiste luknje med njimi in sedezem. Skoda tudi, da je zadnja strehca tako na dol obrnjena, zgleda moped se krajsi. ....

... in škoda, da cena ni malo bolj človeška :whistle:

... in škoda, da servis v Lj. ni na nivoju, ki bi ustrezal znamki :krneki:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!