Skoči na vsebino

Predelovanje skuterjev


dunker

Priporočene objave

Res je šel. Pa sej nima veze zgubljat besed, moral bi probat, ane.

Zdej mam pa Polini 70 pa mam trenutno nekolk neoptimalno naštelanga (očitno so mau pretežki valjčki - 3x6'4g in 3x7'0g) pa gre po ravnini okrog 105.

Je pa res, da teh 105 dobi noter pribl. 3x hitreje kot prej s 50cc 100km/h. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ze bl mogoče, zej k mas 70 je pa ze bl realno da ti gre 105. Poznam enga tipa k ma Jamaho Aerox pa je dav: leoviceta, 70ccm, 17,5 frgazar pa mu gre resničnh 102. Pa ma uredu naštelanga ... Tko da 50ccm + avspuh --- z veliko težavo 111 al kuk si ze reku, aja sm pa zasledu da si reku da je to slo mal z brega pa se stevc je mal uprašliv an

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tistih 111km/h pripisujem:

- ene 800m dolg klanček, sicer malo nagiba, ampak pozna se

- ugoden vetrček

- športn avspuh

- skuterski števec :wink:

Je pa res, da mi je to samo 2x ratal u eni sezoni. Povprečno je šlo po tistem klancu med 100 in 105.

Zdej morm pa 70ko še mau spedenat (drug mesc dam noter še 19mm frgazer) pol jo pa morm prpravt da gre po števcu ene 115km/h po ravnini. Pa bo kul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dunker: odsvetujem ti ta pof* fergazer! sploh pa 19ko...

19+ fergazeri so samo za alu kite, pr zeleznem je en kurac to, nic ne pomaga, samo bolj zere...17,5 je cisto dovolj za zelezni cilinder. pa se to ti ne priporocam gor dat, ker se za teh 30k kolko sem jaz dal (fergazer + sesalna krivina + delo + manualni cok), s tem, da se ti bo cisto podrlo razmerje od valjckov in bos moral se to vse spremenit...tak kot sem jaz moral:) rajsi kupi za 18k sit lepo sekundarno prestavo od polinija in bos vec pridobil pa se dnar ti bo ostal, pozr ti bo pa bencina dostii manj kot z 17,5 fergazerom...preverjeno:) zdaj za 500 sit nardim kvecjemu 50 km:) sicer pa sem zdaj trenutno kar zadovoljen s skuterjem in gre 110 pa potegne zadne case kar fajn, pa se da tudi na zadno spravit:)

ampak vseeno ne kupuj fergazera se...pocakaj vsaj do pomladi in nabavi prvo zobnike druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JorkO ma prov. Res je bol da kupš 17,5 frgazar. 1. se ti bo z 19 ful bl dru, 2. ti bo z 19 ful bl žru bencin. Jes mam na zipu (nedirkalnmu) 19 frgazar in mam samo 4 litre tank, z enmu tankm nrdim ene 60 kilometrov :? Uglavnm se pol z stalkrjm vozm k mi dnarja za benz zacne zmankvat, pa se usk tastar bi me tanajraz z sekiro nalomu k se tko dere :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre gor.

kupi lahko napriemr polini 17,5 (tak sem jaz), ampak sem moral jaz airbox odstranit, tak da je samo filter ostal, zrak pa zajema kar direkt v filter takoj...ampak filter se vedno isto cisti zrak smeti! ker je ta airbox samo ena dolga plastika, da pac zrak gre tam pr cilindru nekje noter...mogoce je edino boljse, da malo veckrat spucas filter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, da gre gor.

Je pa veeeelik problem, če bi rad dobil 17'5ko z avtomatskim čokom. Za večino ostalih skuterjev dela Dell'orto frgazerje 17'5 z avtomatskim čokom.

Za Speedfighta obstajajo samo eni 17'5 z avtomatskim čokom in sicer od firme Amal, če se prav spomnim. Ker pa bi jest ta frgazer lahko dobil šele pomladi, sem se odločil za navadno 19ko. Zdej premišljujem da bi pustil kar original frgazer - sej vsem kolegom dela bp na original frgazer.

Mogoče pa bom kupil Malossi variomat. Kakšne imate izkušnje s tem?

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš lukenj je brezveze variomat kupovat. rajši kupi prestave ko je že jrko povedal. če pa si se ti odločo da boš dal 19ko gor pa ti kr daj. boš mel pač rezervo če boš dal gor kakšen alu kit.

btw beno: kakšen frgazer pa maš ti na tekmovalnem zipu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19ka je bla navdih zarad:

- rezerve za aluminij

- težje dobavljivosti 17ke

Zdej zelo verjetno ne bom vzel frgazerja, ampak bom ostal kar na originalnem.

Prenosov pa ne bi menjal, ker ti takoj zbijejo pospeške. Te pa imam veliiiiiko raje od končne hitrosti. In prav zato bi rad nekaj ukrenil, da bi imel čimboljše pospeške - kaj priporočate?

Danes smo testirali s kolegi moje pospeške, pravzaprav sunek z mesta, in sem zelo zadovoljen. Če držim prednjo zavoro, me dvigne na zadnjega - če pa držim prednjo zavoro in pritisnem sprednji del k tlom, mi "žge" zadnjo gumo.

Ampak pospeški pa vendarle niso tako bleščeči - pribl. 5 - 6 sekund do 50... Slišim, da imate nekateri tukaj 2 -3 sekunde. Kaj mi priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, saj fergazer pac pol prodas pa zamenjas za 19ko...

pa naj te nic ne moti ta manjek avtomatskega coka, ker skuter vedno vzge brez da bi dal cok...mogoce zdaj ko je fajn mrzlo ze nene, ampak poleti ziher brez coka vzge vedno!

vidis, jaz pa rabim malo vecjo hitrost pa pospeske pri malo vecjih hitrostih da lahko prehitevam naprimer pr 70,80 nrmalno (sem dalec od sole doma:))meni z mesta sploh na zadno prav ne gre, ampak pr 20 komaj zategne prav in takrat se ga da na zadno spravit...

za pospeske pa daj trse fedrce notr za se boljse zacetne pa neke zlo lahke valjcke, da ti ga bo kar na zadno dvigovalo:) ampak ti takrat mora it manj kot 100, ce hoces met ultra pospeske:)

danes sem mero do 80, je blo nekje 11s. ampak je problem pr meni da z mesta sploh ne cukne nekaj fejst, bom probal dat trse fedrce pa bomo potem vidli..

btw:jaz mam doma en 18 del'orto fergazer, ce te zanima bi ti ga lahko prodal, je gor ze cok pa vse (drugace placas se cok 1600sit:)). kupis si samo se sesalno krivino pa ferzager ti prodam za ene 13k sit...je kot nov...malo rabljen samo ampak cist pa vse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jrk0, mogoče pomladi, zdele sem nekak obupal nad frgazerji.

Fedrce bom verjetno menjal, pretirano lahkih valjčkov se pa izogibam - vrti se na 11'000, pokuri več, mašina se logično mal bolj fentava...

Tko da bom z valjčki poskusu ujet tist idealen "vlek", da se vrti na glih prou - s fedrcami pa bom poskusu spravt štart pri 3000 obratih na 5500 obratov. Pol bi blo noro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak te ves kolko obratov mas?:) a ti to slisis al kaj? ;)

meni do 20 nikak vlece, ampak saj nikol ne dam gasa na zacetku do konca, rajsi kasneje, pa malo bolj potem stegne se mi zdi:)

sicer pa mam jaz 8,5g valjcke, mogoce bi lahko bli se bolj tezki, kaj pa vem. na ZXih morjo bit neki bolj tezki da stvar fajn vlece pa leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men membrana na ušesu vibrira tolk, kot mam obratov, ja. :lol:

Ne ne, drugač mi je kolega zmeril. Ni to nč po posluhu (bolš da ne :wink: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro, fantje. :))

Za premik tegale topica nisem jaz kriv - sem ga dal pač pod Ostalo, ker skuter ni motocikel... Sedaj je pa pod motocikli... OK :)

Em... hitrost 111...

Pa še nikol nisi povedal, po katerem števcu si tu podiral takle zvočni zid z 50ccm. Spet obnavljam stavek oziroma vprašanje: Kako lahko zmeriš tako hitrost, ko pa skuter nima števca preko 100km/h (na tvojega mislim, moj ima :D ). Poleg tega je številka 111km/h izrečena tako, kot, da bi te keri meril z radarjem. Mimogrede. Toliko kot si ti letel s tvojim (takrat še 50ccm) SpeedFightom nama s Jrk0m ne uspeva niti danes pri vseh možnih menjanih delih. Ful me zanima razlaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, kolkikokrat še?

To je bilo pa sicer zelo rahlem klančku, ki pa je vseeno klanček. Dolg je pribl. 3/4 km.

Po tem klančku gredo Aeroxi in Runnerice z original avspuhi (odvisno od vremena) med 95 (kontra veter) in 105 (izredno ugoden veter).

Jest sem šel ob idealnih pogojih (samo 2x mi je to ratalo v sezoni) in z Giannellijem 110. Pravzaprav 111, ker je bil na oko cagarček malo čez imaginarno 110ko - pa še lepo se sliš. :wink:

Zdej se nočem hvalit, ampak mislem da kot državni prvak iz fizike in med petimi iz matematike poznam približno toliko kotne odseke, da lahko določim tisto 110ko, ok?

Če ne drugače, lahko glede na to, da so merske enote razporejene po pravilni krožnici (radij je vedno enak), lahko pogledaš kolikšna hitrost leži na krožnici na drugi strani daljice z razpoloviščem v osi vrtenja cagarja.

Točke 100km/h, os kazalca in hitrost na drugi strani (x) morajo bit kolinearne - ležat na isti nosilki.

Pol pa pač potegneš iz x še eno tako daljico in tam, kamor pride, je 110.

Hmmm... zdej se mi pa tud ne da več tega povedat še osemnajstič.

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bos me preprical, da je razdalja med 0 in 10km/h na stevcu enaka razdalji med 90 in 100km/h... tudi tista med 80 in 90 ter 90 in 100 je malenkost drugacna:)

pazljivo poglej..:) mogoce sicer na speedfightu 2 kaj drugace kot pr meni, ampak tako pa tudi ni... sicer pa mam jaz vsaj na 2,5km/h natancen tsevec, ti pa na 10km/h;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bos me preprical, da je razdalja med 0 in 10km/h na stevcu enaka razdalji med 90 in 100km/h... tudi tista med 80 in 90 ter 90 in 100 je malenkost drugacna:)

To se pa ti inženirjem pritoži, ne pa meni. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni če sva 2 na skuterju pa greva v kakšen klanec vrže v ultra nizke obrate - ene 500 :lol: pol pa ne pridem gor. pa tidi če se nekaj časa teram sam pol pa pridem v klanček dobi te ultra nizke obrate. ampak to ne mislim da so najprej visoki potem pa vedno nižji. najprej ima visoke in dobro vleče, pol pa kr naenkrat v stotinki padejo na nulo in vleče slabše kot avtomatik... a ve kdo kaj bi lahko blo narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš lukenj je brezveze variomat kupovat. rajši kupi prestave ko je že jrko povedal. če pa si se ti odločo da boš dal 19ko gor pa ti kr daj. boš mel pač rezervo če boš dal gor kakšen alu kit.

btw beno: kakšen frgazer pa maš ti na tekmovalnem zipu?

19 zato k u pravilniku piše da na sme bit večji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, kolkikokrat še?

To je bilo pa sicer zelo rahlem klančku, ki pa je vseeno klanček. Dolg je pribl. 3/4 km.

Po tem klančku gredo Aeroxi in Runnerice z original avspuhi (odvisno od vremena) med 95 (kontra veter) in 105 (izredno ugoden veter).

Jest sem šel ob idealnih pogojih (samo 2x mi je to ratalo v sezoni) in z Giannellijem 110. Pravzaprav 111, ker je bil na oko cagarček malo čez imaginarno 110ko - pa še lepo se sliš. :wink:

Zdej se nočem hvalit, ampak mislem da kot državni prvak iz fizike in med petimi iz matematike poznam približno toliko kotne odseke, da lahko določim tisto 110ko, ok?

Če ne drugače, lahko glede na to, da so merske enote razporejene po pravilni krožnici (radij je vedno enak), lahko pogledaš kolikšna hitrost leži na krožnici na drugi strani daljice z razpoloviščem v osi vrtenja cagarja.

Točke 100km/h, os kazalca in hitrost na drugi strani (x) morajo bit kolinearne - ležat na isti nosilki.

Pol pa pač potegneš iz x še eno tako daljico in tam, kamor pride, je 110.

Hmmm... zdej se mi pa tud ne da več tega povedat še osemnajstič.

Lep pozdrav, Anže

No, pa to sem hoto slišat. To si zdaj prvič povedal, da si z ravnilom pa šestilom meru kolko je 111. Sicer nisem blazni matematik, ampak vem kaj si hoto povedat s kolinearnimi točkami (nobedn ni govoru, da niso enakomerno oddaljene od središča, sej to vemo skoraj vsi, da so, tudi krožni izsek med 90 in 100 je enak, kot med 100 in 110, ampak, da pa to na oko zaznaš pa moraš bit sokol). Moram te pa pohvalit. 111 je zelo natančno merjenje. Ni čudno, da taki pobirate nagrade. :D Nebom te več gnaju o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka, ki nastane zarad nepravilnega kota odčitavanja. Sem merkal na to. :lol:

Tomosaki, hvala da si se naveličal. Ni treba bit tak sokol, kr probaj. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!