danci1973 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Meni je prav Primec povedal da se je kmalu razkantal s R1 prav zaradi 300V. Stisnil sklopko in se ni nič zgodilo. Potem je le zagrabla... Če je za to bilo krivo olje, sem jaz papež. :rolleyes: D.
gvucko Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Če je za to bilo krivo olje, sem jaz papež. :rolleyes: D. jaz pa dalajlama
Jure Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Tudi jaz malo dvomim v to.. Seveda je možno, da zaradi 300v pri določenih motorjih sklopka drsi, to je bilo že več primerov (predvsem pri nešportnih motorjih), ampak da pa ne bi prijela :grrr Prav tako mi nekako ne gre v račun, kaj točno ima olje z napenjalcem..
Cartman Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Stavim, da te bo dal Brumer na ignoreMeni je prav Primec povedal da se je kmalu razkantal s R1 prav zaradi 300V. Stisnil sklopko in se ni nič zgodilo. Potem je le zagrabla... Zanimivo, da tak nategator kot je(oz. Brumči pravi da je), nas plahta nej NE kupmo 300V. Zanimiv je ta Jure :evilgrin: Če je za to bilo krivo olje, sem jaz papež. :rolleyes: D. jaz pa dalajlama tud jaz bi kandidiral za kako tako visoko mirovniško/politično pozicijo. a sm lahko z vami? če je olje krivo seveda. :D 300v smo dobili poceni in ga nalili v takele motorje: Yamaha xj 650 letnik 1982, Kawasaki GPz 900r letnik 1984, Kawasaki ER-5 letnik 1999, Triumph ST 9XX letnik 2001, Honda CBR 900 1998, CBR 929 letnik 2001, in Suzuki gsrxr 1000 k3 VSI MOTORJI SO Z NJIM DELALI LEPO IN BREZ KAKRŠNIH KOLI TEŽAV. letos nas je večina nalila 7100 ker je blo še cenej. če naslednjo sezono zvohamo kako drugo brand name olje, po ugodnih cenah, ga bom nalil brez kančka slabe vesti, in mislim, da bodo rezultati podobni....motorji bodo delali brez problemov.... ;)
T 120 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Stavim, da te bo dal Brumer na ignoreMeni je prav Primec povedal da se je kmalu razkantal s R1 prav zaradi 300V. Stisnil sklopko in se ni nič zgodilo. Potem je le zagrabla... Zanimivo, da tak nategator kot je(oz. Brumči pravi da je), nas plahta nej NE kupmo 300V. Zanimiv je ta Jure :evilgrin: Vsaka čast "Stric Burek" Spet ena pametna. Prav nasmejim se tvojim postom oz. znanju. L.p.
dore Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Tudi jaz malo dvomim v to.. Seveda je možno, da zaradi 300v pri določenih motorjih sklopka drsi, to je bilo že več primerov (predvsem pri nešportnih motorjih), ampak da pa ne bi prijela :grrr Prav tako mi nekako ne gre v račun, kaj točno ima olje z napenjalcem.. Tudi meni je pri yzf 1000 thunderace drsela sklopka ko je bil motor hladen(300v).Ko se je motor ogrel na delovno temperaturo pa tega ni bilo več opaziti.Nato sem zamenjal olje za 5100,je pa delalo brez problema tudi pri hladnem motorju. No seveda sklopka tudi ni bila več ravno nova pri okoli 50000 km. lp dare
axilon Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 ko sem malo brskal po navodilih od moje hornetke sm ugotovil, da naj se olje ne bi menjalo na vsakem servisu (obisku servisa)...namreč po razpredelnici naj bi se menjalo olje pri 1000 kilometrih, nato pa šele pri 12k km, naslednja pa pri 24k km...to prakticirajo tudi naši servisi ali menjajo olje pri vsakem obisku na 6k km kolikor ima predpisane servisne intervale honda? Oziroma na koliko km menjate olje vi? ...in glede olja...piše da naj se v ta motor da izključno olje 10-30W oziroma 10-40W...odvisno od temperatur...olj drugačne gradacije honda ne priporoča...pomojm že vejo zakaj so tko napisal :)
Guest Brumer Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 ko sem malo brskal po navodilih od moje hornetke sm ugotovil, da naj se olje ne bi menjalo na vsakem servisu (obisku servisa)...namreč po razpredelnici naj bi se menjalo olje pri 1000 kilometrih, nato pa šele pri 12k km, naslednja pa pri 24k km...to prakticirajo tudi naši servisi ali menjajo olje pri vsakem obisku na 6k km kolikor ima predpisane servisne intervale honda? Oziroma na koliko km menjate olje vi?...in glede olja...piše da naj se v ta motor da izključno olje 10-30W oziroma 10-40W...odvisno od temperatur...olj drugačne gradacije honda ne priporoča...pomojm že vejo zakaj so tko napisal :) Če hočeš mašini dobro menjaj olje na 6 K kil(ali 1X letno),pri suhem karterju pa na 10K kil (ali 1X letno). Oljni filter pa na vsako drugo menjavo,če menjaš olje na 6 K kil.Pri suhem karterju,pa oljni filter zamenjaš na vsakih 10K kil. Tako jaz priporočam verjetno,pa se bodo mnenja spet kresala!!!!!! :whistle: special749 in maco47 1 1
Stric Burek Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Vsaka čast "Stric Burek" Spet ena pametna. Prav nasmejim se tvojim postom oz. znanju.L.p. Ti pa očitno NE ZNAŠ BRAT. Tole je meni Jure povedal, nisem se jaz tega spomnil. Majku ej
axilon Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 jah glede na to da je motor še v garanciji in da to opravlja pooblaščeni servis ne vem koliko bi sam šaril okoli menjave olja...ali pač? Če sam menjam olje prej zgubim garancijo namreč...
Jure Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Za uveljavljanje garancije potrebuješ poštemplano servisno :) Vozi torej na servis, dokler imaš garancijo. Razen če se za en pir zmeniš s serviserjem, da udari štempel, pa sam porihtaš zadeve :) Ne bi bil prvi :)
bmw Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Za uveljavljanje garancije potrebuješ poštemplano servisno :) Vozi torej na servis, dokler imaš garancijo. Razen če se za en pir zmeniš s serviserjem, da udari štempel, pa sam porihtaš zadeve :) Ne bi bil prvi :) ta zadeva že dolgo ne špila več......namreč za vsakim štemplom mora biti tudi račun....ni računa, ne velja štempel
Jure Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 (popravljeno) Jaz sem garancijo vedno uveljavljal na podlagi poštemplane servisne knjige, ne z računi.. Imel sem pa Hyosunga, tako da verjemi, da sem velikokrat uveljavljal :D Vmes sem tudi serviserja zamenjal. In novi serviser ni rabil računov prejšnjega v dokaz, da mi je servise res naredil. :) Pa tudi kolikor za ostale primere vem, ni bilo nobenemu treba garancije uveljavljat z računi servisov.. Je pa res, da je račune fajn imet, ko prodajaš motor, v dokaz, da so servisi bili res narejeni. Jaz sem vse priložil servisni in dal kupcu :) Popravljeno Marec 26, 2008. Popravil DeX
gvucko Objavljeno Marec 27, 2008 Opozori Objavljeno Marec 27, 2008 ko sem malo brskal po navodilih od moje hornetke sm ugotovil, da naj se olje ne bi menjalo na vsakem servisu (obisku servisa)...namreč po razpredelnici naj bi se menjalo olje pri 1000 kilometrih, nato pa šele pri 12k km, naslednja pa pri 24k km...to prakticirajo tudi naši servisi ali menjajo olje pri vsakem obisku na 6k km kolikor ima predpisane servisne intervale honda? Oziroma na koliko km menjate olje vi?...in glede olja...piše da naj se v ta motor da izključno olje 10-30W oziroma 10-40W...odvisno od temperatur...olj drugačne gradacije honda ne priporoča...pomojm že vejo zakaj so tko napisal :) Ja, to je zanimiva tema. Pri nas so predpisani intervali na 6 kkm, po svetu (in originalno pa na 12 kkm). Za uveljavljanje garancije pa moraš uporaštevati slovensko. Torej, ob normalni, zmerni vožnji je servis na 12 kkm dovolj. Jaz osebno bi pa vseeno vedno delam servise na 6 kkm (motor ima samo dve kolesi :)) Glede olja... 10-30W in 10-40W imata relativno največji razpon uporabe. Zato pa ju honda priporoča. Če pa sam uporabnik motor uporablja le poleti, ko je temperatura ustrezno višja pa lahko natoči olje druge gradacije (mu pa pozimi ne bo najbolje delal, a ne) lp,
fermy19 Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 seas.. meni piše v knjigi 10w30.. pa ga v nobeni prodajalni nimajo do zaj :S ponujali somi pa 10w40.. lahko to kaj škoduje motorju .. imam pa cagivo mito letnik 06
Dolenc™ Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Motul transoil 10w30 moreš nabavit, dobiš ga pa skor povsod.
Guest Brumer Objavljeno April 12, 2008 Opozori Objavljeno April 12, 2008 seas.. meni piše v knjigi 10w30.. pa ga v nobeni prodajalni nimajo do zaj :S ponujali somi pa 10w40.. lahko to kaj škoduje motorju .. imam pa cagivo mito letnik 06 Nič ne škoduje še boljše je ker zna bit poleti spet zelo vroče in takrat bi bilo celo bolje 15W 40. Bremzer 1
trojan Objavljeno April 13, 2008 Opozori Objavljeno April 13, 2008 Jst imam v motorju Motoul 5100 15w50 pa me zanimače lahko dotočim Motoul 10w40-bo kaj narobe?
trojan Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Hvala :OK: No upam da mi ne bo treba preveč dolivat :whistle:
valve Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Torej zanima me čimveč mnenj o olju IPONE R4000RS 10W40 !! In ali naj ga dam v Hondo Hornet 600. (08 letnik). LP
hydros Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Jaz imam pa eno malo lazje vprasanje ki se nanasa na olja brez mitov/vrazeverij/resnic/dejstev/izkusenj :) kje kupujete olja? V spar-u/leclercu, ce ne menjavate sami - pri serviserjih/zastopnikih, na crpalkah, prek neta (ponudbo sem pregledal najprej prek neta in vse kar sem nasel je 1L embalaze castrol power1) - od avtomobilov imam navado kupiti malce vec olja kot ga gre v motor in preostanek porabim za dolivanje, ce je potrebno, kaksna 3-4L embalaza bi bila glih prav. Olja ne bom menjaval sam, se mi pa nekak zdi da podobno kot pri avto-servisih, olje ki ti ga prodajo na servisu ni cenovno najbolj ugodno... ali pac? Hvala
valve Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Torej zanima me čimveč mnenj o olju IPONE R4000RS 10W40 !! In ali naj ga dam v Hondo Hornet 600. (08 letnik). LP
Guest Brumer Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Jaz imam pa eno malo lazje vprasanje ki se nanasa na olja brez mitov/vrazeverij/resnic/dejstev/izkusenj :) kje kupujete olja? V spar-u/leclercu, ce ne menjavate sami - pri serviserjih/zastopnikih, na crpalkah, prek neta (ponudbo sem pregledal najprej prek neta in vse kar sem nasel je 1L embalaze castrol power1) - od avtomobilov imam navado kupiti malce vec olja kot ga gre v motor in preostanek porabim za dolivanje, ce je potrebno, kaksna 3-4L embalaza bi bila glih prav. Olja ne bom menjaval sam, se mi pa nekak zdi da podobno kot pri avto-servisih, olje ki ti ga prodajo na servisu ni cenovno najbolj ugodno... ali pac? Hvala Jaz kupim olje vedno od glavnega uvoznika za slo,da se nabavit tudi preko MK seveda malo večjo količino vsaj en karton to je npr.pri Motulu 12 X po 2 l in to po grosistični ceni. Bremzer in special749 1 1
Senna Objavljeno April 20, 2008 Opozori Objavljeno April 20, 2008 Kter olje naj dam v Suzuki gsxr 600,let.2001. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se