Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Sicer se nisem še pogovarjal z "odgovorno" osebo o tem ampak....

Je kaj narobe, če servisni interval podaljšaš,recimo iz 6k na 8-10k, servisiran bo pa vseeno pri pooblaščenem?

Najvrjetneje je garancija pogojena z itervalom?!

Motor je pa itak vožen ljubiteljsko :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma definitivno ne potrebuješ 300v za na cesto. Sam tankam 5100 in sem zadovoljen s tem, sklopka popolnoma nič ne drsi.

Še nekaj, dex ima prav in sicer če daš 300v se interval menjave olja precej zmanjša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se nisem še pogovarjal z "odgovorno" osebo o tem ampak....

Je kaj narobe, če servisni interval podaljšaš,recimo iz 6k na 8-10k, servisiran bo pa vseeno pri pooblaščenem?

Najvrjetneje je garancija pogojena z itervalom?!

Motor je pa itak vožen ljubiteljsko :D

Je narobe, ker se oljni filter zapaca in ne opravlja svoje funkcije, tako da grejo vsi delci, ki bi morali iti skozi filter mimo po bypassu.

Še nekaj, dex ima prav in sicer če daš 300v se interval menjave olja precej zmanjša.

Zakaj se pa interval menjave olja precej zmanjsa? Dej mi mal razloz to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna olja vlivate v vaše CBR-ke, predvsem kaj ste dali vlit na prvem servisu?

Motul 300V :hmm:

Jaz sem dal 300v. Če imam za motor bo pa še za olje.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj se pa interval menjave olja precej zmanjsa? Dej mi mal razloz to

Mene tut to zanima... da vidim, kaj fantje znajo.

@Dex: Kaj maš ti v Suzi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je narobe, ker se oljni filter zapaca in ne opravlja svoje funkcije, tako da grejo vsi delci, ki bi morali iti skozi filter mimo po bypassu.

kolikor je meni znano se oljni filter menja na vsak drugi servis-se pravi 12.000 km..vsaj po servisni je tako(suzuki)..sam ga menjam vsakič..

aja tema o hondi sam mislim da ni bistvene razlike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor je meni znano se oljni filter menja na vsak drugi servis-se pravi 12.000 km..vsaj po servisni je tako(suzuki)..sam ga menjam vsakič..

aja tema o hondi sam mislim da ni bistvene razlike

Ja dobro jutro :) Valda ga zamenjaš pri vsaki menjavi olja. Problem je, če se ti zapaca pri recimo 8kkm .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tut to zanima... da vidim, kaj fantje znajo.

@Dex: Kaj maš ti v Suzi?

Jaz imam 5100 15/50, prav tako pa je bilo 5100 noter tudi prej.

Drugače pa je za Suzukija K4/K5 600 in 750 predvidena menjava oljnega filtra vsak 3 servisni interval in sicer na 18k km..

Sam sicer vedno menjam filter kadar menjam olje, ker je zanemarljiv strošek, ampak sem pa prepričan, da se oljni filter po 8-10k ne more kar tako zapacat. Večina proizvajalcev itak predvideva menjavo filtra na vsak drugi interval in ne na vsak, tako da take krize (kot prikazujejo nekateri) ziher ni, če ne zamenjaš na 6k km. Bodo inženirji in ustvarjalci motorjev pa ja vedeli kaj je ok, kaj pa ne.. Kdo pa bo vedel, če ne tisti, ki je motor naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dobro jutro :) Valda ga zamenjaš pri vsaki menjavi olja. Problem je, če se ti zapaca pri recimo 8kkm .)

no po priporočilih proizvajalcev ga ni treba menjat..to sem hotel povedat..tako da najbrž tut ni bojazni da bi se po 8kkm zapacal..mislim pa da tudi na vsakem servisu priporočajo ob menjavi olja tudi menjavo filtra..ker je strošek res majhen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še kot zanimivost, ko smo ravno pri debatah glede zapacanja filtra

Pa tudi, da se ne bo kdo takoj (npr Langus) .) spet obregnil glede Suzukija pa teh intervalov. Pri FZS1000 01 letnik (imam slučajno manual) je menjava oljnega filtra predvidena, poleg tiste na 1000km, šele na 20k km :) Tako, da po 10k km 100% ni nobenega strahu, da se bo filter kar zapacal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

300V je RACING olje. Ne rabiš za na cesto. Enostavno. Če mene vprašaš nardiš več škode kot koristi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

300V je RACING olje. Ne rabiš za na cesto. Enostavno. Če mene vprašaš nardiš več škode kot koristi.

Daj Gospod Burek ne govori neumnosti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje to ni tema v kateri bi debatiral na dolgo in siroko v olju, nenazadnje pa... ce nimate pojma od strojnih elementov in dimenzioniranja le-teh ne pametujte. Eno je, kaj predpise tovarna, drugo pa je zakaj to predpise... Je treba poskrbeti tudi to, da bodo imeli serviserji delo po preteku garancije ;)

300V je RACING olje. Ne rabiš za na cesto. Enostavno. Če mene vprašaš nardiš več škode kot koristi.

Aja? kaksne skode pa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj dajate RACING olje, vozite pa max 150-180km/h, ker več po teh zjahanih cestah itak ne morš. Pa tudi na rdečem verjetno nimaš 90% časa.

Isto se mi zdi neumnost kupovat ultra super duper RACING gume in jih vozit na cesti, kjer jih itak ne izkoristiš niti 50%.

Torej, imaš sintetično Motul olje, ki ni namenjeno RACING uporabi, kliče se Motul 7100. A tankate tudi kak visoko oktanski racing bencin? :lol1:

Meni se zdi to pač brezvezno početje in metanja dnarja skozi okno, če se pa Vam ne, pol pa prou :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh za dnar pa res ni problem, dokler se dobi za dobrih 50€ 4L motula 300V sploh ni panike

pa tema o oljih že obstaja, tako da lepo prosim če se ta debata nadaljuje tam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj dajate RACING olje, vozite pa max 150-180km/h, ker več po teh zjahanih cestah itak ne morš. Pa tudi na rdečem verjetno nimaš 90% časa.

Isto se mi zdi neumnost kupovat ultra super duper RACING gume in jih vozit na cesti, kjer jih itak ne izkoristiš niti 50%.

Torej, imaš sintetično Motul olje, ki ni namenjeno RACING uporabi, kliče se Motul 7100. A tankate tudi kak visoko oktanski racing bencin? :lol1:

Meni se zdi to pač brezvezno početje in metanja dnarja skozi okno, če se pa Vam ne, pol pa prou :D

Stris Burek ti nalivaj kar rafinirano sončnično olje, če bo denar pa olivno.

Srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stris Burek ti nalivaj kar rafinirano sončnično olje, če bo denar pa olivno.

Srečno vožnjo!

Dej ne nabijaj. imaš navadno polsintetično olje(ki je dobro za večino motorjev, ki se ne vrtijo na "20k rpm") imaš sintetiko in racing sintetiko, ti pa zaradi mene stavi v 4T 50ccm skuterja tisto olje, ki ga rabijo v MotoGP.

Sicer pa smo to že predebatirali, nalivajte magari olje za 500€, bo vsaj nekdo več zaslužil na vaš račun...

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne nabijaj. imaš navadno polsintetično olje(ki je dobro za večino motorjev, ki se ne vrtijo na "20k rpm") imaš sintetiko in racing sintetiko, ti pa zaradi mene stavi v 4T 50ccm skuterja tisto olje, ki ga rabijo v MotoGP.

Sicer pa smo to že predebatirali, nalivajte magari olje za 500€, bo vsaj nekdo več zaslužil na vaš račun...

Stric Burek ti si pa res "vseved". Veš, da te bom poslušal. Jutri obiščem servis in bom zahteval naj mi namesto sintetike vlijejo polsintetiko. 300v bom imel pa samo za nedeljsko solato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vnaprej opravičujem Vojču ki je zastavil vprašanje, vsem lastnikom CBRk 600 RR in moderatorjem.

Nisem se hotel oglašat, ker bo tole verjetno še bolj razvnelo debato v napačno stran, vendar, tolk buč kot jih je v nekaterih zadnjih postih pa že dolgo nisem prebral.

@Stric burek: Pa saj si se že umiril s svojimi izpadi, sedaj pa spet začenjaš? Če ti nisi motorja nikoli vrtil, ne sedaj drugim pametovat kako olje potrebujejo, kake gume naj obujejo in kaj naj natočijo v tank. Ni vsem 180 km/h max hitrost in ne peljejo vsi tako pokonc čez ovinek da bi lahko imeli centralno stojalo spuščeno pa ga nebi porajsali po tleh ...

300V točim v vse motorje do sedaj pa nobenih problemov (vmes je bila tudi cbr 600 FS, delno ontopic :P), servisni interval pa je na cca 6000 km, 100 gor ali dol. Zaradi tega olja se servisni interval ne bo skrajšal.

Glede filtra, kakor je že bilo omenjeno, pri menjavi olja predstavlja minimalen strošek, poleg tega gre z filtrom ven vsa umazanija ki se je nabrala v njem. Za tistih par €, a je sploh kakšna slabost hkratne menjave še filtra ...

IMHO podobna fora kot veriga in verižnika.

Še enkrat Vojč, ni toliko važno katerega od 4T SS motorjev voziš, kot pa sam režim vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede intervala sem pripomnil jaz, ne Burek :) In sicer, ne da je treba 300v bolj pogosto menjat.. Napisal sem, kdor dejansko rabi 300v in ga izkoristi, to torej pomeni, da motor tako zelo vrti, da polsintetika ne pride več v poštev (na cesti to sploh ni možno), mora verjetno posledično tudi olje bolj pogosto menjat :) Dvomim, da se na motorjih, ki so sam za na pisto menja samo na 6k km.. No ali pač, to boš itak ti bolj vedel, ker imaš izkušnje s tem.

Kar se pa tiče cestne uporabe V300, se pa servisni interval zaradi olja 100% popolnoma nič ne skrajša :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne nabijaj. imaš navadno polsintetično olje(ki je dobro za večino motorjev, ki se ne vrtijo na "20k rpm") imaš sintetiko in racing sintetiko, ti pa zaradi mene stavi v 4T 50ccm skuterja tisto olje, ki ga rabijo v MotoGP.

Sicer pa smo to že predebatirali, nalivajte magari olje za 500€, bo vsaj nekdo več zaslužil na vaš račun...

Kar daj navadno polsinteticno olje v 600rr pa ti garantiram da bo v 15 000km sklopka drsela.. a si ze kdaj pomislis da je vredno dat tistih 10eur vec glede na to da imas skupno olje za motor in menjalnik, v motorji drsne lezaje ki zahtevajo izredno dobro mazanje in sklopko v oljni kopeli? Vsi bi sparali tam kjer ni treba - tako kot ce bi hodil brez k**** na svatbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DeX, vem da si ti rekel in vem kaj si hotel povedat, bureku sem itak namenil samo en odstavek :D

Še zmeraj trdim da dokler ni drastičnih posegov v sam agregat motorja, servisnega intervala ni potrebno skrajševati. In še enkrat, iz izkušenj, še vsi motorji so laufali tam nekje pri rdečem (ogreti, seveda) pa zaradi tega intervala ni bilo potrebno krajšati. Vsakič ko sem olje izlil iz motorja je le-to bilo seveda bolj temno, vendar na otip svojih mazalnih sposobnosti ni še čisto izgubilo, ni bilo kot voda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej Langus ne nabijat, sklopka drsela samo zaradi polsintetičnega olja...

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!