Skoči na vsebino

BMW R 1150 R


Špilferderber

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Zanimajo me naslednje informacije:

1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..

2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?

3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?

4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?

5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?

6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{

7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)

8.) Matr, je dober!!

Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!

Spilferderber

P.S.

www.R1150R.net

Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za točko 7 glej tečaj varne vožnje, kot je naslov enega od poglavij.

16000 tolarjev, 4 ure, poligon pri policijski šoli v Tacnu

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temeljito razmisli o tem, kaj potrebujes in predvsem naslednje: F650GS bos verjetno hitro prerastu,ce nameravas potovat, in obratno. Ce imas kes, navali na roadsterja!

BMW JE ZAKOOONNNN!!!! :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

Jaz sem lastnik R1100 GS in moram rečt, da je čudovita mašina. Sploh za daljša potovanja-tudi v dvoje.

Le pri počasni vožnji(v mestu in v kolonah) je malo okoren zaradi svoje teže, kar pa za R1150 ne velja, ker ima drugačen položaj sedenja(nižji) in mislim da je tudi lažji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super motor, mislim, da ni panike ce si zacetnik. drugace pa bos F650 verjetno res hitro prerastel.

ce mas dnar in ti je vse kupi!!!

o kakem nove za 2003 pa nič ne vem, se mi zdi malo verjetno da bi ga tako hitro spreminjali pa niti napovedana ni kaka sprememba, mogoce 2004?

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš obilico keša,potem nimam kaj dodat .....KUPI.

Je primerno drag,tako da image ne trpi,je primerno zahteven za vožnjo,tako,da tudi neznalec ne izpadeš.......aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič na forumu!

Lastnik bmw r 1150 r.

Karakteristike:

-obvladljiv

-poraba 5,6 l/100, povprečje

-porabi olje in sicer cca 1l na 3000 km prevoženih

-zavore odlične s opozorilom, previdno s prednjo zavoro na zelo majhni hitrosti(koristim ABS)

-lega perfektna

-pospeški približno za 1-2 sec počasnejši od japoncev 1000, merjeno 0-400m

Imam vetreno zaščito iz dveh delov. Zgornji del premikajoči. Pred tem motorjem imel bmw 650 gs. Razlika precejšnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje.

Klimbra..in Chupa Cups.....

A nisi ti mal zamešou.

Tisti je 1150 C.

lp RAN

MA NIMA VEZE.....KROM JE PA OD ISTE FABRKE.....vsaj na avspuhih!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik sem "R-a" od 25.5.2001. Doslej ni bilo nobenih problemov s kromom. Mimogrede 13200 km prevoženih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se še da kaj o R1150GS napisat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veliko, tezko, super za vozit ko se premika, na mestu pa...... ni zastonj tako dobro prodajan motor v nemciji ampak mores met enih 180 cm in 80 kg. meni je prevelik za teren pa sploh.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A kaksnega lastnika imamo tukaj?

Ja moj oče vozi BMW R1150R, kupil ga je pred enim letom!Če te pa kej zanima pa vpraši!Lahk ti sam povem, da ga ne more prehvalit, ubistvu je motorist že 30 let, je meu skor "use" japonce, neki italjanov (moto guzzi), pa nazadnje je meu KLE 500, prej FZR in podobne, ampak BMWja ne more prehvalit, pravi da mu je pisan na kožo!:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Mi lahko kdo svetuje o nakupu vetrobranaskega stekla za BMW R1150R? Originalna šipca se mi zdi malce premajhna in verjetno ne služi namenu, zato iščem alternativo. Givi sicer ima za ta model predviden neko varianto, ampak se mi zdi malce kičasta. Iščem čimvečjo, čimbolj navadno, netonirano, nevpadajočo zadevo... Predlogi? Proizvajalci? Izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na odpad in od renault 4 (katrce) sprednjo šajbo na bemfla namontiraj :) Zelo naravno (ravna šipa), ni tonirana, vremenskih vplivov ne boš čutil, aja pa vertikalno jo namontiraj.... :)

Lp, Onim

brez zamere, ampak zakaj si si pa kupil naked bike? BMW 1150 RT?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ima tudi MRA kaj... http://www.mra.de/

Sem prečekiral Luisov katalog in v dveh minutah našel dve šajbi, eno manjšo in eno večjo. Prva stane 35€, druga 70€. Možnost v tonirani in netonirani različici za isti $$$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je najbolj funkcionalna šipa, ki se dobi za ta motor, Vario (dvodelna) od MRA. Tako imam jaz na africi in se super obnese. Je pa tudi res, da so me zanjo v Hein Gricke Beljak uplenili za 170 eurov. Pa še kdo ti bo rekel da ne izgleda dobro. Ampak učinkuje pa sigurno. Od velikih enodelnih šip je boljša tudi v tem, ker ima t.i. zračni kanal med spodnjim in zgornjim delom, kjer skozi uide nekaj zraka, ki preprečuje turbulence, ki bi sicer (zaradi velikosti šipe) lahko nastajale. Nastaviš si jo tudi glede na svojo višino in glede na trenutni stil vožnje. Če pa hočeš malo pošminkirat, pa 1,2,3 snameš zgornji del in zgleda kot navadna.

slikca:

R1150R%20VNB3.jpg

Zdajle sem videl da iščeš čim večjo in čim manj vpadajočo (vpadljivo?) zadevo. Jah, škoda ker gresta velikost in vpadljivost z roko v roki. Večja je bolj bo vpadljiva.

Na moji africi zadeva v najvišjem položaju izgleda takole:

http://freeweb.siol.net/jasabb/xrv-spredaj2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v mislih sem imel nekaj takega..

ronald.jpg

:shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Špilfardirbar, sličico si snel s spletne strani Douga Formana. Ima na svoji strani tudi gumbek Email me, pa se ojunači in vprašaj, kdo je lastnik fotografiranega motocikla ..... ... ..., da te ne bom ravno za roko čez cesto vodil :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetujem ti, da greš pogledat v mot. trgovino (SLOMOTO ali SLOMOTOR-saj ne vem točno, kako se imenuje), ki je v

Drešinji vasi. V glavnem prodajajo različne vetrobrane različnih dimenzij po zelo ugodni ceni. Podoben vetrobran, ki je na

zgornji sliki je kolega kupil za ER-5 in dal okoli 16.000 SIT (pred enim letom ). Po nekaj km je izjavil:

" Majka!!! Ne dam ga dol pa da ga je***)" :) :)

Na forumu pa so že omenjeni privatniki, ki ti lahko po meri naredijo iz pleksi stekla...(za malo $$$)-malo prebrskaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

a imamo v SLO kakšnega zastopnika za ščitnike Parabellum?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden narediš iz naked motorja poštarski moped, probaj vožnjo z originalno majhno šipo in se potem odloči.

jebeš motor, na katerem ne piha :? :fist:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Če še iščeš večji vetrobran: precej poceni se ga da narediti pri kaki avtoplastiki. Če ti je spodnje všeč ti lahko napišem naslov....

midi_k100.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!