Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW R 1150 R

Recommended Posts

D.J.

verjamem ;) , vseeno pa za moje opažanje krivim vbrizg goriva, sem tudi slišal že nekaj pritožb z izvzemom porabe, ki pa je (če ne upoštevam vaših komentarjev) res nizka, je le 1000+ cc in 200+ kg, ki se pemika po cesti

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Če se prav spomnim, je BMW-jev boxer šele letos oz. jeseni na INTERMOT-u dobil ajnšpric in dvojne svečice... In j, naš preljubi možganojedec, je imel lansko GS-ko.... blo modre barve.... sem jo gledal pred meseci, ko je bila naprodaj v TC-ju.... :)

Prej pa lepo čok pa pelji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

Oprostite, nimam tehničnega besednjaka:

Moj je bil R1150GS letnik 2002. Imel je injection. Nakratko enostavno 3stopenjska zadeva za hladen vzig:Hladnega si vzgal z vzvodom na levi ročki, i.s., si ga dal do najvišje pozicije, potem si jo spustil na sredino in speljal, potem pa nazaj na normalno pozicijo!....in to je vs hmmm! Je pa nekaj. Ko v gibanju, je 250kg krava čisto vredu, bog ne daj, da ti crkne na kakšnem puklu nekje, če nimaš telesne višine. Če imajo novi avtomatsko pa ne vem!

Edited by J

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi

BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC).

Twinspark (Doppelzundung) oziroma dve svečki na cilinder pa vgrajujejo v ta motor komaj v letu 2003, starejše modele pa je možno nadgradit.

Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo").

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Ne tako zelo neobicajno kot se slisi. Ga imam tudi jaz, pa hondin PGM-FI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC).

Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo").

no, viš - narobe sem si zapomnil kaj je blo novega lani :)

PS: kako pa potem deluje choke? A ni podobno - pač malo dvigne obrate? ? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN
čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..)

No primerjava je zanimiva, ne vem če je pa glih ta prava.

:D

S čokom dosežeš bogatejšo mešanico.

Večji delež goriva na enoto volumna mešanice.

Kjer je mešanica mišljena zmes zraka in goriva.

Poraba s čokom je neprimerno večja.

Če več porabiš, tudi več dobiš. Zato grejo obrati gor.

Več energije primarnega goriva se odraža tudi v večjem outputu motorja.

Ni pa poraba optimalna.

Poraba ni optimalna, ker pride do nepopolnega zgorevanja (premalo kisika).

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

normalno elektornika samodejno uravnava vse parametre zmesi zraka in bencina v cilindru.zakaj torej kombinacijo elektronski vbrizg in choke?! saj celoten sistem poderes z choke-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok.

Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) ,

avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( .

Ni to tolikanj neobičajna kombinacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw
BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok.

Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) ,

avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( .

Ni to tolikanj neobičajna kombinacija.

pa ne vsi bmw-ji serije R.........

moj je letnik 1997,pa nima chok-a spljoh.......

vse dela elektronika (ali pa mali zeleni,kakor komu paše)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure:

Dva.

1) "Nejked."

2) "Motor."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

pameten izraz, sovaščani, pameten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

to mi delaj.. že boljše :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

novi barvi za modelno leto 2005

post-4-1092747112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

in modra :wub:

post-4-1092747143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • mk-r
      By mk-r
      Zanima me vaše mnenje o možnosti predelave tega motorja oz katero dodatno opreme je dobro nabavit.
      Zanimajo me izkušje v zvezi z:

      -zamenjavo izpušnega loca (sem slišal da je tudi akrapovič naredil izpuh za ta motor) Ali se mu kaj poveča moč oz poraba goriva.

      -zamenjava prednega stekla z večjim

      -centralni kovček (ali originalen, ki je majhen in po mojem neuporaben ali npr klasičen givi ki zgleda malo čudno na temu motorju) Originalen je narejen tako da je oblikovan po prednjem steklu in je tako v liniji z zračnim tokom...

      -GPS... do pomladi bom zagotovo nabavil pa ne vem kam ge je najboljše montirat. Original je predvideno na sredini krmila, kar pa je neugodno če imaš na rezervarju tank torbo...

      -najbolj pa me zanima predelava sedeža. Sem bil lani na BMW srečanju v Garmischu in sem opazil da ima veliko RTejev predelan sedež. Vem da te predelave izvaja wunderlich pa me zanima če kdo ve kaj več.

      Wunderlich ima veliko dodatne opreme za BMW . Se vam zdi ta oprema vredu ali imate kakšno boljšo varijanto.

      http://www.wunderlich.de/

      Hvala...
    • marting
      By marting
      Zdravo!
      Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.
      Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče
      www kjer je to prikazano.
      Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?
      Oblika, pritrditev, načrt...?!?

      MartinG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!