Skoči na vsebino

BMW R 1150 R


Špilferderber

Priporočene objave

Nič ti ni treba preračunavat, če se ti pa ne da par podatkov vnest v program, pol ti pa ni pomoči :wacko:

Za moj motor kar natančno izračuna, par km gor/dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ti opravičujem, mi ni povleklo da je ta geardata program, sem misli da mi svetuješ naj peš računam prenose.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

v nedeljo spravil kravco do tačke.. :krneki: nisem vedel, da se da.. :D

(pa malce prestrašen sem pripeljal iz ovinka)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v nedeljo spravil kravco do tačke.. :krneki: nisem vedel, da se da.. :D

(pa malce prestrašen sem pripeljal iz ovinka)

:eek:

Bi reku Čak: "Gušter!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Turbulence in hrup v čeladi na R1150R.Kaj vse nisem počel.Krive so bile čelade in tank torba itd.Potem sem pa danes snel tisti trapasti pleksi spredaj ... in milina.Nič več ne buta v ušesih in ne vrtinči mušic pod čelado.

Zanima pa me kako spet pridobiti 5 cm prostora za sopotnico.Namreč Givi z naslonom ji zavzema zadaj prostor.Je možna kakšna predelava, podaljšanje nosilcev itd ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

:devil: :SS

imaš

kaj

za

povedat?

:angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš

kaj

za

povedat?

:angry:

nič čez motorinota :grrr čeprav je kičasto opremljen :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Da malo obudim temo.

Zanima me R1150R Rockster. V motosvet katalogu me bega dimenzija zadnje gume, ali naj ne bi bila ista kot na R1150R, v podatkih sta razlicne dimenzije. Nima veze, podatek ki me zanima je euro norma na tem motorju. Sem za 2 leti v ZDA in imam ponudbo letnik 04, prevozenih 8k milj, abs, ogrevane rocke,.. in 6400$ zacetne cene, servisiran. Bi kupil, pa me zanima ce kdo iz izkusenj ve kaj vse je drugace kot pri motorju za EU trg - o.k. luci in drobnarija, bolj me zanima ce so kaksne zadeve okrog elektike, agregata in podobno. Oziroma ce me kdo napoti v pravo smer kjer izvem te podatke.

Motor bi si ob vrnitvi pripeljal v Slo in ne bi rad imel problemov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Tak motor dibiš v Nemčiji skotraj za isti denar vsi so nekje med 6,7K do 7,5K € pa še problemov neboš imel niti s prevozom niti z registracijo(a-testom)homologacijo itd. Ni pa niti tako poceni zamenjati boš moral predjo luč vse 4-ri žmigavce komplet in stikalo luči,sicer pa vse ostalo nebi bilo sporno razen dokumentov in homologacije katero boš moral nanovo delat.Homologacija te zna stati do 1500 € prej se dobro pozanimaj da ti nebo potem žal.

PS. prebrskaj malo po Guglu Mobile.de (motorji) Lep pozdav Peter !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo obudim temo.

Zanima me R1150R Rockster. V motosvet katalogu me bega dimenzija zadnje gume, ali naj ne bi bila ista kot na R1150R, v podatkih sta razlicne dimenzije. Nima veze, podatek ki me zanima je euro norma na tem motorju. Sem za 2 leti v ZDA in imam ponudbo letnik 04, prevozenih 8k milj, abs, ogrevane rocke,.. in 6400$ zacetne cene, servisiran. Bi kupil, pa me zanima ce kdo iz izkusenj ve kaj vse je drugace kot pri motorju za EU trg - o.k. luci in drobnarija, bolj me zanima ce so kaksne zadeve okrog elektike, agregata in podobno. Oziroma ce me kdo napoti v pravo smer kjer izvem te podatke.

Motor bi si ob vrnitvi pripeljal v Slo in ne bi rad imel problemov.

lp

Za to vprašanje obstaja tema Uvoz motorja iz ZDA. Drugače pa ti povem da se homologacije ne da narest za EU trg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to vprašanje obstaja tema Uvoz motorja iz ZDA. Drugače pa ti povem da se homologacije ne da narest za EU trg.

Motor kupim, vozim in nato prodam preden se vrnem v Slo :naughty:

lastniki R-ov, ste zadovoljni? Tu ni kaksnih hudih kritik napisanih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor kupim, vozim in nato prodam preden se vrnem v Slo :naughty:

lastniki R-ov, ste zadovoljni? Tu ni kaksnih hudih kritik napisanih

To se pa da :D hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Pozdravljeni,

po servisu motorja oz. nastavljanju ventilov se je na mojem 2004 R1150R pojavila težava. Ko poizkušam zagnati motor, se motor zelo težko obrne - kot bi bil prazen akumulator - potem se sliši nekakšen "tk tk tk" in resetira elektroniko. Ko potem poizkušam pod alternatorjem ročno obrnit motor, je občutek tak, kot da bi se nekako zagozdil.... kot bi čutil zobnike... obrnem malo naprej, malo nazaj in se "oslobodi"... če potem motor obračam ročno naprej se le ta obrača normalno, brez da bi prišlo do tistega zagozdenja kot se zgodi ob vžigu. Akumulator kaže napetost 12,4v in je letos menjan, tako da mislim da je vredu. Žal motorja nisem probal štartat preden sem nastavil ventile in je pred tem stal 2 tedna v garaži, tako da ne vem če je to direktna posledica, vendar pred tem nisem imel težav. Za nastavljanje ventilov sem si pogledal več filmčkov na youtube in zgleda precej enostavno.

Če ima kdo kakšno idejo, kaj bi šlo lahko narebe bi bil hvaležen vaše pomoči.

Lp, Primož

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tisti metodi, ko obračaš motor dokler ne potisne bata v skrajni položaj navzven, takrat nastaviš ventile. Ne vem kako zgleda, če bi se zatikal zaganjač... vrjetno takrat niti nebi obrnil motorja, sedaj pa se zelo matra in potem ga "vrže ven" oz. se elektronika resitira...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa akumulator lahko kaže normalno napetost ko ni obremenjen. Ko pa ga obremeniš je popolnoma druga zgodba .Probaj napolnit baterijo oziroma užgati s kabli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

po servisu motorja oz. nastavljanju ventilov se je na mojem 2004 R1150R pojavila težava. Ko poizkušam zagnati motor, se motor zelo težko obrne - kot bi bil prazen akumulator - potem se sliši nekakšen "tk tk tk" in resetira elektroniko. Ko potem poizkušam pod alternatorjem ročno obrnit motor, je občutek tak, kot da bi se nekako zagozdil.... kot bi čutil zobnike... obrnem malo naprej, malo nazaj in se "oslobodi"... če potem motor obračam ročno naprej se le ta obrača normalno, brez da bi prišlo do tistega zagozdenja kot se zgodi ob vžigu. Akumulator kaže napetost 12,4v in je letos menjan, tako da mislim da je vredu. Žal motorja nisem probal štartat preden sem nastavil ventile in je pred tem stal 2 tedna v garaži, tako da ne vem če je to direktna posledica, vendar pred tem nisem imel težav. Za nastavljanje ventilov sem si pogledal več filmčkov na youtube in zgleda precej enostavno.

Če ima kdo kakšno idejo, kaj bi šlo lahko narebe bi bil hvaležen vaše pomoči.

Lp, Primož

ti BMWji precej slabo ravnajo z baterijo, in če resetira elektroniko....bi jaz rekel da je reva švoh.

Se pa vseeno bojim, če si eksperimentiral, in morda narobe nastavil ventile. Če bi imel jaz tak strah, bi dal motor na centralca, odšraufal svečki na obeh cilindrih, fuknil v brzino in počasi vrtel zadnje kolo. Če se motor lepo vrti, bi ga priklopil na kable. in probal kresnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da boš popolnona siguren odvi vsaj dve svečici (1150 04 ima 4) in poskusi kako se vrti motor. Napravi kot ti je že svetoval ludiluka.

Zvok ki ga "pušča" zaganjač je sigurno posledica praznega akumulatorja. Mogoče se zaradi prenizke napetosti resetira tudi elektronika in zatakne "pastorek" zaganjača. Zato imaš mogoče občutek, da se je motor zagozdil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da boš popolnona siguren odvi vsaj dve svečici (1150 04 ima 4) in poskusi kako se vrti motor. Napravi kot ti je že svetoval ludiluka.

Zvok ki ga "pušča" zaganjač je sigurno posledica praznega akumulatorja. Mogoče se zaradi prenizke napetosti resetira tudi elektronika in zatakne "pastorek" zaganjača. Zato imaš mogoče občutek, da se je motor zagozdil.

Ker ima 4 taktni motor bat na TDC dvakrat v enem ciklu, položaj izpušnih ventilov pa je precej drugačen, mi tale stavek vzbuja skrb. Ne verjamem, da štarter nebi poškodoval ventila.

Po tisti metodi, ko obračaš motor dokler ne potisne bata v skrajni položaj navzven, takrat nastaviš ventile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Juju, odvijem glavni dve svečki in probam na centralnem stojalu kako se motor vrti v brzini... predvidevam da se mora obračat tekoče brez zatikanja. Ti bi ga potem kresnil odprtega?

Zdaj sem naredil flashback... motor ni vžgal že pri nastavitvi prvega cilindra... je možno da bi se zgodilo kaj takega, če nebi svečke pravilno privil v navoj?

Vsekakor bom najprej aku. priklopil na kleme... ker sem zadnjič odmontiral gretje aftermarket ročk... mogoče je tam prišlo do kakega stika...

Nisem ravno mehanik, ampak do zdaj mi je kar šlo... menjava olja, itd... upam, da jutri poročam samo o praznem akumulatorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12.4V, se meni zdi malo malo napetosti. Res imaš nov accu, lahko pa da je del accu ja deformiran. Jaz bi si sposodil kje kakšnega, ki sigurno dela.

Lahko pa ga še pomeriš med vžiganjem in če napetostti pade preveč, je zanič.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!