Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dore

Suzuki GSF 500

Recommended Posts

Ice

Avatar

Član

Član od: nedelja, 15.09.2002 13:11

Objav: 53

Objavljeno: 26 sep 2002 20:28 Zadeva: Cena Suzukija GS 500

--------------------------------------------------------------------------------

V eni reviji (mislim da je bil letošnji motokatalog..tista kr debela revija z kvalitetnim papirjem, ki ima zadaj tabele o skoraj vseh motorjih) sm prebral, da naj bi bil Suzkuki GS 500 najcenejši zaresen motor. Khm...ta revija je bila slovenskega izvora. Ne vem no, po naših cenikih sodeč je ER 5 cenejši, prav tako pa XT 600 in nisem čisto prepričan..mogoče celo GPZ (upoštevajmo cene brez popustov). Sm gledal cene v tujini(Nemčiji) in kaj sem opazil. Da so imeli motorji vsaj okvirno podobne, če ne malenkost nižje cene kot pri nas.(ali pa precej). Ampak GS 500 je bil res najcenejši, pri nas pa temu ni tako. Upam da uvozniki ne bodo brali tega in mi željo izpolnili tako, da bodo vse ostale motorje razen GSa podražili(potem bo najcenejši). Ne vem no ali sm js prebral napačne podatke, ali pa naši uvozniki pri GSu 500 preveč nabijajo ceno. Ima kdo o tem kaj za povedati?

P.S.:nekaj sem moral napisati, da dobim prvo zvezdico

Nazaj na vrh

Jason

Član

Član od: sobota, 14.07.2001 1:30

Objav: 154

Kraj: Kranj

Objavljeno: 26 sep 2002 21:07 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Uvoznika Suzukijev, ODARJA, smo tu že prešimfali po dolgem in počez. Ko nas je slišal, je takoj naredil jesensko akcijo in nekaterim motorjem znižal cene na normalno raven. Baje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales
Mene pa zanima če je gs 500 primerljiv s kawaskijem er5?

če sem prav prebral ima nekaj konjev manj,ampak disk spredaj in zadaj...

a kdo ve koliko rabi gs500 do 100km/h, kakšna je max.hitrost,poraba,...

GS500

Pospešek: 5,4s, končna hitrost: 162, poraba: 5,5L/100

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Na www.motorradonline.de pravijo takole: hitrost 177 kph, pospešek 5,4 s do 100, poraba, 4,9 l/100.

Primerjalni test (Honda CB 500, Kawasaki ER-5 Twister, Suzuki GS 500 E) je bil v šesti letošnji številki Motorrada, ki je seveda tudi v Arhivu na zgoraj omenjenem naslovu. Pa še nasveti pri nakupu rabljenega, pa izboljšave (katere gume, blažilniki, dodatna oprema itd), res veliko tega saj je to eden najbolj prodajanih motorjev v Nemčiji (od leta 1988 do 2002 so jih prodali več kot 40.000).

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

živ!

sem šel pogledat enega gs 500

pa me zanima kaj si mislite če pri 8000km,prikaplja olje izpod glave

a je možno, da je glava samo za potisnit,zanič tesnilo ali pa je bil mogoče motor pregret in je lahko glava zvita :?:

ali je mogoče da se 500 ccm motor, ki ima samo zračno hlajenje pregreva(ker to je bil recimo vedno problem pri tomosih) :?:

pa prosil bi,če bi lahko kdo na svojem motorju pogledal ali je prvi blatnik v celoti iste barve,ali pa je zadnji del drugačen(bolj hrapav,kot bi bil slabo pobarvan)

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

burgy

Novinec

Član od: četrtek, 05.09.2002 20:44

Objav: 10

Kraj: cerknica

Objavljeno: 04 okt 2002 16:58 Zadeva: 8.000km in olje izpod glave

--------------------------------------------------------------------------------

kaj porečete na olje,ki kaplja izpod glave pri 500 ccm motorju(zračno hlajenje)

ali je s takim motorjem res kaj narobe

Nazaj na vrh

mimixtz

Član

Član od: četrtek, 25.10.2001 19:27

Objav: 239

Kraj: Slovenija, Krško

Objavljeno: 04 okt 2002 17:15 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Definitivno nekaj narobe. Če je res izpod GLAVE, da ni izpod pokrova ventilov, je najmanj fuč tesnilo glave ali zvita/celo počena glava.

_________________

ace

Nazaj na vrh

elbarto

Član

Član od: sreda, 04.07.2001 17:12

Objav: 272

Kraj: Netherlands Antilles

Objavljeno: 04 okt 2002 17:42 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Neeeee....zakaj bi te blo kaj narobe.....kje paaa.......

8.000 km

Jaz bi hotel novega.

Kaj je italjanski ? (ne me napadat zdaj vsi povprek)

_________________

REMEMBER, !!!LOUD PIPES SAVE LIVES!!!!

(and it's never too loud)

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Izpod pokrova ventilov al izpod glave?

Načeloma naj bi se še mal glava prtegnla, ampak kdo bi vedu... upam da maš še kej garancije.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

ja motor(še) ni moj(ga nekdo prodaja),je pa letnik 99,in nima več garancije :!:

a tist pokrov na vrhu cilindra ni glava, ampak je pokrov ventilov :?:

sej sva se s prodajalcem neki menla da greva skupi do serviserja(njegovga) :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Nej ga zrihta da bo laufal BP, načeloma pa raje poglej za kej drugega... Starim suzukijem ne zaupam kej preveč. GS500 ni bilo veliko pri nas, tako da si poglej še kakšnega er5, GPz500S, CB500...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

sej motor laufa čist v redu,sej zaradi tega MOGOČE ni nč resnga narobe(lahko sam dihtnga)?

sam kok nej pa jst vem, da ne ne bo čez kšnih 500km,ko e bo motor fino razgrel začelo spet polzet olje,tud če mi bo rekel da je vse zrihtano?

pa sej to ni star suzuki(8000 km:?: in letnik 99)

sej drgač bi šel k svojmu serviserju,sam ga še nimam, se bom pa zmenu z enim modelom, ki ful obvlada te zadeve,da bi šel z mano pogledat(če bo ratal)

sam se mi zdi da itak ne morš kej dost ugotovit,če mašino sam z vrha gledaš :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

:lol: ja zdej je pa že moj :lol:

zdej mi sam še kombinezon,pa te zadeve manjkajo.....

sej razmišlam,da bi ga kr registrirov....sam kok pa bo še letost za vozit se...kšna dva vikenda :?:

sam je pa kolega reku, da on ni mogu zdržat pol k je mel enkrat motor doma v garaži....

pa ene za ene5% mam še odprej...bo treba premislt :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
Pozdravljen!

Sem v starih postih videl, da imaš tudi ti gs 500, čeprav ga glede na tvoj profil, verjetno nimaš več?

Bi te prosil, če mi lahko poveš kako si meril nivo olja v motorju? Sem v navodilih prebral, da se merilno palčko samo postavi navrh, nič pa nisem zasledil o tem ali je treba merit pri mrzlem motorju ali pri ogretem(potem ko nekaj 10 min stoji)?

A drugače ti je pil kaj olja, če si ga bolj na obratih vozil?

Kako si pa kaj zadovoljen (bil) s tem motorjem? Jaz sem šele jeseni nabavil, in nisem ne vem koliko km naredil,...

Hvala za info in LP!

burgy

Olje se meri tako kot si napisal! Motor daš na ravno podlago in navoj merilne palice le nasloniš na navoj bloka. Meri se pri ogretem motorju, potem ko nejkaj časa stoji!

Olja ni pil nič (mel je manj kot 20.000km)! Enkrat mi je sicer začel na "ketnšponerju" spušat (sem zrihta z mal tesnilne mase)!

Dokler mu nisem vplinjačev naštelu ni šel nikamor (dobrih 170-po števcu, pa nekje pri 6000vrt/min se je nekaj opoteku). Ti motorji so se prodajali zaprti na 20kW, pol so jih pa (tudi na servisih) zelo nestrokovno odpiral. Ko pa sem ga zrihtu je šel skor 200-po števcu, pa nobene luknje ni mel!

Če tud tvoj ne gre kot bi mogu, ti lahko dam recept za odpret. Ni čist enostaven, glih zapleten pa tud ne. Jaz nisem kak mehanik, pa mi je ratal. Treba je vplinjače snet, razdret, zamenjat dize, pa igle dvignt. No jaz sem še filter zamenu s K&N (je pol za zmeri). Skupen strošk je 12.000SIT (10kSIT filter + 2kSIT dize).

A ja, pa uteži na krmilu redno kontroliraj (da so zetegnjene)! Jaz sem enkrat eno zgubu! Nova stane skor 10kSIT :( (v kaki domači delavnici ti jo nardijo za jurja :D )! Se pa brez uteži motor ne da vozit, mene je brez uteži roka tako bolela, da po 100km tud sklopke nisem mogu več stiskat (vibracije :shock: )!

Če te pa še kaj zanima (gume, servisi,...), pa le vpraš!

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy
Dokler mu nisem vplinjačev naštelu ni šel nikamor (dobrih 170-po števcu, pa nekje pri 6000vrt/min se je nekaj opoteku). Ti motorji so se prodajali zaprti na 20kW, pol so jih pa (tudi na servisih) zelo nestrokovno odpiral. Ko pa sem ga zrihtu je šel skor 200-po števcu, pa nobene luknje ni mel!

Če tud tvoj ne gre kot bi mogu, ti lahko dam recept za odpret. Ni čist enostaven, glih zapleten pa tud ne. Jaz nisem kak mehanik, pa mi je ratal. Treba je vplinjače snet, razdret, zamenjat dize, pa igle dvignt. No jaz sem še filter zamenu s K&N (je pol za zmeri). Skupen strošk je 12.000SIT (10kSIT filter + 2kSIT dize).

A ja, pa uteži na krmilu redno kontroliraj (da so zetegnjene)! Jaz sem enkrat eno zgubu! Nova stane skor 10kSIT (v kaki domači delavnici ti jo nardijo za jurja )! Se pa brez uteži motor ne da vozit, mene je brez uteži roka tako bolela, da po 100km tud sklopke nisem mogu več stiskat (vibracije )!

Če te pa še kaj zanima (gume, servisi,...), pa le vpraš!

Kolikor sem se jaz vozil je šlo tja med 170 in 180 km/h. Mi je pa prejšnji lastnik rekel ko sem ga o tem spraševal, da so mu na servisu odstranil blokado, več pa ni vedel povedati.

Bo treba razmislit o tem kar si povedal. Se pravi, da si dvignil igle za eno stopnjo, pa mal bolj odprte dize dal notri. A dize se standard kupuje ali se razlikujejo glede na znamko motrja? Če se ne motim pa ima vsaka oznako, in potem le malo večjo nabaviš?

Verjetno pa nima smisla odpirat vplinjačev, če se ne zamenja potem še filtra, ker bi motor dobil potem premalo zraka?

A izpuh si imel pa original? Razmišljam, da bi nabavil wingsa, ker se mi zdi malo preveč tih :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
Verjetno pa nima smisla odpirat vplinjačev, če se ne zamenja potem še filtra, ker bi motor dobil potem premalo zraka?

V vsakem primeru je treba odpret, če dize še niso ble zamenjane!

V zaprti verziji je namreč v enem vplinjaču diza 125, v drugem pa 115! :shock: In to ni preveč zdravo!

V odprti verziji pa mislim da so 127.5!

Če boš pa zamenu filter in/ali izpuh, boš rabu pa večje (130-135?)!

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
To glih ne, sam tolko, da bo šlo mim kakšnega ER-ja  :twisted:

S pol gasa! :D

Sej drgač itak vsi vemo, da je boljše kupit močnejši motor, kot pa denar na enega podhranjenega metat....ampak glas pa mora bit :wink:

2kSIT za dize boš pa ja dal! 8)

Z odprtim izpuhom je motor zelooooo glasen! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Pol pa sošolca pustim zadaj z viragotom 250! :shock: Čist zares! Ampak pol je pa mal ventile dal štelat pa ne vem kaj še pol pa je spet on mene zad pustu! Ampak tisti ki pišete da leti 200 pa skoraj ne verjamem! Ja mogoče višnjegorska varianta! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7
Ej fantje da ne bo iz tega motorja ratala raketa :twisted:

To glih ne, sam tolko, da bo šlo mim kakšnega ER-ja :twisted:

Sej drgač itak vsi vemo, da je boljše kupit močnejši motor, kot pa denar na enega podhranjenega metat....ampak glas pa mora bit :wink:

Težko verjamem.No odvisno od voznika enga al pa druzga.Ej jst sem v ER5 na avspuh kar lukne navrtala.Res da ni glas kot pri Akrapoviču :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Ja imaš čist prov.Tele cene našga Igorja,so kar divje,no ma kvaliteto je treba plačat,pa znamko tud. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy
Ej fantje da ne bo iz tega motorja ratala raketa :twisted:

To glih ne, sam tolko, da bo šlo mim kakšnega ER-ja :twisted:

Sej drgač itak vsi vemo, da je boljše kupit močnejši motor, kot pa denar na enega podhranjenega metat....ampak glas pa mora bit :wink:

Težko verjamem.No odvisno od voznika enga al pa druzga.Ej jst sem v ER5 na avspuh kar lukne navrtala.Res da ni glas kot pri Akrapoviču :wink:

Ja samo glede na to, da na tehničnih čedalje bolj težijo zaradi preveč dB, ne vem kok je pametno kar originalenga navrtat :?:

Edino to ko se eni menijo, da je z novim rorom motor par kilogramov lažji pa tud ne vem kje ima smisel-rajši sam 3kile zgubim :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      bodo table postavili, nič bat, eno sem že videl... evo "našeg" adriana, bmwjaš inaće    
    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
    • VS800
    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!