Skoči na vsebino

Suzuki GSF 500


dore

Priporočene objave

Hmm oblika ni napačna, zadaj bi lahko bla pa vsaj 160 guma...pa tut barvna kombinacija podobna literskemu "starejšemu" oz. večjemu bratu :doze:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pa tistih 350 jurjev lahko zelo pozna v denarnci.... brezveze že ne delajo takih motorinov ...

...nekaterim je to celi polletni dohodek :mellow: ...zdej pa zračuni kolk časa je rabu da je sploh do 1.2miljona pršou ...pa folk ne žvi od zraka :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

350 k jurjev je lahko velika razlika v zaščitni opremi. Taki motorji so večinoma za tiste, ki prvič sedajo na motor in si morajo tudi opremo nabaviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo poceni motor, ampak tudi:

-poceni zavarovanje,

-poceni vzdrževanje,

-majhna poraba, ...

Se kar nabere! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdejle porajtu.... števci prheftani na balanco/križ... no ja... a se jim res ni dal na spredno plastiko dat zadeve?

Skratka... :cry:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdejle porajtu.... števci prheftani na balanco/križ... no ja... a se jim res ni dal na spredno plastiko dat zadeve?

Skratka... :cry:

LP

Ej, pa to je ful dober. Se obračajo skupaj z balanco, tako da jih imaš ves čas na očeh. :yea2: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nekaterim je to celi polletni dohodek

In taki seveda kupujejo motorje :)

Glede teme pa, GS bo moral biti precej cenejši od FZS ipd da ga bo kdo kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok zdej ga pa že vsi nekaj pljuvate. Pač to je motor nižjega cenovnega razreda. Komur je všeč in kdor si dražjega ne more privoščit, ga bo pač kupil in še dobro, da je pač tud to na voljo.

Pa men se ne zdi smiselno primerjat ga s Fazerjem :?

Bolj smiselna je primerjava z GPZjem, tako kot naprimer njegovega starejšega brata GS500E s Kawasakijem ER-5. GPZ je pač oblečen malo navit ER-5, GS 500 F je pa malce oblečen in malce močnejši GS 500 E.

That's it!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni tako zgrešen, kot vsi trdite.

Meni osebno je motor prav simpatičen, čeprav ni ravno tehnološki ekskluzivnež, pač preizkušena tehnika oblečena v malo športnejše plastike.

Če bo imel 60+ HP bi se znalo zgoditi, da bi bil resen kandidat (poleg GPZ in XJ 600) za naslednjo sezono, če bi mošnjiček razvezal še kakšen bližnji sorodnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa men se ne zdi smiselno primerjat ga s Fazerjem :?

Bolj smiselna je primerjava z GPZjem, tako kot naprimer njegovega starejšega brata GS500E s Kawasakijem ER-5. GPZ je pač oblečen malo navit ER-5, GS 500 F je pa malce oblečen in malce močnejši GS 500 E.

That's it!

Če ga pa že morate primerjat z yamaho ga pa vsaj dajte s podobnim izdelkom. XJ 600 Diversion. Cena 5500 evrov. Pri nas malo čez 1.300 k. Vseeno 200 jurjev pod fazerjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že lepo in prav, nizki stroški nabave, poceni registracija, poceni vzdrževanje, preizkušena tehnika...... Vse OK! ampak spredaj je nagravžn (moje osebno mnenje :hmm: , ki verjamem, da ni merodajno, ampak vseeno, masko ima pred prvo kolo ko bremza... Pa to ja zgleda kot Jawa 350 z doma nareto ferklajdungo :lol1: ) je pa res prešvoh z 45 KM :? . Mogoče se ga bodo razveselil začetniki, nezahtevne ženske voznice, starejši comebackovci, pizza delivery services, razni kurirji ipd....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Mogoče se ga bodo razveselil začetniki, nezahtevne ženske voznice, starejši comebackovci, pizza delivery services, razni kurirji ipd....

LP Bajsi

...pa folk kaj mislte da so cilal na motoriste kot ste vi z nevemkolikoletnim stažem in ??0.000km za sabo ...a pol mislte da k so delal R1 so cilal na "mlade voznike" :huh:

Popravljeno . Popravil gregas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...a pol mislte da k so delal R1 so cilal na "mlade voznike"  :huh:

Resnici na ljubo so v veliki meri ravno mlade tudi zadeli ... <_< Kar poglej, koliko se jih slini v oni temi o R1 :devil: :naughty: :lol1:

Kar se pa GS 500 tice ... pogojno kar zanimiv. Pogoj je, da bo tudi pri nas konkretna cenovna razlika do 600cc nakedov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Resnici na ljubo so v veliki meri ravno mlade tudi zadeli ...  <_< Kar poglej, koliko se jih slini v oni temi o R1  :devil:  :naughty:  :lol1:

...slini že, sam verjemi da jih je morda za 5% realnih potencialnih kupcev in "yamaha" to ve :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tale motorček je evidentno za mulčke, ki morajo na deklice vtis napravit. To naredijo z 20 let starim GS 500 oblečenim v plastiko.

Za kurirske službe pa plastičar gotovo ni uporaben.

Skratka motor je za resnega motorista ali comebackovca neuporaben, razen če trpi za lažnim in poceni bliščem (ego mallfunction).

Sicer je GS 500 precej boljša izbira, ker ni kot otrok, ki stoji v maminih čevljih. Je samo to kar je, en 500 motor pač s katerim lahko hodiš v službo, polagaš (malo) ali pa greš na potovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zasledil nekje:Moč 52 hp pri 9200 rpm in navor 42 Nm pri 7800 rpm.

upam da to zamorjen zarad ekoloskih norm in podobnega... :lol1:

zalostpress :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...s katerim lahko hodiš v službo, polagaš (malo)...

Evo ti en GS 500 pri polaganju! :P

Takole nagnjen Fazer že vse po tleh vleče! :angry:

post-4-1063795440.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tudi to čudo sem videl včeraj. rečem lahko samo BRAVO SUZUKI!!!!!! :hmm: :lol1:

uspeli so narediti nov motor, ki zgleda kot da bi bil v produkciji že 20 let. design je tako zastarel in preživet (viva 80'), da star GPZ zgleda prav modern :yea2: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bi js razvijal tale motorino, bi se najprej lotil tehle zadev:

-2 diska spredaj

-SIRSE GUME!!! (recimo 120/160)

-spremenit "deklc", k tale masina za tako plastiko zgleda, milo receno, hecno

-visje namestit izpuh (al pa vsaj pod vecjim kotom, lahko pa tud pod sedez)

-povisat kompleten zadnji del (subframe)

-spremenit armaturko (obratomer najvecji, na sredini, brzinomer manjsi (al pa digitalni), na levi, majhen merilec temperature na desni, nad njim pa merilec kolicine goriva, zgori okrog obratomerja pa kontrolke, vse skup prtrjen na okvir, ne na balanco)

-NAVIT MASINO (vsaj 70 konjev!!) + vodno hlajenje, najraj pa 4-valjno masino, recimo od GSXR 600, le da z manjso vrtino (da bi imela 500 ccm), recimo od ene izmed prejsnjih generacij GSXRov, da bi bili stroski manjsi, pa recimo enih 80 konjev

to so ene izmed stvari, ki me najbolj motijo pri tem modelu.

brezveze met 500taka s 50 konji, ce ti gre pa mal bolj ko ena orenk 125ka... :? pa leti RS250 mim tebe ko bi reku seks... ...am... ...keks... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!