Skoči na vsebino

Suzuki GSF 500


dore

Priporočene objave

Zok, saj veš:

- nizka cena,

- "poceni motor",

- čimmanj vlaganja v razvoj,

- vzeti čimveč obstoječih delov

- paziti, da si sami sebi ne hodimo v zelje k Suzukiju SV recimo ali k Banditu 600...

Okej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zok: Pri tvojih primerjavah si pozabil oment da sta apriliji 2T.

S takim motorjem imaš pa precej manj stroškov kot z "orenk" 125ko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takim motorjem imaš pa precej manj stroškov kot z "orenk" 125ko.

...ja, na zalost res... :)

bi mel pa s tem motorjem, tud ce bi mel 100 konjev se vedno dost manj stroskov ko s 125 2T cestakom, da o 250 ne govorimo... :hmm:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jaz bil 1,6 m visok, pa bi hotu nov motor, pa za max 1,2 miljončka, bi zihr kaj takega... in nič mi ne bi manjkalo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam, da bo denarnica bolj obcutila cenenost kot oko. <_<

@sym: ja, ce bi bil 1.6 visok pa 40 kil vagu, pol mogoce js tud. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene kdo vpraša.. Motorček je kljub ne nevemkako inovativnemu videzu skrajno simpatična gmotica plastike; mislim, da je idealen za nežnejši del populacije, perspektivne začetnike in koga podobnega, ki se še najde tu vmes. Odlična opcija za prvi motor. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moti me visoka in siroka balanca. ko da bi fazerja hotl kopirat. z 52-imi konji na gredi... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bi js razvijal tale motorino, bi se najprej lotil tehle zadev:

-2 diska spredaj

-SIRSE GUME!!! (recimo 120/160)

-spremenit "deklc", k tale masina za tako plastiko zgleda, milo receno, hecno

-visje namestit izpuh (al pa vsaj pod vecjim kotom, lahko pa tud pod sedez)

-povisat kompleten zadnji del (subframe)

-spremenit armaturko (obratomer najvecji, na sredini, brzinomer manjsi (al pa digitalni), na levi, majhen merilec temperature na desni, nad njim pa merilec kolicine goriva, zgori okrog obratomerja pa kontrolke, vse skup prtrjen na okvir, ne na balanco)

-NAVIT MASINO (vsaj 70 konjev!!) + vodno hlajenje, najraj pa 4-valjno masino, recimo od GSXR 600, le da z manjso vrtino (da bi imela 500 ccm), recimo od ene izmed prejsnjih generacij GSXRov, da bi bili stroski manjsi, pa recimo enih 80 konjev

to so ene izmed stvari, ki me najbolj motijo pri tem modelu.

brezveze met 500taka s 50 konji, ce ti gre pa mal bolj ko ena orenk 125ka... :? pa leti RS250 mim tebe ko bi reku seks... ...am... ...keks... :)

- 2 diska dvojni stroški, prav veselil bi se motorja z enim diskom (tudi Buell)

- Širše gume (120/160) - to je dimenzija od SV 650, ki je malo drug razred za druge kupce in ima druge konje. (Ni več moped)

- 70 konjev pri 500 kubikih in 2 cilindrih - HALLOOOO??!!!??. Kje pa živiš? 70 konjev ima SV 650 pri 650 cc, 8 ventilih in 2 cilindrih. In je s tem precej bolj navit kot npr. Monster 600. Je pravzaprav v špici dvocilindrašev - ergo en poceni moped za začetnike ne more imeti vrhunskih preformansev.

- vodno hlajenje, 4 cilindri - ja potem pa kupi drug motor, jih je na trgu na tone, tudi v 500 klasi. Tole tvoje razmišlanje je v stilu: imel bi XT 600, samo če bi bila cestna, imela 4 cilindre in vsaj 80 konjev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zgleda zastarela zasnova, zavita v lep nov celofan. In samo en disk spredaj. GPZ verjetno ostaja boljsa alternativa. <_<

Verjetno bo od GPZja vseeno drazji ...? Ceprav prav veliko ne bo smel biti drazji. Sklepam, da bodo morali imeti karkonkretno cenovno razliko do kakega SVja, ki je pa cisto druga pesem. Sodoben :)

Čemu pa bi rabil več kot en disk? Saj ta zadevica komaj doseže 180 km/h - če imaš srečo.

GS500E in GPZ500S imata približno enako ceno. Kakšna bo cena novega GS500F, pa bomo še videli. Verjetno bo GS500F stal toliko, kot sedaj GS500E, ta pa se bo nekoliko pocenil.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem kot začetnik imel GS 400. Če bi temu pobrali dol plastiko, bi vidli, da je mašina čista kopija tiste pred 20+ leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem kot začetnik imel GS 400. Če bi temu pobrali dol plastiko, bi vidli, da je mašina čista kopija tiste pred 20+ leti.

... zanesljiva, vzdržljiva, neuničljiva, porabi tako malo, da je kar smešno, pošraufa jo pa vsak kovač!

Še se nam bo kolcalo po takih mašinah, ko se bomo s super moderno mašino pripeljali k mehaniku in bo pogovor tekel nekako takole:

"Nekaj cuka, včasih pa kar na lepem crkne!"

"Bomo zamenjali senzorja, pa bo verjetno bolš."

"Kolk pa bo to stalo?"

"Vsak je 30kSIT pa dobra ura dela!"

:blink:

...

malo pozneje

"Še vedno ni dobro, je malo bolše, a še vedno cuka in crkuje" :(

"Bomo zamenjali še računalnik, to bo z delom vred okol 100kSIT..."

"A bo pol dobro?"

"Bomo videli..."

:?

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- 70 konjev pri 500 kubikih in 2 cilindrih - HALLOOOO??!!!??. Kje pa živiš?

70 konjev in 2 cilindra ma se RS250. :)

BTW, teoreticno majo 4T 2x manj moci ko 2T ob isti kubaturi... ...torej... ...torej... :D

pi es: masino podvojis: 4je cilindri. 1000 ccm. 140 konjev. za cestaka nic posebnega v bistvu. <_<

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Se opravičujem, da ponovno odpiram tako staro temo, a imam GS500E (2000)...

Olja ni pil nič (mel je manj kot 20.000km)! Enkrat mi je sicer začel na "ketnšponerju" spušat (sem zrihta z mal tesnilne mase)!

Uhh, uhh, moj pri cca. 50000km pije olje kot zmešan - sem pa opazil, da kar precej le-tega mezi pri raznih tesnilih ipd... Dima pri izpuhih pa ne spušča. :kva2:

Dokler mu nisem vplinjačev naštelu ni šel nikamor (dobrih 170-po števcu, pa nekje pri 6000vrt/min se je nekaj opoteku). Ti motorji so se prodajali zaprti na 20kW, pol so jih pa (tudi na servisih) zelo nestrokovno odpiral. Ko pa sem ga zrihtu je šel skor 200-po števcu, pa nobene luknje ni mel!

Če tud tvoj ne gre kot bi mogu, ti lahko dam recept za odpret. Ni čist enostaven, glih zapleten pa tud ne. Jaz nisem kak mehanik, pa mi je ratal. Treba je vplinjače snet, razdret, zamenjat dize, pa igle dvignt. No jaz sem še filter zamenu s K&N (je pol za zmeri). Skupen strošk je 12.000SIT (10kSIT filter + 2kSIT dize).

Jaz imam takega, ki 'ne gre nikamor' (sicer z Wings izpuhom še kar gre, ampak se mi je ta 'zlomil')....

Z Wing-som sem dosegel max. 167km/h (pravih, zmerjeno z GPSom), z originalnim izpuhom pa komaj dosežem 140km/h! :(

Zato sem močno zainteresiran za recept, kako naredim, da bo šel po števcu skoraj 200! :)

A ja, pa uteži na krmilu redno kontroliraj (da so zetegnjene)! Jaz sem enkrat eno zgubu! Nova stane skor 10kSIT  :( (v kaki domači delavnici ti jo nardijo za jurja :D )! Se pa brez uteži motor ne da vozit, mene je brez uteži roka tako bolela, da po 100km tud sklopke nisem mogu več stiskat (vibracije  :shock: )!

Utež sem tudi jaz že enkrat izgubil, vendar je sploh nisem pogrešal - na nekaj 100km nisem niti opazil, da je ni. Sem pa kasneje - že zaradi simetrije in estetike - zamenjal obe.

Če te pa še kaj zanima (gume, servisi,...), pa le vpraš!

Hmm, sam sem se zaenkrat odločil za Bridgestone BT45, če pa imaš kak boljši (in cenejši) predlog, pa kar na dan z njim!

Hvala, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uhh, uhh, moj pri cca. 50000km pije olje kot zmešan - sem pa opazil, da kar precej le-tega mezi pri raznih tesnilih ipd... Dima pri izpuhih pa ne spušča. :kva2:

Preglej tesnila! Zelo kritičen je pri teh SUZUKIJIH tudi napenjalnik verige. Men je tam vedno olje ven matalo, sploh če ga je bilo do maksimuma. Zadeva je taka, da olje nekako pride skozi napenjalnik (zamenjat se da le celega), potem pa curlja skozi tisti čepek na pokrovčku (protiprašno tesnilo), ki olja seveda ne zadrži (saj temu ni namenjen). No, jaz sem tisti čepek zapacal s tesnilno maso, pa je držal tudi olje. :OK:

...z originalnim izpuhom pa komaj dosežem 140km/h! :( Zato sem močno zainteresiran za recept, kako naredim, da bo šel po števcu skoraj 200! :)

Če boš imel original izpuh in filter kupi dve glavni dizi (veliki mikunijevi okrogli) velikosti 127.5 in ju zamenjaj. Treba bo sneti vplinjača in ju razdret. Dize imajo na vsakem moto servisu, če pa imajo pravo velikost pa je vprašanje. Malo povprašaj okoli. Stane pa ena 1.000SIT.

Jaz sem dal gor K&N filter in "odprt" original izpuh, pa sem dal not dizi 130 + igli sem dvignil za en utor + malo sem se igral z vijakom za nastavljanje mešanice. Motor je potem delal odlično, je pa imel pri polno odprtem plinu malenkost prebogato mešanico, zato bi bili tudi v tem primeru mogoče dovolj dizi 127.5!

Hmm, sam sem se zaenkrat odločil za Bridgestone BT45, če pa imaš kak boljši (in cenejši) predlog, pa kar na dan z njim!

Jaz sem imel obutega v Dunlop radialke! Spredaj D204 110/70-17 (lahko bi bla tud 207 ali 208), zadaj pa SPORTMAX 130/70-17. Zadnja je držala ko hudič, sprednja pa je bilo treba dobro ogret, pa je včasih malo oddrsala, tako da bi dal zdaj verjetno gor 207 ali 208 (spredaj), za zadaj pa je SPORTMAX itak edina radialka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, zamenjaj GS za motor, ki potegne do 200.

turbo, NOS, kompresor ali majmun, ki te bo porival tudi lahko pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, zamenjaj GS za motor, ki potegne do 200.

Ni motor kriv, da uvozniki uvaža 20kW modele, potem pa jih na hitro (in le napol) odpre. Banda!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, zamenjaj GS za motor, ki potegne do 200.

Da ti nebodo oke ven padle na cesto ko te bo rdeči GS z dvojno lučjo sredi ovinka prehitel, gor pa Ded :o :o :o

Sicer zgleda ko Martin Krpan na svoji kobilici, aaaaampak... <_< <_< <_<

:naughty:

El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, zamenjaj GS za motor, ki potegne do 200.

turbo, NOS, kompresor ali majmun, ki te bo porival tudi lahko pomaga.

Hehe, se javiš? :lol1:

Sicer pa - vsekakor je menjava motorja za nekaj močnejšega v dolgoročnem planu. Čeprav si želim, da bi lahko GSa obdržal...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej tesnila! Zelo kritičen je pri teh SUZUKIJIH tudi napenjalnik verige. Men je tam vedno olje ven matalo, sploh če ga je bilo do maksimuma. Zadeva je taka, da olje nekako pride skozi napenjalnik (zamenjat se da le celega), potem pa curlja skozi tisti čepek na pokrovčku (protiprašno tesnilo), ki olja seveda ne zadrži (saj temu ni namenjen). No, jaz sem tisti čepek zapacal s tesnilno maso, pa je držal tudi olje. :OK:

Če boš imel original izpuh in filter kupi dve glavni dizi (veliki mikunijevi okrogli) velikosti 127.5 in ju zamenjaj. Treba bo sneti vplinjača in ju razdret. Dize imajo na vsakem moto servisu, če pa imajo pravo velikost pa je vprašanje. Malo povprašaj okoli. Stane pa ena 1.000SIT.

Jaz sem dal gor K&N filter in "odprt" original izpuh, pa sem dal not dizi 130 + igli sem dvignil za en utor + malo sem se igral z vijakom za nastavljanje mešanice. Motor je potem delal odlično, je pa imel pri polno odprtem plinu malenkost prebogato mešanico, zato bi bili tudi v tem primeru mogoče dovolj dizi 127.5!

Jaz sem imel obutega v Dunlop radialke! Spredaj D204 110/70-17 (lahko bi bla tud 207 ali 208), zadaj pa SPORTMAX 130/70-17. Zadnja je držala ko hudič, sprednja pa je bilo treba dobro ogret, pa je včasih malo oddrsala, tako da bi dal zdaj verjetno gor 207 ali 208 (spredaj), za zadaj pa je SPORTMAX itak edina radialka.

Evo, danes sem razstavil vplinjač in po pričakovanju tam našel eno dizo 125 in drugo 115!

Zdaj pa me zanima:

1. A sta ti dve dizi edina razlika med zaprtim in odprtim vplinjačem? Če ne, kaj še moram preverit?

2. Kje v Sloveniji se da kupit dize? Razen MikMehanika, kjer so mi povedali, da jih nimajo, a da jih lahko naredijo, so povsod drugod bili bolj ali manj začudeni, kaj jaz to od njih hočem (npr. Elisa, Odar, pa kar nekaj drugih v LJ+okolica in MB+okolica)...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes sem razstavil vplinjač in po pričakovanju tam našel eno dizo 125 in drugo 115!

Kdo bi si mislil... :lol1:

1. A sta ti dve dizi edina razlika med zaprtim in odprtim vplinjačem? Če ne, kaj še moram preverit?

Ja. Pa nekaj, kar omejujeo pretok zraka (ampak te je verjetno že kdo ven pobral). Pa podtlačni loputi imata samo eno luknjo za podtlak (odprta verzija ima dve, motor pa lepše dela le z eno, zato tisto drugo kar pusti zamašeno). Vzmeti, igle in druge pomembne stvari so pa enake. B)

2. Kje v Sloveniji se da kupit dize? Razen MikMehanika, kjer so mi povedali, da jih nimajo, a da jih lahko naredijo, so povsod drugod bili bolj ali manj začudeni, kaj jaz to od njih hočem (npr. Elisa, Odar, pa kar nekaj drugih v LJ+okolica in MB+okolica)...

Jaz sem jih dobil v Elisi! Niso bile čisto enake so pa imele pravi navoj in pravo (127,5) luknjo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Hola!

Primerjalni test (Honda CB 500, Kawasaki ER-5 Twister, Suzuki GS 500 E) je bil v šesti letošnji številki Motorrada, ki je seveda tudi v Arhivu na zgoraj omenjenem naslovu.

Vse lepo in prav da je test tam, samo do njega se pa neda prit, ker je plačljiv. Če ga kdo ima pa naj da gor. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

@danci1973

Sem prebral (v fazer temi), da si zrihtal vplinjače.

Si se držal mojega recepta ali si izumljal svojega?

Kako si zadovljen z rezultatom? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem zvedel, da bo kolega v LJ kmalu verjetno prodajal ta motor. več info nimam če pa bi koga zanimalo naj mi pošlje PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!