Skoči na vsebino

Suzuki GSF 500


dore

Priporočene objave

@danci1973

Sem prebral (v fazer temi), da si zrihtal vplinjače.

Si se držal mojega recepta ali si izumljal svojega?

Kako si zadovljen z rezultatom? :hmm:

Trenutno še izumljam svoj recept, ker še nisem zadovoljen z rezultatom (je pa boljše, kot je bilo).

Motor sem kupil rabljen in pri nakupu sem opazil, da v prometni piše, da ima moč 25kW. Ker bi GS500 naj imel 33kW, sem serviserja vprašal, kako je s tem in je dejal, da je motor odprt, da pa pač ni vpisano v prometno (kar mi je bilo čisto OK; saj je morda zavarovanje zaradi tega kaj cenejše).

In ker je bil to moj prvi motor, sem bil večji del prve sezone čisto zadovoljen. Z motorjem sem dobil tudi čisto novega Wingsa (še nemontiranega), katerega sem montiral šele čez nekaj časa - pri čemer nisem opazil kakšne velike razlike v zmogljivostih.

Šele ko sem nazaj montiral originalni lonec in moped ni šel nikamor (max. hitrost ~140km/h namest obljubljenih ~175; z Wingsom je šel ~165km/h - po števcu), sem pomislil na to, da Wings morda le pripomore h kakšnemu konjičku več in da moped morda ni odprt...

Zato sem vplinjača odprl in seveda odkril, da moped ni odblokiran - v njih sem našel vse blokade - omejitev pomika drsnikov in majhni (v vsakem vplinjaču drugačna) glavni dizi Težava je v tem, da je Suzuki vsakih nekaj let spremenil način omejevanja moči in nekih 100% zanesljivih informacij na to temo nisem našel (tudi uvoznik pri tem ni pomagal - kompleta za odblokiranje baje še nikoli niso naročali).

Zato sem po navodilih z I-neta in po občutku zamenjal dize z večjimi ter (spet po občutku) nastavil vijake za zmes in zdi se mi, da moped dela nekaj boljše.

Še vedno pa nisem zadovoljen in zato si bom izdelal širokopasovni O2 (lambda) merilec, s katerim bom lahko natančno izmeril pravilnost mešanice v vseh režimih delovanja...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25kW... :hmm:

A so drsne lopute takšne? A imajo tisto luknjo na sredini (spodnja slika)? Če imajo, si ga najeb** :?

20 in 25kW model sta namreč zaprta drugače. Pri 25kW modelu ima loputa to luknjo, skozi katero uhaja podtlak in preprečuje, da bi se loputa do konca dvignila.

post-326-1101715082_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25kW... :hmm:

A so drsne lopute takšne? A imajo tisto luknjo na sredini (spodnja slika)? Če imajo, si ga najeb**  :?

20 in 25kW model sta namreč zaprta drugače.  Pri 25kW modelu ima loputa to luknjo, skozi katero uhaja podtlak in preprečuje, da bi se loputa do konca dvignila.

Ne, loputa nima luknje na sredini (slike), pač pa je nad loputo (v pokrovu) bil nameščen distančnik, ki je za cca. 1cm zmanjšal največjo možno odpiranje lopute. Ta distančnik sem odstranil, nato pa povečal dize na 127.5 (originalno je v levem bila 115, v desnem pa 122.5)...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo spet vreme, se nekje dobimo, pa mal sprobamo. Mogoče so pa tvoja pričakovanja prevelika. Bog ve, če še imam občutek, koliko gre oz. mora it GS. :hmm:

Moj je sicer čisto na koncu celo vzletel, ampak to je že druga zgodba :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo spet vreme, se nekje dobimo, pa mal sprobamo. Mogoče so pa tvoja pričakovanja prevelika. Bog ve, če še imam občutek, koliko gre oz. mora it GS.  :hmm:

Haha, mogoče pa res. :)

No, v bistvu pričakujem, da bi moped na ravni avtocesti brez vetra dosegel 170km/h (pravih, ne po števcu). Nekatere meritve, ki sem jih našel, so bile tam okrog 178-179km/h, vendar glede na moje mere bi 170 bilo bolj realno. :)

Je pa zanimivo, da ima z originalnim izpuhom ta moped tam okrog 6000 obratov tako hudo luknjo, da včasih v višji prestavi (4+) težko pride preko - potem pa spet gre...

Z Wingsom te luknje ni, je pa ena pri 9000, ki prav neprijetno pride do izraza pri prehitevanju... :(

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar povem, da tole ni dobro naštelano. Zadeva ne sme imeti nobenih lukenj. :?

Men je šel po števcu 190-200km/h (nekje 10.000obr v šesti), Kawasakijev ER-5 pa je pustil zadaj (res da sem bolj lahke sorte). Luknje pa nobene, si lahko pri 3000 obratih v šesti dal do konca gas, pa je vlekel enakomerno vse tja do 200km/h. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar povem, da tole ni dobro naštelano. Zadeva ne sme imeti nobenih lukenj. :?

Men je šel po števcu 190-200km/h (nekje 10.000obr v šesti), Kawasakijev ER-5 pa je pustil zadaj (res da sem bolj lahke sorte). Luknje pa nobene, si lahko pri 3000 obratih v šesti dal do konca gas, pa je vlekel enakomerno vse tja do 200km/h. :D

To! To hočem od mojega mopeda tudi jaz! Lahko nekaj manj, ker pač nisem lahke sorte. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To! To hočem od mojega mopeda tudi jaz! Lahko nekaj manj, ker pač nisem lahke sorte. :)

  D.

OK, samo še način moraš najti, kako zaobiti fiziko pa je... :OK: :OK: :OK:

Daj spredaj en zob manjše zubalo, pa nebo luknje.

One luknjice ki so v drsniku fergazerja pa če meniš da delajo zgago, zasilno zategni noter primeren samorezni vijak, sprobaj, če bo boljše razdri še enkrat in daj zašvasat (da se ti vijak ne odtegne in pade v mašino) če pa bo slabše pa še vedno lahko vzameš ven.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Zanima me, ce ima kdo omenjenega suzukija (v mislih imam verzijo 25kW), kako je kej z vzdrzevanjem, registracijo pa kako kej leti?

baje da nima blokad :(

lp, david

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ce ima kdo omenjenega suzukija (v mislih imam verzijo 25kW), kako je kej z vzdrzevanjem, registracijo pa kako kej leti?

baje da nima blokad  :(

lp, david

Če je 25kW verzija, potem ima blokade. Brez blokad ima 33kW. Sam sem imel GS500E (brez oklepa), vzdrževanje je bilo relativno poceni - večino sem ga opravil sam. Redno je bilo treba dolivat olje (0,5l / 1000km - odvisno od stila vožnje).

Registracija pa je poceni...

Kako Leti? Do 100 leti, potem pa se do 130 vleče. Dalje se plazi, pa še to ne vedno... :)

Maksimalno sem dosegel cca. 160 (po dodatnem kolesarskem umerjenem števcu).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na enem forumu sem opazil GS 500 s kompresorjem. Luštno. Je morda kdo že kaj takšnega poizkušal narediti na svojem in če je, koliko bi reč stala...seveda...izvedena na čimbolj low budget način?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je 25kW verzija, potem ima blokade. Brez blokad ima 33kW. Sam sem imel GS500E (brez oklepa), vzdrževanje je bilo relativno poceni - večino sem ga opravil sam. Redno je bilo treba dolivat olje (0,5l / 1000km - odvisno od stila vožnje).

Registracija pa je poceni...

Kako Leti? Do 100 leti, potem pa se do 130 vleče. Dalje se plazi, pa še to ne vedno... :)

Maksimalno sem dosegel cca. 160 (po dodatnem kolesarskem umerjenem števcu).

D.

A to je zracno hlajena zadeva? ker ta, k ga mam namen kupt je AC pa se oljni hladilnik ma, baje da se razlikuje od 33kW verzije v elektroniki pa v zacetku izpuha (zdej kok je to res.. :hmm: ), tko da ce bi hotu da ma 33kW naj bi mogu vse to menat, a je to mozno :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je zracno hlajena zadeva? ker ta, k ga mam namen kupt je AC pa se oljni hladilnik ma, baje da se razlikuje od 33kW verzije v elektroniki pa v zacetku izpuha (zdej kok je to res..  :hmm: ), tko da ce bi hotu da ma 33kW naj bi mogu vse to menat, a je to mozno  :?

Moj je bil še zračno hlajen, medtem ko imajo F verzije (tiste z oklepom) dodan oljni hladilnik (morda imajo sedaj tudi 'naked' verzije ta hladilnik).

Omejitve na GS500E pa so glede na letnik pa tudi glede na ciljno tržišče narejene na različne načine - ponavadi kakšna kombinacija spodaj naštetih zadev:

- manjše dize (za prerevno mešanico)

- večje dize (za prebogato mešanico)

- omejitev maksimalnega odpiranja drsnikov v vplinjaču (pri nekaterih je v 'kapi' vplinjača distančnik, ki se ga da enostavno odstranit, pri drugih pa je kapo treba zamenjati)

- trša in/ali daljša vzmet za drsnik v vplinjaču (ponavadi v kombinaciji z distančnikom)

- omejitev velikosti sesalnega kanala (med vplinjačem in glavo motorja je ploščica z manjšo luknjo)

Nisem pa še slišal, da bi imeli tudi v izpuhu kakšno varianto omejitve - čeprav je tudi to možno.

Ko sem hotel pri Odarju kupit ustrezen komplet za odblokiranje, so me samo debelo pogledali. Povedali so tudi, da še nikoli niso česa podobnega naročili in da tudi ne vejo, kako je blokada pri mojem izvedena. :SS

Sicer pa o blokadah zelo dosti najdeš na http://forum.gs-500.de/ - le nemško moraš obvladat...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko se kdo pove kaksne dize ma notr 25kW verzija in kaksne 33kW?

Jaz ti lahko povem za 20kW (sem jo imel narazen).

V enem vplinjaču je diza 125, v drugem pa 115 (kar je odločno premalo).

Pri odprti verziji pa je menda v enem 125 in v drugem 127,5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti lahko povem za 20kW (sem jo imel narazen).

V enem vplinjaču je diza 125, v drugem pa 115 (kar je odločno premalo).

Pri odprti verziji pa je menda v enem 125 in v drugem 127,5.

S tem, da ima skoraj vsak letnik drugače! :SS

Če se prav spominjam, je moj imel 117.5 in 122.5.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Lahko bi  mel mal več konjev pa tud teža je katastrofa 180kg.  :eek:

:eek:

Ja, lahko bi imel 180 konjev pa 160 kg. Samo potem bi bil že GSX-R1000... :rolleyes:

Sicer pa 188.9 kg s polnim tankom sploh ni tako slabo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem da bi blo lahko kakšnih 10km več, lažji bi pa lahko bil ja kakšnih 20kg tko kot si napisal. Kolk je pa kej končna hitrost prbližno. Mislim da bi mogu it vsaj 160.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me, ce ima kdo navodila za omenjeni motor (po moznosti slovenska), lahko tudi v anglescini. A kdo ve za ksn naslov, ker nikjer nism nc pametnga najdu razn v spanscini in nemscini.

lp, david

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!