Skoči na vsebino

Aprilia 1000 SL Falco


king4ever
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

photo5.png.f05f6ae5f039d6e0a9aa275f5638499e.thumb.png.e7b55794579f982c4af119a1f5917d1f.png

Priporočene objave

On 4/13/2018 at 4:13 PM, Zok said:

Cez en teden bom se enkrat menjal olje da se iz motorja prakticno popolnoma odstranijo ostanki Liqui Molyja, potem pa pricakujem, da se bo zadeva popolnoma stabilizirala.

Sem se malo pocakal, 14 dni po drugi menjavi pa se enkrat menjal olje, ponovno z Motul 5100 15W-50, in nekaj kilometrov kasneje je drsenje sklopke popolnoma izginilo. :yea1:

Ob pomoci @marincspeedshop sem dosegel tudi to, da s pomocjo spremenjenega programa vbrizga motor bistveno manj zavira, zato je v zaprtih zavojih v prvi in drugi prestavi manj naporen za voznjo. :yea2:

Se ena pridobitev - Carbon SL slip-on. Sosedje me absolutno obozujejo. :)

1681313699_viberimage.thumb.jpg.9e340c61e33e347bbc489725000cc599.jpg

1568451593_viberimage1.thumb.jpg.c00de1bb407c926afd3a6ff4635b97b8.jpg

Se en cisto kratek video - edina zadeva, ki sem jo tisti dan uspel dobiti s kamere, saj (pre)pocasne SD kartice ne marajo snemanja v HD kvaliteti...:BUA: Kar mi je tako fascinantnega na tem posnetku je pa - zvok. Kamera je izpostavljena vetrnem pišu, in je brez dodatnega ohisja. Avspuha se pa kljub temu lepo, razlocno slisita. :wub: Ce bi bila pod 4k rpm malo tisja, in bi malo manj bobnela, bi bilo pa ze kicasto. :D

 

Vceraj sem menjal prvi zobnik s 15T (original je 16T), vec kot ene krajse voznje z obilico wheelspina se nisem naredil, tako da se se nisem odlocil ali mi je sprememba vsec ali ne... :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jap. Po nekaj mesecih lastnistva SL Carbon izpuhov sem ugotovil, da imata le ta vpresana nekaksna dildota, ki ju je mozno odstraniti le s specialnim orodjem ali z bijaksom.

Moped je tank.

Mislim, da bom nominiran za nagrado Sosed leta 2018. :lol1:

viber image.jpg

viber image1.jpg

 

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Malce igrackanja z elektroniko - quickshifter. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je izpod mojih marljivih rocic... ?

 

IMG-da37f547d5203622cff89f3f60b424eb-V.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Stock AGM akku se je koncno poslovil, incoming lithium... ...because weight reduction, bro.:jezik:

viber_image_2019-12-11_20-02-31.thumb.jpg.38cb7ea1f4d89d02c5d6b6cd29694532.jpgviber_image_2019-12-11_20-24-54.thumb.jpg.5afd5aebc61fd4e34c4760cb87b5e23d.jpg

 

Delam na aftermarket nosilcih, ki bodo prav tako (vsaj) polovico lazji od originala...

viber_image_2019-12-12_18-04-49.thumb.jpg.daca6b000d000c08bb1f0be0eec6fe1b.jpgviber_image_2019-12-13_11-06-59.thumb.jpg.e0854121d64061a714cbeed9fdc5ffe3.jpgviber_image_2019-11-26_17-13-15.thumb.jpg.82830988e12299501bed3a223ad4b2f9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Falco dela kot svicarska ura. Letos (konec junija) je docakal "nov" amortizer od Mille ME ter za moj lahkotni telescek primerno zadnjo vzmet. Po nastavitvi free in static saga (ki sta po zaslugi pravilnega izracuna koeficienta vzmeti v nulo po baba-cula-baba-rekla normah) ter po nastavitvi blazenja po knjigi, je moped pravi mali dirkalnik - natancen kot britev, a se vse dogaja povsem brez drame, brez nihanja, brez nepricakovanih ali neponovljivih reakcij. V nagib gre vedno enako, tocno po zastavljeni liniji, ne siri krivulje, tudi na zaviranju v nagibu gre vse do kontroliranega zdrsa vedno znova enako, povsem predvidljivo.

edit: aja, enkrat v preteklosti je dobil tudi blazilnik krmila ter servis prednjih teleskopov.

Prednje gume (ContiSportAttack) je prejsnji vikend zmanjkalo, naenkrat me je bila polna cesta, nos je drsel in kolebal, rinil cisto po svoje, zato sem ga parkiral. Danes jo je nadomestila ContiSportAttack II. Novim zmagam naproti.:yea2:

photo1.png

photo2.png

photo3.png

photo4.png

photo5.png

viber_image_2020-09-29_16-33-25.jpg

viber_image_2020-09-29_16-39-32.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Sem mislil da bom kaj razvijal in izboljsal, pa sem na koncu lahko samo potrdil, da je to to, najvec kar se da s tem hardverom naredit - na nek nacin razocaran, po drugi strani vesel ko radio. Na spodnjem grafu original Falco chip map 2 vs JayTune SL1000 map 2 - oboje s SL Carbon izphom. Stevilke izgledajo nizke, ampak steje le direktna primerjava z originalom ob istem vremenu, na istem motociklu, na istem dynotu. Korekcijski faktor lahko tudi jaz vpisem tak, da bo kazalo 10 konjev vec. ?

122500183_10158338083443124_6308164351698599117_n.jpg.d129dec7260fc869f08aea19e988339d.jpg122456769_10158339349898124_7542489717908315072_o.thumb.jpg.5b5d62a5156cc733fd8856d03ab9ed69.jpg122161272_10158338258868124_3971826191909280117_n.jpg.d4ba40b54f7dd2e5f91a4257d84f47f5.jpg122451458_10158337986203124_4319360434951234372_o.thumb.jpg.bb779b003dbecc69fd54958c1d91a313.jpg

SL carbon.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zal ne, sem moral hudica drzato za roge, nekaj casa pa sem delal celo popolnoma sam, tako da nisem imel priloznosti snemati..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Ah, nic o Falcotu se letos?

Trikrat bil na Lindauringu, prava strojcina je! No, vsaj prvih nekaj krogov. Tisti "Supersports street tire, also at home on the race track" si naj pa pri Continentalu v rit nabijejo. Sej pa nisem Marquez, da bi jih v 5, 6 krogih po Lindauringu pregrel.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Po dveh mesecih sem ga postavil na sonce. Spet cca 5 kg lazji (prejsnja shujsevalna kura je znasala cca 12 kg), v prihodnje racunam, da bo masa padla se za vsaj 2 kg.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj sem opravil prvo testbo voznjo - navdusen nad lahkotnostjo, pravi adrenaline rush, cisto nasprotje Future je.

Vaga me je pa malo razocarala - 191 kg z litrom (ali dvema) bencina. To je nekje okrog fabriske suhe mase. Pri izracunu prve shujsevalne kure sem se malo zakalkuliral - podatki o masah izpuhov niso bili pravi. Ali pa mi vaga kaze prevec. Ali pa je bila Aprilia prevec liberalna v dolocanju fabriskih podatkov.

IMG_20211205_085322.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Prvi zagon big bore (1103 cc) gen2 motorja z Amann obdelavo na gen1 ECUju s 57mm sesalnimi grli:

 

  • Všeč mi je 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Majhen update... ECU sem z eno brikico v coil feedback delu predelal tako, da prikaže vbrizgalna elektronika napako šele ko sta odklopljeni obe vžigalni tuljavi enega valja. Tako lahko gen2 motor (z eno svečko na valj in dvema priključenima vžigalnima tuljavama) deluje brez EFI napak.

406803124_10160676558283124_6083395034344705568_n.jpg.37181f3e62c18c22dc7ec57f2f92a18a.jpg406827287_10160676558248124_9003976228074437709_n.jpg.6a5dc9b445c3d2c0b5914e7355c0f6d7.jpg

 

Od kolektorja RSV gen2 sem uporabil prirobnici, in ju privaril na Falco kolektor... ...pa notranjost malo obdelal z bijaksom. Deluje! Le temperature izpušnih plinov so zaenkrat malo divje..:bounce: Sledi preizkus če vse štima kot mora, predelava programa quickshifterja (sedaj ima GP shift, QS se mora aktivirati ob raztegu senzorja, ne ob stisku), in pa predelava programa vbrizga, da se prilagodi trenutni konfiguraciji...

image.jpeg.19415b9c87b561cbe1aebfd97d16bef2.jpeg

image.jpeg.d601402690ac6b04a4d0c52a1483419a.jpeg

 

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!