Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


J-125

Priporočene objave

:whistle: Očitno je ženskam velikost pomembna... Jest osebno imam rajši, če me peljejo s taksijem kot s tramvajem... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:whistle: Očitno je ženskam velikost pomembna... Jest osebno imam rajši, če me peljejo s taksijem kot s tramvajem... :naughty:

Hja, naša je bila bolj zadovoljna z manjšim. :blush:

Sedaj na večjem se pa malo pritožuje, a pravi da se bo že navadila. :whistle: Da ni prehiter? :kva2:

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene pa zanima, če se motor kaj greje, glede na to da je zračno hlajen? :unsure: Pa pri tem ne mislim pregrevanja, samo zelo nelagodno mi je bilo na F650, ko mi je sicer pri tekočinsko hlajenem motorju vroči zrak pihal direkt po pirhih. Zdaj se zanimam za enega in, ker je relativno ugoden imam namen izvesti menjavo. Kako je pa za sopotnika? Mora imeti fejt pokrčena kolena?

Hvala za odgovore ;)

avto (pika) net/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1563032

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če se motor kaj greje, glede na to da je zračno hlajen? :unsure: Pa pri tem ne mislim pregrevanja, samo zelo nelagodno mi je bilo na F650, ko mi je sicer pri tekočinsko hlajenem motorju vroči zrak pihal direkt po pirhih. Zdaj se zanimam za enega in, ker je relativno ugoden imam namen izvesti menjavo. Kako je pa za sopotnika? Mora imeti fejt pokrčena kolena?

Hvala za odgovore ;)

avto (pika) net/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1563032

Ko sem bil ponosen lastnik tega motorja se je vročina motorja občutila na semaforjih in v vročini(poleti) pri manjših hitrostih (do 40 km/h). Moja Lady se ni nikoli pritoževala glede sopotnikovega sedeža in položaja sedenja. Med drugim so tudi ročaji za sopotnika na pravem mestu in če je še kovček nameščen, sopotnik potuje kot gospod. V primeru da zamenjaš...uživaj na Kawi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če se motor kaj greje, glede na to da je zračno hlajen? :unsure: Pa pri tem ne mislim pregrevanja, samo zelo nelagodno mi je bilo na F650, ko mi je sicer pri tekočinsko hlajenem motorju vroči zrak pihal direkt po pirhih. Zdaj se zanimam za enega in, ker je relativno ugoden imam namen izvesti menjavo. Kako je pa za sopotnika? Mora imeti fejt pokrčena kolena?

Hvala za odgovore ;)

jaz morem priznat da neke velike vročine nisem občutil, mogoče če si v kavbojkah in če je zunaj res vroče (30+), na nekaterih cestakih mi je dosti bolj pihalo, sploh ko se je vklopil ventilator.

glede sopotnika - meni se še nikoli ni nobena pritožila in mi napram novejšim nakedom zgleda kar udobno, je pa res, da nikoli nisem delal dolgih tur z sopotnico.

obilo užitka, tudi pri meni bo zgleda ZR7 služil še kako leto in čisto nič mi ni hudo zaradi tega :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, pa je v garaži. Motor je uvožen iz Italije preko posrednika in je temu primerno ohranjen (torej, slabše od slovenskega povprečja). Imel sem na izbiro ZR-7S, Fazer (prvi model) in ST2. Slednji je bil še 100€ cenejši od ZR-7, tudi malo bolje ohranjen (čeprav mu je display za gorivo in temperaturo delal le delno), vendar me je motil "tractor sound", rožljanje suhe sklopke, dražji servisi in dejstvo, da se Ducatiji pri nas ne prodajajo ravno dobro. Fazer je bil najlepše ohranjen, najbolj ugoden (približno 700€ manj kot ZR-7), vendar najbolj staromoden in manj udoben od ostalih dveh, saj ima večje razmerje med prostornino motorja in njegovo močjo. Skratka, odločitev je padla in kupil sem ZR-7S. Peljal sem domov za fotrom in lega se mi je zdela zelo solidna. Razočaral pa me je navor. In potem pridem na avtocesto. Kurba, motor nikamor ne gre! Dosežem 160km/h in komaj prilezem na 170km/h. Popolnoma razočaran pridem domov in že razmišljam, kako ga bom peljal nazaj in zamenjal za Duceja. Potem se odločim, da bom zamenjal svečke, ki mi jih je posrednik dal zraven (je sam rekel, da jih bom moral menjati). Zamenjam svečke in v prvem poizkusu vžge :kva2: Teče bistveno boljše kot prej in se odločim, da grem na avtocesto. Brez problemom sem dosegel 210km/h, ne da bi se vlegel na bencinski tank. Ah, olajšanje. No, odločil sem se, da bom ga malo prenovil. Prvo sledi novi sedež, potem bom pa še malo pobarval listasto plastiko s mat črno. Ti italjani ne znajo paziti na nič :BUA: Če bi tega deda spoznal, ki ga je imel prej, bi ga tak fsekal za svinjsko uho :fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni skrivnost, a lahko napišeš kateri letnik si kupil, koliko km in koliko si dal za njega (cena+ostali stroški). lahko tudi na PM. gre se za to da če bi slučajno mojega prodajal da vem za kake cene se dobi zunaj in da lahko primerno ceno dam.

aja jaz sem letos prvič dal naštelat ventile in je kar opazna razlika. če niso ravno najlepše delali z njim bi to mogoče bilo za pogledat, pa predlagam da si montiraš filter za bencin, meni je ena smet pred leti zadelala fergazer in sem skoraj popizdil preden sem to rešil pa še planiran lep vikend v puli se je končal na slo meji ker je bencin iz zaštofanega fergazerja če luftfilter ven metalo. :headbang:

drugače pa čestitke, 99% ti ne bo žal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V svoji kratki motoristični karieri sem peljal že nekaj motorjev, ampak ta ZR ga pa seka! Sploh mi ni žal, da sem se odločil za njega, čeprav je bil v slabem stanju. Je zelo "user friendly", saj lahko veliko stvari popraviš kar sam (enostaven dostop do agregata). Ko se vsedeš, pozabiš na to, koliko kilometrov je za tabo, saj se sedi neverjetno udobno (lahko primerjam skoraj s F1200GS. Položaj je neutrudljiv, vetrna zaščita do 130km/h je dobra (sicer piha v glavo, ampak vsaj v prsi ne). V ovinkih pravtako leži zelo suvereno, čeprav moram zamenjat gume (Metzeler Rennsport) za Bridgestone in ga opremiti z originalno dimenzijo, ne 2x preširoko zadnjo gumo. Všeč so mi tudi zavore, ki niso agresivne, ampak se jih da lepo dozirat. V primeru, da ste vstrašiš kakšne babnice, ki zapelje pred tebe in nekontrolirano stisneš po zavori, pride še kako prav. Precej uporabljam tudi zadnjo (najbolj po ovinkih, drugače pa kombinirano).

Sem šel zadnjič do Luč (Savinjska dolina) in nazaj, naredil 220km, osvojil motor v 100km (res počutil sem se kot, da ga imam že 4 leta) in imel kljub dinamični vožnji (naselja 60km/h, izven naselij 100-130km/h, avtocesta 140-190km/h) na bencinski črpalki butast pogled v številke na točilnem avtomatu. Porabil sem 5,5l na 100km. Vsaka čast Kawasakiju! Škoda, da se zdaj ne morem vozit, ker sem prehlajen (pa tako lepo vreme je zunaj). VSEM, KI STE MI SVETOVALI NAKUP, SE ŠE ENKRAT ZAHVALJUJEM! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, nič, tiskarski škrat :rolleyes: Sem že našel odgovor na svoje vprašanje.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še to, katere Bridgestonove pnevmatike mi priporočate? BT 20 ali 21?

Oj, Dečko!

Kako kaj motorček? Leti? :worship:

Kdaj napadeva Trojane? Tam sva začela "kariero", hehe ... :rolleyes:

Zdaj imam jaz tudi Bridgestonke, prej Dunlop, sicer so mi ful priporočali Metzeller, ampak, meni je itak vseeno. Pa moja Kawa leti kot suza s temi novimi gumami.

Mi je rekel en prijatelj iz naših mladih motocajtov, pa je motorist že vse življenje, izkušen, prekaljen in zelo dober; je rekel:"Stara moja, za take motoriste, kot sva midva, je pomembno le, da je guma zdrava. Pa prilagojena tipu motorja. Vsak naj prilagaja izbiro gume svojemu stilu vožnje. Sicer so pa razlike tako male, da jih mi težko opazimo."

Sem pa včeraj obrnila 15.030 km.

Javi se kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede gum - meni so se najboljše obnesle originalne bridgestone in dunlop 207, sploh kombinacija 207RR spredaj, 207R zadaj. metzler M1 pa so bile super za ovinke je pa motor bil dosti manj stabilen pri ravni vožnji. očitno temu motorju bolja pašejo spodaj "širše" gume kot zako močno zaobljene kot so M1.

sicer pa sedaj vozim spredaj zelo zliizano M1 in zadaj "kamen" od D205 pa glih tak še vedno gre na koleno :evilgrin:

ko bom nove jemal pa bom dal gor spet nekaj podobnega 207 torej verjetno 208.

uživajte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mutika: Bo treba spet eno turo vžgat! :) Enkrat, ko se pozdravim, pa da bo toplo vreme (vikend, ker med tednom me itak ni), potem bom pa spet na kolesih. Po možnosti novih. Kilometre pa štepaš kot po tekočem traku! :naughty:

Pervy: Če želiš lahko kupiš te, ki jih imam gor. Sicer nimam pojma, kako se obnesejo, ampak bojda so dirkalne. Pomoje sploh niso bile kaj preveč vožene. Ampak guma po robu sploh nima profila (je slick), po sredini pa je kakšne 3 milimetre. Jaz rabim sport touring gumo. Tako, da se počasi nuca, ima dobro stabilnost v mokrih razmerah in to je to. Pomoje je Kamnitimost najboljša izbira. Ampak zdaj sem videl, da imajo BT020 in BT 21. Slednja naj bi bila novejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da bo 208 več kot dovolj, za tebe pa mogoče kaka podobna ST guma ala D252. nekih race gum ne bom kupoval, že z temi sem pošobal cel avspuh, stojalo in tačke, več naklona ne rabim ker ne gre :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mogoče bom pa res sprobal ta Dunlop. Pa še nekak skonto jih lahko dobim. Zaenkrat me sicer še nobene niso razočarala razen Michelin Macadam. Dunlop Sportmax je bila tudi dobra, ampak premehka (hitreje jo je pojedlo kot jaz mini pizzo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mogoče bom pa res sprobal ta Dunlop. Pa še nekak skonto jih lahko dobim. Zaenkrat me sicer še nobene niso razočarala razen Michelin Macadam. Dunlop Sportmax je bila tudi dobra, ampak premehka (hitreje jo je pojedlo kot jaz mini pizzo).

Tudi o Avonki lahko razmišljaš. Modelu Storm. Predhodnico te gume sem vozil tudi na ZR7. Brez pripomb, Storm je pa še boljša. ST guma, s katero boš naredil precejšnje število km. Sedaj imam na ZRX-u take že cca 7.000km, pa je na slabi polovici. Če bodo šle prej hudiču v rit, bodo zaradi moje vožnje v službo iin postankov in speljevanj na semaforjih. Obvezna poravnava stranskih površin čez vikend! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To namreč rihtam preko enega prijatla, ki mi jih lahko zrihta po nižji ceni. V poštev pridejo po novem samo Dunlop in Pirelli (tako, da tudi moje Kamenomostke odpadejo). Sem pa pogledal tudi Avonke pa imajo zelo zanimiv profil ;) Sicer pa hvala za nasvete ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To namreč rihtam preko enega prijatla, ki mi jih lahko zrihta po nižji ceni. V poštev pridejo po novem samo Dunlop in Pirelli (tako, da tudi moje Kamenomostke odpadejo). Sem pa pogledal tudi Avonke pa imajo zelo zanimiv profil ;) Sicer pa hvala za nasvete ;)

Od teh dveh firm, bi ti priporočal kar Pirelli in tip diablo strada (ST), imajo podobne lastnosti kot metzeler Z6. Z dunlopkami se ta moped glede mojih izkušenj ne bo ravno zastopu, bo bolj nervozen in trd za metat v ovinke. Osebno sem bil najbolj zadovoljen z BT 020, motor je bilj okreten in vodljiv, ko bicikl.

Popravljeno . Popravil Schultz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Z dunlopkami se ta moped glede mojih izkušenj ne bo ravno zastopu, bo bolj nervozen in trd za metat v ovinke. Osebno sem bil najbolj zadovoljen z BT 020, motor je bilj okreten in vodljiv, ko bicikl.

To lahko iz lastnih izkušenj potrdim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh dveh firm, bi ti priporočal kar Pirelli in tip diablo strada (ST), imajo podobne lastnosti kot metzeler Z6. Z dunlopkami se ta moped glede mojih izkušenj ne bo ravno zastopu, bo bolj nervozen in trd za metat v ovinke. Osebno sem bil najbolj zadovoljen z BT 020, motor je bilj okreten in vodljiv, ko bicikl.

no očitno kakor komu paše, meni pa so dunlopke najbolj ustrezale, pri "ožjih" gumah (metz M1) je bil nad 150 km/h občutno slabše vodljiv ravno (smerna stabilnost) v ovinke je sicer padal lepše ampak to itak ni nek problem, jaz se namreč rad presedam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Eno vprašanje :) Števec za gorivo mi pri porabljenih 13-ih litrih pokaže, da je rezervoar prazen. Ko odprem pokrov, ugotovim, da še kar nekaj bencina pljuska po keslu. Porabo imam okoli 5,5 do 6,5l na 100km. Je to normalno, da si števec zmisli, da je noter še 10 litrov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da ti po 13 litrih kaže že prazno ni vredu. Večkrat sem vozil očetovega ZR S in je merilec kr dolgo ostal na polno, nato se je normalo premikal, proti koncu pa kr padu na rdeče, ampak je notr še kr količina bencina. Ob neki nedeljski vožnji sem hotel spraznit rezervoar, nevem koliko preko 300 km je padel števec na rdečo, ampak po 430 km še kar ni bil prazen, nato sem šel preventivno na pumpo. Hvaležen motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Števec res smotano kaže. A obstaja rešitev. Potrebno je na armaturki za števcem montirati en mali upor, kar zelo izboljša in približa realnosti. Poiščite rešitev na eni od ZR7 strani. Stric Google bo pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, sploh ne vem, kaj bi lahko bilo narobe. Je bila mogoče izdana kakšna verzija tega motorja z manjšim rezervoarjem? Ko natočim bencin, kaže polno, potem pa začne padat in, ko naredim okoli 220km pade čisto na nulo. Ko pokrov odprem mi še kar nekaj bencina pljuska noter. Pomoje bo najboljše, da si ga nalijem v en kanister, ga dam v tanktorbo in, ko mi ga zmanjka, bom vedel, koliko kilometrov sem prevozil. Hja, lahko bi rekli, da mi preveč pije, ampak finta je v tem, da dolijem po 200km približno 12 litrov. To znaša okoli 6l na 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!