Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


J-125

Priporočene objave

pa saj imaš še rezervo, ti se samo vozi in ko zmanjka prešaltaj na rezervo, z njo imaš še vedno vsaj 3-4 litre pa boš vedel. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, sploh ne vem, kaj bi lahko bilo narobe. ...

Peesda, a ti nisem dovolj jasno napisal? :blink: Ni treba odkrivati tople vode, ker so to napako že rešili. Sledi mojemu nasvetu, pa boš videl, da je mnogo bolje. Sedaj čez zimo boš imel dovolj časa na inštrument privijačiti tisti ubogi mali uporček ki košta drobižek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če števec pokaže, da je rezervuar prazen, ko pride na rezervo je to OK ...

... ko pride do rezerve se prižge tudi lučka, če na motorju obstaja ...

... si lahko zamislite, da bi se lučka prižgala, ko bi ti zmanjkalo bencina oziroma, bi kazal števec da je čisto prazen, ko bi bencina zmanjkalo ...

... seveda je najbolje in pomaga, če svoj motor poznaš in prečitaš navodila za uporabo (RTFM!) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če števec pokaže, da je rezervuar prazen, ko pride na rezervo je to OK ...

Ravno v tem je težava, ker že mnogo prej, ko je v bistvu še na pol poln, kaže že prazno. Tako da od cca. 150 km dalje sploh nimaš občutka koliko je še bencina. Do rezerve (ročni preklop pipice) pa prideš pri zmerni vožnji pri prevoženih 350 km.

Rešitev, ki sem jo predlagal, preizkušeno, enostavno in poceni uravna kazalec, da kaže relativno točno.

Brihtne rešitve, katere so se šli na nekem servisu brihtni serviserji mojega ZRX-a, še pod prejšnjim lastnikom, ne priporočam. Krivitve vodil plovcev in podobne "hardwerske" postopke lahko izvajajo le tisti, ki problema ne poznajo in ga nočejo poznati. In če so to pooblaščeni serviserji...

... seveda je najbolje in pomaga, če svoj motor poznaš in prečitaš navodila za uporabo (RTFM!) ...

V navodilih ni nič o tej napaki. Napaka pa se pojavlja, ker ta isti instrument Kawasaki vgrajuje v več modelov motorjev z različnimi oblikami in volumni rezervoarjev.

Ok, s to objavo je o tej "težavi" povedano prav vse!

Čao!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno v tem je težava, ker že mnogo prej, ko je v bistvu še na pol poln, kaže že prazno. Tako da od cca. 150 km dalje sploh nimaš občutka koliko je še bencina. Do rezerve (ročni preklop pipice) pa prideš pri zmerni vožnji pri prevoženih 350 km.

Rešitev, ki sem jo predlagal, preizkušeno, enostavno in poceni uravna kazalec, da kaže relativno točno.

Brihtne rešitve, katere so se šli na nekem servisu brihtni serviserji mojega ZRX-a, še pod prejšnjim lastnikom, ne priporočam. Krivitve vodil plovcev in podobne "hardwerske" postopke lahko izvajajo le tisti, ki problema ne poznajo in ga nočejo poznati. In če so to pooblaščeni serviserji...

V navodilih ni nič o tej napaki. Napaka pa se pojavlja, ker ta isti instrument Kawasaki vgrajuje v več modelov motorjev z različnimi oblikami in volumni rezervoarjev.

Ok, s to objavo je o tej "težavi" povedano prav vse!

Čao!

nism prepričan, ampak misliim da ima zr7 pipco za gorivo. meni tud števc ne kaže točno, pa problem rešim tako, da vozim na open, ka zagrgra, preklopim na rezervo in grem tankat. (no, ta metoda ma pomanjklivost: enkat me je najebalo, ker na črpalki nism preklopil na open...ko je zagrgralo, je bla rezerva že pokurjena :blush: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism prepričan, ampak misliim da ima zr7 pipco za gorivo. meni tud števc ne kaže točno, pa problem rešim tako, da vozim na open, ka zagrgra, preklopim na rezervo in grem tankat. (no, ta metoda ma pomanjklivost: enkat me je najebalo, ker na črpalki nism preklopil na open...ko je zagrgralo, je bla rezerva že pokurjena :blush: )

Govoriš o ZR7? Ne! Torej? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govoriš o ZR7? Ne! Torej? :evilgrin:

enga zr 7 sm šu pogledat, pa mi ni bil všeč, precej prepričan sm, da je mel pipo za bencin. a je nima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj ste zakomplicirali :headbang:

sem že prej nakazal rešitev, potem pa še cartman (jap se je že meni tudi zgodilo isto :krneki: ). priznam da v vseh letih uporabe ZR7 (od 99 dalje) nisem opazil te "napake".

jaz za sebe vem da z tankom brez rezerve naredim 230-250 km in se tega držim, če gre včasih prej na rezervo pač tankaš če zdrži dalj tudi OK, rezerva je itak velika (3-5 litrov). ker ima tank dve globoki polovici je včasih dovolj da nagneš motor in iz ene polovice bencin steče v drugo pa ti spet kaže pol tanka več.

mislim da preveč komplicirate :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..., če gre včasih prej na rezervo pač tankaš če zdrži dalj tudi OK, rezerva je itak velika (3-5 litrov). ...

Za domače kraje, kjer na pamet veš vse benz pumpe itak ni blema. Za kakšne čudne nočne ure in neznane kraje pa pogled na cagar ki točno kaže daje malo več samozavesti.

Je pa res, da ima ta motor pri turistični vožnji veliko avtonomijo in da pri ZRXu to kar pogrešam.

Da Cartman, pipco ima. Hotel sem le reči da primerjava drugih motociklov in sistemov brez pipic ne spada sem.

Dijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, kot prvo hvala vsem, da ste opisali svoje izkušnje s števcem za gorivo, še posebej pa HHV-ju, da mi je celo nalimal uporaben link.

Drugič. Očitno je šlo za težavo s forumom, saj sem nekaj minut za HHV-jevo prvo izjavo nalepil svoj post, vendar njegovega ni bilo pred mojim. Potem res malo butasto izpade in deluje kot, da ne berem izjav vseh prisotnih. Skratka, ni bila moja napaka, pa tudi tvoja ne HHV. Slep sem sicer napol, ampak še zmeraj imam dobro percepcijo črne barve na beli podlagi. Forum je kriv :fight2:

Tretje kar je. Lenobni Tomozuki ne spremlja foruma vsak dan, kar ražloži pridevnik pred njegovim nickom (beri: sem len, ampak v tem primeru sem bil po krivem obtožen). Torej, če bi videl prej, bi si poiskal zadevo sam... tako pa... hvala lepa HHV, da si to storil zame :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ker se pocasi bliza sezona, obstaja pa manjsa tezava.

Lani proti koncu sezone so mi na moji ZR7 ukradli zadnjo levo stopalko (sopotnikovo), za namecek z nosilcem vijaki in vsem kar sodi zraven. :angry:

Na pooblascenem servisu je komplet stopalke z nosilcem, vijaki, fedrami, ... cca 150 eur.

Ima kdo kaksno idejo kje dobiti omenjeno zadevo ceneje?

Ali prodaja kdo rabljen omenjen komplet?

Ali stopalka/nosilec na ZR7 enak ali podoben kot na kaksnem drugem modelu motocikla?

LP DeeDee

Popravljeno . Popravil deedee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se pocasi bliza sezona, obstaja pa manjsa tezava.

Lani proti koncu sezone so mi na moji ZR7 ukradli zadnjo levo stopalko (sopotnikovo), za namecek z nosilcem vijaki in vsem kar sodi zraven. :angry:

Na pooblascenem servisu je komplet stopalke z nosilcem, vijaki, fedrami, ... cca 150 eur.

Ima kdo kaksno idejo kje dobiti omenjeno zadevo ceneje?

Ali prodaja kdo rabljen omenjen komplet?

Ali stopalka/nosilec na ZR7 enak ali podoben kot na kaksnem drugem modelu motocikla?

LP DeeDee

stopalka ni problem ker kupiš za mini denar obe novi, zna pa bit nosilec. bom preveril en katalog (bikeit) dodatne opreme in sporočim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stopalka ni problem ker kupiš za mini denar obe novi, zna pa bit nosilec. bom preveril en katalog (bikeit) dodatne opreme in sporočim.

QL, javi prosim ce najdes kaj v katalogu.

DeeDee

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlja vas novi ponosni lastnik Kawe ZR7-S. Letnik 2004, 23000 km, pripeljan iz Italije. Samo še postopek registracije, nato pa vrommm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

deedee: ko pridem domov (nekje v 5ek) ti lahko poiščem nemške trgovine z rabljenimi deli.

joshi: dobrodošel v klubu. Tudi moj je iz Italije, kar se mu nažalost pozna. Oziroma se mu je poznalo. Zadeva je zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

deedee: ko pridem domov (nekje v 5ek) ti lahko poiščem nemške trgovine z rabljenimi deli.

joshi: dobrodošel v klubu. Tudi moj je iz Italije, kar se mu nažalost pozna. Oziroma se mu je poznalo. Zadeva je zakon.

Kaj si mislil s tem?????

Pa še tvoje mnenje, prosim - pregledujem Italijanski trg ZR 7 (brez S) in se mi cene nekaterih zdijo več kot ugodne. Na slikah so sicer " perfetta condizione", ampak ti (pa Joshi) imata inf. iz prve roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, motor sem kupil pri znanem moto prodajalcu v Krškem, odštel za njega 3.600€, letnik 2002 in kao 10.200km prevoženih. Poznalo se mu je pa, da je bil prej iz enega morskega mesta, ker ga je sol lepo načela. To se pozna na vijakih in izpušnih kolektorjih. Lastnik je tudi nekaj barval agregat (hvalabogu s črnim sprejem), malo mu je všlo tudi po plastikah in malo po okvirju. Padel mu je tudi na desni bok (hvalabogu samo padel), posledica je bila pa počena plastika pri smerokazu in rahlo popraskana prednja luč. Bedak je potem šel tisto popravljat s fiberglassom. Več škode kot koristi skratka. Zračni filter je bil totalno usran (kot, da bi ga vrgel v svinjsko štalo pa bi ga potem čez 2 dni vzel iz nje), domov sem se pripeljal s 3-mi svečkami itd. Hvalabogu je bil prodajalec toliko fer, da mi je dal nove štiri zraven. Polno je bilo tudi neke mivke pod sedežem (izgleda, da je bil parkiran nekje pri obali). Olje in oljni filter sem menjal kar prvi teden, ker je motor nekaj let stal. Sej pod galerijo si lahko pogledaš, kakšen je bil motor ob nakupu (nekje na zadnjih straneh je). Izgledal je čisto OK razen tiste počene plastike. Ko sem ga pa malo boljše pogledal pa... brez komentarja. Skrajno zanemarjen. Ker sem vse motorje do sedaj zelo vestno čuval, sem si zadal nalogo, da tudi iz tega zanemarjenega klošarja naredim lepotca. Ali mu pa vsaj povrnem nekdanji blišč. Ne bom generaliziral, da so vsi takšni, ampak moj je bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, poanto sem kapiral. Drugače...iščem nakeda, nezahtevnega za vzdrževanje, ne rabim trganja asfalta pod zadnjo gumo in predvsem udobnega za sopotnico. Bi bilo mojih 188 cm kaj preveč v smislu Krpana in kobilice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, motor sem kupil pri znanem moto prodajalcu v Krškem, odštel za njega 3.600€, letnik 2002 in kao 10.200km prevoženih.

no vidiš tvoja zgodba je poučna kako je v tujini vse super ugodno doma pa super drago. ko pa sem jaz lani mojega letnik 99 z cca 33.000 km prodajal za 3300 € (pa bi še kaj spusil za keš) pa se je še tistim redkim, ki so sploh poklicali zdel prestar, predrag in preveč km (WTF?!?!?). pa je motor mel realne km, itak bil prvih par let dejansko vožen kot drugi motor (zato tako malo km), kupljen v slo, prvi lastnik, redno servisiran in vse porihtano (sklopka, olje v vilicah, itd.), poštemplana knjižica, nikoli na podu itd.

čeprav vem da si iskal S varianto pa recimo če bi nekdo na tvojem mestu, ki bi hotel naked varianto, vzel mojega bi mel dosti boljše ohranjenega, vedel bi kaj kupiš in še manj bi te stalo. letnik pa itak ni pomemben pri motorju ki se v vseh letih ni nič spremenil.

si pa vsaj eden redkih ki so priznali, da nakup ni bil ravno super oh in ah, večina kleje na tiho, priznajo pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne pravim, da to ni res. Jaz bi raje kupil motor brez posrednika. Problem je bil v tem, da mojega Kymca nikakor nisem mogel prodati tudi, ko je bila cena že smešno nizka. Bil je izjemno majhen interes, nobenega zagrizenega kupca (noja, en je celo bil, ampak se potem nisva pogodila okoli cene). Še nekaj posrednikov nisem uspel prepričat, da bi ga vzeli v zakup. Ta v Krškem je bil edini in strah je bil neupravičen, saj je skuter šel v 2 dneh iz salona. Kljub temu, da je imel z ZR-a navedeno, da je odlično ohranjen (po slikah je tudi tako izgledalo), se je potem izkazalo, da ni bilo tako. Prodajalka je rekla (ko sem že bil tam seveda), da nisem povprašal v kakšnem stanju je motor. Em... ja, ker je pisalo na strani, da je v brezhibnem stanju? Potem sem mencal med ST2-jem, Fazerjem (najstarejšim, ki ima masko kot Darth Vader) in ZR-om. Oba druga sta bila lepše ohranjena, ampak Motosvet in predlogi lastnikov so naredili svoje. Če bi bil prerokovalec, bi počakal še en teden in šel po odlično ohranjenega Fazerja iz druge generacije ali pa Suzuki Katano za isti.... ISTI denar (oba sta bila letnika 2002).

Kakorkoli... nerad o tem razmišljam. Vsekakor se bolj splača kupiti motor brez posrednika, lahko tudi v Italiji, ampak dobro ga preglej pred nakupom! Je precej velik, zato boš s 188cm kot vlit pasal nanj. Ko se vsedeš gor, se lahko pelješ, dokler ti ne zmanjka bencina, ker je udoben bolj, kot domači fotelj. Tudi za sopotnika. Menjavanja je malo, jaz se skoraj skoz peljem v 5. prestavi (šeste niti nima), pa naj si bo to po naselju ali iz njega (po naselju seveda po omejitvah). Nerad se vrti v visoke obrate, ampak niti ni mišljen za hudo naganjanje. Se pa popolnoma solidno, brez matranja pelješ po magistralkah med 100 in 150km/h. Zaenkrat ne vem nobene slabe stvari povedat o njem. Tudi, ko sem malo precenil ovinek, se ga lahko celo s prednjo zavoro popravljal iz smeri kot, da je skuter. Če bi še enkrat kupoval motor, bi ta spet bil v ožjem izboru ;)

Hehe, Pervy, verjamem, da je veliko takšnih. Še posebno, če za neko stvar odštejejo dosti denarja pa jih potem zajebava do onemoglosti. Da bi na zunaj vse lepo izpadlo, pač povedo samo superlative, ostalo pa zamolčijo. Nerad se pretvarjam in nimam kaj skrivat. Če sem ga vsral, sem ga vsral :) Upam, da ga drugi ne bodo.

P.S.: ona ženska mi pa take lušte dela s temi joški, da bi si šel momentalno v trgovino po koruzne kosmiče :D

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, zadeva je takšna. Motor kupljen preko posrednika v Globokem(pri Brežicah). Cena začetna 3400 EUR, nakar sva se pogodila za 3050 EUR. Motor je zelo lep, za čuda ni zanemarjen, glede na to, da prihaja iz dežele makaronov. Edina napaka je v tem, da ima rahlo počeno plastiko okoli prednjega desnega smernika. Zadevo je "Luigi" že poskušal sanirati, vendar je ustrelil totalno mim. To se vidi predvsem v slabo zavarjeni plastiki in obupnem tonu barve. Ker me to moti, sem se pozanimal, kako sanirat oz. rešit kar se da. Razpoke niso noben problem, grozne težave pa so se pojavile, ko sem poskušal dobiti barvo. V Spektru;pri Žalcu, ki naj bi bili vodilni v barvah, so rekli, da je barva zaščitena, da mi ne morejo pomagati. Poklical na DKS in v Eliso, kjer pravijo, da KAWASAKI sploh ne nudi original barve. Motor je sinje modre barve. Zelo lepa barva, vendar ne razumem, da ne morem dobiti vsaj približnega odtenka. Zato se obračam na vse vas, ki bi lahko kakorkoli pomagali, oziroma če kdo pozna kakšnega "znalca" na Kawasaki servisu, da dokončno dorečemo, če Kawasaki nudi barvo ali ne. Če ne, potem ne vem, kaj sploh lahko naredim, da se ne bo že na 100 metov videlo, da imam desno plastiko druge barve.

Čeprav motor stoji v garaži in je trenutno brez prednjih plastik, ga vseeno hodim gledat in občudovat. Fenomenalen je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, zmešajo lahko kar želijo. Najti moraš le enega ličarja, ki bo našel pravi odtenek in zadevo pobarval. Jaz sem dal zdaj moje plastike na barvanje (isti defekt s počeno plastiko na desnem boku). Bomo videli, kako bo izpadlo. Drugače pa imajo barve motorjev tudi pri Rubinu v Mariboru. Ne vem pa, če so vse noter.

LP, Tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri bom še enkrat zatežil na DKS. Ne gre mi v glavo, da v teh časih človek ne bi dobil za primeren denar ene barve. Sem dobil občutek kot da zahtevam nekaj, kar je že podobno čudežu. Mogoče pa samo nekdo nima pojma oziroma je len..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!