Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


J-125

Priporočene objave

nekoč, nekje, mogoče celo pri mojem ZR-ju sem videl oznako barve. sicer pa nebi smel bit problem če ima ličar digitalni čitalec barve.

da laično povem:

pred leti sem razbil spredni del citroena ZX sivo-črno-nevemakaj-metalik barve. sem ga peljal v avto plus na jadranski v MB na popravilo in barvanje. takrat so mi razložili (OK ne me držat za besedo kdo - je predaleč nazaj) da mi itak ne morejo pobarvat haube z original barvo ker je ta že zbledela in bi se videlo in da morejo odčitat sedanji odtenek.

"Ako so mene lagali, lažem ja vas!" ampak avto je bil pobarvan tako u nulo da ko sem ga prodajal v eni dolenjski avtohiši (staro za novo) niso niti njihovi mojstri ugotovili da je bilo kaj barvano, kaj šele da bi ugotovili da sem imel telegrafnico praktično v armaturki.

vem iz tiska in digitalne obdelave da čitalci barve obstajajo, vprašanje pa kdo jih ima. se pravi (tako si jaz razlagam) da če imaš mojstra ki ima to napravo jo priklopi in mu naprava pove kako barvo naj zmeša. pri nekaj let starih plastikah itak barva ziher ni več ista kot na novem - UV in podobno naredi svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takrat so mi razložili (OK ne me držat za besedo kdo - je predaleč nazaj) da mi itak ne morejo pobarvat haube z original barvo ker je ta že zbledela in bi se videlo in da morejo odčitat sedanji odtenek.

To drži, ja.

V mojem primeru sva z mešalcem barv 20 minut na soncu gledala listke z barvo in primerjala na motorju, katera se najbolj ujema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa samo nekdo nima pojma oziroma je len..

Nažalost... :) Itak, da je skoraj vedno treba malo popizdit, potem se pa stvari začnejo kar same urejat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Spektru imajo digitalni čitalec barv, vendar je tip rekel, da je barva, ki je na mojem ZR-ju "zaščitena", češ, da nima sestavin za njo, vsaj jaz si to laično tako razlagam. Pa bo že nekak. Ko sem ga danes gledal, me je že zamikalo, da bi ga v naked predelal in mir! Je pa odtenek barve takšen, da je bila na soncu sinje modra, ko pa je sonce zakril oblak, pa je ratala nekak siva..

Pa še nekaj. A je normalno, da ima zadnja luč "lufta" v vertikalni smeri? Sem poskušal zategnit vijake na notranji strani, pa ne gre več. Mogoče pa tako mora bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Spektru imajo digitalni čitalec barv, vendar je tip rekel, da je barva, ki je na mojem ZR-ju "zaščitena", češ, da nima sestavin za njo, vsaj jaz si to laično tako razlagam. Pa bo že nekak. Ko sem ga danes gledal, me je že zamikalo, da bi ga v naked predelal in mir! Je pa odtenek barve takšen, da je bila na soncu sinje modra, ko pa je sonce zakril oblak, pa je ratala nekak siva..

Pa še nekaj. A je normalno, da ima zadnja luč "lufta" v vertikalni smeri? Sem poskušal zategnit vijake na notranji strani, pa ne gre več. Mogoče pa tako mora bit.

Kawasaki ima precej fino spletno zbirko podatkov. na temle naslovu. Z malo potrpljenja boš tam našel vse potrebne podatke. začneš lahko tukaj.

mal zmede povzročajo ameriška imena za motorje...

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Pa še nekaj. A je normalno, da ima zadnja luč "lufta" v vertikalni smeri? ...

To je normalno. Da ne vibrira preveč skupaj z okvirjem. Je itak na nekakšnih gumi nosilcih oz objemkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno. Da ne vibrira preveč skupaj z okvirjem. Je itak na nekakšnih gumi nosilcih oz objemkah.

Kakšen centimeter je razlike se mi zdi ;) Mene zanima, če je kaj lufta med števci in tisto plastiko, ki pride za njimi (pod šipo). Tam imam pa jaz kakšen centimeter razlike :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen centimeter je razlike se mi zdi ;) Mene zanima, če je kaj lufta med števci in tisto plastiko, ki pride za njimi (pod šipo). Tam imam pa jaz kakšen centimeter razlike :D

Upsss, to pa ni zdravo. Tam ni vzroka za kakršenkoli "luft". Pri meni je bilo na "knap".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mja, se mi je zdelo. Verjetno so števec prevrteli nazaj, sestavit pa zadeve več niso znali skupaj. Problem je, da je tudi jaz ne znam :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, hvala za link. Zelo koristno.

Pri števcih nimam pa nobenega lufta. Kar se pa tiče barve, se je pa začelo odvijat. Nekaj bom dobil baje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mja, se mi je zdelo. Verjetno so števec prevrteli nazaj, sestavit pa zadeve več niso znali skupaj. Problem je, da je tudi jaz ne znam :unsure:

Saj ni noben "kunšt". Razšravfaš in zložiš nazaj. Če je pa kaj zapigano, polomljeno ipd. je pa druga pesem.

Predlagam, da si iz interneta dobiš service manual in sedaj pred sezono prvi konec razstaviš in preveriš.

Namig: Če boš razstavljal celoten prvi oklep, gre tisti del spodaj pod lučjo posebej narazen, potem pa obe polovici vsaka zase.

In pri montaži previdno zateguj vijake vetrobrana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti kaj pomaga KLIK poscrollej dol->skica "meter"

Drugače pa si z emule potehni hynesov manual za tvoj moped.

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za linke in namige. Sprednji in zadnji del motorja sem razstavil že kakšen mesec nazaj in ni bil neki hudi "kunšt". Všeč mi je, da je prvi del v dveh delih, ker so šli na barvanje, počen je pa samo desni. Drugače pa sem se zelo trudil s tisto plastiko za števci in ne vem, ali jih objame ali se samo prisloni na njih. Če jo dam tako, da jih objame, se raztegne in ne gre pod masko. Čisto zraven je pa tudi ne dobim. Drugače pa lepo sedi. Sem že razmišljal, če je mogoče števec preveč naprej :unsure: Moram nekoga dobiti z ZR-7S, da si pogledam, kako je to montirano. Malo sem pogledal tudi po linkih, ampak v teoriji vse špila, v praksi pa ne najbolj :D Eno vprašanje za HHV-ja. Se mogoče še spomniš, kje si kupil tisto zaščito za agregat? V Lojzu jo imajo, ampak je samo kromirana pa še neugledno visoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje na katerega ne najdem odgovora (nisem doma pri motorju). Koliko wattov imajo žarnice v smerokazih? Kupil sem namreč nove smerokaze s 12V/10W žarnicami in me je že strah, da bom moral it še po rele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Eno vprašanje za HHV-ja. Se mogoče še spomniš, kje si kupil tisto zaščito za agregat? V Lojzu jo imajo, ampak je samo kromirana pa še neugledno visoka.

Bilo že gori. Kupljeno pa je bilo originalno Kawasaki preko DKS-a in kateregakoli mehanika, ki ti jih naroči. Pa tudi sam jih po moje lahko naročiš direktno od njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Pri čiščenju verige sem opazil, da se zadnji verižnik rahlo premika glede na platišče. Premik ni levo oziroma desno, je "naprej" "nazaj", gledano po dolžini motorja. Je to normalno? Drugače sta verižnika in veriga še dobro ohranjena in še nekaj časa ne bo potrebna menjava. Tega pojava pri KLR-ju nisem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Pri čiščenju verige sem opazil, da se zadnji verižnik rahlo premika glede na platišče. Premik ni levo oziroma desno, je "naprej" "nazaj", gledano po dolžini motorja. Je to normalno? Drugače sta verižnika in veriga še dobro ohranjena in še nekaj časa ne bo potrebna menjava. Tega pojava pri KLR-ju nisem opazil.

Nevem kako je to na Zrju, mogoče je ta zračnost normalna. nebo pa nič narobe, če razdreš zadnje kolo in pogledaš, ali so gumi-blažilci v pestu okej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Pri čiščenju verige sem opazil, da se zadnji verižnik rahlo premika glede na platišče. Premik ni levo oziroma desno, je "naprej" "nazaj", gledano po dolžini motorja. Je to normalno? Drugače sta verižnika in veriga še dobro ohranjena in še nekaj časa ne bo potrebna menjava. Tega pojava pri KLR-ju nisem opazil.

Nekaj lufta, sploh če močno porukaš je še v redu. Verjetno so pa gumi blažilci že obrabljeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bilo že gori. Kupljeno pa je bilo originalno Kawasaki preko DKS-a in kateregakoli mehanika, ki ti jih naroči. Pa tudi sam jih po moje lahko naročiš direktno od njih.

Ahaaa, super. Se mogoče še spomniš okvirne cene? ;)

Joshi: bom pogledal in ti povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahaaa, super. Se mogoče še spomniš okvirne cene? ;) ...

Nekaj okoli 20 jurčkov ta starih. :hmm:

Poglej na zasebna sporočila!

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
glede vilic - niso premehke, so pač bolj mehke kot pri vseh nakedih, torej nič bolj kot na fazerkah, hornetih in podobno, pa še to se čuti samo pri "športni" vožnji. jaz sem v vilice nalil gostejšo olje in je zadeva čisto OK brez podlaganja vzmeti.

nad 120 ne pije dosti, dosti pije nad 190-200, se pravi pri tišanju čisto do konca :evilgrin: meni je pil od 5 in nekaj do 13 litrov pri tišanju na ful od splita do doma :headbang:

starega testa iz motorista nimam, žal.

Katero olje za trše vilice, koliko in viskoznost? Ker imam občutek, da mi motor zaplava ob vsaki manjši nepravilnosti na cesti.

Si ga zamenjal sam? A zna kdo na enostaven način razložit laiku kot sem jaz postopek zamenjave olja v prednji vilici? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje za trše vilice, koliko in viskoznost? Ker imam občutek, da mi motor zaplava ob vsaki manjši nepravilnosti na cesti.

Si ga zamenjal sam? A zna kdo na enostaven način razložit laiku kot sem jaz postopek zamenjave olja v prednji vilici? Hvala.

nevem, sem zadevo prepustil mehaniku, rekel daj ti naredi trše vilice in šel na pir. če se malo posvetuješ z kakim mehanikom in če se ti da (in si upaš) lahko sigurno narediš tudi sam, ampak jaz sem pač taki tip da se ne učim šraufanja na vilicah mojega motorja, bi bil potem preveč nervozen ko bi pri 200+ km/h razmišljal če sem vse prav naredil.

eni znajo motorje šraufat jaz pa kaj drugega in je najboljše da vsak dela tisto kar zna :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje za trše vilice, koliko in viskoznost? Ker imam občutek, da mi motor zaplava ob vsaki manjši nepravilnosti na cesti.

Si ga zamenjal sam? A zna kdo na enostaven način razložit laiku kot sem jaz postopek zamenjave olja v prednji vilici? Hvala.

Na linku, ki sem ga podal nekaj strani nazaj je tudi marsikaj drugega uporabnega, ne samo nastavitev kazalnika goriva.

http://www.zr-7.com/maintenance.htm ima tudi tri "članke" reševanja serijsko premehkih vilic pri tem motorju. Ena od povezav trenutno žal ne deluje, a ostali dve sta tudi dokaj uporabni.

Poglej, gre za vstavljanje plastičnih vložkov nad vzmetmi vilic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!