advertiser Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Pozdravljeni vsi skupaj! Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega. Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč. Najlepša hvala za odgovor. Jaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat. vsak BMW ima močnejšega....jaz imam 20 Ah.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
advertiser Posted April 11, 2006 Author Share Posted April 11, 2006 Saj ravno to je problem, ker ne vžiga čist kul. Motor sem kupil rabljen, zamenjati je bilo potrebno akumulator, tako, da se sprašujem, če bi motor vžgal kaj lažje, če bi bil akumulator močnejši. Prosim vse, ki imajo Dragstarja 1100, da mi pomagate in sporočite - kakšen je originalen akumulator - moč in dimenzije. Najlepša hvala za odgovore in lep pozdrav! Jaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brumer Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Pozdravljeni vsi skupaj! Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega. Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč. Najlepša hvala za odgovor. Jaka Zdajle sem zate pogledal v teh.podatke Yamaha dragstar 1100 xvs 1100A original akumulator je brez vzdrževanja (gele) 12 V/12 A :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablo Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Mene pa zanima če ima kdo mogoče za dragstarja "tesnilo" katero pride na pokrovček za gorivo. Žal razpadel komplet mehanizem pogrešam pa le to tesnilo vse ostalo sem našel v rezervarju :headbang: in med nogami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motofrik Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat. Hop, a Laverda pa ni motor? Sem imel notri 45 Ah. Izgleda, da je prejšnji lastnik bil malo Gorenjca (za avto je cenejši, kot za motor). Delalo kot šus. Jaz imam na Classicu 10Ah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Po akumulatorju že pod avte spada. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablo Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Živjo Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis. Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit. Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače? Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greyhound Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Živjo Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis. Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit. Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače? Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit. LP GH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greyhound Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Živjo Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis. Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit. Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače? Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit. LP GH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brumer Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače? Filter daj original igle pa menjaj,če ti zdaj premalo kuri.Čim boš drkal po fergazerjih bo samo slabše.Če bi pa rad dirkal najprej zamenjaj motor vsaj za kak neiked,če že ne za SS. :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablo Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship: To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh. Kako je pa kaj z olji ? 20W-50 10W-40 5 W-40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
royal Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship: To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh. Kako je pa kaj z olji ? 20W-50 10W-40 5 W-40 za drek pumpo je vsako olje v redu :naughty: ne moreš pa zgrešit z 10/40 polsintetika ... :grim Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 V Louisovem katalogu so mere za tvoj akumolator, 150-69-144, amperaža 13 Ah, levi plus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brumer Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 (edited) Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship: Točno tako,dokler se nevsedeš na "pravi "motor !!!!! To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh. Če kučiraš samo z 70-80 km/h bi ti priporočal Hondo Zoomer 50 ccm poraba ca 1,5 l na 100 km celoletna registracija,pa je samo ca 50 EU Kako je pa kaj z olji ? 20W-50 10W-40Za 70-80 km/h pa bo dobro že malo dražje jedilno olje.(samo,da neboš res nalil) :headbang: 5 W-40 Pa brez zamere malo heca!!! Edited April 18, 2008 by Brumer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablo Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Pa brez zamere malo heca!!! Nema zamere! Vendar tisti moj avatar me zmeraj spomni na to, da sem lahko še vedno srečen, da sem med živimi. Žal enih par ni več take sreče. Zato po nekaj letnem premoru pridem raje nazaj z drek pumpo kateri nič ne manjka. In še enkrat ne naredi te hitrost motorista. Sicer boste prav hecno zgledali, ko boste po novem tistih 130 konjičkov koliko bo jih še v rezervi šparali, da vas radar ne dobi. Včeraj sem ravno videl kako sta ležala dva plastičara v jarku pri Gorišnici. No še vedno pa iščem en pameten odgovor o olju saj sintetika in po nekaterih tudi polsintetika odpade zaradi mokre sklopke. 10w40 polsintetika (pravijo, da bi naj sklopka začela drset) 20w50 mineralno Zanima jo me samo komentari tistih kateri poznajo to sceno ne pa, da kar nekaj pišejo in smetijo tam kjer ni treba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 15w 50 polsintetika. S polno sintetičnim pa res zna drset. Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diablo Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 15w 50 polsintetika. S polno sintetičnim pa res zna drset. Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km. Na servisu mi je ponujal 10w40 yamalube 4 polsintetiko to bi naj tudi bilo vredu ali? Jebi ga se še navajam na drek pumpo prej sem sintetiko not vlival pa je delalo kot švicarska ura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nenonenc Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 kupu sm xvs 1100 z narejenim servisom 10W40... zdej opažam pa da mi sklopka spodrsuje...a bi blo dobro kšno drugo olje vlit noter al kaj. motor ma 35.000km...ne verjamem da je sklopka fuč. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aries 01 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007. Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc. Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!! A poraba veliko večja, manjša moč, niso tako masivni. Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi vseeno ostala moč in zmerna poraba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 pred 2 urami, Aries 01 pravi: Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007. Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc. Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!! A poraba veliko večja, manjša moč, niso tako masivni. Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi vseeno ostala moč in zmerna poraba? preden odpreš novo temo, lahko pogledaš, če že obstaja...in potem tule postaviš vprašanje, kjer ti bodo znali svetovati. http://motosvet.com/tabla/forum/83-izpušni-sistemi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
honda2000 Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Ima mogoče kdo v kratkem namen prodat dragstar-ja 1100? Prosim, če mi pošlje na ZS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now