Jump to content

Yamaha XVS 1100 Dragstar


advertiser

Recommended Posts

Pozdravljeni vsi skupaj!

Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega.

Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč.

Najlepša hvala za odgovor.

Jaka

Link to comment
Share on other sites

Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

Link to comment
Share on other sites

Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

vsak BMW ima močnejšega....jaz imam 20 Ah....

Link to comment
Share on other sites

Saj ravno to je problem, ker ne vžiga čist kul.

Motor sem kupil rabljen, zamenjati je bilo potrebno akumulator, tako, da se sprašujem, če bi motor vžgal kaj lažje, če bi bil akumulator močnejši.

Prosim vse, ki imajo Dragstarja 1100, da mi pomagate in sporočite - kakšen je originalen akumulator - moč in dimenzije.

Najlepša hvala za odgovore in lep pozdrav!

Jaka

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Pozdravljeni vsi skupaj!

Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega.

Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč.

Najlepša hvala za odgovor.

Jaka

Zdajle sem zate pogledal v teh.podatke Yamaha dragstar 1100 xvs 1100A original akumulator je brez vzdrževanja (gele) 12 V/12 A :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mene pa zanima če ima kdo mogoče za dragstarja "tesnilo" katero pride na pokrovček za gorivo. Žal razpadel komplet mehanizem pogrešam pa le to tesnilo vse ostalo sem našel v rezervarju :headbang: in med nogami.

Link to comment
Share on other sites

Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

Hop, a Laverda pa ni motor? Sem imel notri 45 Ah. Izgleda, da je prejšnji lastnik bil malo Gorenjca (za avto je cenejši, kot za motor). Delalo kot šus.

Jaz imam na Classicu 10Ah.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Link to comment
Share on other sites

Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit.

LP GH

Link to comment
Share on other sites

Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit.

LP GH

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Filter daj original igle pa menjaj,če ti zdaj premalo kuri.Čim boš drkal po fergazerjih bo samo slabše.Če bi pa rad dirkal najprej zamenjaj motor vsaj za kak neiked,če že ne za SS. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40

5 W-40

Link to comment
Share on other sites

Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40

5 W-40

za drek pumpo je vsako olje v redu :naughty: ne moreš pa zgrešit z 10/40 polsintetika ... :grim

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer
Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

Točno tako,dokler se nevsedeš na "pravi "motor !!!!!

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Če kučiraš samo z 70-80 km/h bi ti priporočal Hondo Zoomer 50 ccm poraba ca 1,5 l na 100 km celoletna registracija,pa je samo ca 50 EU

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40Za 70-80 km/h pa bo dobro že malo dražje jedilno olje.(samo,da neboš res nalil) :headbang:

5 W-40

Pa brez zamere malo heca!!!

Edited by Brumer
Link to comment
Share on other sites

Pa brez zamere malo heca!!!

Nema zamere! Vendar tisti moj avatar me zmeraj spomni na to, da sem lahko še vedno srečen, da sem med živimi. Žal enih par ni več take sreče. Zato po nekaj letnem premoru pridem raje nazaj z drek pumpo kateri nič ne manjka. In še enkrat ne naredi te hitrost motorista. Sicer boste prav hecno zgledali, ko boste po novem tistih 130 konjičkov koliko bo jih še v rezervi šparali, da vas radar ne dobi.

Včeraj sem ravno videl kako sta ležala dva plastičara v jarku pri Gorišnici.

No še vedno pa iščem en pameten odgovor o olju saj sintetika in po nekaterih tudi polsintetika odpade zaradi mokre sklopke.

10w40 polsintetika (pravijo, da bi naj sklopka začela drset)

20w50 mineralno

Zanima jo me samo komentari tistih kateri poznajo to sceno ne pa, da kar nekaj pišejo in smetijo tam kjer ni treba.

Link to comment
Share on other sites

15w 50 polsintetika.

S polno sintetičnim pa res zna drset.

Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km.

Link to comment
Share on other sites

15w 50 polsintetika.

S polno sintetičnim pa res zna drset.

Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km.

Na servisu mi je ponujal 10w40 yamalube 4 polsintetiko to bi naj tudi bilo vredu ali?

Jebi ga se še navajam na drek pumpo prej sem sintetiko not vlival pa je delalo kot švicarska ura.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

kupu sm xvs 1100 z narejenim servisom 10W40... zdej opažam pa da mi sklopka spodrsuje...a bi blo dobro kšno drugo olje vlit noter al kaj. motor ma 35.000km...ne verjamem da je sklopka fuč.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007.  Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc.  Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!!  A poraba veliko večja, manjša moč,  niso tako masivni.  Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi  vseeno ostala moč in zmerna poraba? 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Aries 01 pravi:

Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007.  Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc.  Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!!  A poraba veliko večja, manjša moč,  niso tako masivni.  Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi  vseeno ostala moč in zmerna poraba? 

preden odpreš novo temo, lahko pogledaš, če že obstaja...in potem tule postaviš vprašanje, kjer ti bodo znali svetovati.

http://motosvet.com/tabla/forum/83-izpušni-sistemi/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!