Skoči na vsebino

Aprilia MX 125


poggy

Priporočene objave

Se zavedaš da ni mislil resno ? :D

150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je pa vseeno malo pretiraNO 200 to bi se že razpal :winkiss: :winkiss:

ti pa si pamtn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt.

Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana

157 natančno

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana

157 natančno

ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_-

Popravljeno . Popravil tomazin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_-

Husa ma kar natancn stevec. Dokler je bla zablokirana je biu iz Krskega-Novo mesto v zepu Garmin in je kazalo po stevcu 119km/h na Garminu pa 114. Tako da....157 je priblizno 145-150 realnih. Ce verjames ali ne :)

Kaj je imel pa predelanega da mu je sla toliko? Se lahko malo pozanimas, pa mi sporocis na PM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

are u gay? :ninja:

Ka bi rad dobo kurca v tvojo lepo ritko? :naughty:

No drugace ne. Moram vprasat kaj ma na motorju. :evilgrin: Da mene niso zafukal, pa niso vseh blokad povadli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka bi rad dobo kurca v tvojo lepo ritko? :naughty:

No drugace ne. Moram vprasat kaj ma na motorju. :evilgrin: Da mene niso zafukal, pa niso vseh blokad povadli.

bi ga rad ti? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kolikor on ve so pobrali le vse blokade (tako mu je rekel prejšnji lastnik). Mogoče je razlika v zobnikih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kolikor on ve so pobrali le vse blokade (tako mu je rekel prejšnji lastnik). Mogoče je razlika v zobnikih?

Mogoce pa so na mojem se kaksno blokado pustli noter. Bom probal od CR (HM) 125 gor fuknt lonc, ce bo ksna razlika.

bi ga rad ti? ;)

Nisi odgovoril oz. na moje vprasanje si odgovoril z enakim vprasanjem. ;) :winkiss:

Ehm a fura sploh se kdo tole MX 125? Nekaj jih je na cest...samo full redke so. Ze bolj redke kot Huse. (teh je pa vse vec+-->folk najdu dobre zadeve xD) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
kva je zdej a ga ma kdo?

Jih je kar nekaj. Ampak je to klasicna Aprilija :D Zdaj je eden kupoval nov cilinder za MX 125, pa mislim, da se je lih prodala na a v t o. n e tu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125

kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari

kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški

in kaj je pametno predelovat na tem motorju

in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...)

hvala za vse odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd.

baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125

kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari

kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški

in kaj je pametno predelovat na tem motorju

in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...)

hvala za vse odgovore

nimam izkušenj, mam pa 5 let z rs125 (enaka mašina).

tle:

ENGINE

The MX 125 engine is well known to 125 cc bike enthusiasts and experts, the superlative APRILIA liquid cooled engine, with balancing countershaft. The cylinder has a nickel and silicon carbide coating, which can deliver high power while ensuring long piston life. The exhaust is made from stainless steel, with built-in catalytic converter. An “absorption” type stainless steel silencer is used, for better noise abatement. All naturally in compliance with the upcoming Euro 2 emission standards. Lubrication is managed separately using a mixer.

za vse ostalo glej večje in manjše buče v temi o rs125...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih...

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

provzaprov nč...

kva pa tebe?

čenče spuščam jest, čenče spuščaš ti... oba pa pojma nimava kaj je res a, ne de? sam jest to priznam, ti pa širiš buče naokrog... to je.

čakam, da se oglasi nekdo, ki to zadevo ima in jo fest spluva in nekdo, ki jo fest pohval.... kva čva pa zdej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

nesmiselno je rečt da se eni bolj kvarijo od drugih... kako ti poskrbiš za motor bo on tudi za tebe ;) ključno za dobro delovanje 2t motorja je, da imaš pojma o delovanju motorja samega in predvsem o vzdrževanju le tega.

je pa res, da so eni bolj izpostavljeni okvaram kot drugi, to pa je rezultat obrabe materialov.

vzameš za primer:

125 mašina z 45 konji bo bolj izpostavljena okvaram kot ena z 20 konji

če se dobro vzdržuje pa niti ena nebi smela met problemov... tak da te bučke pejte drugam sadit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!