Skoči na vsebino

Kawasaki VN 900 Classic / Custom


motofrik

Priporočene objave

Med vožnjo ne boš pogrešal nobenega konja, verjemi mi. Pri teh motorjih šteje navor, ne moč in končna hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa se mi splača kupovat novega?? No glede na to ceno v Kavčiču še nekako, drugače se pa ne bi branil kakšnega letnik 2005/2006 za par 100 tisoč ceneje.

Kolk se pa bo model 2007 razlikoval od 2006?? Ker zdej letim na faks potem pa v TCja pogledat 2006ko, za vsaj mal predstave o tem motorju. A je kej večji od VN800? Po dimenzijah mislih?

PS: za prvi motor bi bil ta VN900, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je po moje taka: če bi jaz kupoval, in bil v dilemi 800 ali 900, bi se odločil za 900. Zakaj? Serijsko ploščadi za noge, zadaj disk, pa direkti vbrizg,... Mislim da to odtehta teh 200.000 razlike v ceni. To je pač moje mišljenje. Tudi mene vedno bolj vleče nazaj na Classica. Sem za nasledni nakup imel v mislih kakšnega bolj poskočnega, pa izgleda, da sem res chopperist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je VN900 zares ušeč, vendar sem se vseeno raje odločil da naslednjo sezono kupim

enduro.Bi imel takoj VN900, vendar bi rad motor ki je vsestranski in se ne ustraši tudi kakšne daljše

vožnje po makadamu.Drugače pa moped res lepo izgleda.V TC-ju ga nimajo več ;)

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No dans nisem uspel prid do TC-ja, bom pa ju3 skočil pogledat. Kaj a res nimajo nobene 900tke???? Ker na sliki zgleda veliko lepše kot 800tka, ampak če je nimajo potem......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto rabljeno 900 so prodali že kakšne tri tedne nazaj če ne še več.

Sem bil pa včeraj tam pa ti lahko tudi 100% potrdim da je nimajo.

Tuki kakšnega drugega čoperja nimajo.

Če ti kaj pomaga ti lahko sam povem da je v resnici še veliko lepša kot na slikah, položaj sedenja pa je z mojimi 187cm višine fenomenalen :) seveda ni problem tudi če si manjši.

Motor zgleda res dodelan in zelo sodoben in je vsekakor vreden tega denarja.

Lp Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stivi sprašuje, če se splača kupiti novega, ali pa za par sto tisoč ceneje rabljenega. :? Hja, čisto odvisno od lastnika. Lahko dobiš mesec dni starega bolj sf...nega, kot enega pet let starega. Nasploh pri teh motorjih je manjša bojazen, da ga kdo forsira v neke iber ture, in posledično so bolj ohranjeni. Saj pravim... Jaz mislim, da bom kupil leto-dve starega. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk pa je končna hitrost tega motorčka?

in kolk je končna hitrost, pri kateri lahko dlje časa voziš, ne da bi se mašina preveč matrala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že nekje zapisal, to so motorji, kjer na prospektih redko kdaj piše končna hitrost, moč, pospeški.... Piše pa to, kar šteje: navor, udobnost,... S Classicom 800 sem brez šipe normalno vozil nekje okoli 100 km/h. S šipo pa vetra nisi čutil, pa je šlo čisto normalno po 150km/h. Drugače pa, tam okoli 170 nekje se suče, ko sediš. Če pa si mislil, kako dolgo se lahko voziš... Ti povem, cel dan. Pa brez heca,- šli ob petih zjutraj, pa do desetih zvečer. Prevoženih nekaj čez 1000 kilometrov. Turistična vožnja. Niti malo utrujenosti v zadnjici, hrbtu ali rokah. Vidiš, prijatelj- to šteje, ne končna hitrost. Če hočeš hitrost, pač kupiš športnega. Bodi pa brez skrbi, če gre skupina pametnih, boš zlahka držal tempo po normalnih cestah, na avtocestah se pa s temi bajki tako bolj malo vozi.

Pravijo, da je nekje 2/3 najvišje hitrosti najboljša brzina, da se motor ne matra.. Sicer pa še nisem slišal, da bi ga kdo pregrel. Niti pri nizkih hitrostih in višjih obratih, ker je vodno hlajen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor.

motor ne mislim imet samo za vozjo od kafica do kafica ali tako na easy turisticno voznjo brez cilja. vecino leta je zame ne samo hobi ampak prevozno sredstvo in vcasih je potrebno tudi na avtocesto in me je pac zanimalo, ce lahko dlje casa vozis recimo 140 ne da bi te bilo strah za masino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni strahu, tudi avtoceste se ne ustraši.Je pa res, da tam ne moreš konkurirati športnim replikam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sm vseeno skočil do TCja :D Res da nimajo nobenega chopperja na ogled, sem se pa mal pogovarjal s prodajalci glede cene in dobave.

Odločitev je padla: VN900!!! Samo še ali bo to pri AK v Logatcu ali pri TCju....to še za razmislit....glede na ceno prej pr AKju......150k SIT je velika razlika......

Za razmislit je pa še ali CLASSIC ali CUSTOM. Mi lahko kdo pove kakšne so razlike med tema dvema?? Poleg platišč seveda....

lp

PS: a ma kdo kakšne izkušnje z Avto Kavčič-em iz Logatca???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da je pri Ak Logatcu cenejš, ampak men so tam ljudje bolj miš maš :D

Pri TC-ju pa so prodajalci vsaj do mene prijazni, pa tud pogovriš se lahko z njimi konkretno.

To pa tudi odtehta nekaj denarja. :)

Meni osebno Classic zgleda bolj dodelan.Lita platišča na Costumu in na sploh pri čoperjih mi nekako ne potegnejo.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 14 dnevi so pri DKS-ju v Mariboru imeli črnega. :OK: Ne vem pa, če ga še imajo. :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm sam vidu da so v TCju ful prjazni, res pa da v AK še nism bil.......

Tuki mal slikc za primerjavo:

Classic

Custom

Drgač je še nekaj slikc motorjev v drugi barvi, z drugih zornih kotov......."balanca" mi ni všeč pri Customu :BUA:

Točka za Classic :OK: .....še ena točka za širšo sprednjo gumo :OK: ....80mm nikakor ni za motor :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno vprašanje z moje strani glede VN 900 classic ...

ali se da odstranit zadnji sedez? mislim, ali je pod sedezem samo blatnik al so se kaksne druge zadeve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK:

Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship:

lp

PS: sm danes vozil Yamaho 650.....sm tolk da sm dubu feeling za chopperja.....komi čakam pomlad!! :naughty:

PSS: kje je servis za Kawasaki na Brezovici pri Lj??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK:

Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship:

lp

Če greš v Logatec, preveri od kod 900-tka po taki ceni. Možno, da je sivi uvoz. Pred nakupom preveri, kako je z garancijo in kdo ga servisiral oz. upošteval garancijo. Da ne boš po vplačiu :headbang: .

Generalni uvoznik za Slovenijo, bivšo Yugo in nekatere države bivše SZ je DKS. Mislim, da je cena v TC enaka kot pri DKS. In cene v SLO so nekaj nižje kot v Avstriji ali Nemčiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK:

Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship:

lp

PS: sm danes vozil Yamaho 650.....sm tolk da sm dubu feeling za chopperja.....komi čakam pomlad!! :naughty:

PSS: kje je servis za Kawasaki na Brezovici pri Lj??

Kolko pa je cena pri TC-ju, sam sem namreč gledal samo cene pri sivih uvoznikih.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko na hitr sm se po telefonu menu z AK.

Glede servisov mi je pa zagotovil da imajo uradni servis na večih lokacija, poleg Logatca tud v Ljubljani na Brezovici.....pogodba s Kawasakijem............nisem spraševal kje točno......je pa povedal da na večih lokacijah po Sloveniji.

Glede garancije pa tko, če ni 2 leti potem sploh ne razmišljam.

Še to, pri TCju mi je na hitro povedal ceno okol 1.680.000 SIT ter da bi se dalo še kakšnih 10k spustit....takoj je vrgel ven okol 1.650.000 SIT.....tko da bi se dalo še kaj spustit......vseeno je pri AK cenejši za več kot 100k SIT.

Če pozna kdo še kakšnega drugega..........se priporočam......še pred sredo, če se da :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko na hitr sm se po telefonu menu z AK.

Glede servisov mi je pa zagotovil da imajo uradni servis na večih lokacija, poleg Logatca tud v Ljubljani na Brezovici.....pogodba s Kawasakijem............nisem spraševal kje točno......je pa povedal da na večih lokacijah po Sloveniji.

Glede garancije pa tko, če ni 2 leti potem sploh ne razmišljam.

Še to, pri TCju mi je na hitro povedal ceno okol 1.680.000 SIT ter da bi se dalo še kakšnih 10k spustit....takoj je vrgel ven okol 1.650.000 SIT.....tko da bi se dalo še kaj spustit......vseeno je pri AK cenejši za več kot 100k SIT.

Če pozna kdo še kakšnega drugega..........se priporočam......še pred sredo, če se da :OK:

Evo tukaj imaš še en link z nekaj detajlnimi slikcami VN900

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacije :OK:

Še to me zanima, kako je glede registracije?? Pride mal čez 90k SIT, a ne?? Kako pa je zavarovanjem voznika in sovoznika??? Kdaj pa se registrira in koliko časa mora biti reg. da dobim del nazaj ko ga odjavim??

lp

PS: na eni slikci iz prejšnjega linka sm opazu, da se tačka za sovoznika nahaja zelo blizu izpuha. A se ga dotika?? Ker to ni lih dobr a ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!