Skoči na vsebino

XENON (HID) predelava


miki

Priporočene objave

A se komu kaj sanja kaj bi bil vzrok, da mi xenon luči ne delajo. Ko prižgem luči samo na hitro utripne in potem ugasnejo, enako se zgodi z dolgo lučjo. Motor res da ni bil leto in pol v uporabi, ampak ne vem če je to razlog, ker prej so delale luči.

Po vsej verjetnosti je defekten balast,je pa v vsakem primeru potrebno probat.Pojdi k prodajalcu kjer si kupil.Če bi primeni kupil ali kdorje imam za stranke veno na zalogi vsaj en komplet z movimi(manjšimi) in en z starejšimi(večjimi) balasti.Nov komplet(manjši)balast za žarnico H-7 = 60€ ca 1/2 cene balast in 1/2 žarnica,je pa dobavljivo posamično žarnica in balast pri mojem dobavitelju.Če pa imaš to neko divjo robo bo pa verjetno problem kajti ti balasti in konektorji na žarnicah nepašejo na različne proizvajalce. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je rešen, vse kable sem samo staknil in še enkrat skupej dal in zdaj dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Guest VisualID

Čisto iz firbca, zdaj ko se je sezona že baje (baje zato ker vreme dokazuje ravno nasprotno) začela: koliko vas je, ki imate na motorjih montirane xenonke in ali ste že imeli kakšne probleme s policaji oz. veste za kakšen tak primer (prosim, bodite resnicoljubni) in pa kakšna naj bi bila kazen za vožnjo s xenonko, če se s policajem ne da pametno pogovoriti (xenonka vseeno pomeni dodatno varnost za motorista iz dveh razlogov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto iz firbca, zdaj ko se je sezona že baje (baje zato ker vreme dokazuje ravno nasprotno) začela: koliko vas je, ki imate na motorjih montirane xenonke

en.

in ali ste že imeli kakšne probleme s policaji oz. veste za kakšen tak primer (prosim, bodite resnicoljubni)

ne.

in pa kakšna naj bi bila kazen za vožnjo s xenonko, če se s policajem ne da pametno pogovoriti (xenonka vseeno pomeni dodatno varnost za motorista iz dveh razlogov).

pojma nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto iz firbca, zdaj ko se je sezona že baje (baje zato ker vreme dokazuje ravno nasprotno) začela: koliko vas je, ki imate na motorjih montirane xenonke in ali ste že imeli kakšne probleme s policaji oz. veste za kakšen tak primer (prosim, bodite resnicoljubni) in pa kakšna naj bi bila kazen za vožnjo s xenonko, če se s policajem ne da pametno pogovoriti (xenonka vseeno pomeni dodatno varnost za motorista iz dveh razlogov).

Imam montirani xenonki (dolgo in kratko) 2X H-1,problemov še nisem imel ne z xenonkama kot tudi s policaji ne,kolikšna je kazen pa še čakam imam montirano ablend ca 4 sezone, dolgo pa eno 1 sezono letos bo druga.Uporabljam vedno samo zasenčeno saj sicer nočne vožnje raje izbegavam ali pa vozim v koloni z drugimi tako da dolge res skorajda še nisem rabil razen za pozdrav.

Ps.če me policaj vstavi zaradi xenonk mu bom najprej pokazal policijsko lansko nalepko(slogan) na katerem piše BODI VIDEN IN PREVIDEN !!!Potem se bova naprej pogovarjala o kazni za xenonko.Sicer se bom izgovarjal,da je originalna saj sploh se nevidi nobenega kabla iz parabole res zgleda kot original!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto iz firbca, zdaj ko se je sezona že baje (baje zato ker vreme dokazuje ravno nasprotno) začela: koliko vas je, ki imate na motorjih montirane xenonke in ali ste že imeli kakšne probleme s policaji oz. veste za kakšen tak primer (prosim, bodite resnicoljubni) in pa kakšna naj bi bila kazen za vožnjo s xenonko , če se s policajem ne da pametno pogovoriti (xenonka vseeno pomeni dodatno varnost za motorista iz dveh razlogov).

Kazen za ne homologirane xenonke znasa mislim da celih 500 evrov in odvzem registerske tablice!!! headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MISLITI je nič vedeti !!!! headbang.gifheadbang.gif

Ves, je tako kot pri avtomobilu(primer), ce zelis homologirati xenonke moras lepo se zmontirati pranje zarometov in avtomatsko regulacijo snopa zarometov, da si v legali!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves, je tako kot pri avtomobilu(primer), ce zelis homologirati xenonke moras lepo se zmontirati pranje zarometov in avtomatsko regulacijo snopa zarometov, da si v legali!!!

Jaz sem vprasal mojstra ki prodaja in se okvarja z tem... in mi je rekel da najverjetneje točno definiranega za motor ni.. saj bi bol težko na motor namontiral nastavljivo luč in pranje žarometov... Tak mi je on povedal.. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moji kravici vozim kratko hid, pa čeprav je izredno modrega spektra še nisem imel težav.

Mi je pa všeč širina snopa, in pa nasplošno vidnost po svetlem, sploh če se na koncu skupine, se ni treba obremenjevat z menoj dokler nekaj bliska v ogledalih :)

RAzsmišljam da bi navavil bolj toplo barvo sijalke, kje nabavljate samo žarnice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tehnoshop (link na zacetku te teme, ce se ne motim). izredno prijazen in kompetenten stric.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam motirano kratko že 4 leta. Edini problem je ko grem na tehničnega in moram zamenjati žarnico, ker ksenonke ne marajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Hvala za odgovore, fantje!

Maco, če še imaš kakšno tisto policijsko nalepko ali pa veš kje se jo da dobiti se toplo priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, fantje!

Maco, če še imaš kakšno tisto policijsko nalepko ali pa veš kje se jo da dobiti se toplo priporočam.

Nažalost teh nalepk nimam ima pa jo na obeh motorjih.Dobil sem jih na žegnanju v Mirni peči lani in to na policijskem štantu !!!

LP

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še en rabljen set H7 (balast + ksenon, 4000K bela svetloba), ki sem ga imel na Mondeu (ni v paru!). Dal sem ga ven, ker sem kupil nove žaromete in je za odtenek premočno svetilo (stari so mi namreč posiveli). Če je kdo zainteresiran, naj mi pošlje ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Guest VisualID

Končno zmontiral xenon, 5000k (3000 lumnov) z zaslonko proti bleščanju naproti vozečih, kupljen v Idriji.

Dve besedi ki opišeta moje občutke.

Totalno razočaranje.

Takoj ko bom imel čas jih bom vzel dol in dal halogenke spet gor.

Snop ni nič dalši, nič širši od prej ko sem imel Philips X-Power (ki naj bi bile za 80% močnejše od navadnih halogenk), edino mogoče za 20% svetlejši, samo svetlejši torej, ne daljši. Kar pomeni, da je namesto oglaševanih 300% samo 100% svetlejši, večji ali pa daljši pa sploh ne.

Zmontiral po navodilih (itak je težko kaj zamešati), povezal kable kot se šika, dal noter 20-ampersko varovalko, kot piše v navodilih,... ne vem kaj bi naj naredil narobe, pa da bi zato bilo tako slabo.

---------------

Moja vprašanja:

Če takoj zaštartam motor in ne počakam da se prej xenonka do konca "napolni" bi to lahko kaj vplivalo na to da tako slabo sveti?

Zakaj se kratka xenon ugasne ko je hladna, če prižgem dolgo halogenko (dolge luči so na mojemu motoru kratka+dolga hkrati - obe sta H7)? Če dolgo spet ugasnem, kratka ostane ugasnjena, torej mi nobena luč ne dela...

Ali bi lahko bilo kaj narobe z balastom/elektroniko?

Mogoče tista zaslonka proti bleščanju krade toliko svetlobe?

Je potrebno žarnice "utečti" preden delujejo na svojih maximalnih zmogljivostih?

So žarnice pokvarjene?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno zmontiral xenon, 5000k (3000 lumnov) z zaslonko proti bleščanju naproti vozečih, kupljen v Idriji.

Dve besedi ki opišeta moje občutke.

Totalno razočaranje.

Takoj ko bom imel čas jih bom vzel dol in dal halogenke spet gor.

Snop ni nič dalši, nič širši od prej ko sem imel Philips X-Power (ki naj bi bile za 80% močnejše od navadnih halogenk), edino mogoče za 20% svetlejši, samo svetlejši torej, ne daljši. Kar pomeni, da je namesto oglaševanih 300% samo 100% svetlejši, večji ali pa daljši pa sploh ne.

Zmontiral po navodilih (itak je težko kaj zamešati), povezal kable kot se šika, dal noter 20-ampersko varovalko, kot piše v navodilih,... ne vem kaj bi naj naredil narobe, pa da bi zato bilo tako slabo.

gixxer nima DE-zarometov, ce se ne motim. zato je verjetno, da HID-zarnica ni tocno v fokusu in imas svetilno sliko kakrsno imas.

pri banditu (2 DE-zarometa) je razlika vec kot ocitna in delujejo HID-zarnice 1A. ker je zarnica za leco, katera usmerja in fokusira svetlobni zarek.

Moja vprašanja:

Če takoj zaštartam motor in ne počakam da se prej xenonka do konca "napolni" bi to lahko kaj vplivalo na to da tako slabo sveti?

nisem stromar, ampak ce vzgem luci na mojem traja kaksno sekundo, dve da zarnici svetita na max. ce se ne motim ima to nekaj veze s plinom v zarnici sami.

Zakaj se kratka xenon ugasne ko je hladna, če prižgem dolgo halogenko (dolge luči so na mojemu motoru kratka+dolga hkrati - obe sta H7)? Če dolgo spet ugasnem, kratka ostane ugasnjena, torej mi nobena luč ne dela...

ne vem.

Ali bi lahko bilo kaj narobe z balastom/elektroniko?

mozno je, da. pri prijateljevem banditu sva sveze montirala HID sistem in kratka ni delala - balast bil pokvarjen.

Mogoče tista zaslonka proti bleščanju krade toliko svetlobe?

mozno je vse.

Je potrebno žarnice "utečti" preden delujejo na svojih maximalnih zmogljivostih?

ne.

So žarnice pokvarjene?

mozno je tudi to. najlazje probas, da zamenjas zarnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja vprašanja:

....

Hvala.

Kako si povezal napajanje balastov? Direktno na akumulator s posebnim kablom ali kar na konektor za H7 žarnico?

kaj so DE žarometi???

Hvala.

lp

DE pomeni 'troosni-elipsoidni' reflektor... Če ti nemščina ni preveč tuja, si več lahko prebereš na http://www.kfztech.de/kfztechnik/elo/licht/ellipsoid.htm.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Hvala vsem za odgovore in predloge/nasvete.

Po tehtnem premisleku sem vzel xenonke ven in dal halogenke nazaj noter. HID brez reflektorja (leče) = navadno sranje, pa še danes so se ugašale vsakič ko sem motor zaštartal (v štirih od štirih primerov). Od zdaj naprej nobenih takšnih experimentov več, nima smisla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Kje na relaciji dolenjska - Novo mesto - Ljubljana, bi lahko nabavil HID za Yamaho in da se potem tudi vgradi? Nočem se sam zafrkavat s kabli, glede na to da je motor nov in nebi blo fajn da kej zaribam.

Hvala :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje na relaciji dolenjska - Novo mesto - Ljubljana, bi lahko nabavil HID za Yamaho in da se potem tudi vgradi? Nočem se sam zafrkavat s kabli, glede na to da je motor nov in nebi blo fajn da kej zaribam.

Hvala :-)

Vprašaj forumaša Maco47 aka Bremzer.

Nekaj časa nazaj je ponujal en komplet, znanje za (prefesionalno) vgradnjo tudi ima, vprašanje pa če bo hotel...

Ampak beseda ni konj tako, da več kot ne ti ne more reč.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj forumaša Maco47 aka Bremzer.

Nekaj časa nazaj je ponujal en komplet, znanje za (prefesionalno) vgradnjo tudi ima, vprašanje pa če bo hotel...

Ampak beseda ni konj tako, da več kot ne ti ne more reč.

lp

Nažalost sem že prodal tako,da če bi ponovno nabavljal bi moral najprej videt motor potem pa bi se dogovorila o ceni in vgradnji.V avtarju je moj gsm in me naj pokliče,ker na zalogo nebom več nabavljal, vsak misli na nevem kak zaslužek zato najraje vidim,da si vsak kar sam naroči-nabavi in tudi zmontira.Dela pa je dovolj z zaganjači in alternatorji pa NE z motorskimi!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem od kolega dobil HID na test, pa morem rečt, da res ful fajn sveti ponoči, razlika je več kot očitna. Sam sem žal opazu, da po vožnji ko ugasnem kontakt, in spet prižgem, mi žarnica parkrat utripne pol se pa ugasne (oz. se ne užge). Isto mi je danes zjutraj nardilo. Ko sem pa počakal par minut in dal ponovno kontakt pa je delala normalno. Je to normalno za HID? Da je potrebno počakat, da se ohladi al kej, da se pol spet zalaufa?

Drugo vprašanje pa je, jst ima H7 žarnico, in navadne žarnice imajo konico zatemnjeno, tale ksenonka pa nima nič zatemnjeno spredaj na špici...zdej ali to lahko toliko moti ostale voznike da bi to bilo nevarno? Ali te žarnice že same po sebi svetijo samo naokoli, in ne toliko naprej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem od kolega dobil HID na test, pa morem rečt, da res ful fajn sveti ponoči, razlika je več kot očitna. Sam sem žal opazu, da po vožnji ko ugasnem kontakt, in spet prižgem, mi žarnica parkrat utripne pol se pa ugasne (oz. se ne užge). Isto mi je danes zjutraj nardilo. Ko sem pa počakal par minut in dal ponovno kontakt pa je delala normalno. Je to normalno za HID? Da je potrebno počakat, da se ohladi al kej, da se pol spet zalaufa?

Drugo vprašanje pa je, jst ima H7 žarnico, in navadne žarnice imajo konico zatemnjeno, tale ksenonka pa nima nič zatemnjeno spredaj na špici...zdej ali to lahko toliko moti ostale voznike da bi to bilo nevarno? Ali te žarnice že same po sebi svetijo samo naokoli, in ne toliko naprej?

To imaš žarnico za v lečo, žarnica za navadne luči mora imeti zaslonko, da poreže svelobo, ki sveti previsoko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!