Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
miki

XENON (HID) predelava

Recommended Posts

Max
tudi sam bi rad probal močnejšo žarnico, pa me skrbi za vse kaj drugega kot tehničnega, ali ni preveč topla (vroča), da bi skurila plastiko ali pa celo kar žice- dajte me razsvetlit okoli te dileme :D

To tudi mene zanima, a ima kdo kaksne izkusnje s tem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto
Okej - bom naročil ksenonke za fazer. Pa še tri pare meglenk, tkao kot imajo to terenci poštimano. Bom dal dva para ob straneh, pa enga si bom na čelado priheftal, da me bodo ja videli, ko bom od zadaj prinorel, pa mimo zviznil ...  

:wink:

In ne boš končal tako kot Hitri, Hanzi , DTW, Hotchko, lani en na titovi v MB, ko ga je raztrgalo dobesedno...in še mnogo drugih, ker te ne bodo spregledali, tak kot so njih.

@ Max + marjan: močnejša žarnica pravilom atudi bolj sveti. Pri žarnicah z žarilno nitko je uporabnega svetlobnega sevanja samo nekaj % , ostalo je gretje. In če je žarnica 2xmočnejša, je tudi toplota 2xmočnejša. Na avtomobilih ti fokus dobesedno skuri - zgubi sijaj parabole, postane celo temno sive barve. Pri motorjih, ki imajo manj prostora, bo verejtno učinek viden še prej. Lahko probata z žarnicami, ki imajo 30%, novi modeli celo 50% več svetilnosti (ne moči) kot klasične H4 žarnice (dobi se jih tudi v H1, H3, H7, žnj formatih). Sam imam v avtu Phillipsove, našla jih bosta tako, da na škatli piše "+50% mehr hellighkeit" ali nekaj takega.

Občutna razlika, zlasti pri osvetljevanju temne mokre ceste...ampak ni pa ksenonka, ta z svojimi 35 w poserje vse te +30-50%

Zakaj je temu tako, prosim za strokovno analizo recimo transalpa, sam nisem ziher (drug spekter svetlobe menda...)

LP, El B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Max
...Lahko probata z žarnicami, ki imajo 30%, novi modeli celo 50% več svetilnosti (ne moči) ....., našla jih bosta tako, da na škatli piše "+50% mehr hellighkeit" ali nekaj takega.  

...ksenonka,  z svojimi 35 w poserje vse te +30-50%

Da ni to una varijanta kot na racunalniskih zvocnikih:

200 Wats PMPO ali 300 Wats PMPO :arrow:

nima pa niti 10 Wats (sinus) :idea: :roll: :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
yankee

Na prejsnjem motorju(TA starejsi model) sem mel montirano zarnico 80/100W par mesecev.Zadeva je obcutno boljse svetila do tedaj ko sem opazil da se je zacel cefrati vrhnji sloj na vrhnjem robu parabole.Zgleda da parabola od TA ni bila nacrtovana za tako toploto,glede na to da imam iste zarnice ze pet let montirane na Lantri brez vsakrsnih posledic na parabolah. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto
...Lahko probata z žarnicami, ki imajo 30%, novi modeli celo 50% več svetilnosti (ne moči) ....., našla jih bosta tako, da na škatli piše "+50% mehr hellighkeit" ali nekaj takega.  

...ksenonka,  z svojimi 35 w poserje vse te +30-50%

Da ni to una varijanta kot na racunalniskih zvocnikih:

200 Wats PMPO ali 300 Wats PMPO :arrow:

nima pa niti 10 Wats (sinus) :idea: :roll: :arrow:

Ni finta v pretiravanju in zavajanju ... fora je v izkoristku, ki ga iam ksenonka. Navadne žarulje z žarinlo nitko majo menda boljši modeli 10 % izkoristek, ostalo je gretje oz. izguba. HID lampe majo izkoristek občutno večji...pa še svetijo menda v očem bolj vidnem spektru svetlobe.

Pol pa je tak, kot je.

LP, El B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Samo nekaj bi ponižno vprašal (in nočem provocirat, resno) -->

v čem vam je fora s temi lučmi... mislim - pred leti, ko pri nas še ni veljalo zakonsko pravilo o vožnji pr ibelem dnevi s prižganimi lučmi, so imeli motoristi, kolikor jih poznam, v glavnem prižgane kratke luči. Zdaj pa kar naenkrat dolge, ksenonke...

in spet/still me zanima pojasnilo sledečega - zakaj dolga luč? Izgovor "da si bolj viden" mi nekako ne zdrži. Kurac, saj na cesti moramo sami pazit na sebe, in če smo hitrejši od drugih, ali to pomeni, da se moramo osvetliti kot potovalno letalo pred pristankom na pisti ali kaj, da nas bodo ja drugi videli in slišali že na daleč, da se nam bodo lahko "umikali"?

Res mi ne potegnejo fore, kot so dolge luči in odprti auspuhi z izgovori "loud pipes save lives" in ne vem kaj še vse...

Ker, če mi je prav znano, je dirkanju namenjeno dirkališče, cesta pa pač množičnemu javnemu prometu... ali ne?

Uglavnome, še to: vsi argumenti v stilu "če ne boš dolgih luči, lahko končaš kot vsi, ki so imeli lani nesrečo..." ... Mislim - tudi z dolgimi lušmi in odprtimi rori lahk otaok končam, pa tudi, če hodim peš, verjetno...

in da zaključim - če so take luči res tako koristne in neškodljive za soudeležence v prometu : potem je to lahko tudi eden od projektov MAKSI-ja... Legaliziranje halogenk in always-on dolgih luči na motorjih... Aja - naj morda probajo to kar na nivoju EU zrihtat... Zihr bo u globalu več posluha za to...

"Lahko pa se seveda tudi motim!"©Pečenko

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Samo nekaj bi ponižno vprašal (in nočem provocirat, resno) -->

No fino, jaz pa samo povem odgovor in tudi ne mislim provocirat.

v čem vam je fora s temi lučmi... mislim - pred leti, ko pri nas še ni veljalo zakonsko pravilo o vožnji pr ibelem dnevi s prižganimi lučmi, so imeli motoristi, kolikor jih poznam, v glavnem prižgane kratke luči. Zdaj pa kar naenkrat dolge, ksenonke...

Ko niso vsi motorizirani v prometu še niso imeli prižganih luči tudi podnevi, si dovolj izstopal z kratko lučjo. danes je to nekaj vsakdanjega, zato se pač počutim varnejšega če nisem tak, kot so ostali. Da izstopam, da sem opazen. Če si kdo pač misli, da se s tem kurčim, naj si misli. Resnico poznam in vem, da mi škoditi ne more. Ravno z Hanzijem sva si včeraj par vrstic natipkala. Zlizal bi se, če bi lahko zapeljal 50 cm bolj desno. enostavno ga babura ni videla, ko je pogledala naokoli. Če bi videla z delčkom oke v tiste pol sekunde ko je pogledala na desno "krisbaum", bi mu verjetno pomagalo.

in spet/still me zanima pojasnilo sledečega - zakaj dolga luč? Izgovor "da si bolj viden" mi nekako ne zdrži. Kurac, saj na cesti moramo sami pazit na sebe, in če smo hitrejši od drugih, ali to pomeni, da se moramo osvetliti kot potovalno letalo pred pristankom na pisti ali kaj, da nas bodo ja drugi videli in slišali že na daleč, da se nam bodo lahko "umikali"?

Od nikogar nočem, da se mi umika. Ker z 4 kolesi če ni avto za 50.000+ € itak nima pogoja kar se pospeškov med prehitevanjem tiče. se mi ne rabi umikat, ker ima že povprečen motor na magistralni cesti dosti boljše vozne zmogljivosti, kot avtomobili. Rad pa bi, da gumpci, ki silijo na prednostno cesto, po kateri se pripeljem, ali ko jih bom prehitel, to tudi opazijo (slišijo, vidijo).

Res mi ne potegnejo fore, kot so dolge luči in odprti auspuhi z izgovori "loud pipes save lives" in ne vem kaj še vse...

Ker, če mi je prav znano, je dirkanju namenjeno dirkališče, cesta pa pač množičnemu javnemu prometu... ali ne?

Nimam dirkalnika in ne dirkam.

Uglavnome, še to: vsi argumenti v stilu "če ne boš dolgih luči, lahko končaš kot vsi, ki so imeli lani nesrečo..." ... Mislim - tudi z dolgimi lušmi in odprtimi rori lahk otaok končam, pa tudi, če hodim peš, verjetno...

Lahko, seveda, ampak je verjetnost, da te soudeleženci, ki kramljajo po telefonu, kadijo, so v pogovoru z ostalimi v avtu, jejo čips, v tistem delčku sekunde, ko premerijo cesto levo/desno opazijo in ti ne odvzamejo prednosti. Ti pa zaradi tega ne letiš 15m po luftu.

in da zaključim - če so take luči res tako koristne in neškodljive za soudeležence v prometu : potem je to lahko tudi eden od projektov MAKSI-ja... Legaliziranje halogenk in always-on dolgih luči na motorjih... Aja - naj morda probajo to kar na nivoju EU zrihtat... Zihr bo u globalu več posluha za to...

Ne ravno na tak način, ampak bo eden izmed segmentov za povečanje vrnosti motoristov ta, da bi naj imeli avtomobili luči ugašnjene, motorji pa ne. Zato da bi IZSTOPALI od ostalih udeležencev. Za delovanje na EU ravni so druge motooragnizacije.

"Lahko pa se seveda tudi motim!"©Pečenko

Seveda, jaz tudi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dave the wave

Sym, se pred nekaj mesci sem podobno razmisljal. A zgodilo se mi je prav to, da me je en hepan spregledal. Ne samo, da bi si montiral xenonsko luc, da bi lahko nesreco preprecil, bi si zdaj nadel bozicno razsvetljavo, 7 parov meglenk, tudi auspuhe bi naprej obrnil, ognjemet itaq, pa se s staro partijsko zastavo bi se vozil.

lp DTW :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Men se sploh ne gre za moč žarnice čez dan k kljub vsej osvetlitvi te loh kdo spregleda ampak zadevo si bom kupu in to uno '50% licht mehr' in to sam zato da bom tut zvečer kej vidu pa upam da parabola ostane taka kot je!!!!! :P :D

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Glede (pre)močnih žarnic (vsaj za Transalp) ima Treker povsem prav - po izkušnjah članov Transalp mailing liste slej ko prej poškoduje parabolo, pa še dodaten rele za vklapljanje je zelo priporočljiv. Mnogo bolje je upoštevati Elbartov predlog za montažo žarnic s 30-50% več svetilnosti, pa "kar dajo, dajo". Tudi sam imam letos namen poskusiti s tako žarnico, morda celo kako "Osram Cool Blue" ali "Philips Blue Vision", ki dajeta bolj "hladno" svetlobo.

Glede SymRujevih pomislekov o dolgih lučeh: pred leti me je na križišču na Ižanki, kjer takrat še ni bilo semafora, izsilil mlad voznik avtomobila. Prižgane sem imel kratke luči, pripeljal sem pa dovolj previdno, tako da mi je situacijo uspelo rešiti. Končal sem tik ob robu jarka, vendar sem se avtomobilu izognil. Od takrat naprej sem ob približevanju podobnim križiščem preklopil na dolgo luč, dokler nisem prevozil križišča. Rezultat je bil zelo dober - avtomobili, ki so "lezli" naprej, so se v veliki večini takoj "vkopali" in čakali, da pridem mimo. Zdi se mi, da je bil učinek boljši, kot če bi imel stalno prižgane dolge luči, saj so vsi razumeli preklop kot opozorilo. Dolgih luči sicer nimam stalno prižganih, preklop na dolge luči pa še vedno dokaj pogosto uporabim, če nisem povsem prepričan, da sem opažen. Sicer sem pa daleč od kakega agresivnega in "vseprehitevajočega" motorista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

js pa podnevi skoz dolge, pa gasssaaaa.... :D :) :twisted:

p.s.: opazijo me ne po luceh, ampak po zvoku, ki mi je BTW ze kar nekajkrat resil glavo!! res sem malo mimo zakona, prezivim pa le!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

SymRu,

se vidi, da si še frišen in nimaš resne fure za sabo, ampak se voziš po semaforiziranih križiščih v službo in domov ... :) 8) :wink:

Ko boš prevozil poleti v lepem vremenu po magistralnih cestah z lokalnimi priključki, v popolni vidljivosti 500km s kratkimi in 500km z dolgimi lučmi, si zapisuj kolikokrat boš izsiljen v enem ali drugem primeru ... Verjemi, rezultati te bodo presenetili !!! Podoben učinek ima glasnost motorja. Igramo na dve čutili ostalih udeležencev v prometu. Verjemi, da nočeš biti spregledan v nepravem trenutku, meni se je to k sreči zgodilo pri 40km/h ... Ker te pri nas v glavnem ne opazijo zlepa, naj te pač opazijo "zgrda" !!!

... ne gre za to, da bi se avtomobilisti MORALI umikati (raje vidim, da se sploh ne) ampak te enostavno prej in sploh opazijo. To instiktivno nakažejo s tem, da se rahlo umaknejo v desno. Ko vidim, da me je nekdo opazil, šele takrat grem mimo, če ni popolnoma prazen in pregled nasprotni pas, sicer čakam na popolne pogoje za prehitevanje.

Seveda pa imam dolge luči prižgane, samo podnevi, do popolnega mraka, potem šaltam na kratke, ker so dovolj za opaznost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

tudi sam zagovarjam dolge luči, ker sem njih sposobnost reševanja situacije tudi že občutil, pa nisem veliko na cesti

predvsem pa je problem, da imam parabolo v velikosti avtomatikove pravokotne luči , se pravi offroad miniaturno, kar bi verjetno zahtevalo dodatno hlajenje, če bi vstavil 100W žarnice (luknja v steklu :lol: )

zato me pa zanima Pero, ker je nekaj časa od tvojih namer že minilo, če si uspel prištekat 50% mehr žarnico in če ja, kaka se ti zdi??

tebi elbarto pa svaka čast

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

Hm....dokler ne vidim v zivo ne verjamem.....sem se ze enkrat zajebal z nakupom nekih extra super duper zarnic po 5.000 SIT .... :glare:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Če gre za prave xenonke, potem je cena super ugodna.. Bi pa tudi jaz rad prej v živo videl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jurij

se pravi v mojem primeru:

....kit.........................= 27k

+ dodatni žarnici 2x.....+24k

+ nova rezervna.........+12k

==================

.................................. 63k

:blink:

:grrr

---> goto euroton/philips :grim

Edited by Jurij

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

O ja, ksenonke na mopedu so zakon...

Sicer pa, naročite, če vam ni všeč, lahko mirne vesti vrnete v 15. dnevih nazaj.

LP, El B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

se pravi v mojem primeru:

....kit.........................= 27k

+ dodatni žarnici 2x.....+24k

+ nova rezervna.........+12k

==================

.................................. 63k

:blink:

:grrr

Zakaj rabiš dve dodatni žarnici? Brez ostalih zadev (balast, ... ) ti nič ne koristita. Kit za mopede vsebuje 1x balast, 1x žarnico, 1x potrebne kable/konektorje Če imaš dve luči, rabiš dva taka ali enega za avto (ki vsebuje vse po 2x).

Predvidena življenska doba HID žarnic je 24000 ur (delovanja!?), tako da se v principu dokaj redko menjavajo...

---> goto euroton/philips :grim

Euroton / Philips? A oni tudi prodajajo HID (oz. Xenon) kit-e? :blink: Ker halogenska tehnologija (pa naj bo še tako 'specialna' in 'posebna') HID-u ne pride niti blizu... HID žarnice dajo cca. 3x več svetlobe pri pol manjši porabi.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

Zakaj rabiš dve dodatni žarnici? Brez ostalih zadev (balast, ... ) ti nič ne koristita. Kit za mopede vsebuje 1x balast, 1x žarnico, 1x potrebne kable/konektorje Če imaš dve luči, rabiš dva taka ali enega za avto (ki vsebuje vse po 2x).

Predvidena življenska doba HID žarnic je 24000 ur (delovanja!?), tako da se v principu dokaj redko menjavajo...

Euroton / Philips? A oni tudi prodajajo HID (oz. Xenon) kit-e? :blink: Ker halogenska tehnologija (pa naj bo še tako 'specialna' in 'posebna') HID-u ne pride niti blizu... HID žarnice dajo cca. 3x več svetlobe pri pol manjši porabi.

D.

itak da rabs dve zarnici, eno za dolgo, eno za kratko

avti majo loh sam eno, ker mehanizem v luci spreminja/povesa med dolgo in kratko

tega pa na motorju ni

torej...ce motor nima locene dolge in kratke, zna bit problem

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

itak da rabs dve zarnici, eno za dolgo, eno za kratko

avti majo loh sam eno, ker mehanizem v luci spreminja/povesa med dolgo in kratko

To imajo nekateri avti, ki imajo HID že serijsko. Večina pa ima ločeno dolge/kratke.

Moj, ki ima serijsko H4 žarnice, nima nič temu podobnega.

tega pa na motorju ni

torej...ce motor nima locene dolge in kratke, zna bit problem

Zato pa imajo tudi 'H4 Hi/Low', ki . To je lahko narejeno na enega od teh načinov:

- v sami HID žarnici je nekako vgrajena še ena halogenka, ki služi za dolgo luč

- elektromagnetni mehanizem premika zaslonko, ki zasenči del reflektorja

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!