Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
miki

XENON (HID) predelava

Recommended Posts

Jurij

Zakaj rabiš dve dodatni žarnici? Brez ostalih zadev (balast, ... ) ti nič ne koristita.

Ja.. 1xkit (1.postavka v mojem postu)-vsebuje že žarnico za sredinsko lampo, 2x dodatna žarnica za bočne lampe in 1x rezerva, ker mi ob predelavi navadna v rezervi nič ne koristi.. :)

Euroton / Philips? A oni tudi prodajajo HID (oz. Xenon) kit-e

D.

cenejša varianta zadnje dni opevane "boljše vidljivosti" so v mojem primeru sprejemljive nove Philipsove žarnice "joške".

>>Nove Philipsove žarnice za motocikle, bolj varno?!<<

post-3863-1146079662_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
TBoxer

Ja.. 1xkit (1.postavka v mojem postu)-vsebuje že žarnico za sredinsko lampo, 2x dodatna žarnica za bočne lampe in 1x rezerva, ker mi ob predelavi navadna v rezervi nič ne koristi.. :)

Za vsako žarnico potrebuješ svoj balast.

Torej 3x žarnica + 3x balast.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jurij

Za vsako žarnico potrebuješ svoj balast.

Torej 3x žarnica + 3x balast.

...pol pa sploh predrago... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Deca, na dolgo luč lahko pozabite, če mate kratko luč ksenonko... trust me... :OK:

El Barto

Če maš kolko tolko pravilen snop (to jest da ne motiš ostalih preveč), še vedno rabiš dolgo. No, vsaj jaz bi jo oz. jo bom. :D

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer

Xsenon original na motorju postoji samo pri BMW-eju K 1200 GT in to z doplačilom.

Pri naknadni montaži pa jaz tole tako razumem:če ima motor eno žarnico, H -4 potrebuješ en komplet (brez rezervne žarnice) 27000,oo Sit. Če ima motor dve žarnici 2X H1 ali 2X H7 potrbuješ kit za 54000,oo Sit(brez rezervne žarnice). Seveda rezervo moraš imeti sepravi najcenejša varianta je 39 000,oo Sit Kar lep zalogaj za malo več in malo bolj bele svetlobe(verjetno bo tudi homologacija potrebna),jaz bom malo počakal za zdaj je 1X H 7 60W (zasenčena) in 2X H7 120 W (dolga) kar dovolj. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja_Pr

Živijo,

Ne Xenona na motorje tlačit, če ni ponujen kot dodatna oprema že od proizvajalca. Pomankljivost Xenona je da se izjemno greje, tako reskirate, da vam uniči žaromete: beri: od toplote se zvijejo, in bote potem morali menjati cel žaromet. Pa še poceni ni vse skupaj.

Če pa želite biti opazni in dobro videti, je tu tehnologija, ki je en korak naprej od Xenona, imenuje se HID (High Intensity Discharge), sveti bolje od Xenona ima pa tisto prednost, se ne greje in ne rabi toliko elektrike, dve žarnici potrebujeta 70W. Ma pa tudi par pomankljivosti:

1. Prodaja se v paru ker je do sedaj razvit samo za avte (vgrajen je danes v večino "high class avtov", kar pomeni, da morate nekoga prepričati, da ga skupaj z vami kupi.

2. Ni poceni, cca 300USD+carina+poštnina, naročiti morate v USA

3. Precej komplicirana montaža (releji, dodatne varovalke, elektronika, ...) tko, da moraš enga dobit ki se spozna na avtoelektriko.

Sem videl zmontirano pri kolegu in iz noči naredi dan (kratke luči).

LP !

Mitja

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Živijo,

Ne Xenona na motorje tlačit, če ni ponujen kot dodatna oprema že od proizvajalca. Pomankljivost Xenona je da se izjemno greje

Neumnost. HID žarnice se grejejo bistveno manj kot halogenke.

v Sloveniji

Če pa želite biti opazni in dobro videti, je tu tehnologija, ki je en korak naprej od Xenona, imenuje se HID (High Intensity Discharge), sveti bolje od Xenona ima pa tisto prednost, se ne greje in ne rabi toliko elektrike, dve žarnici potrebujeta 70W.

Aha, malo imaš pomešane pojme... :) HID = Xenon - je pa res, da mnogo proizvajalcev halogenskih žarnic uporablja naziv 'Xenon' - verjetno zato, da je bolj 'fancy'.

Ma pa tudi par pomankljivosti:

1. Prodaja se v paru ker je do sedaj razvit samo za avte (vgrajen je danes v večino "high class avtov", kar pomeni, da morate nekoga prepričati, da ga skupaj z vami kupi.

2. Ni poceni, cca 300USD+carina+poštnina, naročiti morate v USA

3. Precej komplicirana montaža (releji, dodatne varovalke, elektronika, ...) tko, da moraš enga dobit ki se spozna na avtoelektriko.

Ad 1:

Prva objava v tej temi vsebuje povezavo na spletno stran, kjer prodajajo HID kit za motocikle - se pravi 1 žarnica, 1 balast, ...

Ad 2:

Prva objava v tej temi vsebuje povezavo na spletno stran, kjer prodajajo HID kit za motocikle za 27000 SIT v Sloveniji.

Ad 3:

Ne rabiš nobenih relejev, dodatnih varovalk, ... Pri takšnih kitih ponavadi dobiš kabel z vsemi potrebnimi konektorji, tako da zadevo samo poštekaš skupaj in dela. Edino, kar je 'komplicirano' je to, da moraš balast ('elektronika') nekam montirat.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Živjo,

zadnjič je kolega kupu xenon staff in sem mu pol vgradil na motor. Potrebno je kar precej predelave, ker je blo potrebno narest nosilc za pretvornik v visoko napetost-pa še velika škatlasta zadeva je, tko da je tud problem s prostorom. Povlečt je blo treba direkt žice iz akuja preko relejev na spredne luči. Tud žaromete sva mogla zamenjat-zdaj so stekleni in ne plastični, zaradi temperature. Je pa narejeno za H4 žaromete. Edini problem je v tem, da ima za dolgo halogensko žarnico, ki je speta s xenonsko. Sem mu hotu predelat, da bi imel eno dolgo in eno kratko na xenon, pa je reku, da ma raj dve kratki xenonski. V navodilih sicer piše, da je poraba 70W, sam sem mal podvomu, ker sva vgradila 16A varovalko, pa jo je skurilo takoj. Priložena je bla 32A, sam sva jo spregledala in jo našla kasneje. Mal sem v dvomu, če mu bo motor zadostno filu akumulator. Če ne bo, mu bom predelu na eno dolgo in eno kratko in to obe na xenon. V glavnem, ko posvetita je beli dan. Predelava pa je bla narejena na guzzi quoti. O ceni ni hotu govort, je reku samo, da je blo ful drago. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

kar se homologacije tiče, če koga zanima: homologirat se da samo tista vozila, kjer se višina snopa avtomatsko regulira (zaradi slepenja nasproti vozečih)

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Pomankljivost Xenona je da se izjemno greje, tako reskirate, da vam uniči žaromete: beri: od toplote se zvijejo, in bote potem morali menjati cel žaromet. Pa še poceni ni vse skupaj.

Če pa želite biti opazni in dobro videti, je tu tehnologija, ki je en korak naprej od Xenona, imenuje se HID (High Intensity Discharge), sveti bolje od Xenona ima pa tisto prednost, se ne greje in ne rabi toliko elektrike, dve žarnici potrebujeta 70W. Ma pa tudi par pomankljivosti:

1. Prodaja se v paru ker je do sedaj razvit samo za avte (vgrajen je danes v večino "high class avtov", kar pomeni, da morate nekoga prepričati, da ga skupaj z vami kupi.

2. Ni poceni, cca 300USD+carina+poštnina, naročiti morate v USA

3. Precej komplicirana montaža (releji, dodatne varovalke, elektronika, ...) tko, da moraš enga dobit ki se spozna na avtoelektriko.

Sem videl zmontirano pri kolegu in iz noči naredi dan (kratke luči).

LP !

Mitja

Mitja, oprosti da te vprašam, a si že vsaj videl če že ne imel kak motor z montirano ksenonko?

Če ja, koga oz. kakšnega?

Oziroma, od kod so ti tvojo podatki podatki o toploti, zvijanju in drugo?

In tako kot ti je že Danči napisal, ksenonke so ( poleg še treh ali štirih drugih tipov) hid lampe

In glej, sam sebe negiraš -

verjetno veš, da je avadna H4 lampa 55w.. od tega gre večji del v toploto...

in če sta 2 ksenonki skupaj 70w, je vsaka 35w - svetita pa zato toliko močneje, ker ima dooosti boljši izkoristek - kar pomeni več svetlobe in manj gretja.

In kak lahko potem rečeš, da se lampa z manjšo porabo in za povrh še boljšim izkoristkom bolj greje?

Jao jao... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Sicer pa, LED je tehnologija prihodnosti (tam ne bom rabu celega motora razšraufat da bom gor zmontiral..)

lp,

El Barto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Red Arrow

http://www.tehnoshop.net/index.php?page=sh...emart&Itemid=26

komentarji? vecja varnost? vidnost/vidljivost?

a ze ma kdo XENON na motorju?

mene tole prou interesira.. :glare:

Jst mam xenonke in več vidim, razen dolge so mal krajše ampak pomembno je, da gredo tudi v širino, kar sploh pomaga zvečer pri ovinkih, te pa avtomobili sigurn prej opazijo, men na kratke že včas blindajo ampak ko jih j***...jst sm motorist, nj me opazijo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja_Pr

Neumnost. HID žarnice se grejejo bistveno manj kot halogenke.

Aha, malo imaš pomešane pojme... :) HID = Xenon - je pa res, da mnogo proizvajalcev halogenskih žarnic uporablja naziv 'Xenon' - verjetno zato, da je bolj 'fancy'.

Ad 1:

Prva objava v tej temi vsebuje povezavo na spletno stran, kjer prodajajo HID kit za motocikle - se pravi 1 žarnica, 1 balast, ...

Ad 2:

Prva objava v tej temi vsebuje povezavo na spletno stran, kjer prodajajo HID kit za motocikle za 27000 SIT v Sloveniji.

Ad 3:

Ne rabiš nobenih relejev, dodatnih varovalk, ... Pri takšnih kitih ponavadi dobiš kabel z vsemi potrebnimi konektorji, tako da zadevo samo poštekaš skupaj in dela. Edino, kar je 'komplicirano' je to, da moraš balast ('elektronika') nekam montirat.

D.

Živijo,

Nič nisem pomešal, tisto kar ima večina avtov kjer pravijo da imajo xenon, so v bistvu žarnice z nitko napolnjene z Xenonom in ne svetijo nič bolj kot navadne halogenske žarnice, to je tudi tisto kar večina trgovcev ponuja kot Xenon.

HID žarnice pa so brez nitke napolnjene z Xenonom. Za "vžig" te žarnice potrebujejo nekaj več kot 20.000V, ko so enkrat prižgane pa bistveno manj, cca 80-90V.

Beri spodaj:

High Intensity Discharge (H.I.D.) is a type of lighting technology that replaces the filament of the light bulb with Xenon gas. The gas is ignited to produce an arc of light, when high voltage is applied. The amount of light output is three times that of a standard halogen bulb. The lamps also glow at a higher light temperature (closer to natural sunlight) that gives it its distinct color and appearance.

Other companies produce halogen bulbs that are gas-filled. They still have a filament as they are halogen technology, but the gas gives the bulb a bluer color when lit. Xenon-filled halogen bulbs produce little or no more light output than standard halogen bulbs of the same wattage.

"It should be noted that halogen technology is not comparable to the Xenon discharge technology, fitted as original equipment to more and more of the world's finest cars. " - Philips

DO NOT BE FOOLED BY COMPANIES THAT OFFER HID-LOOK BULBS!

They are not a true XENON H.I.D. light system.

:: How long will these bulbs last?

HID XENON lamps are designed to last for the life of your vehicle. They will run for over 2000 hours. Our lamp kits and bulbs are made of the finest materials available.

:: Could I not just purchase a stronger watt halogen bulb to get a brighter light?

XENON H.I.D. lamps are 35 watts while traditional halogen bulbs are 55 watts. Even though XENON H.I.D. lamps draw less current, they produce 3 times the light output as the higher wattage halogen bulbs. Increasing the wattage will make the bulb a little brighter but still much dimmer that the XENON HID lamps. Also, AMPS = (BULB WATTS X 2) / BATTERY VOLTAGE OUTPUT (12). So as you increase the wattage on your bulb you increase the current draw on your entire electrical system. This is critical in motorcycle applications.

LP ! Mitja

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Živijo,

High Intensity Discharge (H.I.D.) is a type of lighting technology that replaces the filament of the light bulb with Xenon gas. The gas is ignited to produce an arc of light, when high voltage is applied. The amount of light output is three times that of a standard halogen bulb. The lamps also glow at a higher light temperature (closer to natural sunlight) that gives it its distinct color and appearance.

Ne znaš angleško?

Beri gori, kaj si napisal..

To ponuja topšop ( fop-šop) kot ksenonke... ostali pa kot "podobno" ksenonkam... jugeci, stare honde, golfII...

sicer pa, preberi tu spodaj...

http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_discharge_lamp

Še vendo mi nisi odgovoril na moja vprašanja.

LP, El B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

to leti na zivljensko dobo HID zarnic

enkrat sm z zasledu enga mercedesa ki je mel probleme s temi zarnicami

vsake 6 mescov so mu crknle in je mel stroskov skor za 100k sit (uradn servis pa to).

na mercedesu so rekl da je 6 mescov pricakovana zivljenska doba

ful se je bunil na reklamacijo, pa ni blo nc od tega

dokler ne vidm pisne garancije ki jo je mozno uveljavlat brez vprasanj

ne verjamem nobenim stevilkam

sm se zelo nategnu ko sm enkrat samkrat verjel reklami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

KLIK

kaj je zdej s tem? Če ma motor ločeno-dolgo žarnco in posebej kratko žarnco, je treba kupt dve različni žarnci, eno za dolgo eno za kratko ali lahko v oba podnožja damo isto žarnco ki ima oboje(dolgo in kratko)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

KLIK

kaj je zdej s tem? Če ma motor ločeno-dolgo žarnco in posebej kratko žarnco, je treba kupt dve različni žarnci, eno za dolgo eno za kratko ali lahko v oba podnožja damo isto žarnco ki ima oboje(dolgo in kratko)

Ali imaš sedaj dve enaki žarnici ali dve različni? Če imaš dve enaki, potem bosta tudi HID dve enaki, sicer pa različni. :slap:

Pri tem pa ne gre toliko za 'dolga/kratka', ampak za obliko in priključke...

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Jest mam dve različni, ena sveti za kratko, druga sveti za dolgo. Jest bi pa zdej rad tako naredu da bi imel 2 za kratko in 2 za dolgo, ker je grdo videt motor z dvema lučma in samo ena sveti....

Vprašam kaj je treba nardit da bo blo tko?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Jest mam dve različni, ena sveti za kratko, druga sveti za dolgo. Jest bi pa zdej rad tako naredu da bi imel 2 za kratko in 2 za dolgo, ker je grdo videt motor z dvema lučma in samo ena sveti....

Vprašam kaj je treba nardit da bo blo tko?

Zelo verjetno sta reflektorja (svetleča se zadeva, od katere se odbija svetloba) različna za kratko in dolgo - zato s tem ne bo nič.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Zelo verjetno sta reflektorja (svetleča se zadeva, od katere se odbija svetloba) različna za kratko in dolgo - zato s tem ne bo nič.

D.

KLIK

Nevem točno, ker nisem doma, sam tuki se mi zdi dost enako...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ce ti pri paru reflektorjev "iz prve" rata ugotoviti kateri je za dolgo in kateri za kratko luc oblikovan se javi pri hella ali podobnemu proizvajalcu zarometov. taksne s tako prefinjenim vidom potrebujejo. :devil:

vic je v izoblikovanosti in konkavnosti parabole, kjer tako "na slepo" _bolj tezko_ ugotovis katera je za kratko in katera za dolgo luc. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fp4492

Ice, mislim, da je razlika tudi v sedišču za žarnico, zato je malo problematično narediti dve dolgi luči. Pri mojem ZXR je bilo tako, da je bila ena luč kartka in dolga (H4 žarnica), druga je bla pa samo dolga (H1 žarnica). Če bi hotel dve kratki luči, bi moral zamenjati parabolo, da bi pasala gor H4 žarnica. No, to sem potem opustil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

ce ti pri paru reflektorjev "iz prve" rata ugotoviti kateri je za dolgo in kateri za kratko luc oblikovan se javi pri hella ali podobnemu proizvajalcu zarometov. taksne s tako prefinjenim vidom potrebujejo. :devil:

vic je v izoblikovanosti in konkavnosti parabole, kjer tako "na slepo" _bolj tezko_ ugotovis katera je za kratko in katera za dolgo luc. .)

Preprosto.. tista ki ima rebra vodoravno, je kratka, tista ki ima rebra navpično pa dolga :D

Me spraviš noter? To bi z veseljem počel... in seveda zastonj testiral.

LP, El b.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • billy
      Zde mi je pa jasn kuk to gre!!!!!  
    • RobiRoberto
      Belje da ne, ker bo ESpargaro Aleix letos blestel v mopet GP  
    • ligenjček
      E Se lahko povabim zraven na gajBO?
    • 3nity
      Kot so že drugi omenili je ugašanje motorja ena izmed takšnih situacij. Razlogov je dosti in najbrž ima vsak od nas kakšno takšno prigodo. Partnerju se je lani to zgodilo zaradi napake na ključavnici. Ob prehitevanju kombija, v nagibu, v levem ovinku, v klanec navzgor. Zeeelo redko prehiteva v leve ovinke, ampak kot nalašč se je zgodilo ravno takrat. Situacijo je sicer rešil, ampak če bi samo še "nekaj" šlo narobe... Ko ne veš kaj se dogaja, te običajno zgrabi panika.
    • RobiRoberto
      Dostop do "funkcijo nastavitev beline" sem našel v navodilh    , na Canonu pa ne , oziroma jo v meniju vidim, na morem pa do nje , ker je ta "funkcija" "obledela" in ni "kontrastna" kakor druge "funkcije", katere je mogoče nastavljati. Še nečesa nisem pozabil. Pri Minolti sem v njeni torbici s seboj vedno imel malo belega papirja, s pomočjo katerega sem pred fotografiranjem, seveda če se mi je ljubilo , nastavil belino tako, da sem ta kos belega papirja postavil malo pred objektiv in s pomočjo canonovega sprožilca, belino v takrat danih svetlobnih pogojih tudi nastavil.   Babe in tehnika me bojo pokopale ...  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!