Skoči na vsebino

KTM 360 SX


Unikat

Priporočene objave

Ne se zdej jezit. Latnik od katerega sem motor kupil je rekel da ima 90 konjov, jst pa nemorm nič rečt, ker je to moj prvi kros motor in niti nevem kako potegnejo krose z drugačno kubaturo. Motor res leti, občutek je že tak da imaš pod sabo precej konjev, nevem pa kok jih je zdej res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noben se ne jezi

zarad mene jih ma loh na uc 115

razlika v deklariranih konjih med 125 in 500 ni tok velika

razlika je bl v tem da mors pr 125 tocno prestavo zadet

pr 500 pa ni treba prestave zadet

360 je pa nekje vmes

drgac ma MAICO tud 720 ccm kit za prikolicarje

ce komu 500 ni dost

in 500 krosa je mela tok konj oz. tako voznost

da jo noben ni mogu skoz cepit do konca

sam se za na sipine :kva2:

sm gledu video za ktm 360, pa mi je ful vsec ker ze pr standgasu kople

in nc ne trokira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dal slikce v kratkem. Torej, motor je res zakon, mislim da je bo kar držalo da ima 90 konjev, ker se jih občuti. Cel tank (12l) pokuri povprečno v 45 minutah, tko da se se ne vozim prav pogosto. :) BTW, motor prodajam, če koga zanima naj pošle PM.

90 konjev nima nikol :grrr

Ima jih kakih 60, butne pa zaradi navora ;)

A daš en krog :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej sam neki jst mam crossa 125 pa gre lih tok k APN6s u primerjavi s 360sx,k vem k sem se vozu z nim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tastra predvidevam da imaš neko starejšo zadevo, ki bi že rabila nekaj več kompresije.

Suzukija rm125 letnik 2003 al 2004, nevem točn. Sem dones mal v motorjetu vprašal kok ma konjev ta motor pa so prvič slišal za ta motor. Rekl pa so, da čist možno da jih ima 90 ker je dvotakten. Mah, sej je vseen, važn da dobr leti. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzukija rm125 letnik 2003 al 2004, nevem točn. Sem dones mal v motorjetu vprašal kok ma konjev ta motor pa so prvič slišal za ta motor. Rekl pa so, da čist možno da jih ima 90 ker je dvotakten. Mah, sej je vseen, važn da dobr leti. :D

UUUUUUUAAAAAUUUUUU

mislm, sej ne mors verjet

da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo

upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares

mislm da tok nimajo pojma, haloooo

pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog)

bom jutr postu test k ga mam

:)

z dyno chartom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podoben motor ima žlahta. leti in pije. kej dosti več kot 60 konjev pa nima. ampak že to je dooosti preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUUUUUUAAAAAUUUUUU

mislm, sej ne mors verjet

da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo

upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares

mislm da tok nimajo pojma, haloooo

pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog)

bom jutr postu test k ga mam

:)

z dyno chartom

Najbrž je mislil SX 360, ne 125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne, 360 sm mislu

v nemciji recimo majo vse krose za na cesto iste konje

11 al 17kw

v tistem testu k ga jutr dobiste ( :naughty: )

ma krosa na cesti 23km

odprta pa mal vec

vlece pa od ene 2000-3000min-1 naprej ko zivaaaaaal

--------------------

2nd post

ok , zdej sm pa ze zmeden :cry:

grem dam skenirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilinder...

IPB Slika

In nekaj rezervnih delov :)

IPB Slika

Kako je pa s temi bati A B C? Neki sem slišal da so za krose, pa me zanima kakšna je razlika med njimi.

mal sm pozen :blush:

samo neki ? a je bil mogoce prej na cilindru (tole rdece mislim) tist silikon za visoke temparature ??? no ce je temu tako upam da si kupil raje tesnila kokr da si dal se enkrat tole gor, namrec bencin razjeda tale silikon in zato je prej ali slej tesnenje slabo .... se posebno pr kroskah ki je kaksen kancek bencina vedno kje .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bati A B C so razlicno veliki. Ampak to so zelo majhna odstopanja. Pac mors gledat da se oznaka cilindra in bata ujemata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal sm pozen :blush:

samo neki ? a je bil mogoce prej na cilindru (tole rdece mislim) tist silikon za visoke temparature ??? no ce je temu tako upam da si kupil raje tesnila kokr da si dal se enkrat tole gor, namrec bencin razjeda tale silikon in zato je prej ali slej tesnenje slabo .... se posebno pr kroskah ki je kaksen kancek bencina vedno kje .....

Ta rdeč silikon je zakon. Pa bencin ga čist nič ne razjeda, sem ga že skor povsod uporabil in se super obnese.

Ni pa mišljen za tesnenje glav ali kaj podobnega :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne, 360 sm mislu

v nemciji recimo majo vse krose za na cesto iste konje

11 al 17kw

v tistem testu k ga jutr dobiste ( :naughty: )

ma krosa na cesti 23km

odprta pa mal vec

vlece pa od ene 2000-3000min-1 naprej ko zivaaaaaal

--------------------

2nd post

ok , zdej sm pa ze zmeden :cry:

grem dam skenirat

Ja če ima 23 KM (in 125 kubov) pa res ne more vlečt ko žival pri tako nizkih obratih (2-3 k rpm). Kaj je zdaj to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sory za zmesnjavo

govorim samo o 360

in za njega dobite test

----------

in glede tistga silikona na pdnozju cilindra

jest se nebi s tem igral

debelina te dihtunge tudi vpliva na kopresijo

in na zracnost ki je v rezi med batom in cilindrom (squish area)

ce je dihtunga pretanka, so lahko posledice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUUUUUUAAAAAUUUUUU

mislm, sej ne mors verjet

da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo

upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares

mislm da tok nimajo pojma, haloooo

pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog)

bom jutr postu test k ga mam

:)

z dyno chartom

Prodajalec s katerim sem se pogovarjal je vozil motocross in verjetno bo že vedel... Na podnožje cilindra sem dal kit, drgač pa prvič slišim da so lahko problemi zarad tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajalec s katerim sem se pogovarjal je vozil motocross in verjetno bo že vedel... Na podnožje cilindra sem dal kit, drgač pa prvič slišim da so lahko problemi zarad tega.

Lej, ni mu za verjet, krose 500ccm (honda cr, kawasaki kx), mjo 65KM, tko da 360 jih ma okol 60, kokr so ti že povedal, pa vrjem da 60 konjev trga gate, sploh na 2t!!!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sploh ni važno. Važn je da dobr leti, možno da je 90 mal prehuda ker potem bi bilo skoraj 1KM/1kg, to se pa verjetno sploh nebi dal pelat.

Popravljeno . Popravil Unikat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!