Skoči na vsebino

Kako spedenanga imaš?


Red Arrow

Priporočene objave

am čeprov sm nov kle amapak kul evo še moja stvarca čeprov je naprodaj:

Aprilia sr

polini sport 70

stage 6 PRO izpuh

polini speed control

dellorto 17,5

dr jermen :P

nek športn filter

styling:

bele barve

homemade rit

dh krom

dh distančnik od kolesa

slika:

052408112844.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moj skuter: Piaggion Typhoon l.96

Na novo spedenan in predelan cel.

Zunanjost

Barva: metalno,perla modra(audi);brez nalepk

Luči: športna sprednja luč, šp. zadnja luč;led diode, bela

Ogledala: karbon look, mala športna

Dodatna oprema:kovček,ogledala,plastike na vilicah

Gume: Dunlop GT301;zadnja 130, prva 120

Pokrov hlajenja, športni, oblika za boljše zajemanje zraka

Motor:

- kit Mallosi Replica 70ccm,aluminijast

- variomat polini, valjčki 7,5g

- vplinjač Dellorto 17,5

- športni filter karbon look;dela lepo tudi z navadnim

- športna sklopka, ne vem kera ker je že stara

- izpuh Arrow, kr en

- lopute polini

Plačal sem samo za barvanje in nekatere nove dele(ostale sem imel še od prej).

Menjava, servisi, nastavitve, vse ostalo delo opravljam sam.

Tako da okrog 400€, sem pa imel 2 typhoona tako da se iz obeh sestavil enega.

Glede na to da sem malo plačal za starega, grdega je sedaj zelo atraktiven!

Končna hitrost okrog 90 km/h, bi se pa vrtel 100% tudi z valjčki okrog 10g, ampak imam rajši moč

Moč:ga ne moreš na mestu zaustaviti če daš na polno plin,vrti novo gumo na betonu;

0-konca km/h s stalno močjo.

Poraba okrog 5,5l /100km pri 100% nastavitvah in original filtru.(preverjeno)

;meni se to ne zdi veliko za moč, ki jo res čutiš v rokah

LP sliko imam samo to, lahko pa ga slikam

post-20393-1213716345_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Še en moj projekt, ki še ni končan.

Apn6 85' letnik.

Mašina pač spedenana

-Nova bt blajrca

- skf c3 ležaji(mogu bom dat c4 na blajrco)

-Sl cilindr piljen kokr se spodob(okvirni koti 175,130,195) niso še končno določeni

- bat konig ali meteor 39L rahlo krajšan

- Glava BT nastavljena na 0,7 squisha(zdej bom dal na 0,5)

- fergi 25 PHBL

- izpuh narejen doma

- PVL užig(1mm predvžig)

pa še kej...

Pride še predelava karterja, pa kako pametno svečko morem dat notr.

Okvir ni nč posebno predelan, ma sam nižjo balanco,kvadratno luč, slajk gume(spredna še pride), pa razne malenkosti.

Gre čez 100, ni pa še use nastavljen, zaenkrat je blo največ 105 v 4ti prestavi do konca(ma seveda 5 prestav)

takle je bil ko sm ga dobil

apn6010ua3.th.jpg

tak je trenutno(z utrganim dušilcm)

dsc00238si5.th.jpg

Tudi s tomosom se da...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Aerox 2+

Due+

malossi mhr iglični

malossi mhr delta

malossi mhr iglični

malossi rhq gred

malossi multivar

malossi x kevlar belt

malossi mhr rumene fedrce

malossi rumene povratna

Dellorto 19 BE

V-force lamelni (tastar model)

skf c4 lagri

yasuni c16 BE

ngk 9

Drgač pa:

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/component/option,com.../topic,22223.60

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Evo moja 2 aerox.a :

Prvi setup:

Tuning:

Scooter: Yamaha Aerox 01

Cylinder: DR EVO 70

Gred: BGM evo

Izpuh: Top performance NARDO

Variator: Top performances Racing vario

Jermenica: Top performance

Jermen: Top Performances V-belt

Fergi: Dellorto PHBG 19 BS + boost bottle

CDI: Top Performances

Pokrov prenosov: Top Performances nardo

Prenosi: Original

Kuplonga: Malossi FLY

Zvonec: Motoforce

Svečka: NGK - BR9ES

Kabl za svečko: Ngk racing cable

Ventil: Stage6 v-force3

Filter: Twin air

Drugi setup:

Tuning:

Scooter: Yamaha Aerox

Cylinder: Malossi MHR Team II 7t

Gred: Stege6 racing team

Izpuh: DPR c30 (kasneje Roost)

Variator: Malossi multivar

Jermenica: Malossi overrange + yellow contrast spring + torsion control

Jermen: Malossi kelvar

Fergi: Malossi team 19mm

Vžig: Polini (kasneje Selettra)

Pokrov prenosov: Top Performances nardo

Prenosi: Original

Kuplonga: Malossi delta

Wingbell: Malossi

Svečka: Denso iridium iw34

Kabl za svečko: Ngk racing cable

[bVentil: Stage6 v-force3

Filter: Malossi e13

Radiator: Aerox + Runner 180

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da nouste hitrostnega rekorda postavl s temi sesalci.Moja pamet misli tako; če maš ti željo po močnem oz hitrem motorju si kupi tazga.Sepravi dost kubikou al pa navitga.Te razne home predelave so bl tko tko.TO JE MOJE MIŠLJENJE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam nimajo še vsi izpita za high kubikaže.Je pa res da so predelave čist predrage.Se bl splača šparat pa kasnej kej močnejšga kupt.

Popravljeno . Popravil Markko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te razne home predelave so bl tko tko.TO JE MOJE MIŠLJENJE.

Home predelave so zakon!!! :worship: Glih s tem se use skp začel :rolleyes: A si gledu film: The fastest Indian? No čiča je use doma pošraufu, še gume je s kuhinjskim nožom porezal, da se ni drgnla ob vilce k se tok raztegnila zarad centrifuge :whistle:

Če folk nebi doma šraufu nebi bilo nobenih HANN spree ekip ki serijski motor napiljo (in podobnih) vse se začne v domači garaži in na svojem motorju :krneki: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam če maš dnar si car če greš predelat enga KTM-a ne pa eno runnerco, k pol misljo nekateri de so baga za ja**a prjel k so mau kanale pobrusil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nwm zakaj nebi vlagal v 50cc pač nwm kaj maš tolk proti. Drgač se pa skor res splača za kej bolšga šparat nwm sam dost jih res nima izpita maš prouv markko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me, kako bi lahko najbolje predelal Gilero runner SP (50ccm)?

Rad bi:

-Majhno porabo

-Odlične pospeške

-hitrost vsaj okoli 80 km/h (realnih) in brez blokad in omejevalec obratov (za vsak slučaj :rolleyes: )

-Več moči-nov cilinder (50ccm)

-....

Zanima me mnenje tistih, ki sami vozijo runnerco ali, ki imajo veliko izkušenj.

Za odgovore se zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljše je, da gre hitreje :rolleyes: , amapk me zanima kolikšna je poraba pred in po predelavi. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko das sam eno 70ko gus gor pa naprimer zx ali kaj podobnega frgazer pa pustis orginal oz sam mal vecjo dizo da bo bols mazal motor pa bo sou realnih 90 recmo to se najbol splaca :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je s policaji kej problemov zaradi 70ccm? Jest bi dal 50ccm cilinder malossi, lažje uteži variomata (okoli 4 g), pa druge vzmeti v sklopko.

Prosim, povejte mi če se to splača. Novega izpuha pa ne mislim kupovat, ker nimam neomejenih financ :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš dat kit noter, moraš izpuh menjat ker z org. izpuhom ti nebo dalo toliko moči kot treba. Do koliko financ bi pa bla ta meja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja tomos apn6s :D

tunig:

-mf power (tavisok)

-kmalu 5 prestava (morm najprej videt če policaji kj gledajo kok prestav maš pol pa bo :P )

styling:

-haris ročke

-2 modri neonki

-vžig na ključ

Zaenkrat je to vse ker ne mislim nevem kolk velik dajat v ta motor.. Pride drugo leto 125cc in glavni cilj mi je da do takrat nebom imel prevelikih stroškov z tem sedaj. Vem pa da kkr 1x odpreš mašino so pol sami problemi.. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

andro....kaj mi svetuješ.

Jaz bi najprej dal lažje uteži pa druge vzmeti v sklopki, če še vedno ne bi bil zadovoljen pa še cilinder in morda nov izpuh.

Ne vem kakšne uteži in vzmeti moram imeti za čimboljše pospeške :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dal samo valjčke in vzmeti druge neboš pridobil ničesar. Potem raje vzemi eden variomat in ti bo nekaj pripomorlo. Glej če imaš 250€ samo na razpolago ti je škoda dajati noter kit ker bi moral še menjati izpuh seveda, pa ležaje pa še kakšno dizo na vplinjaču. Najbolje ti bo da zamenjaš variomat in izpuh pa boš imel zadovoljivo hitrost. Razen če želiš da ti gre motor več kot 100km/h. Pa piši pod temo ki je za to namenjena da se ne bo tukaj smetilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Zanima me, kako bi lahko najbolje predelal Gilero runner SP (50ccm)?

Rad bi:

-Majhno porabo

-Odlične pospeške

-hitrost vsaj okoli 80 km/h (realnih) in brez blokad in omejevalec obratov (za vsak slučaj :rolleyes: )

-Več moči-nov cilinder (50ccm)

-....

Zanima me mnenje tistih, ki sami vozijo runnerco ali, ki imajo veliko izkušenj.

Za odgovore se zahvaljujem.

nemogoče da ti bo malo kurilo ob odličnih pospeških in hitrosti :D

pa še logično je da če gre več kot 50 da je motor brez blokad;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

MOJ PIAGGIO CIAO:

-Polini speedengine 75ccm

-Dellorto 19/19

-auspuh polini S.P.

-variator polini hi-speed

-športna sklopka z tršimi fedri od polinija

- polini airbox

-jermen mallosi kevlar

-dodatno ojačanje

Končna po garminu 94.

Pospeški solidni.

Popravljeno . Popravil bac321
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

tomos automatik a35

tuning: -lipnik nizki

-delorto fergazer 14

-bruseni kanali

-bat 38L

-ngk svecka

stilign:

-pod sedezom zvocniki in lucke

-neonka

svoje odgovore , pripombe , vprasanja itd pisite na privatno

lp. rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!