Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


k4fg0229

Priporočene objave

ja sej jaz ga bom kupil samo zato, ker mi je neznansko všeč. Načeloma bi lahko kupil katerega modernejšega ampak zxr 750 me navdušuje že iz najstniških let

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej sej če ga pa greš jutri pogledat ti ga pa iz srca privoščim. Samo bodi dober pa napiš pol jutri v kakšnem stanju je bil, ker me res zanima, zakaj je tako poceni. Lahko pa da se samo komu mudi ga prodat. Drgač pa sm odločen da bom kupil točno takšnega, če ne tega pa kerga druzga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom sporočil.Danes že cel dan kličem prodajalca pa ne dobim odgovora.

Jutri zjutraj ga pokličem, da se zmenim za ogled.

Ti sporočim kako zgleda.

Verejtno tak kot iz škatlce ni :D Se ga pa da z nekaj potrpljenja lepo porihtat.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Mel ZXR-ja l.91. Res super motor, malo težak za kratke ovinke, drugače pa :OK: . Zelo stabilen v daljših zavojih, meni se je zdel zelo dolg, zavore in vzmetenje zelo dobre, pa zvok, mmmmmmmmmm :music2: . V glavnem, men je zelo sedel v vseh pogledih (ergonomija, udobje - no ja, končno gre za športni motor, ...). Motili sta me dve stvari: Nima kazalca, ali pa vsaj lučke za rezervo in pa gori samo ena kratka luč, kar je ponoči znalo biti dokaj moteče.

Je pa zdaj druga stvar, kakšnega boš dobil. Pri meni recimo je blo tako, da sem moral zamenjati agregat, pa barval sem ga, pa sprednje vilice popravljal,... Danes moraš za dober nakup imeti veliko sreče.

Jaz bi mogoče malo pogledal za kakšno ZX-7R, drugače pa veliko sreče pri nakupu (jo boš potreboval za ta motor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se sekirat, itak ni bil originalen, kar pomeni, da so plastike prebarvane ali pa celo iz poliestra. Kar pomeni, da je bil zbit. :? To je bil včasih superbike in ni čudno, če je plastika neoriginal. Drugače sem pa pred cajtom vidu na ebayu enga modrga za 1200eur v original stanju, sam kaj ko ga ne moreš pri nas registrirat. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri takih motorjih je nerealno pričakovat, da ni bil nikoli razbit.

Recimo moj, ki spada v to kategorijo je bil 2x na tleh, na obeh straneh, greh prejšnjega lastnika. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače je to super motor, motor ima kar dosti navora, tud za dva kar nekako gre. Če bi ga imel, bi edino eno stvar naredu. Ta motor ima ketno za ventile pri strani, vendar se je ne da zamenjat brez odpiranja mašine, ker preprečuje čisto na dno en odlitek. Tisto pobrusiš in potem lahko menjaš brez razdiranja. Vse kar je, moraš odmične gredi stran vzet, potem jo pa samo dol spustiš in natakneš drugo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Če te zanima prodajm jst svojega.Prodajam ga, ker bom čez kak mesec kupil V-Stroma.Če te kar koli zanima me kontaktiraj na PM

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma ti ne bi smel tolk pokurt,...a to maš zamenjane frgazarje, niso serijski?? loh pa da maš zamenjane frgazarje in še Dynojet kit noter

drgač pa motorček je vidt super :worship: :worship: eden redkih, če ne edini Kawasaki ki bi ga imel :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijsko so to že na RR modelu. Sicer pa naj povem, da mi je še okol 15min po tankanju teklo gorivo izpod tanka ven. Mi mogoče zato tolk požre ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej šparal ga pa res nisem. +tega je še okol 5min laufal pod štandgasom ene dvakrat, ko sem šel na cigareto. Tak da pomojem z agragatom ni nč narobe :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 litrov je veliko.

Meni pije max 8.

Ampak za 8 litrov ga je treba skoraj vedno imeti na rdečem polju.....

Je pa možno, da ti je nekaj bnza steklo iz tanka, pa je zato "poraba" višja....

Popravljeno . Popravil Provokator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej pol je pa kr normalno, da ti je tolk pokuru :D

a to maš prov tapravga serijskega RR? k teh je pa ful mal blo pr nas, no nasplošno jih tud narejenih ni blo velik, pa tud cene majo kr konkretne v tujini :rolleyes: :worship:

p.s. dej še kakšne fotke :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi kačje ride III imaš dve. Še kej jih bom pa dodal :worship:

Pojdi štelat fergazarje! Kolikor sem jaz vozil ta motor se mi je zdelo da ga v nižjih obratih precej zaliva...

Drugače pa menjaj še dihtungo tam kjer se tanka, ker tam tudi ven teče ;)

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pomojem tudi posledica tega, da so mašine nekoliko manj navite kot danes-manj trpi material. Sej toliko ali še več konjev kot zxr ima vsak današnji šeststotak, vendar pri 2500 obratih višje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!