Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


k4fg0229

Priporočene objave

Pomoje s štromom ni nič narobe kvečemu z nastavitvijo fergov. Svečke so pa pač zalite. Ti pa svetujem da zadevo pelješ k kakšnemu dobremu mehaniku drugače se boš samo zajebaval pa še kaj pokvaru. Sej tud jst rad šravfam samo take zadeve pa raj prepustim profesionalcem.

Pa pazi če ti pušča pipca-ni ravno dobro za mašino...

Drugač sem si pa tud jst kupu gasilni aparat za v garažo/delavnico :blush:

Popravljeno . Popravil trojan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko svetujem ti da motor pelješ na servis... Bolje dat nekaj denarja kot da vse zafuraš, majstri niso zastonj hodil v šolo...

LP

se ne strinjam. Par je takih kalibrov da ti ni nič več jasno, ali bi motor dau sosedovemu Frančku za pošravfat, ali bi sam experimentiral.

Vsaj na avtotriglavu (aprilia) so mi majstri take strelal, ki jih ne bom nikoli pozabil. Se človek vpraša kako hudiča lahko tak bingo šravfa motorje :krneki:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DejaVu, ma užigal si na kable? Jao, dej poštimej si taprvo glavne stvari, ne pa da delaš pizdarije, boš zapalu hišo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti bo tako, kot si že sam rekel - svečke.

Pazi drugič pri vžiganju :eek: :eek: Je kej zgorelo?

K sreči nič :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A navoj je še notri, ostalo se je pa odlomilo?

Bo treba s kontra svedrom ven dobit in potem nekako še spucat keramiko v cilindru.

Čas posla. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu

Prodat pa Suzukija kupit :naughty:

Drugače pa kot je simonsi rekel, kontra navojni sveder (ga ima vsak mehanik).

Popravljeno . Popravil shark357
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu

Lej ti še enkrat pravim-pel zadevo na servis pa tist dnar raj na šihtu nared. Če te pa veseli šravfat si pa kakšo preprosto pocen zadevo zrihti za zraven pa jo lepo počas z užitkom obnavlaj :lol: .

Glede svečke pa pazi da ti ni kakšen delček v cilinder padu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeba...

Kontra sveder, pa bo šlo ven.. Ampak bolj me skrbi za delčke, če se bo kaj zdrobilo in popadalo noter. Pomoje je edina ziher varianta glavo dol, očistit in nazaj zmontirat. Drago to ni če boš sam naredil, samo drugo tesnilo glave, je pa precej zamudno, predvsem pa NATANČNO delo, pri nameščanju odmičnih gredi. Glede na to, da tega še nisi delal, raje pelji na servis, razen če imaš posebno veselje do šraufanja in se pač zato lotiš sam, da se še kaj naučiš. Sicer pa boš videl, mogoče bo lepo šlo ven, brez da bi kaj popadalo noter. Držim pesti

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, loterija je to de neb popadalo kej keramike not...potem boš šele mel škode...jst bi zihr podrl glavo dol...razn če jo dobiš vn ne de bi vrtal...

Pa to si jo odlomu k si pršravfaval svečke al k si odšravfaval...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A navoj je še notri, ostalo se je pa odlomilo?

Bo treba s kontra svedrom ven dobit in potem nekako še spucat keramiko v cilindru.

Čas posla. B)

Kontra sveder smo se danes jebali cel dan sam zadeva ni tok enostavna. Ne gre tak enostavno ven, pa še kle je 15cm od pokrova do svečke. Tko da nismo naredli nič. Mel pa smo 2 kontra svedra. Pol sm peljel dns s kombijem k mehaniku, pa je reku da so te svečke (NGK) tak zanič narjene da se fajn lomijo. Tud njemu jih je že zlomilo. Ta svečka ma sam 0,5mm debele stene pri navoju, zato jih on sploh ne uporablja. Tud jest če bi vedu jih nebi kupil. Zanima me sam še to kolk mi lahko računa za tako popravilo- ura je 10 eur ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti je rekel, da je ura 10 eur? To je v bistvu zelo nizka postavka, ampak pri popoldanskih mehanikih se jo da dobit.

Pri uradnih mehanikih pa ure pod 30eur skoraj ni.. Tako, da račun je precej odvisen od tega kam si peljal. Se pa nabere kar nekaj ur, če bo snemal glavo (kar verjetno bo)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu

Dečko, dej serviserju 200 e in bodo problemi čarobno zginli. verjemi, sm probal. Karburatorje lahko šraufaš sam, naredl pa neboš nič. Pliz Pliz Pliz ne fentat še enga stroja sam doma. ful lepmu motorju boš ceno zbil na dno. Servis pa ti bo motor poštimal. Ne razumem zakaj se po vsej sili trudiš sam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osem ur bi moralo biti več kot dovolj.

Seveda. S kolegom sva v 12 urah čisto razstavila mašino in sestavila, vključno z demontažo in montažo mašine na motor :) Seveda je šlo za motor, ki sem ga že kar velikokrat šraufal in je vse teklo gladko in brez študiranja kako kaj naredit :)

Če boš peljal nekomu, ki ve kaj dela ne bo toliko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor brez pravega agregata že tako ali tako nima vrednosti. V tvojem primeru bi raje naredil generalko na originalnem RR agregatu in bi imel vsaj pristen ZXR750RR - pa verjetno bi bilo še kup drugih komplikacij rešenih.Generalka te nebi prišla več kot 1000€.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor brez pravega agregata že tako ali tako nima vrednosti. V tvojem primeru bi raje naredil generalko na originalnem RR agregatu in bi imel vsaj pristen ZXR750RR - pa verjetno bi bilo še kup drugih komplikacij rešenih.Generalka te nebi prišla več kot 1000€.

LP

če nisi spremljal teme so mu popravljanje pregretega agregata odsvetovali VSI. In prav je da je tako naredil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšnega motocikla se po moje ne splača popravljati.

Jaz sem letos na svojem opravil eno manjšo predelavo, pa mi je žal vsake minute in ojra, ki sem ga vtaknil v motor.

Ne rečem, potrošni material (olje, svečke, ... ) in varnost (zavore, ... ) sta dve stvari, na katerih se ne splača in ne sme šparati, drugače pa je škoda kaj preveč porivati v ta motor.

Vozi ga, dokler gre, potem pa ga vrzi vstran, ali prodaj za dele, pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti je rekel, da je ura 10 eur? To je v bistvu zelo nizka postavka, ampak pri popoldanskih mehanikih se jo da dobit.

Pri uradnih mehanikih pa ure pod 30eur skoraj ni.. Tako, da račun je precej odvisen od tega kam si peljal. Se pa nabere kar nekaj ur, če bo snemal glavo (kar verjetno bo)..

Danes so nekaj vrtali not z vidia svedri, ko bo kaj novega, sporočim. Če te zanima mehanik, ti bom poslal pm, ker nočem in ne smem tu oglaševati. Z motorjem pa je tako: vsakega evra mi je škoda, če se moram ukvarjati z banalnimi stvarmi, kot so svečke...Z uplinjači ni problema ker sem samo nastavljal igle kar ni nič narobe- razen tega da se en vijak od pokrovčka ni hotu odtegnit in sem pol zarad pritiska odtrgal del pokrovčka- banalnost, ki se jo da popraviti.

Glede samega motorja pa je tako- za...al sem se že z zx-6r ki je bil čisto v redu in ohranjen motor, delal brez problema (15000km požrl samo za pol okenčka olja), mala poraba, hvaležen motor, sam če maš dober motor te pa strese. Tko da sm se odloču da na te karte ne bom več igral. Tud moje kosti so več vredne kot svečke, frgazarji itd...Res je tudi to da če bi požrl 2 sezoni z temi motorji bi lahko kupil zx-10r ali kaj podobnega samo mi niti ni do tega. Oznaka zxr mi nekaj pomeni že zaradi ponosa in časti in ta motor zame nikoli ne bo nekaj takega kot recimo r6 ali cbr. Zato sem pripravljen tudi garati in vlagati in vem da mi denarja ne bo škoda. Kmalu bo motor tako po motorni plati (270 BO) kot tudi po aftermarket dodatkih še nekaj dobil na vrednosti in seveda na izgledu. Zanj, kot takega se pod 2600eur ne bom niti pogovarjal, kaj šele prodajal. Saj pravim, ponos tudi nekaj pomeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej člowk zdej pa bluzš, 2.6k ne bo noben kurac dal za ta motor, itaq jih wečina sploh ne pomni 4 leta nazaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!