Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
elektronik

Gume - montaža, tehnični podatki...

Recommended Posts

elektronik

Primerjava oznak (starih in novih): je 4.00-18 enako kot kot 100/90-18?

4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kruse
Primerjava oznak (starih in novih): je 4.00-18 enako kot kot 100/90-18?

Ne, ni enako.

4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena?

Kolikor je meni znano, so bile gume vcasih okrogle. Oznake so pa pomenile sirino platisca (feltne po slovensko) krat velikost.

Nove oznake pa: sirina gume x visina gume x premer

4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18

Share this post


Link to post
Share on other sites
BONO
Nove oznake pa: sirina gume x visina gume x premer

4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18

Podatki iz E.T.R.T.O standarda:

4.00-18 Konstrukcijska širina: 108 mm

Konstrukcijski premer: 671 mm

Max. širina v uporabi: 117 mm

Max. premer v uporabi: 685 mm

Nosilnost: 64 (280 kg pri 2.3 bar) oz. 69 (Reinf. 325 kg pri 2.8 bar)

100/100-18 Konstrukcijska širina: 101 mm

Konstrukcijski premer: 657 mm

Max. širina v uporabi: 111 mm

Max. premer v uporabi: 671 mm

Nosilnost: 59 (243 kg pri 2.3 bar)

Torej določene razlike so. Načeloma je zamenjava sicer možna, odvisno je od prostora med vilicami, misliti pa je treba še na to, ali je ta zamenjava homologirana oz dovoljena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik
4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18

Kaj to pomeni za vožnjo, če na prednje kolo namesto 100/90-18 dam 100/100-18?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocka

ker je mala izbira gum s sterjšimi oznakami, kot so 4.10-18, 2.75-21, bi si motor obul v pneumatike enake širine, ampak z drugimi oznakami (npr. 120/90-18; 90/90-21). bi potem imel težave s tehničnim pregledom!

po logičnem razmišljanju ne, ker so gume enake, a le z drugačnimi oznakami! :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Ja bi moru met, saj moraš met natančno tiste gume, ki so navedene v homologacijskem kartončku, no edin če je res ista dimenzija gume sam druga oznaka, sam tud v tem primeru bi moral it na LPP pa tam da ti popravjo prometno, to je uradna pot.

No uradno, neuradno pa niti pogledajo ne, vsaj 99,6% tehničnih Preverjeno & vprašano pri lastniku tehničnega pregleda !

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

men je na tehnicnem pregledu sam elektricno opremo (svetlobna oprema in hupa), kolk mam profila na zadnji gumi, in pa stevilke masine in okvirja. po moje tud ce bi mel 190 gumo zadej, neb nc reku. :) aja, glede auspuhov - men ga se zalaufat ni blo treba, da bi mogu pa homologacijo kazat, pa se manj - na roru pa se je na velk svetla una tavelka nalepka GIANNELLI... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Pri avtu vem da je:

175/70 13

Širina gume v milimetrih, višina gume v procentih od širine in pa cole

Če maš 175/50 je nizko presečna =športna :rolleyes: , če je pa 175/70 je pa balonarca :P

Pri mopedih je pa pomojem isto O:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena?

Višina je po mojem 90% širine =90mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

simonsi srce, daj preberi vse poste. bono je ze vse lepo razlozil.

in predvsem vcasih datum objave poglej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kp-kp

Sam način zapisa dimenzije ti pove ali je guma diagonalna ali radialna. Ni pa nujno, da je radialna boljša za vse vrste motorjev. Npr. pri starejših cestnih motorjih radialke zaradi svoje togosti nenormalno zvijajo okvir! Original dimenzija in vrsta gume je vsekakor najboljša izbira.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocka

aha, torej si bom spredaj dal kr gumo z različno oznako! pa če bojo na tehničnem težili, si bom že kej zmislu!

pa mi lahko kdo pove kaka guma je enaka kot 2.75-21? :hmm:

obstajajo kake tebele? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BONO
aha, torej si bom spredaj dal kr gumo z različno oznako! pa če bojo na tehničnem težili, si bom že kej zmislu!

pa mi lahko kdo pove kaka guma je enaka kot 2.75-21? :hmm:

obstajajo kake tebele? :hmm:

Tabele obstajajo!

Nazivne konstrukcijske mere:

2.75-21 - širina: 75 mm

- premer: 689 mm

- dovoljena platišča: 1.50, 1.60, 1.85

80/90-21 - širina: 80 mm

- premer: 677 mm

- dovoljena platišča: 1.60, 1.85, 2.15

90/90-21 - širina: 90 mm

- premer: 695 mm

- dovoljena platišča: 1.85, 2.15, 2.50

80/100-21 - širina: 80 mm

- premer: 693 mm

- dovoljena platišča: 1.60, 1.85, 2.15

Sedaj se pa odloči!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik

Da vidmo katere gume imate, na katerem motorju jih imate in kako ste z njimi zadovoljni ali razočarani. Katere hočete sprobati...

Jaz imam recimo na Hondi CBR 600F letnik 99 spredaj Pirelli supercorsa in zadaj D207RR pa sem kar zadovoljen. Želim pa sprobati Pilot sport ali power

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu5a

Suzuki hayabusa

Bridgestone bt 050- kr zadovoljen

Michelin pilot power- super guma

Naslednjo sezono bom dal gor Michelin pilot race M2-pričakujem hitrejšo obrabo in odličen oprijem. Bomo vidl.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ME Z6. odlicne za B12 Mk.II v vseh vremenskih razmerah in moj stil voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
semamiz

:yes: Mam Yamaho tdm 900 , pa mislim zamenjat gume. Do sedaj sem mel izkušnje samo z Dunlop-kam , pa zanima če ma kdo kakšen predlog :?

post-5346-1105272085.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

pa ne za na tdm-o :slap:

jaz mam tut na TDM-ki d205 in sem zadovoljen (prej michelin macadam pa so d205 boljše), sem pa govoril z enim ki pravi da so bridgestone b020 še boljše....jez bom kr na dunlopkah ostal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Dosedaj vozil dunlop Trailmax na KLE in so kar OK kar se tiče performans vzdržljivosti.

Sedaj imam na Vari Metzeler ENDURO 4 kaj na drugega rečem kot :worship: :worship:

Gume stare tri leta (pač očitno se prejšnji lastnik ni ravno dosti vozil) in držijo še ko pri norcih, nazadnje sem v dežju sprobaval koliko je cesta spolzka pa me vrglo na zadnje kolo. Verjetno pa spomladi gor Tourance ker jih še bolj hvalijo kot ENDURO 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
atek

spredaj dunlop d207rr zadaj d208 zelo zadovoljen sicer hitra obraba oprijem super :OK: :OK: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!