Skoči na vsebino

Gume - montaža, tehnični podatki...


elektronik

Priporočene objave

Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu.

 

Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo

 

A lahko preko črvička dam še fliko z notranje strani ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred nekaj leti sem v skoraj novo Michelinko fasal tavelik žebelj.

 

Za cesto sem pnevmatiko zaflikal z "injekcijo" in mi je držala, dokler nisem "skuril" gume.

Moraš pa biti nekoliko pazljiv pri samem delu.

 

Zaneseljivejše pa je, če greš potem na "gumikliniko", da jo odznotraj še zavulkanizira.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko preko črvička dam še fliko z notranje strani ?

 

 

Ne unga črva se vn spuli in se da potem to notranjo fliko zgleda tko ku butt plug :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem v skoraj novo gumo fasal šravf.... Opazil nekje na Hr-Bih meji, ko sem se vračal domov. Guma je zdržala do doma, tu pa mi je vulkanizer dal tisto "inekcijo" notri, in ni bilo nobenih problemov,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Današnji izkupiček:

zajeta-slika.jpg

 

Šel po injekcijo... Za enkrat drži. Če je v prejšnjič, mora tudi tokrat.. Zanimivo pa, da šrauf vedno fašem v novo gumo  :bum:

Popravljeno . Popravil spidybaw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da me bo pri naslednji Angel čuval... Oz Devil, ko bo proti koncu  :closedeyes:  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kot je bilo napovedano po 600km črviček pušča, jutri gremo to prevrtat pa dat notranjo fliko  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo... Potem sem imel jaz srečo da mi je injekcija prejšnjič držala cca 6000km ali...? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

imam izkušnje s popravilom pnevmatik in vsem toplo svetujem, da gumo popravite z notranjim popravilom -kot je pripel urbii

 

ker te -črvički-se občasno še pri avtu ne obnesejo, ampak avto-sicer ne vsak- ima rezervno gumo

 

res da je strošek večji. ampak odkupi prazno gumo pred lokalom ob jadranski magistrali pri 30 stopinjah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden mi je skoraj novo gumo predrl kos železa (dolg cca. 3 cm, debel kaka 2 mm, na eni strani ošiljen, na drugi pa širko kak centimeter - izgledal je kot kakšen zatič) in takoj je bilo jasno, da popravilo z lastnim setom za krpanje lukenj ne bo zanesljivo. Zato sem gumo odpeljal k vulkanizerju, da jo popravi s čepom. Tudi vulkanizer je zmajeval z glavo, da je luknja velika (in pod dokaj ostrim kotom), a sem vztrajal, da jo vseeno popravi. Sedaj sem že naredil kar nekaj kilometrov z njo (okoli 500) in ni videti, da bi kaj spuščala. Je pa res, da mesto, kjer je bila luknja, ne izgleda lepo oz. je zelo vidno: izgleda, kot da bi bila guma na tem mestu rahlo razcefrana. Glede na to, da je bil kos železa na eni strani širok okoli centimeter, jo je očitno kar precej razrezal in čep očitno ni uspel zapolnit te vreznine.

Glede na to, da v kratkem načrtujem daljšo pot z motorjem, sam se odločil, da gumo vseeno zamenjam z novo.Ne želim si ravno kakšnih neprijetnih presenečenj na poti oz. nepotrebnih težav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No problem v luknji in puščanju problem je če ti je poškodovalo kakšno nosilno plast ki se skrivajo v gumi v takem primeru ti lahko gumo raznese ko pride do kake večje obremenitve. Sem videl že več gum ki so bile zaflikane na željo lastnika čeprav jim je bilo odsvetovano 2 sta prišla nazaj z avtovleko prvemu je manjkalo pol blatnika na avtu. drugi je pa feltno uničil. In ja ne boš verjel na koga so se znašali na vulkanizerja ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
21 minutes ago, yazzy said:

Kaj pomeni ozaka M/C?

Primer:

130/80R17 M/C 65H

M/C = vehicle designation (M/C just means it’s a motorcycle tire, and sometimes this part is omitted entirely or mentioned elsewhere)

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!