Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
elektronik

Gume - montaža, tehnični podatki...

Recommended Posts

Aless

Tole me pa nočno zanima, kako je zadnja guma obrabljena do roba brez pretiravanja do kolen. :hmm:

Ker jest svojo 207RR na CBRi nism pršu do roba, pa smo se kr zviral.

Zato ker ko je zadna guma na robi zacnejo komaj tacke po tleh vlect,me pa zanima kak mi na fazerki zgledlo po kolenu :? Ce ma kdo kako sliko takega pocetja se priporocam!

Drugac pa ma ata na fazerki D208 spredaj in zadaj pa so men osebno ki jih spravim do roba dobre gume,ni blo zdrsavanja,pa se obraba ni pretirana!In se na RS125 mam iste gume pa so tud :OK: brez problema do zdaj!Sem pa mel prej spredaj D207 pa je enkrat ko sem bil na prvi koli zdrsnla(komaj polovil motor)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

To je splošna debata o gumah? Okej, zanima me sledeče. Katere so najbolj terenske gume (od tega, kar se dobi pri naših zastopnikih), ki zaradi specifičnih dimenzij gredo na srednji razred naked/touring motociklov (XJ 600, ER 5, GS 500...)? Kolikor sem jaz gledal, imajo cestne endure (KLE 500, Pegaso) drugačne dimnezije gum, zato res ne vem kako je s to rečjo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Fazer 600, D208 (no RR :) ), prednja 7.500km (po straneh profil papapa), zadnja 6.200 km (od profila ostala samo senca). Zdrsnila niti enkrat, brusil tačke oreng (tut roll bare zravn) pa še ostal 1mm do roba gume. Moje mnenje...zadovoljen!

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ernessto73

Fazer 600, D208 (no RR :) ), prednja 7.500km (po straneh profil papapa), zadnja 6.200 km (od profila ostala samo senca). Zdrsnila niti enkrat, brusil tačke oreng (tut roll bare zravn) pa še ostal 1mm do roba gume. Moje mnenje...zadovoljen!

lp

Hkhm... tule mam pa dve vprašanji... pravzaprav eno samo.

A je tu govora o D208RR in Fazer 600... ali NE RR in Fazer 600?

Ker če je, me zanima v kateri dimenziji sta... ker 110 RR ne obstaja, z zadnjo 160 RR pa imam čisto drugačno izkušnjo - guma pobrana totalno do roba (skoraj čez :blink: ) s tačko sem se pa samo parkrat dotaknil tal. V bistvu se ga bojim še bolj nagnit, ker se mi zdi, da bo zmanjkalo oprijema :xx: ... in bom končal kot en naš forumovec <_< .

Al mam pa jst kakšno čudno robo namontirano gor :huh: :? .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Hkhm... tule mam pa dve vprašanji... pravzaprav eno samo.

A je tu govora o D208RR in Fazer 600... ali NE RR in Fazer 600?

Ker če je, me zanima v kateri dimenziji sta... ker 110 RR ne obstaja, z zadnjo 160 RR pa imam čisto drugačno izkušnjo - guma pobrana totalno do roba (skoraj čez :blink: ) s tačko sem se pa samo parkrat dotaknil tal. V bistvu se ga bojim še bolj nagnit, ker se mi zdi, da bo zmanjkalo oprijema :xx: ... in bom končal kot en naš forumovec <_< .

Al mam pa jst kakšno čudno robo namontirano gor :huh: :? .

Govorimo o NE RR gumi

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOMCAT

Pozdravljeni!

Včeraj sem prišel s fure in navdušen v pričakovanju današnjega lepega dne sem posparavil mopija v garažo. :zzz:

Danes zjutraj pa :eek: katastrofa :( . Pridem v garažo in me skoraj kap. Zadnja guma skoraj na tleh.

Mopija postavim na centralno stojalo in grem gledat, če se kaj vidi kje je prebodena guma. In glej ga zlomka luknjica približno fi 1,5 mm ,lepa, okrogla :angry2: ( sranje nekje sem zavozil žebelj ).

Verjetno se je komu od vas že zgodilo podobno, pa me zanima kako se reši to težavo.

Verjetno moram odpeljati mopija k vulkanizerju in mi potem zalije luknjo podobno kot pri avtomobilskem kolesu. Ne vem pa ali je potrebno gumo sneti iz platišča? :hmm:

Vsak nasvet dobrodošel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Napumpaj, pa poglej v kolikem času ti spusti. Če imaš dovolj časa, da se lepo prpeleš do vulkanizerja OK (med vožnjo bo hitreje spustu !) :wacko: , sicer pa kolo dol pa kar komplet do vulkanizerja po mojem. :cry:

Varianta tudi da nabaviš komplet za popravilo in urediš sam, ampak če se ti to zgodi doma, je bolje do vulkanizerja spravt.

Edited by bmwslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
hlebi

ti dej to kr ksnemu boljsemu vulkanizerju popravit ker z gumami se ni za igrat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leon

Jaz sem se odpeljal k vulkanizerju, kjer smo našli nek tujek, ki je preluknjal gumo. Gumo se je dol vzelo in snelo s platišča. Z notranje strani je nalimal (obrusil in očistil) lahko fliko. Bila je zadnja guma Dunlop D 207 z luknjo malo spoč od sredine gobe. Pri vožnji se ni poznalo, da je bila guma poškodovana in tudi zvozil sem jo do platna, kot vse ostale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Spodaj si preberite odgovor na vprašanje glede tega, kaj narediti z žebljem v gumi, od človeka, ki ga cenim kot malokaterega kar se motorjev tiče:

"Zal ne, saj zakonsko ne smemo popravljati tako '' poskodovanih '' gum. Ce je

poskodovana karkasa je lahko to dokaj nevarno,

najbolj neprijetno pa je to, da ko vulkanizer vstavi '' fliko '' v luknjo ta

nastalo luknjo najprej se bolj poveca in v primeru da se guma pregreje le ta

spusti v trenutku.

Voznja z vulkanizirano gumo je vedno vprasljiva in nikakor ni priporocljivo

voziti nad 150 km/h. Vem da se slisi kruto, toda vsak

naj sama premisli kako in kaj."

Torej, če se mate radi, ne tega delat.

LP, El Barto

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

El Barto - :OK:

Moje mnenje je enako.

motor ima samo eno prednjo in samo eno zadnjo pnevmatiko ... ne bi se igral z življenjem zaradi stroška nakupa nove gume ... jebiga, takšni in drugačni žeblji so pač lahko hitro dragi, tako ali drugače.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Sicer se strinjam, da je bolje dat tistih nekaj $$ za novo gumo, kakor tvegat da se ti kaj zgodi..

Ampak vseeno pa malo dvomim, da bi bilo popravljanje gum zakonsko prepovedano.. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

El Barto - :OK:

Moje mnenje je enako.

motor ima samo eno prednjo in samo eno zadnjo pnevmatiko ... ne bi se igral z življenjem zaradi stroška nakupa nove gume ... jebiga, takšni in drugačni žeblji so pač lahko hitro dragi, tako ali drugače.

nekateri se vozimo tudi dlje od bližnjih kafičev in me prav zanima, kje bogu za hrbtom po možnosti

v nedeljo ali praznik dobiti dobro novo gumo v zahtevanih dimenzijah? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Tudi z nepoškodovano gumo je potrebno previdno voziti.

Zato ne vidim razloga, da ne bi previdno vozil tudi z zaflikano (injecirano) gumo.

Sem že.

3/4 njenega življenja,

ker po Murphyju žebelj najraje fašejo, ko so še bolj nove.

Dunlopka je bila

in je z injekcijo zdržala do platna.

Neflikati ja antipropaganda tistih, ki z novimi gumami zaslužijo več, kot s flikami.

Če bi bile flike nevarne, bi bile že zdavnaj zakonsko prepovedane,

kot so naprimer nehomologizirani spojlerji, avspuhi

in podobni, za varno vožnjo "zelo" tvegani elementi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOMCAT

Vidim, da je tema še kar aktualna.

Problem s predrto gumo sem trenutno rešil tako, da sem jo napolnil s sprejem.

Trenutno guma drži tlak 2,8 bar ( čez noč ), se prani ne pušča.

Poklical sem vulkanizerja oz. na poblaščeni servis in mehanik je rekel naj se pripeljem ( počasi in previdno )

,da bo pogledal kaj se da narediti.

Načeloma je rekel, da se v kolikor je guma še dokaj nova, da rešiti težavo z " inekcijo ".

Baje naj bi bila zadeva preizkušena, če ne, po moje tega ne bi delali.

Jutri grem do mehanika pa bom videl kaj se bo izcimilo iz tega.

V najslabšem primeru bom kupil novo gumo.

lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zx_R

Tudi z nepoškodovano gumo je potrebno previdno voziti.

Zato ne vidim razloga, da ne bi previdno vozil tudi z zaflikano (injecirano) gumo.

Sem že.

3/4 njenega življenja,

ker po Murphyju žebelj najraje fašejo, ko so še bolj nove.

Dunlopka je bila

in je z injekcijo zdržala do platna.

Neflikati ja antipropaganda tistih, ki z novimi gumami zaslužijo več, kot s flikami.

Če bi bile flike nevarne, bi bile že zdavnaj zakonsko prepovedane,

kot so naprimer nehomologizirani spojlerji, avspuhi

in podobni, za varno vožnjo "zelo" tvegani elementi.

To ne vem če je ravno res, kaj pa ima izpuh z varnostjo veze al pa neki pragovi na avtu npr. , pomoje nobene.

Guma pa je eden zelo pomemben faktor pri varnosti, še posebej pri motorjih ko imamo samo eno sprednjo in eno zadnjo(Kot je že symru napisal) in so posledice lahko usodne, izpuh naj se dere kolk še hoče magari pade dol pa zaradi tega nebomo nič bolj ogroženi.

Res pa je tudi da je zelo odvisno kakšen motor vozimo in KAKO ga vozimo!!

Jaz osebno nebi tvegal 30/40 tisočakov za padec, ki ti lahko obrne življenje na glavo ali pa ti ga celo vzame in se vsakič ko bi stegnil ali pa položil moped spomnil na tisto malo luknjico na gumi , to bi mi že zmanjšalo koncentracijo če ne druga :BUA: :BUA: :BUA:

Moje mnenje pač, pa lep pozdrav. :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Tudi z nepoškodovano gumo je potrebno previdno voziti.

Zato ne vidim razloga, da ne bi previdno vozil tudi z zaflikano (injecirano) gumo.

Sem že.

3/4 njenega življenja,

ker po Murphyju žebelj najraje fašejo, ko so še bolj nove.

Dunlopka je bila

in je z injekcijo zdržala do platna.

Neflikati ja antipropaganda tistih, ki z novimi gumami zaslužijo več, kot s flikami.

Če bi bile flike nevarne, bi bile že zdavnaj zakonsko prepovedane,

kot so naprimer nehomologizirani spojlerji, avspuhi

in podobni, za varno vožnjo "zelo" tvegani elementi.

:worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

ZX-R,

pa saj to ravno pravim.

Spojlerji in avspuhi niso življensko pomembni.

Pa so prepovedani, če niso ravno pravi.

Gume so življensko pomembne.

Pa flike niso prepovedane.

Kaj lahko iz zgornjih štirih trditev izvlečeš?

Da flika v gumi ne uniči gume toliko,

da bi bilo to enako ali bolj nevarno za vožnjo kot

en zamenjan avspuh.

Ti si kar kupuj nove gume za vsako luknjo.

To je tvoja pravica in ti je ne odrekam.

Edino, na srce ti polagam,

ne zato, ker imaš nezaflikano gumo,

ravno vsakega ovinka odpeljati

do roba gume.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

:klicaj: :klicaj: ... Danci1973 ... odgovor na tvoj post ...

Izjava, ki jo je prilepil Elbarto ...

Žal ne, saj zakonsko ne smemo popravljati tako '' poskodovanih '' gum. Če je poskodovana karkasa je lahko to dokaj nevarno, najbolj neprijetno pa je to, da ko vulkanizer vstavi '' fliko '' v luknjo ta nastalo luknjo najprej še bolj poveča in v primeru da se guma pregreje le ta spusti v trenutku ...

... je bila moja. Tukaj odgovarjam še kot zaposlen v podjetju Motor Jet v Mariboru, kjer smo imeli le prodajo motoplaščev, v delavnica pa smo le te lahko montirali. Nismo pa opravljali vulkanizerske dejavnosti, ker za to nismo bili registrirani ... niti zračnic nismo flikali. Zato sem tudi rekel, da zakonsko iz stališča neregistrirane vulkanizerske delavnice tega ne smemo delati.

:klicaj: :klicaj: ... Brmm ... tole je pa zate ...

Tvoja izjava ...

Neflikati ja antipropaganda tistih, ki z novimi gumami zaslužijo več, kot s flikami.

Če bi bile flike nevarne, bi bile že zdavnaj zakonsko prepovedane, kot so naprimer nehomologizirani spojlerji, avspuhi in podobni, za varno vožnjo " zelo " tvegani elementi.

... je zelo komercialnega značaja in primerjava z ostalim je neprimerna, kozt ti je to povedal že Zx_R. Gumo lahko primerjaš z zavorami, manj z vzmetenjam ... nikakor pa ne z izpuhom ! Sam še vedno stojim za drugim delom izjave da predrte gume ni pametno flikati ali bilo kako drugače popravljati iz varnostnih razlogov.

Verjami da na oko ni še noben vulkanizer ugotovil ali 100% zatrdil, da je pregledana tudi karkasa, ki gumi daje obliko in preprečuje deformacije pri vožnji. To se lahko ugotovi samo z rentgenskim posnetkom, ki ga ne dela nihče, ker ni aparatur.

Na težkega potovalnika ali športnika ali superšportnika nebi nikoli montiral predrte gume. Kot sem rekel je inekcija kot tujek v gumi, ki ima druge karakteristike kot guma in lahko pri pregretju, nenadni večji obremenitvi ali trajni obremenitvi spusti v trenutku ... kot balon.

Naj nekdo od vas, ki ste zvozili zaflikano gumo do platna pove, kako je zgledala inekcija, ko se je guma snela z obroča ? Ne mi rečt, da je bilo vse na svojem mestu ... inekcija zgleda kot kuglica smrklja, ki še samo binglja na notranji strani.

Za vsako vprašenje obstajata več odgovorov, pravica posameznika pa je, da si od podanih odgovorov izbere tistega, ki mu je najbolj pri srcu. Preveč nas je da bi bili enakega mnenja, pa tudi vsak gleda s svojega zornega kota.

Motorizem je zelo lep in drag hobi ... življenje pa je neprecenljivo !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GREY WOLF

El Barto - :OK:

Moje mnenje je enako.

motor ima samo eno prednjo in samo eno zadnjo pnevmatiko ... ne bi se igral z življenjem zaradi stroška nakupa nove gume ... jebiga, takšni in drugačni žeblji so pač lahko hitro dragi, tako ali drugače.

popolnoma ZA :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!