Skoči na vsebino

Gume - montaža, tehnični podatki...


elektronik

Priporočene objave

Sicer en ku*c vreden info, a vem in sem prepričan, da sem si podobno zadevo ogledoval v enem izmed lanskih ,,lujsovih letakov,,

Cena, pa zagotove ne več kot 300 e.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se prav spomnim ima gidl neki takega v svoji ponudbi. Za ceno ne vem.

Jaz sem si nekaj podobnega zvaril doma, stalo pa je takratnih par kilo sit (kolikor je pač material stal)

Edin leteči mi je neki drejal, pa je bil full drag :beer2: , to je res :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče tole ?

[attachmentid=94737]

:hmm: :slap: Tole je menda samo za demontažo se mi zdi :slap:

Imam zelo podobno, kupljeno pri Gidlu (od Zupina) in se lahko montira in demontira gume.

Je pa to za dimenzije 18 in 21 col, priporočljivo za kolesa z naperami. Če pa pravilno zaščitiš železje, pa tudi ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

če se prav spomnim ima gidl neki takega v svoji ponudbi. Za ceno ne vem.

Jaz sem si nekaj podobnega zvaril doma, stalo pa je takratnih par kilo sit (kolikor je pač material stal)

Edin leteči mi je neki drejal, pa je bil full drag :beer2: , to je res :P :D

OI,

a bi ti tole tvojo zadevo malo pofotkal, da vidim, če bi tudi jaz to znal skup spravit?

D.

PS:

Prodam dirkalno Yamaho R6 '04

info na PM, mail

:eek: A ti je bicikl dal mislit? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS:

:eek: A ti je bicikl dal mislit? :P

To on prodaja že dlje časa. Malo bi se igračkal s kakim litrašem (po tistem, ko je videl mojo R1 :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Evo, pa sem fasal iskušnjo s predrto gumo. Okol Splita sem pobral glažuno v profil. Luknja je cca. 1,5cm in ko sem se privlekel do lokalnega vulkanizerja sva z mojo inekcijo zaflikala. Na začetku je še spustila 0,2 bara, pol pa 500km nič. In tudi sedaj po treh dneh je guma ok.

Ugotovitve: Da je guma prazna opaziš, ko motor noče več prijazno nagibat, zavijat. Za silo se da odpelat vsaj 5km po prazni, preklemansk priročno je imeti inekcije s sabo (jaz sem imel zegen in sem jih kupil dan pred dopustom v supermarketu za 4eu - 5 inekcij), drugač bi bila še danes pri Splitu :rolleyes: .

Se bom kr vozil naprej, en mičken bl pazliv, max. do 200 km/s :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Glede na to, da se za 1. maja odpravljam na malo daljšo pot me zanima kje se da kupiti injekcije za popravilo predrte gume (moto trgovine, vulkanizer...)? Da ne bo kakšen odgovor izzvenel kot reklama lahko tudi na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se za 1. maja odpravljam na malo daljšo pot me zanima kje se da kupiti injekcije za popravilo predrte gume (moto trgovine, vulkanizer...)? Da ne bo kakšen odgovor izzvenel kot reklama lahko tudi na PM.

Louis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se za 1. maja odpravljam na malo daljšo pot me zanima kje se da kupiti injekcije za popravilo predrte gume (moto trgovine, vulkanizer...)? Da ne bo kakšen odgovor izzvenel kot reklama lahko tudi na PM.

Rema v Ljubljani

http://www.rema-tiptop.si/

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

post-833-1209459821_thumb.jpg

The complete breakdown service for repair on the trail.

After the repair, the tyre is inflated from the cartridges within seconds. Without air pump and loss of time, simply TIP TOP.

modelmotorcycle

This kit is part of the initial equipment supplied by a German motorcycle manufacturer. For sealing of punctures without demounting the tyre from the rim. Includes cartridges for fast and easy inflation of the tyre after the repair. Suitable only for temporary repair of mounted tyres.

Safety warning: The tyre should be checked/repaired permanently after 400 km maximum (at a maximum speed of 60 km/h) by a tyre expert or workshop!

packing unit:1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živjo!

Ker se jutri odpravljam na malo daljšo pot (Grčija :naughty: ) bi bil zelo vesel, če mi kdo pove, kako uporabljati set za krpanje pneumatik (injekcija), ki sem ga kupil v Louisu. Sicer so zraven navodila v nemščini, ki pa mi glede na moje znanje nemščine nič ne koristijo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj gor sliko iz Louisa, kater komplet imaš. Jaz sem tudi tam kupil, pa se spomnim navodil na pamet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam slike, v njihovi trgovini na ne najdem. Je pa črn paket, gor pa piše Tyre repair kit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z rašplo uno ta špicasto najprej povečaš luknjo to je najbolj zamudno potem namažeš luknjo in čep z lepilom še prej čep natakneš na rašpljo in vse skupaj vtakne v gumo rašpljo z andahtjo izvlečes odrežeč višek in z bombico napolniš gumo. Priporočam pa da malce povadiš na kaki stari gumi.Če imaš moznost pri kaknem vulkanizerju nažici rašpljo katero oni uporabljajo je veliko lažje delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

post-833-1209459821_thumb.jpg

The complete breakdown service for repair on the trail.

After the repair, the tyre is inflated from the cartridges within seconds. Without air pump and loss of time, simply TIP TOP.

modelmotorcycle

This kit is part of the initial equipment supplied by a German motorcycle manufacturer. For sealing of punctures without demounting the tyre from the rim. Includes cartridges for fast and easy inflation of the tyre after the repair. Suitable only for temporary repair of mounted tyres.

Safety warning: The tyre should be checked/repaired permanently after 400 km maximum (at a maximum speed of 60 km/h) by a tyre expert or workshop!

packing unit:1

kakšne izkušnje imate s tim kompletom? V Romuniji sem pobral dva žeblja,enega smo sanirali takoj v Romuniji pri vulkanizerju,enega pa sem poskušal doma s tem kompletom pa ni šlo.Sploh nisem mogel flike dobit v luknjo se je prej strgala,sem pa dobil od vulkanizerja tistega črva sem pa takoj rešil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšne izkušnje imate s tim kompletom? V Romuniji sem pobral dva žeblja,enega smo sanirali takoj v Romuniji pri vulkanizerju,enega pa sem poskušal doma s tem kompletom pa ni šlo.Sploh nisem mogel flike dobit v luknjo se je prej strgala,sem pa dobil od vulkanizerja tistega črva sem pa takoj rešil.

Zelo slabe, ker z tem orodjem nisem naredil nič. Povečanje luknje s tisto nazobčano iglo je nemogoče in potem ne dobiš flike not niti pod razno. Rešitev je bila avtovleka! Hvala Triglav asistenci!

Sem zdaj nabavil "črve" in iglo pri lokalnem vulkanizerju.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko so pa učinkovite te CO2 bombice? Je možno gumo napumpat tudi brez centralca? Koliko jih porabiš, da drži do prve bencinske?

Sem pa naočil tale komplet:

http://www.louis.de/_20c8371f60244f6dd05342a48dab9a6b94/index.php?topic=artnr&artnr=10032076

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko so pa učinkovite te CO2 bombice? Je možno gumo napumpat tudi brez centralca? Koliko jih porabiš, da drži do prve bencinske?

Sem pa naočil tale komplet:

http://www.louis.de/...&artnr=10032076

Bombice so učinkovite samo dokler gume ni odlepilo ob feltne. Če se to zgodi je verjetnost, da boš z bombico napolnil gumo minimalna (velja za gume brez zračnice). Za napolnit v navodilih piše, da rabiš 2-3 bombice, odvisno od dimenzije gume.

Za ceno dvojnega kompleta, ki ga omenjaš, imaš plačano asistenco ob obveznem zavarovanju! (Pa še manj je za seboj vlačit!).

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če odstopi ni take panike, jo na tesni povežeš z pajkom/gurtnio, da robove spet stisne ob stene platišča pa napumpaš (sem tako naredu enkrat z nožno pumpo). Sam tolk me je zanimal, če je zadeva dost močna, da dvigne motor cca 300kg.

30 eur se pa splača...to velja tudi za tujino?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mal pregledal po netu, pa ugotovil da mam veeeeeliko prestar motor, da bi dobil tok ugodno asistenco. Tko da...ob potovanju mal več orodja v torbe, service manual, šravfat znam, motor sem pa itak čez zimo po dolgem in počez prešravfal, pregled in poservisiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet na sliki (Tip-Top) je OK ampak samo igla. Čepki se res trgajo, tako, da je najbolje vzet kevlar vlakna prepojena z gumo (črve). Kdor nima dveh levih rok opravi krpanje v par minutah.

Z bombico sem uspel napolnit le gumo na biciklu. S seboj pa vozim mini kompresor (velik za tri bombice) vendar ga še nisem uporabil razen za test.

Krpanje gume sem pa v Bosni opravil na bencinski pumpi s pravim kompresorjem.

Glede asistence sem pa istega mnenja kot Trojan69. Tam kjer jo rabiš jo ponavadi ni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet na sliki (Tip-Top) je OK ampak samo igla. Čepki se res trgajo, tako, da je najbolje vzet kevlar vlakna prepojena z gumo (črve). Kdor nima dveh levih rok opravi krpanje v par minutah.

Z bombico sem uspel napolnit le gumo na biciklu. S seboj pa vozim mini kompresor (velik za tri bombice) vendar ga še nisem uporabil razen za test.

Krpanje gume sem pa v Bosni opravil na bencinski pumpi s pravim kompresorjem.

Glede asistence sem pa istega mnenja kot Trojan69. Tam kjer jo rabiš jo ponavadi ni.

kakšen kompresorček imaš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj takšnega cena pod 10€. Majhna kompaktna zadevica, še posebej, če odstraniš brezvezno plastično ohišje.

post-7865-0-64765400-1341928404.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!