Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
necy

Suzuki Servisi

Recommended Posts

sesir
pred 39 minutami, Snecer pravi:

to da ti okvir tablice menjajo, je pa višek idiotizma

 

Ok,da bi ga menjali in zelo ustrezno in kakovostno namestili,ker je bil tvoj slabo nameščen in/ali poškodovan...da pa glih kontra naredijo pa...men edini možen vzrok,da mi želijo dvignit dekl...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lunatic

Nimam dobrih izkusenj z SMK servisom.

  • Na motorju so mi menjali el. kable zaradi vpoklica. Ob prevzemu ni bil priklopljen konektor ventilator hladilnika. Zato mi je motor zakuhal preden sem opazil.
  • Nisem dobil nikakrsnega dokazila o opravljenem servisu zaradi vpoklica. Mojster je dejal, da je itak zavedeno v servisni mreži/ bazi podatkov. Kasneje sem na drugem servisu preverjal in za moj motor ni vpisanega ničesar v evidenci.
  • Ob montaži šus-plate so slabo pritegnili vijake pokrova motorja, zato je kasneje spuscalo olje po masini.
  • Rekli so, da se na moj motor ne da vgraditi avtomastega mazalca verige Scotoiler, ker da nimam vakuum priklopa. Mazalec sem kasneje vgradil sam.
  • Dodatni rele za priklop el. porabnikov so vgradili površno, tako da so kabli povezani z izolir trakom
  • Pokroviteljski odnos do strank. Mojster je stalno slabe volje, nima casa in me pusti cakati v delavnici, medtem ko klice po telefonu ali se posveca strankam, ki pridejo kasneje.

Mene ne vidijo več zaradi slabih storitev, odnosa do strank. Poleg tega dvomim v njihovo strokovnost in poznavanje motorjev, glede na to da so pred delavnico večinoma skuterji.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

če si iz lj, je smiselno šraufat u domžalah. Moje japonce so vedno epo popedenali. Elisa.  Smo pooblaščen servisni center za motorna kolesa KAWASAKI, HONDA, YAMAHA in SUZUKI.  Nudimo vam visoko stopnjo strokovnosti s področja servisiranja motorjev

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Ok!  Tega jaz enostavno več ne razumem.

Na Suzukijevi strani  so označeni štirje pooblaščeni servisi. Kaj pa ostali? Kaj so to samooklicani pooblaščeni servisi, oziroma  si sami določijo, kaj bodo servisirali, kao pooblaščenci?   Takšnih servisov, kateri niso na strani Suzukija je veliko pri nas. Zato pa nastane problem, ko se kaj pokvari in, ko,se naliva olje iz 200 literskega soda v motorje, avtomobile, kosilnice, traktorje, na solato... samo, da je mastno.

Meni je važno, da je motor urejen tako, kot mora biti, pa če ga agro mehanik servisira, le, da je čimbolj poceni. Tak moto imamo :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Vprašanje glede servisnih intervalov. V servisni knjigi jasno in glasno piše 12.000km, pri Motorjetu, kjer sem pa motor kupil, so mi rekli OBVEZNO 6000km. Imate s tem kake izkušnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Billibob
Ob 06. januar 2019 ob 22:24, Andrej P pravi:

Vprašanje glede servisnih intervalov. V servisni knjigi jasno in glasno piše 12.000km, pri Motorjetu, kjer sem pa motor kupil, so mi rekli OBVEZNO 6000km. Imate s tem kake izkušnje?

Servisni interval za GSXR  je 6000 km, za Stroma  pa 12000 km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Hvala za informacijo. Meni piše v servisni knjigi (original in slovenski prevod) 12000. Tudi v Motorrad reviji je bil test in je bil napisan interval 12000km. Zgleda, da bo tole držalo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazboss

Zanima me kdaj je potrebno nastaviti ventile pri GSXR 600? Oz kako ves da jih je potrebno

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Servisni interval je na 25kkm. Zmotno je mislenje "kaj bom nastavlu ventile sej se jih neslis" ki izhaja se iz casov ko so traktorji uporabljal "klackalce". Pri dohc sistemu krmiljenje ventilov se jih ne slisi oz se posedajo in zgubljajo toleranco. Da jih je potrebno nastaviti zves samo na dva nacina: prvi in pravilni je da podres pokrov ventilov in z merilnimi listki preveris toleranco. Drugi je da se toliko casa vozis da skuris ventile in lezisca ventilov :yea1:

0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Romc tuki

Ima mogoče kdo izkušnje z AC Fri mobilom glede servisa motorjev?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 21 urami, Romc tuki pravi:

Ima mogoče kdo izkušnje z AC Fri mobilom glede servisa motorjev?

To je uradni servis Suzuki motorjev. Zelo malo jih poservisirajo. Verjamem pa, da je nekdo vešč opraviti redne servise.

Drugače pa imaš v Velenju zelo dobrega serviserja, ki je tudi pooblaščen za Suzuki - Moto Mario.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Romc tuki

Na koliko pa je servisni interval za suzuki v-strom 650 2017 letnik.

V servisni je videt kot da je na 12 000 km, dejansko pa jih delate na da 6 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
Ob 19. 3. 2020 ob 13:50, Romc tuki pravi:

Na koliko pa je servisni interval za suzuki v-strom 650 2017 letnik.

V servisni je videt kot da je na 12 000 km, dejansko pa jih delate na da 6 000.

Servisni interval je 12 tisoč od letnika 2016. Nekje na pomlad so spremenili intervale na 12 tisoč. Prej se je delalo na 6 tisoč. Tvojega lahko kamot servisiraš na 12 tisoč, ne bo pa nič narobe, če olje menjaš kakega jurja prej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Servisni intervali se dalsajo zaradi okolskih standardov. Ce se ne vozis kot stara mama bo olje pri 12k kot "golaž" 😅 Svetujem servisni interval med 5-7.5kkm. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 12 minutami, marincspeedshop pravi:

Servisni intervali se dalsajo zaradi okolskih standardov. Ce se ne vozis kot stara mama bo olje pri 12k kot "golaž" 😅 Svetujem servisni interval med 5-7.5kkm. 

Pri starem sem imel pri 6tkm večji golaž kot pa pri novem na 11 tkm. :hmm:Turistična vožnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Normalno, stari je bil ze v letih in kilometrih. Rabljeni batni obrocki prepustijo vec "blow by plinov" ki prej kontaminirajo olje z karbonskimi depositi (sajami). Po domace, bol ko je zluftana masina, hitreje bo olje umazano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!