-diablo- Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Pošteno povedano in upam, da ti ne bodo težili zaradi tega, če ne boš delal pizdarij. Zavedaj pa se, da si v prekršku in da te lahko to zelo drago stane, če: a) boš naletel na policista, ki ne bo odstopal od predpisanega in b.) bodo zaradi vsesplošnega dogajanja na cesti začeli poostreno nadzirati in kaznovati motoriste. Ah pizdarij nemislm delat, da sem v prekršku se pa dobro zavedam in upam samo na najbolše. Policajem se pa izogibam kolikor se le da sicer pa kolikor vidim iz objav in iz prakse ko sem spraševal policiste eni manj eni več vedo o tem novem zakonu oziroma nedrezajo za brezveze.
mxjakec Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Blokade vgrajuje pooblaščeni serviser...pokliči na servis Štern in vse ti bojo razložili. Cena za TDM 850 pride cca. 105€+delo in homologacija. Homologacijo urediš sam in sicer na LPP-ju v Ljubljani. hvala
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Js sm osebno proti izpitu 35kw, ker zanj blokade ne obstajajo ter motorjev ki imajo 35kw izvorne moči NI. Kaj pa država pričakuje? Da bodo tisti ki so do sedaj vozili ¨25kw¨ zdej pa kr legalnih 35? Nebi reku Jaz imam tudi izpit za "neomejeno" pa vozim motor, ki ima moč samo cirka 69 kW ... Ne vem, zakaj tistim, ki lahko vozijo do 35 kW, ne zadostujejo motorji z 29, 25, 20 kW ... ne ... vsi iščejo točno 35 kw ... cungl, Gasperr, aero in 2 others 1 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Ne da se mi tok brt... So what ... Gasperr, cungl, 5n4jd3r in 2 others 2 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Ah pizdarij nemislm delat, da sem v prekršku se pa dobro zavedam in upam samo na najbolše. Policajem se pa izogibam kolikor se le da sicer pa kolikor vidim iz objav in iz prakse ko sem spraševal policiste eni manj eni več vedo o tem novem zakonu oziroma nedrezajo za brezveze. Če se zapleteš v nesrečo (tudi, če nisi ti 'krivec'), se lahko obrne tako, da boš škodo itd. nosil sam, ker boš kriv, ker voziš vozilo, za katerega nimaš veljavnega izpita. Smatraj, da se voziš tako, kot če bi se brez izpita. aero, Fritz, 5n4jd3r in 3 others 3 3
nejc90 Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Živjo Mene pa zanima če so koga možje v modrem že poslali na izredni tehnični pregled? Če so ga, me malo bolj podrobno zanima kako izgleda ves postopek? Lp
LooLekSLO Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Živjo Mene pa zanima če so koga možje v modrem že poslali na izredni tehnični pregled? Če so ga, me malo bolj podrobno zanima kako izgleda ves postopek? Lp Poglej na 14. strani, kjer je @Goupc napisal kako je bilo, ko so ga poslali na izredni tehnični pregled.
nejc90 Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 To je moja blokada na suzukiu gsf 650 bandit. Zamenjali so mi te štiri plastične pokrovče ki so na vrhu vsakega frgazerja. Navidez so si novi in original pokrovči čisto isti, kakšni so pa od znotrja pa nevem ker nisem še nič gledal, bom pa v kratkem. Pri motorju se sedaj ročka od gasa isto zavrti, kot prej ko ni bilo blokade, samo motor dela tako kot da bi imel naprimer zelo zapackan filter od zraka (slabši pospeški, manj navora, končna hitrost je tam nekje 160, drugače je pa več kot 200...) Lp
GoUpC Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 To je moja blokada na suzukiu gsf 650 bandit. Zamenjali so mi te štiri plastične pokrovče ki so na vrhu vsakega frgazerja. Navidez so si novi in original pokrovči čisto isti, kakšni so pa od znotrja pa nevem ker nisem še nič gledal, bom pa v kratkem. Pri motorju se sedaj ročka od gasa isto zavrti, kot prej ko ni bilo blokade, samo motor dela tako kot da bi imel naprimer zelo zapackan filter od zraka (slabši pospeški, manj navora, končna hitrost je tam nekje 160, drugače je pa več kot 200.. Lp Domnevam da je to 25kw al je celo že 35kw
nejc90 Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 Domnevam da je to 25kw al je celo že 35kw Ja ja prav domnevaš to je 25 kw. Ker za blokado 35kw so mi rekli da bi bilo treba počakati ene 2 meseca... Samo se mi pa prav čudno zdi da ti pokrovčki tako spremenijo moč motorja. Bi mi kdo znal povedati v čem je trik tega?
payback Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 mene pa zanima če se je že kdo bolj natančno pozanimal za te 35 kw blokade...sem gledal šternovo stran in piše da blokirajo motorje na 11,25 in 35...torej bi mogel imeti 35kw blokade??
nejc90 Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 mene pa zanima če se je že kdo bolj natančno pozanimal za te 35 kw blokade...sem gledal šternovo stran in piše da blokirajo motorje na 11,25 in 35...torej bi mogel imeti 35kw blokade?? Jaz kamor se se pozanimal za blokirat motor so mi povsod rekli da blokada za 25kw je takoj dobavljiva, za 35kw pa da jo dobijo v kakšenm mesecu ali pa dveh, pa še to bi se pomoje kaj zavleklo...
Scarabeo 500 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 mene pa zanima če se je že kdo bolj natančno pozanimal za te 35 kw blokade...sem gledal šternovo stran in piše da blokirajo motorje na 11,25 in 35...torej bi mogel imeti 35kw blokade?? Odgovor od Šterna Zanima me še, katere motorje je v tem trenutku možno blokirati na 35kw. V mislih imam motorje v 600ccm razredu. Ali se že kaj ve, kdaj bo na trgu blokada za Kawasaki er 6 na 35 kw in ali bo uporabna za vse letnike? Pozdravljeni Blokada za KAWASAK Er6 35kW je možna za modele od 2005 letnika dalje. Za ostale modele pa se večinoma dobi za novejše letnike od 2009 dalje. Lep pozdrav Alen E, to je od šterna. Čarmana pa je dal informacijo da, blokade za 35kw še ni možno dobit. Scarabeo skoda 1
nejc90 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Mene pa zanima ko pelješ motor na tehnični pregledt ali moraš met blokado notr v motorju, ali to nč ne gledajo? Lp
Miha27 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 mene pa zanima če se je že kdo bolj natančno pozanimal za te 35 kw blokade...sem gledal šternovo stran in piše da blokirajo motorje na 11,25 in 35...torej bi mogel imeti 35kw blokade?? 25kW blokade so možne skoraj za vse motorje in vse letnike. 35kW pa so zaenkrat le za modele od 2009 naprej, pa še to ne za vse modele, ostale pa so še v izdelavi in jih pričakujemo v roku 1-2 meseca. Cenovno stane blokada od 180-200€ + vgradnja.
nejc90 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 25kW blokade so možne skoraj za vse motorje in vse letnike. 35kW pa so zaenkrat le za modele od 2009 naprej, pa še to ne za vse modele, ostale pa so še v izdelavi in jih pričakujemo v roku 1-2 meseca. Cenovno stane blokada od 180-200€ + vgradnja. Nebi reku d stane tolk Jst sm dau za blokado (25kw) pa vgradnjo SKUPAJ: 130 €
Miha27 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Nebi reku d stane tolk Jst sm dau za blokado (25kw) pa vgradnjo SKUPAJ: 130 € Tko je Štern odgovoru glede blokad
HyperJack Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Tko je Štern odgovoru glede blokad Ma Štern je itak razred zase, reče tako naredi drugače. Sem mel pri njemu prejšni motor na servisu, pa me je oskubu do konca. Igorr 1
GoUpC Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Ja za Yamaho so take cene kot je reku Štern seveda pr njemu. Zej za druge proizvajalce so lahko druge cene. Vem da za Kawasaki so tud dost cnej blokade mislm da cca. 130€. Za mojo sem takrat dal 180€ + delo 50€ kar je totalen rip off za moje pojme glede na to, da je to samo kovinska ploščica k ma dejansko vrednost okol 1 €. Tako da formalnosti so izgleda tako cenjene da lahko nabijejo tako ceno
nejc90 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Prej ko sem se jaz odloču h kateremu serviserju bom peljal motor (Suzuki bandit) vgradit blokado, sem najprej z osmimi pooblaščenimi serviserji suzukija, pa tudi z Šternom, čeprav ni pooblaščeni serviser Suzukija, kontaktiru koliko bi me use skupaj stalo. Pa Šteren mi je ponudil ceno ki je bila večja kot 200 €, pri Motoland Panigaz so mi pa use poštimali za 130 €, tako da sem potem h njim peljal, pa še to so mi rekli da kadar bom želel vzeti blokado ven, mi jo bojo vzeli zastonj ven. .)
payback Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 ewo jaz sem ze narocil blokado 35kw za fazerko. dobil naj bi jo v roku 10-14 dni. Kupil pa sem pri Šternu v kranju blokada je 180€+ delo 30€ ter homologacija priblizno 50€ tak da racunam da me bo vse skup prislo cca 260€...serm se tudi pri drugih pozanimal in jih je veliko takih ko ne vgrajujejo..pri enem mi je celo rekel da bi samo blokada prisla 300€ haha :S....tako da zdaj odstevam dneve hehe da bom legalen ...upam da me ni na------gnil
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 Ja za Yamaho so take cene kot je reku Štern seveda pr njemu. Zej za druge proizvajalce so lahko druge cene. Vem da za Kawasaki so tud dost cnej blokade mislm da cca. 130€. Za mojo sem takrat dal 180€ + delo 50€ kar je totalen rip off za moje pojme glede na to, da je to samo kovinska ploščica k ma dejansko vrednost okol 1 €. Tako da formalnosti so izgleda tako cenjene da lahko nabijejo tako ceno Zmer mate možnost vozit primerne motorje, ne pa se stegovat po R6-kah in jih blokirat na tiste lame PS-e ... cungl, KickEm in aero 3
kađiva Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 Totalno so zabluzil s tem zakonom in tud sami pojma nimajo :closedeyes: Moja je klicala na LPP glede tega kaj se smatra pod tisto, da izvorna moč ne sme biti 1x večja od moči, ampak katere 35KW ali 25KW kakršne so blokade. No strici iz LPP-ja ji niso znal povedat oz. so se začudeno zamislili, da je to zelo zanimivo vprašanje in naju napotili na MNZ s tem vprašanjem. tolk o tem kolk je ta zakon jasen in tadržava butasta No pa še mal offtopic,...še bl glupo mi je pa glede uvoza motorjev, ki kao ne ustrezajo ES98/4 normativom...v zakonu iše da kar je registrirano v EU je lahko tudi pri nas, edin SLO je v zakon vnesla to varovalko da mora motor izpolnjevati zahteve 98/4 standarda glede emisij...vse v redu in prav, samo naj mi strici pravno legalno dokažejo, da recimo Cagiva Elefant letnik 94 ne izpolnjuje emisijskih zahtev, čeprav ima kot eden redkih motorjev takrat že katalizator. Ne morejo!! ker v SLO nikjer ni v zakonu opredeljeno in se tud v praksi ne meri emisij izpušnih plinov pri motorjih, tko da ne morejo vedeti ali ustreza ali ne, banda hudičeva!!! Fritz in TOMTECH 1 1
GoUpC Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 Zmer mate možnost vozit primerne motorje, ne pa se stegovat po R6-kah in jih blokirat na tiste lame PS-e ... Primeren motor je zlo subjektiven pojem. Vsakemu je všeč drugačen motor in enim pač paše SS drža in se iz tega razloga pač odločjo za tak motor. Iz tega razloga si potem prisiljen blokirat 130 PS motor, kar pa tud ni čist napačno, saj se v tem času, ko imaš motor blokiran privadš nanj, ko pa narediš izpit pa ga samo odblokiraš in maš praktično nov motor, brez zafrkavanja z nakupom novega. KickEm, skoda, Fritz in 1 other 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se