Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lorenz

BMW K 1200 LT

Recommended Posts

lorenz

Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.

Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.

Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .

Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )

Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hurikan

Pozdravljeni,

bi moral zamenjati gume na mojem lt-jčku pa sem v zadregi. Originalno so gor Bridgestone BT020 s katerimi sem zadovoljen, vendar pa jih menda v Sloveniji ne bo vse do avgusta :headbang: :headbang: . Vsaj tako slišim.

Druga opcija so Metzler ME880 za katere pa na mednarodnem forumu berem, da so zelo slabe v dežju, čeprav pa z njimi delajo več km kot z Bridgestoni?

Da čakam do avgusta mi je trapasto. Mogoče kdo ve kje bi dobil BT-jke??

Kakšne so vaše izkušnje z Metzlerjem, predvsem na tako težkem motorju kot je LT, plus tudi jaz nisem lahek (>110kg) :rolleyes: , pa še gospa in prtljaga, pa se nabere.

Hvala za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Pozdravljeni,

bi moral zamenjati gume na mojem lt-jčku pa sem v zadregi. Originalno so gor Bridgestone BT020 s katerimi sem zadovoljen, vendar pa jih menda v Sloveniji ne bo vse do avgusta :headbang: :headbang: . Vsaj tako slišim.

Druga opcija so Metzler ME880 za katere pa na mednarodnem forumu berem, da so zelo slabe v dežju, čeprav pa z njimi delajo več km kot z Bridgestoni?

Da čakam do avgusta mi je trapasto. Mogoče kdo ve kje bi dobil BT-jke??

Kakšne so vaše izkušnje z Metzlerjem, predvsem na tako težkem motorju kot je LT, plus tudi jaz nisem lahek (>110kg) :rolleyes: , pa še gospa in prtljaga, pa se nabere.

Hvala za odgovore

Metzeler so sigurno ne samo odlične ampak"najboljše" priporočal bi ti Metzeler-maraton po sredini je bolj trada,s strani mehklejša, sicer zelo vredu to je bila edina guma,ki je na V-maxu(145 PS) naredila do 12k kil npr.Dunlop ca 2,5 K kil.Bridgestona ca 5 K kil. Michelin 6K kil itd. Vse živo sem probal ,na mojem V-maxu.Lani sem presedlal na Bmw K-1200-R original je bila gor Michelin naredil 7,5K kil. zdaj imam gor Metzeler prevozil ca 5 K kil.(znucana ca 40%) in bo sigurno še za 5 K kil.Metzeler je res najdražja guma ampak sigurno za normalne pogoje vožnje najboljša,seveda vsak svojo mavho hvali enkrat Metzeler vedno Metzeler,kot če kupiš BMW-eja vsaj jaz nepoznam nikogar,da bi presedlal nazaj na Taljana,Japonca,Korejca itd. :beer2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
TommyP
Pozdravljeni,

bi moral zamenjati gume na mojem lt-jčku pa sem v zadregi. Originalno so gor Bridgestone BT020 s katerimi sem zadovoljen, vendar pa jih menda v Sloveniji ne bo vse do avgusta :headbang: :headbang: . Vsaj tako slišim.

Druga opcija so Metzler ME880 za katere pa na mednarodnem forumu berem, da so zelo slabe v dežju, čeprav pa z njimi delajo več km kot z Bridgestoni?

Da čakam do avgusta mi je trapasto. Mogoče kdo ve kje bi dobil BT-jke??

Kakšne so vaše izkušnje z Metzlerjem, predvsem na tako težkem motorju kot je LT, plus tudi jaz nisem lahek (>110kg) :rolleyes: , pa še gospa in prtljaga, pa se nabere.

Hvala za odgovore

Zivjo

Kaj pa BT-021? 021-ka naj bi bla naslednica 020-ke.

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...00000000396RCRD

--

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
hurikan
Metzeler so sigurno ne samo odlične ampak"najboljše" priporočal bi ti Metzeler-maraton po sredini je bolj trada,s strani mehklejša, sicer zelo vredu to je bila edina guma,ki je na V-maxu(145 PS) naredila do 12k kil npr.Dunlop ca 2,5 K kil.Bridgestona ca 5 K kil. Michelin 6K kil itd. Vse živo sem probal ,na mojem V-maxu.Lani sem presedlal na Bmw K-1200-R original je bila gor Michelin naredil 7,5K kil. zdaj imam gor Metzeler prevozil ca 5 K kil.(znucana ca 40%) in bo sigurno še za 5 K kil.Metzeler je res najdražja guma ampak sigurno za normalne pogoje vožnje najboljša,seveda vsak svojo mavho hvali enkrat Metzeler vedno Metzeler,kot če kupiš BMW-eja vsaj jaz nepoznam nikogar,da bi presedlal nazaj na Taljana,Japonca,Korejca itd. :beer2:

Hvala,

kako pa se guma obnese v dežju? Moram priznati, da so Bridgstonke odlične v dežju.

In kje lahko povprašam za gume Metzeler? :beer2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hurikan
Zivjo

Kaj pa BT-021? 021-ka naj bi bla naslednica 020-ke.

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...00000000396RCRD

--

LP

Po tem kar piše so v redu in predvsem z njimi lahko narediš več km kot z BT20. Kje pa naj jih dobim? Še BT20 v deželici ni mogoče v normalnem časovnem okvirju kupiti. Ali pa jaz ne znam iskati :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
TommyP
Hvala,

kako pa se guma obnese v dežju? Moram priznati, da so Bridgstonke odlične v dežju.

In kje lahko povprašam za gume Metzeler? :beer2:

Lahko ti povem primerjavo med BT-010 (sport) in BT-021 (sport touring). Pri BT-010 mi je pri pospesevanju v dezju zadnja guma rada plesala tega pri BT-021 ni opazit kej vec ti pa tezko povem, ko je dez se bl ko ne vozim po jajcih brez kakih pretiravanj O:-) in zaenkrat me (BT-021) se ni presenetla.

Za Metzler nimam pojma, naj Brumer pove kje jih je kupu... oz naj se se kdo oglas ki vozi Metzler gume.

--

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
hurikan
Lahko ti povem primerjavo med BT-010 (sport) in BT-021 (sport touring). Pri BT-010 mi je pri pospesevanju v dezju zadnja guma rada plesala tega pri BT-021 ni opazit kej vec ti pa tezko povem, ko je dez se bl ko ne vozim po jajcih brez kakih pretiravanj O:-) in zaenkrat me (BT-021) se ni presenetla.

Za Metzler nimam pojma, naj Brumer pove kje jih je kupu... oz naj se se kdo oglas ki vozi Metzler gume.

--

LP

Koliko km pa ti držijo BT-021? Ena velikih zamer BT-20 je bila, da ne zdržijo veliko km. Jaz sem sprednjo gumo menjal pri 6000 km, zadnja pa mi je zdržala 18.000 (zelo veliko). Kakšna je tvoja izkušnja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TommyP
Koliko km pa ti držijo BT-021? Ena velikih zamer BT-20 je bila, da ne zdržijo veliko km. Jaz sem sprednjo gumo menjal pri 6000 km, zadnja pa mi je zdržala 18.000 (zelo veliko). Kakšna je tvoja izkušnja?

Kolko bo zdrzala bomo vidl, trenutno mam z kompetom prevozeno cca 6000km na zadnji gumi je nekako se 50% profila po sredini na straneh pa mal vec. na sprednji se nisem opazil da bi se kej zrabila.

prednost BT-021 naj bi bla ta da je po sredini trsa na robovih pa mehkejsa, kot je pri novi Metzler Z6 se mi zdi.

--

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Po tem kar piše so v redu in predvsem z njimi lahko narediš več km kot z BT20. Kje pa naj jih dobim? Še BT20 v deželici ni mogoče v normalnem časovnem okvirju kupiti. Ali pa jaz ne znam iskati :unsure:

V dežju boljše od Bridgestone (preizkusil sam) jaz sem Metzeler naročil na BMW-servisu v Grosuplju pri Valentinčiču.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gorazd11
A kdo ve, če se že pripravlja novi LT?

čas bi že bil....

Zdravo.

V letu 08 mislim da ga ne bo na trgu. Sem ravno naročil LT modelno leto 08, kar pomeni da so serijski xenon, alarm, centralno zaklepanje, osvetlitev tal, softouch ogrevani zici... ( pač cel Premium paket). Zanimivo je, da so v Grosuplju trdili da se bo zamenjal (to je bilo avgusta ali septembra), v Munchnu pa sem oktobra flegma naročil modelno leto 08 (na naročilu tudi piše da je to model 08, tako da dvomim da je natega), pa še ceno so dali bolj "cortik". Edino kar je, me čaka še homologacija. Ko smo že pri homologaciji, ali je še vedno edina opcija Koper? Ne vem kako hitro bom na vrsti z pregled in ali bo vreme kolikor toliko zdržalo še teh par tednov, da ga dobim in uredim z DURS-em. Si ne želim ravno na led in burjo za otvoritveno furo.

Moram pa priznati, da sem z naročilo pohitel ravno zato, ker so grozili z novim modelom (otroške bolezni so neizogibne). Novi naj bi bojda imel 6 cilindrov. Če to pomeni porabo 7 litrčkov a'la GW, potem me ne zanima; pa ne zaradi tistih par litrov (če sem spraskal skupaj za motor, bi tudi za bencin) ampak zaradi "dometa". Ima pa GW res čuda navora, kar šteje!

Lep pozdrav,

Gorazd

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndiGS

Znanec na LT-ju vozi Metzeler Marathon in pravi,da je zelo zadovoljen.Dober oprijem in veliko km.Ostaja na njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jager

Mogoče kdo ve ali pa celo prodaja nosilec prtljage za BMW k 1200 LT. Nebi rad kupil novega, razen če ne gre drugače :rolleyes:

Hvala za vse informacije.

Edited by jager

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gorazd11
Mogoče kdo ve ali pa celo prodaja nosilec prtljage za BMW k 1200 LT. Nebi rad kupil novega, razen če ne gre drugače :rolleyes:

Hvala za vse informacije.

Na e-bayu sem našel že marsikaj, nosilca pa ta moment nisem opazil. Malo opazuj če imaš čas.

LP,

Gorazd

Share this post


Link to post
Share on other sites
jager

Sledim, sledim že kr neki časa ampak neuspešno :headbang: .....dopust se pa bliža :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Mogoče kdo ve ali pa celo prodaja nosilec prtljage za BMW k 1200 LT. Nebi rad kupil novega, razen če ne gre drugače :rolleyes:

Hvala za vse informacije.

Če voziš BMW-eja bo treba,kar po novga in to original,vse drugo nezgleda na BMW-eju.Probaj raje pri tvojem serviserju malo %-tov izposlovat,da se tja do 20%-meni je uspelo!!!! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist40

Sem lastnik K 1200LT in bi rad izvdel kje se dobijo naslonjala za roke za sopotnika. Več sem jih že videl na avtocesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
saxbeginner
Sem lastnik K 1200LT in bi rad izvdel kje se dobijo naslonjala za roke za sopotnika. Več sem jih že videl na avtocesti.

http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=2220

http://www.eagle-i.us/armrest.htm

Za enkrat je $ še nizek... ampak te pa naši pri carini malo olupijo!

LP M

Edited by saxbeginner

Share this post


Link to post
Share on other sites
saxbeginner
Hvala,

kako pa se guma obnese v dežju? Moram priznati, da so Bridgstonke odlične v dežju.

In kje lahko povprašam za gume Metzeler? :beer2:

http://www.moto-gume.si/

Pod rubriko: Izbira tipa motornega vozila klikneš BMW, pa model.. LT ali LT od 04....

pa ti ponudijo Metzelerke... V parih dneh jih dobiš na dom!

Jaz sem zelo zadovoljen z njimi (tako z gumami kot s prodajalcem).

Pri njih sem vzel prednjo: Metzeler ME 880 Marathon Front 120/70 B 17 58V TL, in zadjo: Metzeler ME 880 Marathon 160/70 B 17 79V TL.

LP M

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAVIDN

MI LAHKO KDO RAZLOŽI, ZAKAJ MI MOJ MOPED BMW K 1200 LT MOČNO POKADI,ČE STOJI NA TAČKI.ČE JE NA ŠTENDERJU PA NE , IN KAKO TO POPRAVITI.

Edited by DAVIDN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

MI LAHKO KDO RAZLOŽI, ZAKAJ MI MOJ MOPED BMW K 1200 LT MOČNO POKADI,ČE STOJI NA TAČKI.ČE JE NA ŠTENDERJU PA NE , IN KAKO TO POPRAVITI.

To je mana teh ležečih maŠin in ni popravljivo.Podkadi pa zato ker steče olje v dročnike in ko ga vžgeŠ vsisni dročniki celo porinejo olje v vsisni kanal in zato podkadi.Seveda se da to malo izboljŠat,če demontiraŠ glavo motorja, zamenjaŠ vodila ventilov(vsaj vsisna),daŠ nove teflone,pobrusiŠ ventile,nova tesnila in ponovno zmontiraŠ.Kar ornk poseg dokler ti ne troŠi olja na 1K kil. vsaj 2 dl se veselo vozi naprej brez nepotrebnil (lepotnih) stroŠkov !

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna

Res je normalno. Tovarniško vgrajeno. Pri starejših modelih ležeče ceglaste mašine je mnogo hujše, kot diesel kamion. Vsaj veš, da ti ne more zaribat, ker je dovolj olja povsod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • SiR
      By SiR
      BMW je na Intermotu 2004 predstavil slečeno različico sportaša K1200S z imenom K1200R.
      Motocikel je zaenkrat koncept, v izdelavo naj bi šel v drugi polovici leta 2005. Obiskovalcem Intermota ga ne bodo kazali, prikazali so ga le novinarjem!
      Obenem so na tiskovni konferenci povedali, da custom motciklov serije R ne bodo več izdelovali, ker jih tekmeci močno prekašajo po zmogljvostih.

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!