Skoči na vsebino

TOMOS 18 -tezava


ZiedRieke

Priporočene objave

Zadeva je takšna: Imam izvenkrmni motor za čoln;Tomos 18, letnik 1996. Z njim imam problem, ko ''zaženem'' motor, ta deluje normalno, nato dam poln gas in motor približno 30 sekund ali še majn deluje normalno, nato pa mu začenja pojemati moči in začne se vedno bolj tresti, zgleda tako, kot da bi deloval le po enem batu, dokler ne ugasne. V primeru, da kabino s motorja dam dol, ta deluje normalno, kar po mojem mnenju pomeni, da motor ne dobi dovolj kisika. Vodno hlajenje sem zamenjal, kar pomeni, da se ne pregreva...

Hvala za vse nasvete in odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JOJ kaj mi res nobenden ne zna pomagati,zato ker 3.7. grem na morje :? :? :?

Variante :

- Vozi se brez pokrova motorja .)

- Navrtaj pokrov (oz. naredi zračnik +)

Samo ponavadi je tvoj opis posledica pregrevanja... pa ne zaradi slabega impelerja, ampak pregretih cilindrov. Lahko so krive svečke. Ali pa uplinjač, ali pa.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi,da je veliko možnosti? Glede pregerevanja sem imel problem 2 leti nazaj, sam takrat je blo tvodno hlajenje zanič, sedaj sem ga zamenjal, tako ,da glede hlajenja nebi smele biti težave.Je na tem forumu kak serviser al pa kak strokovnjak za te zadeve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa a je to po 30sek vožnje al tureranja na mestu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi,da je veliko možnosti? Glede pregerevanja sem imel problem 2 leti nazaj, sam takrat je blo tvodno hlajenje zanič, sedaj sem ga zamenjal, tako ,da glede hlajenja nebi smele biti težave.Je na tem forumu kak serviser al pa kak strokovnjak za te zadeve?

Jaz sam imam tak motor -dela brezhibno. Verjetno se ti greje in to zaradi zamašenih kanalov. Namreč če ti crkne takoimenovani impeler (gumijasta turbinica-veternica) ti koščki gume ostanejo po kanalih in onemogočajo dobro hlajenje (pretok vode). To lahko ugotoviš tudi tako da daš nogo motorja (brez propelerja)v vodo in motor laufaj po ca 1 minuti mora začeti cirkulirati voda takrat začne zgoraj par cm pod mašino teči ven voda in ta curek mora biti kar močan,če tega pretoka ni je sigurno nekje zamašeno. Kar se tiče haube pa je skoraj nemogoče da nebi dobil zraka saj je verjetno prej z haubo normalno delal kot vsi ostali motori,namreč hauba res da je diht ampak meni se vsaj zdi da med nogo in ohišjem dobi dovolj zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če testiraš motor v kakšnem rezervoarju brez večjega pretoka okoliškega zraka, se lahko zgodi da začne motor vleči čez uplinjač izpušne pline in čez čas motor "umre", potem zopet vžge normalno za določen čas.

P.S. zelo pozna objava, ampak ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kje si pa nabavil impeler ?

To nebismel biti problem jaz imam rezervnega ,mislim,da ti ga lahko nabavi Živec v Ljubljani sicer pokliči Tomos Koper in boš sigurno dobil naslov kakšne trgovine v tvoji bližini. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa nabavil impeler ?

Impelerje dobiš v Motomarine v Trstu ( velika izbira razno raznih), ali pa v Portorožu pred marino "Skipper". Na Tomosu so zadnje čase bolj švoh s to robo. Sem probal na lastni koži, nimajo skoraj nič, kar je navtičnega programa, vprašat pa tudi ni greh.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Ojla,

Tudi sam imam namen kupiti Tomosa 18 saj za ta denar (rang do 500Euro) ne dobis nič podobno močnega. Jaz rabim zadevo z komandami in elektro zagonom. Serviser mi je zadevo toplo odsvetoval pa saj drugače očitno ne bo šlo.Pred sezono ga mislim malo poštimat pa vodno pumpo zamenjat pa držim pesti da zdrži sezono ali dve. Ali je zadeva res tako napačna (ja vem Tomos pa še 15let starosti in slana voda naredi svoje).

Torej vaše izkušnje-slabosti teh motorjev.

Hvala.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Nisem našel primerne obstoječe teme; imam problem z Johnson 40 KM dvotaktni motor. Zanima me kje bi našel kakšnega mehanika za tak motor, v bližini koroške štajerske. Motor pri večji obremenitvi, več oseb ostane brez moči, ne gre nikamor.

Purple

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

da ne odpiram nove teme.....

na podstrehi mi je ležal izvenkrmni motor tomos 4.5, ki sem se ga odločil spraviti v pogon. sprašujem tiste, ki VEDO: koliko % mešanica je priporočljiva za ta model, kakšno olje se uporablja za mazanje pogona vijaka in kateri tip vžigalne svečke se priporoča.

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz dajem noter 3% mešanico, olje pa kar navadno 10-40 pa dela brez problemov.

Svečka je bosna super f85 (menda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Uradno" 4% mešanica (s kakšnim boljšim oljem zadostuje 2-3%). Meni najbolje dela z Bosch WR5. V peto sem nalil olje za pete (nekaj kar priporočajo za Mercury in je kolegu ostalo ob menjavi), verjetno pa bo zadovoljen tudi s povsem navadnim oljem.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 12 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!