Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Tatjana

Honda CBR 1100 XX Blackbird

Recommended Posts

bartmatej
Imam XXo l'02.

Ko vžigam hladen motor se mi dogaja, da včasih večkrat zavergla, potem pa se prižgeta hkrati lučki FI in HISS. Po kaki sekundi po vžigu obe ugasneta. Prej se mi to ni dogajalo -- nobena od lučk se ni prižgala. Prav tako se nikoli ne zgodi, kadar  vžigam že ogret motor. Se kaj podobnega še komu dogaja? Domnevam da so vzrok precej nizke temperature. Motor sem dobil oktobra in takrat tega problema ni bilo.

Če ni preveč :topic: bi vprašal kaj pomeni HISS?

LP Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

HISS je hondin sistem za zaščito vžiga (kodiran ključ).

Honda Ignition Security System.

Edited by andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Andrej honda,

bom res preveril napetost akumulatorja. Možno da čez noč zaradi mraza toliko pade da ob prvem vžigu nima dovolj napetosti in zato prižge lučka. Ko pa je motor topel je tudi aku sveže napolnjen.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
Andrej honda,

bom res preveril napetost akumulatorja. Možno da čez noč zaradi mraza toliko pade da ob prvem vžigu nima dovolj napetosti in zato prižge lučka. Ko pa je motor topel je tudi aku sveže napolnjen.

LP

No jaz grem pa danes po sihtu nabavit nov akumulator (mislim, da si moj Sleypnir po 3 letih zasluzi novega).

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej honda
Imam XXo l'02.

Ko vžigam hladen motor se mi dogaja, da včasih večkrat zavergla, potem pa se prižgeta hkrati lučki FI in HISS. Po kaki sekundi po vžigu obe ugasneta. Prej se mi to ni dogajalo -- nobena od lučk se ni prižgala. Prav tako se nikoli ne zgodi, kadar  vžigam že ogret motor. Se kaj podobnega še komu dogaja? Domnevam da so vzrok precej nizke temperature. Motor sem dobil oktobra in takrat tega problema ni bilo.

Na tvojo pobudo vžgal motor in sledi:obrneš ključ ,sisneš rdeči gumb engine-stop(takrat se prižgeta obe lučki HISS in FI) nakar po treh sekundah ugasneta.Potem ga vžgem in lučke ne svetijo,razen za olje katera pa se tudi po 2-3 sekunde ugasne.Kot vidim na forum ime člana(če je slika tvoja)imava enake motorje.Razlika je edino to da imam wings-e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Hvala. Enako naredi meni, kadar je motor že topel. Ob prvem vžigu pa mi med verglanjem spet prižge obe lučki... kot sem rekel, bom najprej preveril accu.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

P.s. kako si pa sicer zadovoljen z motorjem? Sem razmišljal o Akrapo. izpuhih ampak se mi zdijo preglasni za kake daljše ture. Wingsi pa po izkušnjah kolega negativno vplivajo na odzivnost (krivulja navora), (vsaj pri CBR 600)..

Včeraj sem prebral, da GIVI za zadnji kufer priporoča hitrost do 130 kmh :eek: Pa ravno včeraj je šlo 240 (s kufrom) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej honda
P.s. kako si pa sicer zadovoljen z motorjem? Sem razmišljal o Akrapo. izpuhih ampak se mi zdijo preglasni za kake daljše ture. Wingsi pa po izkušnjah kolega negativno vplivajo na odzivnost (krivulja navora), (vsaj pri CBR 600)..

Včeraj sem prebral, da GIVI za zadnji kufer priporoča hitrost do 130 kmh  :eek: Pa ravno včeraj je šlo 240 (s kufrom) ;)

Z motorjem sem zelo zadovoljen,le po daljši turi mi začnejo v zapestjuna na desni roki hoditi mravljinci.Če se boš odločil za akrapovič izpuh 4v1 te moram opozoriti da pri tem moraš zamenjati tudi računalnik nakar te tudi opozori sam akro. ker če ne,lahko stvar samo poslapšaš.Računalnik ki ga priporočajo se imenuje dyno jet,za katerega je zastopnik za SLO prav akrapovič lahko pa si ga nabaviš sam(glej stran www.dyno jet.com)se mi zdi.Za wingse pa ti lahko povem,da bistvene razlike ni,gre zgolj zaradi glasu.Zamenjal sem tudi filter za zrak in dal notri športnega K&N.Kar pa se tiče kufra po ti lahko tudi jaz povem da sem z GIVI-jem maxio 52l malo pretiraval(ker tudi na mojem piše 130km/h)pa ni bilo škode.L.P

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Če se boš odločil za akrapovič izpuh 4v1 te moram opozoriti da pri tem moraš zamenjati tudi računalnik nakar te tudi opozori sam akro. ker če ne,lahko stvar samo poslapšaš.Računalnik ki ga priporočajo se imenuje dyno jet,za katerega je zastopnik za SLO prav akrapovič lahko pa si ga nabaviš sam(glej stran www.dyno jet.com)se mi zdi.Za wingse pa ti lahko povem,da bistvene razlike ni,gre zgolj zaradi glasu.Zamenjal sem tudi filter za zrak in dal notri športnega K&N.

Kadarkoli spreminjaš pretok zraka (npr. bolj/manj odprt izpuh, zračni filter), moraš prilagodit tudi vplinjače oz. elektorniko (le-ta bi sicer lahko bila narejena tako, da se prilagodi sama, a iz nevemkakšnih razlogov v glavnem niso).

Če daš gor Wingse in prilagodiš elektroniko, boš verjetno pridobil tudi na navoru/moči.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej honda
Kadarkoli spreminjaš pretok zraka (npr. bolj/manj odprt izpuh, zračni filter), moraš prilagodit tudi vplinjače oz. elektorniko (le-ta bi sicer lahko bila narejena tako, da se prilagodi sama, a iz nevemkakšnih razlogov v glavnem niso).

Če daš gor Wingse in prilagodiš elektroniko, boš verjetno pridobil tudi na navoru/moči.

lp, D.

Za wingse ti lahko povem da imam tiste z najmajnšo odprtino fi-50,ker obstajajo tudi z 52 in fi-60.Kar se pa tiče filtra,pa tudi ni neke bistvene razlike,vsaj meni se tako zdi.Navsezadnje pa kakor za koga,za mene je 164KM pod ritjo zadosti.Kot sem že zgoraj navedel pa tu gre bolj zaradi hrupa in videza kar za može v modrem ni nobena prednost pri novem zakonu ko te slišijo že na 2 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Hja, Honda Kosec XX :OK: Eden od boljših Sport Tourerjev za moje pojme. Doma smo ga imeli kakšno dobro leto, potem pa je foter obupal nad plačevanjem registracije :rolleyes: Meni se pa tudi nebi dalo preko študenta delat celo poletje zato, da bi potem poravnaval stroške. No, pa rezervni deli pa obrabni material nista ravno poceni za XX. Tukaj se pa minusi tudi nehajo. No, zdaj pa še superlativi. Navor! Ta je izjemen, celo pri dveh potnikih, če pa si sam pa še toliko boljše. Najbolj fascinantno je pospeševanje iz 140km/h naprej, od mesta do 100km/h pa ima podoben pospešek kot ostale zverine (2,8 sec). Všeč mi je tudi, ker ni potrebno veliko pretikat, saj zaradi svojega navora in moči že pri 80km/h in v 5-ti prestavi dokaj dobro pospešuje. In kar je najvažnejše, ne nabija v jajca. Kako to mislim? Spet zaradi navora ne počepa, ko spustiš gas (tudi pri 50km/h) in tako se izogneš drgnjenju in nabijanju genitalij v bencinski tank. Čeprav motor zgleda krava in vbistvu zaradi precej zajetnih mer in kilogramov tudi je, je po ovinkih še kar agilen. Ko si enkrat v pogonu se njegovi kilogrami hitro razblinijo in zdi se ti težek 180kg. Ni potrebno bit kakšen Herkul, da ga premetavaš sem ter tja, ker lepo pada v ovinek in iz njega lepo pospešuje (ter se seveda ob tem ravna). Zavore so točno to, kar povprečen motorist od Tourerja pričakuje. Suvereno zaviranje brez kakšnih nepredvidljivih blokiranj prednjega kolesa. CBS ali combined brake system ob pritisku prednje zavore zavira z obema kolesoma hkrati, vendar je sila porazdeljena 70% spredanj in 30% zadaj (upam, da sem navedel točno). Ob pritisku na zadnjo zavoro zavira samo zadnja. Skratka, še zmeraj se ga da ravnati v ovinku s pritiskom samo zadnje zavore, tako da ni panike, da bi se motor postavljal pokonci. Veterna zaščita je OK. Ne bom rekel, da je super, je pa zadovoljiva. Ampak sej se da dokupit dvignjen vetrobran ;) Sedež je precej udoben, tako za voznika kot sovoznika in z lahkoto naenkrat prevozita 200km dolgo pot. Kaj še manjka... Jah, če te še kaj zanima pa vprašaj. Jaz ti motor vsekakor svetujem, ker ziher neboš razočaran :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
Hja, Honda Kosec XX  :OK: Eden od boljših Sport Tourerjev za moje pojme. Doma smo ga imeli kakšno dobro leto, potem pa je foter obupal nad plačevanjem registracije  :rolleyes: Meni se pa tudi nebi dalo preko študenta delat celo poletje zato, da bi potem poravnaval stroške. No, pa rezervni deli pa obrabni material nista ravno poceni za XX. Tukaj se pa minusi tudi nehajo. No, zdaj pa še superlativi. Navor! Ta je izjemen, celo pri dveh potnikih, če pa si sam pa še toliko boljše. Najbolj fascinantno je pospeševanje iz 140km/h naprej, od mesta do 100km/h pa ima podoben pospešek kot ostale zverine (2,8 sec). Všeč mi je

[stuff deleted]

Sedež je precej udoben, tako za voznika kot sovoznika in z lahkoto naenkrat prevozita 200km dolgo pot. Kaj še manjka... Jah, če te še kaj zanima pa vprašaj. Jaz ti motor vsekakor svetujem, ker ziher neboš razočaran  :OK:

:) V enem dnevu 1000km (Sofija - Ljubljana). brez posebnosti - razen da sem skoraj skup padel zaradi vrocine v Beogradu - 42 stopinj.

Super potovalnik - z mocjo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
Hehe, jas se moram ustavlat, ker je treba rezervoar praznit (moj namreč)  :closedeyes:

No ja, mi smo se tudi, v dva tanka dotakat iz enega praznit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Tudi jaz sem z XXo zelo zadovoljen. Je pa tudi nekaj stvari ki me motijo:

1. Tačke bi bile lahko postavljene občutno nižje, glede na to da so potem distančniki pod njimi neobičajno dolgi.

2. "Ground clearance" je problem. Motor precej hitro podrsa s tačko v nagibu. Če se skrajša distančnike, drsajo izpuhi, kmalu zatem tudi plastike oklepa. Na angleški strani sem našel potencialno rešitev: tam jih precej zviša zadnji del motorja, tako da vstavijo nad amortizer distančnik debeline cca 4 do max. 10 mm. Menda toliko spremeni vozne lastnosti, da tačke podrsajo precej kasneje. Bom v kratkem preizkusil.

LP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Tudi jaz sem z XXo zelo zadovoljen. Je pa tudi nekaj stvari ki me motijo:

1. Tačke bi bile lahko postavljene občutno nižje, glede na to da so potem distančniki pod njimi neobičajno dolgi.

2. "Ground clearance" je problem. Motor precej hitro podrsa s tačko v nagibu. Če se skrajša distančnike, drsajo izpuhi, kmalu zatem tudi plastike oklepa. Na angleški strani sem našel potencialno rešitev: tam jih precej zviša zadnji del motorja, tako da vstavijo nad amortizer distančnik debeline cca 4 do max. 10 mm. Menda toliko spremeni vozne lastnosti, da tačke podrsajo precej kasneje. Bom v kratkem preizkusil.

LP.

Poskusi in poročaj .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

A kdo ve koliko stane nadomestni ključ pri Hondi in kakšen je postopek? Moram odpeljat motor tja ali je dovolj če dobijo preostali ključ + obesek s številko?

:?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

ja glede oklepov in drsanja bo kar res...jo je imel znanec in imel na obeh straneh oklep kar precej frderban

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
A kdo ve koliko stane nadomestni ključ pri Hondi in kakšen je postopek? Moram odpeljat motor tja ali je dovolj če dobijo preostali ključ + obesek s številko?

:?

To ne bi vedel, ampak ce hoces zamenjati vse skupaj s kljucavnicami racunaj na nekaj cez 70k sit. Vem, ker sem imel zjebano kljucavnico na tanku, pa sem mal spraseval za zamenjavo...

Uredil z menjavo pokrovcka in premontazo kljucavnice - 10 000 sit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Einherjar,

imaš novejši model, ki že ima zaščito vžiga HISS (kodiran ključ?). Pri teh se namreč zadeva dodatno zakomplicira, ker je treba (če izgubiš vse ključe) menjat še elektroniko za zaščito PGM-FI, kar pride še precej več.

LP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
Einherjar,

imaš novejši model, ki že ima zaščito vžiga HISS (kodiran ključ?). Pri teh se namreč zadeva dodatno zakomplicira, ker je treba (če izgubiš vse ključe) menjat še elektroniko za zaščito PGM-FI,  kar pride še precej več.

LP.

Vem, zato sem raje "cenejso" varianto izbral, ker mi ostalo dela, samo tanka nisem mogel odpret (kar je kar jeba za vozit :) ). Mam pa feeling, da mi je nekdo hotel zjebat pokrov na tanku in tudi delno uspel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einherjar
Če se prav spomnim imaš ti naked varianto? Imaš kako sliko kako je stvar izpadla?

LP.

www.firestartersmc.com -> galerija -> firestarters events -> Balkan Tour 2004 - > tretja stran zadnja slika

Zal je tole najboljsa fotka, kar jih zdajle imam - zal pa je nalozena jakna na balanci - lahko pa se mal pogledas po slikah, ce je se kje kaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!