Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

1 hour ago, alpi80 said:

kje ste lastniki cbr 600 f

par besed o motorju,tistiki ga ali ste ga imeli

l.p.

Moj moped (letnik 2011) mi je bil instinktivno všeč po prvem testnem kilometru. Ergonomsko mi enostavno ustreza.

Vse kar moraš vedeti o mašini si preberi v tem članku, je eden bolj objektivnih http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbr600f/2011/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni

 

Zanima me, če se da nastavljat visino sedeza na cbr 600f 2003letnik.

Oz znizat ali pa zvisat motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

ima mogoče kdo manual za cbr 600 f4i (2002)?

In pa na koliko polnite gume? Na internetu sem zasledil da 2.5 prednja in 2.9 zadnja ampak mi je čudno da so te vrednosti iste pri solo vožnji in pri sopotniku (ko sem sam sem na 120kg, ko sma dva pa sma na 180, je normalno da je tlak isti v obeh primerih?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Shillien pravi:

ima mogoče kdo manual za cbr 600 f4i (2002)?

In pa na koliko polnite gume? Na internetu sem zasledil da 2.5 prednja in 2.9 zadnja ampak mi je čudno da so te vrednosti iste pri solo vožnji in pri sopotniku (ko sem sam sem na 120kg, ko sma dva pa sma na 180, je normalno da je tlak isti v obeh primerih?)

za solo je lahko tudi 2,3 in 2,5...so pa res zadnje čase pri vseh mopedih navodila 2,5 in 2,9. Za določene trše pnevmatike mi je to malce preveč. Najbolje je pogledat navodila proizvajalca: priporočeni tlaki.

Niti z enim niti z drugim tlakom pa ne ogrožaš lastne varnosti. Gre se bolj za filing, udobje in obrabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo za prodat zadnjo luč za honda cbr 600 f4i? Ali pa kdo ve kje bi se to dalo kupit. Klical sem že as domžale in motospirit. Najraje bi rabljeno vendar celo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Peter123 pravi:

Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter

Tema o cbr že obstaja in je tule. Obstaja pa tudi tema blokade. Uporabi iskalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 20. 8. 2020 ob 3:08, Peter123 pravi:

Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter

oblavo sem videl sele zdaj ker ta zbuggani forum sam izklaplja sledenje temam pa vseeno  če ti pomaga:

90kw ne moreš blokirat za 35, oziroma lahko ampak tega motorja vseeno ne smeš vozit tudi če ti v prometni piše 35kw, če imaš izpit bi to tudi moral vedet, pogoji za a2 so:

1. max 35kw ampak izhodiščna moč ne sme biti večja od 70kw

2. razmerje motorja masa/moč

cbr 600 v obeh primerih odpade. če se z njim voziš z a2 izpitom (blokiran na 35kw, ali pa normalno odprt) je isto kot bi se vozil BREZ IZPITA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdrav.

Mam eno vprašanje za hondo cbr 600 f 2001. Meni se zdi, da odkar sem "nategnil" ketno se slišijo nenavadni zvoki iz sprednjega zobnika. Bolj hitro se peljem bolj hitro se sliši žh žh žh žh. Zdaj pa nevem ali je zaradi tega, ker sem "nategnil" ketno ali ni zaradi tega. Gledal sem ketno je bila zelo zategnjena ni šla ne gor in dol se malo peljem obstojim pogledam, ketna gre gor cca 2cm. Tako, da nevem zakaj je enkrat čisto zategnjena enkrat pa odtegnjena? Mogoče je slab zobnik? Mogoče ima zobnik "lufta"? Kaj bi lahko blo? Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, RedAprilia pravi:

Pozdrav.

Mam eno vprašanje za hondo cbr 600 f 2001. Meni se zdi, da odkar sem "nategnil" ketno se slišijo nenavadni zvoki iz sprednjega zobnika. Bolj hitro se peljem bolj hitro se sliši žh žh žh žh. Zdaj pa nevem ali je zaradi tega, ker sem "nategnil" ketno ali ni zaradi tega. Gledal sem ketno je bila zelo zategnjena ni šla ne gor in dol se malo peljem obstojim pogledam, ketna gre gor cca 2cm. Tako, da nevem zakaj je enkrat čisto zategnjena enkrat pa odtegnjena? Mogoče je slab zobnik? Mogoče ima zobnik "lufta"? Kaj bi lahko blo? Lp

1. Veriga je pretegnjena, potrebna bo menjava, menjaj tudi verižnike, ker je vprašanje v kakem stanju so.

Vsekakor pa veriga ne sme biti zategnjena. Najbolj osnovno merilo je da ko jo na sredini spodaj dvigneš (proti vilici), je pod vilico še za 1 prst lufta. V manualu je običajno zapisano koli ko ima lufta . Tja nekje med 2-3,5cm odvisno od motorja.

Lahko je pa še kaj drugega narobe. V takem primeru je najbolje motor na kavaleto, vrti zadnje kolo in posnemi video, ter ga tule uploudaj, da se malo bolj vidi za kaj se gre.

Pravilna napetost verige so lahko pogleda tudi na jutubi. Je kar nekaj posnetkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja meni piše gor na vilici gor dol 2,5cm oz. v manualo 25mm-35mm. Se pravi more it samo gor cca. 3,5cm? Pri samem vrtenju kolesa se ne sliši. Sliši se, ko se peljem z motorjem. Bom jutri malo odtegnil, da vidim, če bo boljše. Imam pa na motorju zadaj napisano kdaj je treba zamenjati verigo. Piše "chain replacemant, ko pride do konca". 

1.png

2.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, RedAprilia said:

Ja meni piše gor na vilici gor dol 2,5cm oz. v manualo 25mm-35mm. Se pravi more it samo gor cca. 3,5cm? Pri samem vrtenju kolesa se ne sliši. Sliši se, ko se peljem z motorjem. Bom jutri malo odtegnil, da vidim, če bo boljše. Imam pa na motorju zadaj napisano kdaj je treba zamenjati verigo. Piše "chain replacemant, ko pride do konca". 

1.png

2.png

 Veriga se vedno malo slisi. Se posebej ko vozis mimo kakega zidu itd. Pri prevec zategnjeni verigi se ponavadi slisi kar precej glasno in zoprno "tuljenje", se posebej pri doloceni htrosti. Meni se je zelo slisala pri 90-100 km/h.

 Se to: verige se obrabljajo neenakomerno, tako da pri nastavljanju ze malo stegnjene verige vedno prvo poisci najmanj ohlapen del (pocasi vrti kolo in preverjaj napetost vsakih par cm) in na tem delu nastavi ohlapnost! Tu najverjetneje tici problem, ki si ga opisal. Zobnik ne more imeti lufta naprej-nazaj, lahko pa se preveris, da se slucajno ni odtegnil, in se premika levo-desno. To bi lahko bil vzrok za kake cudne zvoke. Ampak, kot si ti opisal zadevo, imam obcutek, da si nastavil verigo na ohlapnem delu, pa ti jo zategne ko se zavrti na manj ohlapen del...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki :) Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring?

Popravljeno . Popravil RedAprilia
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, RedAprilia pravi:

Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki :) Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring?

O ring X ring nima veze, obojno je samo za bolše mazanje, vzemi tisto kar bo ceneje. In ja, če je po temeljitem čiščenju in mazanju še vedno trda zamenjaj, najbolše da komplet ker zobčniki so poceni. Cena pa tam okrog kot si sam sklepal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neenakomernost ohlapnosti in trdi členi so znak, da bo potrebna menjava. Taka veriga je že iztrošena.

kettenmax.de pa poglej za svoj motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, RedAprilia said:

Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki :) Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring?

Lahko kar popustis... Malce preohlapna veriga ni prevec velik problem, so motorji ki imajo predpisano precej ohlapno verigo v primerjavi z drugimi (KTM Duke II naprimer). O ali X ring je oblika tesnil med cleni : ali je presek gumice okrogel in ima eno nalezno povrsino, ali je v obliki crke X, in ima dve nalezni povrsini na vsaki strani. Prednost naj bi bila manjse trenje in boljse tesnenje. V praksi naj bi to pomenilo malce daljso zivljensko dobo, ampak nic pretresljivo daljso...
 

  Ker imas precej neenakomerno verigo, in si tudi precej obremenil zobnik (se vecji problem je obremenjevanje lezajev v agregatu - zate raje preohlapen del in pravilno nastavljen "tesni" del verige!) bi jaz menjal komplet. In verigo in zobnike. Pa cimprej pravilno popusti verigo!

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line...

3.png

Popravljeno . Popravil RedAprilia
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, RedAprilia pravi:

Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line...

3.png

predlagam branje teme oilerji v sklopu verige. Nekateri imamo kupljene oljne mazalce (zadnjih 100000 ali več prevoženih km nisem sprejal verige, oz pozabil na mazanje), drugi doma narejene. Mazanje z oljem ima prednost v kolikor je konstantno, če na vsakega jurja par kapljic vržeš gor je pa boljši ketensprej.

Kdor maže, ta vozi :P

Pa predlagam, za take in podbne detajle, recimo tank torbe, ni smiselno tule spraševati razen če se gre za specifično opremo za dotični moped, je bolje kar v temi v sklopu "oprema" poiskati odgor ali vprašati.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, RedAprilia pravi:

Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line...

3.png

Samo da je mastno in da ne zmeče vsega takoj dol pa nima kaj bit. Komplicirate nekateri... Preizkusiš eno, drugo, tretje... in vidiš kaj ti je najbolj všeč. Sploh pa je to minimum strošek. Jaz imam kettensprey za med 10 - 15.000 km, koliko mi pač je za mazat. Da bi bila bistvena obraba - je ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No evo, nova ketna, zobniki :) Bi pa vprašal jaz ketne nisem "zapertlal" (seveda imam tudi priloženo) ampak sem dal gor objemko (kar je bilo tudi priloženo). Obistvo tako nima kam it ane? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me še zakaj, ko nastavljam ketno (adjusting bolt) ne rabim odtegniti glavnega vijaka (axle nut)? Ketno lahko nastavljam brez, da bi odtegnil axle nut...

Popravljeno . Popravil RedAprilia
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, RedAprilia pravi:

Zanima me še zakaj, ko nastavljam ketno (adjusting bolt) ne rabim odtegniti glavnega vijaka (axle nut)? Ketno lahko nastavljam brez, da bi odtegnil axle nut...

lahko daš sliko?

vijak zadnje osi moraš odtegnit...

pri takem motorju se ketna zaneta, sponka je manj sigurna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!