Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ribitch

    243

  • cation

    126

  • franc

    121

  • Roky994

    62

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dej nehi prosm.

lejte jas sm mel tomosa apn 6 s original vse na njem. po mescu dni je crkno pol sem šel na morje pa sem dal fotru naj ga pošraufle pa je dal 40l bat pa izpuh je predelo pa je leto okol 75km/h pol pa s

Jas ti vrjamem. Vsakomur lahko gre motor 120 če je treba. Brezproblema naložiš v avto/kombi, greš na avtocesto pa bo še v hrib potegnilo 130

Posted Images

zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala. :?

:hmm: V kaj bi jo predelal(v avto) :P :devil:

Predelava motorja ali okvirja ali vilic...

Drugače pa je najboljše , da se predelave loti za to

usposobljen strokovnjak!

LP

Link to post
Share on other sites

Ja zej je odvisn kaj in kuko hočš predelat...al hočš chopperja al pa racerja :D

Vrjetn boš hotu tud mašino kej nabrit. Povej za svojo vizijo pa ti lahk kasnej dam kkšn pametn napotk. :OK:

Lp

Link to post
Share on other sites
Drugače pa je najboljše , da se predelave loti za to

usposobljen strokovnjak!

Po mojem pa se za predelavo APN-ke ne rab nobenga strokovnjaka. :ph34r:

To je idealen način da se naučiš nekej od motorjou. :OK:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
italjet maniac

Samo motor ti bom na kratko opiso, vzami 42L bat, bt fergi, popeskaj kanale za benz in zrak, peta prestava, 15 zobcenik odspredaj oz. taki da ti vsaj malo potegne, ne samo na koncno gledat .) , to bi pa blo vec al majn to

Link to post
Share on other sites

z jack_assom imava namen kupt kako sfakano 4ko za 5k, pa jo mal sravfat pa to. kaj se da sravfat bl tko, da ga ni treba do tazadnga sravfa podret, pa da bolj leti ?

Link to post
Share on other sites
italjet maniac

Samo izpuh nabavita se bo full poznalo ker tomos ne pozna drugacnega omejevanja hitrosti kot cim bol zadelat izpuh <_< Pa kaki fergi od ala BT nebi skodo :P

Apn_6 to sem ti pozabo povedat, obvezno menjaj izpuh, pa ne sparaj kup MF power :devil:

Link to post
Share on other sites
Samo izpuh nabavita se bo full poznalo ker tomos ne pozna drugacnega omejevanja hitrosti kot cim bol zadelat izpuh <_< Pa kaki fergi od ala BT nebi skodo :P

midva bi rada sam, da bi se mal zajebavala z sravfanjem. vec kot 5k itak ne mislva ulozit. bo to tko mal, za zajebancijo

Link to post
Share on other sites

ce ne bova kupvala nc, ker rajs v skute uloziva. mislm take predelave, da bi kj odzagu preč al pa uzel ta grobo rašplo pa kj porašplu pa bi slo za 1km vec :D

Link to post
Share on other sites
italjet maniac
' date='27 Mar 2004 @ 19:09'] ce ne bova kupvala nc, ker rajs v skute uloziva. mislm take predelave, da bi kj odzagu preč al pa uzel ta grobo rašplo pa kj porašplu pa bi slo za 1km vec :D

To je tud varjanta :lol1:

Link to post
Share on other sites
Apn_6 to sem ti pozabo povedat, obvezno menjaj izpuh, pa ne sparaj kup MF power 

al pa LIPNIK tut dober izpu sam finta je v tem da nima homologacije!! :hmm:

drgač pa baje trga!! :OK: :OK: :yea2:

Link to post
Share on other sites

pobrusš bat, podložiš zadne vilce za 15cm, namest balance ravno štango pa nakonc jo mav ukriviš, skrajšaš zadej, mav prebarvaš...

ne stane nč pa se ga da spravt v dost igledno stanje .)

Link to post
Share on other sites

brusi na 42 al pa dj od enga čolna cilinder gor (sorry ne vem kako se točno imenuj) pol dj L bat pa bing 18 če se ne motm poširej kanale pa jih spolirejpa peta prestava pa lipnik izspuh to bi ze moglo nekam it :P

Link to post
Share on other sites

zakaj na 42..........btw tist cilinder od colna je Llamo, lohk tud 38 pustis, sam kanale prav odpri (sele nato peskaj/poliraj), dobr izpuh&fergi&filter, pravilno nastav strom&predvzig ma da gre k raketa..........

Link to post
Share on other sites

LAMO cilinder (BTW: LAMO = kratica za LAdijski MOtor) ma ze serijsko premer 42 mm - 60 ccm.

moja konfiguracija: L bat Vertex 40 mm (tuki bi priporocal 42 mm in 12 mm sornik), uplinjac sem mel povrtan in rahlo vecjo dizo, odprt filter, MF3 izpuh (woooo, ko se je to vrtel!!! :blink: ), spusceno glavo (neki casa sm mel celo Anker Laura glavo - tist je kr serijsko trgal kajle v menjalniku, sam slo je pa ko zverina), pa bat sm mel na lunico pobrusen. .) slo je okrog 85 km/h realno. :)

ce bi ga se mel, pa ce bi mel se cas pa denar za take zajebancije, bi dal povecat kanale, 18 mm uplinjac (Bing - od BTja), pa se par malenkosti okrog vziga in izpuha naredu. .)

Link to post
Share on other sites

pr apn6 je problem v okvirju ker gre po sredini profil tko da mors za večji fargazar narest še kolen da vse skup not stlačiš. sicer pa priporočam da vgradiš

5 prestavo(sicer je razlike sam za en zob sam se pozna), Pol pa če maš možnost

dobit do BTja cilinder (ma ze original dost velke kanale) pa ga zbrusiš na ene 40mm (ker se drgač cilinder nonstop kvari pa tut ni velike razlike med 42mm in 40mm) pa da ga daš pol še pohonat je stvar popolna. Pr avspuhih je tok da se MF-power več navije (prbližn 1000obratov) vendar pa moped pod niskimi obrati ne vleče ga pa pustijo čes registracijo. Pr lipniku (ga tut uporabljam) pa je tok da vleče tud pr malih obratih. Frgazar je najboli če je tut kr od BTja seprav bing18 ki pa ga morš mal naštelat da dobi mal več bencina. Drgač se pa splača dat elektronski vžig ki pride nov okol 20prešernov moped pa doseže okol 10000obratov z lipnkom :naughty: . za zobnik pa priporočam 13. če daš večji zobnik ima sicer večjo končno sam pa zadeva nikamor ne potegne.(moj ATX ja je stegnu ene 90km/h ko je bil tkole predelan).

Drgac pa priporočam mašino od CTXa al pa od Elektronke sam ne za na šestko ker ji skrivi okvir.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ti povem eno fullllllll dobro foro! Ti dej tud samomazalne logarje not pa boš vidu kva dela obrate to! Da ti trga gate!! B) kr dobi za kšne 2000 obratov več!

Edited by RaceBoy_
Link to post
Share on other sites
Ti dej tud samomazalne logarje not pa boš vidu kva dela obrate to!

:blink: :blink: :blink: wtf nej bi blo pa to? :unsure: mal razloz, lohk tud na PM............ :hmm:

Link to post
Share on other sites

Sej jest tud točn ne vem. Sam en moj frend ma tko. Not u mašin ma samomazalne logarje, tko k jih majo tomosovi dirkalci. Mu je en to uštimov, k se ful spozna :010

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Boklako
      By Boklako
      kaj je razlika med tomos ms 125f replica in navaden.
    • _jezus_
      By _jezus_
      Med slikami iz sejma v nemciji, sem opazil novosti pri tomosu.. Supermoto 50cc ter 125cc enduro in 80cc kroske..

      Zanima me, ce kdo ve kej podatke o masini za 125cc zadevo?



    • jupiter
      By jupiter
      Zame zelo prjietno presenečenje - hmmm, da le testniki niso bili pristranski.

      No, da neham nakladat... v današnjem Am-ju so primerjali
      - Tomos SM 125;
      - Derbi Senda 125 4T:
      - Yamaha xt 125 X in
      - MZ SM 125.

      Vrstni red: 1. Tomos; 2. Derbi; 3. MZ; 4. Yamaha

      :blink:
    • xxdavidxx
      By xxdavidxx
      Živjo
       
      Mene pa zanima kje se  da dobiti jekleno vrv za števc ker se mi je strgala in sprednjo  žarnico močnejšo (za dolgo luč)  da paše na tomosa..
       
      Lp
    • Kristjan R
      By Kristjan R
      Zanima me če bi motorju škodlo motorju če bi dal iz auspuha vn tisti dušilec na koncu...ali bi motor sačel metati ven preveč olja...
      Lp kristjan

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!