Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

To so drugač dvodelni ležaji,k so na en stran odprt!Tko da je manj trenja pri vrtenju blajrce!

Mam gor pa se res pozna!!!

torej tukaj ni ne duha ne sluha o kakrsnemkoli samomazanju, razlika v trenju sicer je, vendar dokaj minimalna, lezaj kot sam pa zahteva u nulo sestavljeno masino (kar mocno dvomim da se komu sploh da ukvarjat z tem), in gre precej prej v kurac kot klasicen, da ne omenjam tega da k luft dobi, gre se kej drucga lohk v qrc kot sicer.................

je precej boljsa varjanta dat not boljse navadne lezaje, pa vsaj mino spis.........zna pa problem ratat, ker (vsaj vcasih) na starejsih masinah, se ni dobilo navadnih lezajov te dimenzije in je bilo potrebno pofrezat sedisce lezaja za 2mm v globino........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oklep od R1, vilce od KMX-a, motor od BT-ja pa bo :D Pa to ni zajebancija. En ded v naši okolici se je vozo pred leti z tak predelanim BT-jem, da če ga nebi do okvirja raztavo nebi vedo, kaj je. Ferklajdunge so ble odlične (sicer ne od R1, ampak neki doma narejen oklep), samo barva je bla malo preveč gasilska :) Letel pa je ko Marija.... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sliko sem mel nekaj časa na odzadju v Windowsih :D Ata ima celo motociklistično opremo - cokle za polaganje. Najlepše od vsega pri takem "chopperju" pa je to, da ko ti guma poči enostavno odmontiraš gumo iz šajterge (beri: samokolnice) in namontiraš na Tomozukija :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej enkrat mi je že crknu zaradi vibraci,ki jih je povzročala sklopka!

Ležaj ni samomazaln!samomazalni so zaprti logarji,ki so narejeni iz grafita!

Te ležaje maže ojle,ki je v bencinu(mešanica)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Več ko 39,5 al pa 40 bata sploh ne dajej gor, ker ti nebo dolgo delalo.

1. Pregreval se ti bo

2. Ležaji na blajerci al pa cela blajerca ode.........

Pol si nabavi elektroniko od BTja al pa elektronski vžig, če ne druga, pa fergazer od btja si zrihtaj! Daj lipnika gor al pa poverco pa ima da gre. Pol pa še samo malo glede zobčenikov preštudiraj pa probaj kake velikosti bi ble najbolše!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrihtaj si cilinder od tomosa 15sl(k pride uplinjač na stran).Povečaj izpušni in sesalni kanal,gor dej dellorto24 in izpuh.(za38mm cilinder)

Popravljeno . Popravil Mopedist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tk bom povedu lamo clindr pa na 43 brust pa se ti sigurno nav pregreval pol od 70 kubične motorke frgazor štrom je lohka ker hočš je isto sranje najbolš na platine k te elektronski neki jebejo pa začne tokerat pr visokih obratih

kokr da je blokada :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja da še jaz malo opišem svoj drugi motor (apn): imam 40L bat z enim obročkom, brušene kanale, dodatni pretočni kanal, dellorto 19 + krivina, precej

znižana glava in nastavljen štrom, izpuh lipnik (skrajšan), prenosi 13/33, športno

krmilo in gume itd. Šel je pa po ravnem največ 94- merjeno z digitalcem ali

pa okol 100- merjeno z mitsubishi carisma :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš imet moped pobarvan kolikor toliko ok, ne uporabljaj sprejev! V večini je taka barva zelo neobstojna in lahko samo malo poliješ z bencinom pa bo že poznat.. Pa še ceneje te pride če kupiš navadno barvo pa pošpricaš s pištolo, spreji so dragi.. <_< Glede kromiranja pa poglej malo po netu, zagotovo boš kaj našel. Jaz sem enkrat dal nekaj kromirat nekam v Lj, vendar je že toliko časa od tega, da se ne spomnim več kje je bilo to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(

Ja sklopko prtisnš, pa z nogo dol prtiskaš dokler ni v prvi brzini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(

Adijo ne :eek: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adijo ne  :eek:  :lol1:

jah, nč, doma treniraj vaje za razgibavanje gležnja, pol pa to uporabi na praksi, na mopedu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad  bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda?

lp

glede barvanja se strinjam z DeXom, uporabi barvo in ne sprejev

pa ne pozabi na barvo, ki je odporna na visoke temperature (za cilinder), do 100 stopin bo pomoje dost, sam rajš vzem še kaj več .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(

lol2.giflool.gif080402gudl_prv[1].gif

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(

Malo sklopko spustiš, kot da bi hotrl speljat pa dol šaltaš, pa vmes ga še malo naprej pa nazaj guncas pa je ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad  bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda?

lp

Če si z Gorenjske, jest sm običajno odnesel kromirat v Žirovnico k vulkanizerstvu Žemlja. Oče tega vulkanizerja se ubada z restavriranjem starih strojev in pozna te zadeve- odpelje pa nekam v Lj. Drago je pa odvisno od tega, kako stvar pripraviš . Moreš zadevo popolnoma speskat, malo spolirat ozirima ošmirglat da je čimbolj gladko. ne sme bit nič rijast pa nič ta starega kroma gor.

Kar se pa barvanja tiče... NE SPREJA! Navadno, al pa še bolš- avtomobilsko farbo. Pa pištolo.

Za cilinder pa bronzo, sam to kar hitro popusti. Če pa misliš ohišje cilindra (aluminij), pa nujno spolirat, se sveti ko krom. In to kar dolg časa. Poliraj pa z mašino, ne na roke .)

Pozabu dodat.... Kromirajo pa tud v Radomljah (tm nek med Lj in Domžalami). Tud imena firme ne vem več, ampak je s tablam označen, kam zavit

Popravljeno . Popravil lojzek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja da še jaz malo opišem svoj drugi motor (apn): imam 40L bat z enim obročkom, brušene kanale, dodatni pretočni kanal, dellorto 19 + krivina, precej

znižana glava in nastavljen štrom, izpuh lipnik (skrajšan), prenosi 13/33, športno

krmilo in gume itd. Šel je pa po ravnem največ 94- merjeno z digitalcem ali

pa okol 100- merjeno z mitsubishi carisma  :D

a lahko daš kkšno sliko tega motorčka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!