Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

ja so tam 30000sit ja.....

:eek: :eek: to pa ni tak poceni. oziroma sploh ni. kaj si nor kake cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: to pa ni tak poceni. oziroma sploh ni. kaj si nor kake cene

poglej si cene kakih öhlins vilic za kakega 600taka, pa ti bo jasno, kolk "drago" je to. ;)

res pa ce primerjas vrednost mopeda in vrednost vilic... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvežeš spredn del za drevo, pa 5-6 frajerjev motor zadi pa potegneš. I tako par puta. Smo tko rešili pred 30 leti MZ-ja in se potem še veselo vozili okoli.

P.S.

O varnosti i.p.d. takrat seveda nihče ni razmišljal. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe bilo so to vaši zlati časi ja :D :P

drgać pa jst mam ene vilce če rabiš .)

Peb naši zlati časi še vedno trajajo. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hhehhe, no, jst sm jih pelov v kranj k nahtigalu, in je zamenov tisti ror ki je bil kriu pa neki je še poglihov, pa tist k so neki ojačane je zamenov, pa je računov 12k... (pol sm mu mogo šeenkrat nazaj pelat, ker je fedra narobe obrnu). Dans sm jih pol gor dau, vse komplet, se peljem in lej ga moped mi sam zavija na levo in na desno, ko da bi slalom vozu... kaj bi lahko to blo? :S je mogoče os kriva? al sm kj premal pršraubov (sam to ne vrjamem).... al so še vedno krive? prosim za nasvete, kaj narest .... :angry2: :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi krivih vilic nebi "vozil slalom" (vleče ponavadi v eno stran). Bolj verjetno imaš krivo platišče (feltno) ali pa slabe ležaje.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hhehhe, no, jst sm jih pelov v kranj k nahtigalu, in je zamenov tisti ror ki je bil kriu pa neki je še poglihov, pa tist k so neki ojačane je zamenov, pa je računov 12k... (pol sm mu mogo šeenkrat nazaj pelat, ker je fedra narobe obrnu). Dans sm jih pol gor dau, vse komplet, se peljem in lej ga moped mi sam zavija na levo in na desno, ko da bi slalom vozu... kaj bi lahko to blo? :S je mogoče os kriva? al sm kj premal pršraubov (sam to ne vrjamem).... al so še vedno krive? prosim za nasvete, kaj narest .... :angry2: :angry2:

Men se je nedevno neki podobnga dogajal, pa sem šele zdaj zrihtal... Lenoba pač.

Kot prvo, dvigni ga na tačke in porukaj kolo naprej-nazaj-levo-desno. nato pa glej kje se stvar premika tako kot se nebi smela. Jaz sem imel v desni vilci (notri) odvito veliko matico na koncu notranjega dela vilce- tam, kjer je vzmet, zato sta mi tudi oba plastična vložka padla dol v dno vilce. tako da je desna vilca imela luft in se je premikala 5cm naprej nazaj, sploh pri bremzanju :o

Tiste stvari iz vilce sem pa kar težko ven zbezal- sem mogel naredit posebno orodje.

Mogoče je pri tebi kaj podobnega, lahko se ti giblje pa na drugem koncu torej najprej poskusi, kaj je narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Halo

imam APN 6S in me zanima koliko stane auspuh za njega in ali se splača kupit orginalen auspuh ali pa naj raje kupim MF power. in še tole ali obstaja takšen filter za zrak, da ima moped boljši pospešek??

LP tomas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vav raste kot gobe po dežju. :OK:

Ima že to čast, da je pristal v kategoriji motocikli. :OK:

Popravljeno . Popravil bigi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Veliko je govora o slavnem lamo cilindru. Zanima, me ali je to cilinder za izvenkrmni motor Tomos 18 ali Tomos 10. Kaksne so razlike med njima?

Po priblizno kaksni ceni se prodajajo iz druge roke?

Vnaprej hvala za pomoc!

Jan

Jst sm ga slabo leto nazaj prodav za 18k sit (cilinder, uplinjač, kapa)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vav raste kot gobe po dežju. :OK:

Ima že to čast, da je pristal v kategoriji motocikli. :OK:

Sl cilinder+kapa+bing 18+lipnik(oz bt original izpuh oz izpuh od 5ke).To bi moglo it vsaj 80 s pravimi prenosi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mene pa zanima a gre apn 6 boli z bt al z lambo cilindram pa kaksne so kej cene novih <_<

prvo ko prvo ni lambo ampak je LAMO cilinder (v motorjih za čolne) in ima že originalni premer 42 mm, bt ima 38 mm, na lamo cilinder bi blo najbolš dat 19 al pa še clo 21 vplinjač, na bt pa 17 ali 18, torej ima lamo cilinder večji navor in večjo končno hitrost, boš pa lamo cilinder zelo težko dobil, veliko lažje dobiš bt cilinder

sicer pa odloči se sam, imam pa jaz bt cilinder s kapo brušen na 42 mm + 42 mm bat, bingo 17 vplinjač, filter + bt cilinder ima nažagane zunanje reže in je primerno za (jst mam narejeno na atxu) prisilno hlajenje kot pri apn 6, če boš dav pa navadn bt cilinder na apn 6 pa ne boš mogu met prisilnega hlajenja.....

če hočeš ti lahko prodam tale komplet (veternico in stranske pokrove za hlajenje predvidevam da imaš že) če pa nimaš ti pa lahko prodam še te..... glede vzdržljivosti je pa tko.... govori se dost da ni kj preveč vzdržljivo, sam men je tole 2 let laufal brez problema, zj je pa atx (plastike, bremze, zajle + še nekaj malenkosti) čist zjeban in je preveč stroškov d bi ga popravu, pa sm se odloču d ga prodam po delih, zato ti tud lohk prodam te dele, lahk ti pa prodam še kšn drug del, lahk ti za simbolično ceno dodam še mašino k ma 5 prestav (od atxa) pa ti bo šlo z malo večjim zobnikom spredaj (13,14) še dosti bolje

aja, z enim konkretnim izpuhom bi tole mogl it okrog 80-85 km/h al pa še kakšen km/h več, ker je apn 6 20 kg lažji od atx-a

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo ko prvo ni lambo ampak je LAMO cilinder (v motorjih za čolne) in ima že originalni premer 42 mm, bt ima 38 mm, na lamo cilinder bi blo najbolš dat 19 al pa še clo 21 vplinjač, na bt pa 17 ali 18, torej ima lamo cilinder večji navor in večjo končno hitrost, boš pa lamo cilinder zelo težko dobil, veliko lažje dobiš bt cilinder

sicer pa odloči se sam, imam pa jaz bt cilinder s kapo brušen na 42 mm + 42 mm bat, bingo 17 vplinjač, filter + bt cilinder ima nažagane zunanje reže in je primerno za (jst mam narejeno na atxu) prisilno hlajenje kot pri apn 6, če boš dav pa navadn bt cilinder na apn 6 pa ne boš mogu met prisilnega hlajenja.....

če hočeš ti lahko prodam tale komplet (veternico in stranske pokrove za hlajenje predvidevam da imaš že) če pa nimaš ti pa lahko prodam še te..... glede vzdržljivosti je pa tko.... govori se dost da ni kj preveč vzdržljivo, sam men je tole 2 let laufal brez problema, zj je pa atx (plastike, bremze, zajle + še nekaj malenkosti) čist zjeban in je preveč stroškov d bi ga popravu, pa sm se odloču d ga prodam po delih, zato ti tud lohk prodam te dele, lahk ti pa prodam še kšn drug del, lahk ti za simbolično ceno dodam še mašino k ma 5 prestav (od atxa) pa ti bo šlo z malo večjim zobnikom spredaj (13,14) še dosti bolje

aja, z enim konkretnim izpuhom bi tole mogl it okrog 80-85 km/h al pa še kakšen km/h več, ker je apn 6 20 kg lažji od atx-a

To seveda ni res bt cilinder ima večjo moč in sicer 5,4km/8000 obratih medtem ko ima lamo tm okoli 4 konje.Je pa res,da ima lamo več navora v nizkih obratih samo problem ga je naštimati tako ,da res dobro dela čez vse obrate!Bt 42 cilinder s požaganimi rebri to pri meni gre takoj v koš,če si se kdaj ukvarjal s tomosi ti je upam da jasno zakaj!Ena največjih neumnosti ,ki jih dela folk je ta da žaga rebra(tudi bt cilindre 38),to je zame kretenizem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To seveda ni res bt cilinder ima večjo moč in sicer 5,4km/8000 obratih medtem ko ima lamo tm okoli 4 konje.Je pa res,da ima lamo več navora v nizkih obratih samo problem ga je naštimati tako ,da res dobro dela čez vse obrate!Bt 42 cilinder s požaganimi rebri to pri meni gre takoj v koš,če si se kdaj ukvarjal s tomosi ti je upam da jasno zakaj!Ena največjih neumnosti ,ki jih dela folk je ta da žaga rebra(tudi bt cilindre 38),to je zame kretenizem!

lahko da zate, vendar men laufa 2 leti čisto brez najmanjših problemov, cilinder se nikakor ne segreva, vleče tko kot je treba itd., uglavnem jaz sem bil nad tem nadvse zadovoljen, prisežem pri komekroli

e90, sedaj če si imel tako izkušnjo, da ti ni dobro delalo, pomoje niso bla dobro nažagana rabra al pa to govoriš po neki tvoji pa mogoče še kateri teoriji, sam ti pravm (če nisi sprobal) prvo sprobaj, potem pa bodi tako prepričan v to, ti garantiram da dobro dela (vsaj meni) bolje mi dela kot mi je delal original cilinder 38, ko pa je skoz neki jebalo, se segrevalo (še posebi pri kakšni daljši vožnji v klanec), morilo itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da zate, vendar men laufa 2 leti čisto brez najmanjših problemov, cilinder se nikakor ne segreva, vleče tko kot je treba itd., uglavnem jaz sem bil nad tem nadvse zadovoljen, prisežem pri komekroli

e90, sedaj če si imel tako izkušnjo, da ti ni dobro delalo, pomoje niso bla dobro nažagana rabra al pa to govoriš po neki tvoji pa mogoče še kateri teoriji, sam ti pravm (če nisi sprobal) prvo sprobaj, potem pa bodi tako prepričan v to, ti garantiram da dobro dela (vsaj meni) bolje mi dela kot mi je delal original cilinder 38, ko pa je skoz neki jebalo, se segrevalo (še posebi pri kakšni daljši vožnji v klanec), morilo itd.

Delaj kar hočeš tudi jst sm imel 42 bt cilinder(z rebri) pa je delalo tako tako.Seveda če se pelješ 1 krat na teden v trgovino in v gostilno potem dela,če pa delaš letno 10000km tako kot jst potem pa rabiš nekaj stabilnega in zanesljiivega(kolikor je tomos pač lahko)Glede boljšega hlajenja pa samo to sprobano ni razlike med original cilindrom 38 in "uničenim" cilindrom 38 bt glede segrevanja. Celo bi si upal reči da se nepredelan cilinder manj greje... :) Drugič pa raje vprašaj kaj jst nisem sprobal ti bom lažje odgovoril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original atx cilinder 38, se precej bolj segreva kot bt 42 z nažaganimi rebri, ker z originalom nism mogu pridet do vrha starega vrha, tko da bi skoz gas tišov, s temu pa sem prišel brez problemov, letel je prav tako dober 80-85 km/h, prevozil sem se pa tud kar veliko, med tednmo vsak dan na avtobusno postajo in nazaj (dobrih 5km) med vikendam pa mal kle naukol po gostilnah pa do frendov (povprečno na vikend 50-70 km), torej sem se tud jaz dost prevozu, pa ni blo čist nobenih problemov, razn bremze sm mogu enkrat menjat pa zajlo za sklopko in sprednjo bremzo, glede mašine pa vse v najlepšem redu, garantiram na mašino 100%, dam megar tud 6 mesecev do 1 leto garancije da bo 100% delalo, (kdorkoli bi kupu) če sevede ne bo bencina z vodo mešov itd., za normalno uporabo glede na tomos, torej skoraj vedno na mal mjn obratih kot jih ima + 2-3% mešanca, garantiram pa zaradi mojih izkušenj s to mašino....

tolk o tem

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!