Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva zadeva, zna bit res fun-bike, dvomim pa da se ga bo tretiralo kot naslednika KLE ker je nekaj razlik ki kažejo na to da tale Versys ne bo tako terensko zasnovan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Endura pa tako nizek auspuf :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

spredaj so se malo zgledovali po aprilii pegaso. drugače pa je všečen motorček.

upam, da na moči ne bodo šparali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam, da na moči ne bodo šparali

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

53 kw bo dovolj , vendar ne preveč.

53 km bo pa premal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tale reč ni naslednjik KLE, potem zna biti, da bo "novi" KLE precej bolj terensko zasnovan od tastarega. Ker ne vidim neke logike, zakaj bi bil zelo soft, ko pa te pogoje izpolnjuje Versys.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv motorček tole, edino sprednja luč mi ni preveč všeč.....

Glede izpuha mislim, da ne bi smel problem, tole je itak za na cesto delan pa tud z KLE jem ne moreš kakšnega hudega offroada izvajat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 17" kolesi res nevem kje vidte povezavo z KLE :hmm: to je najbl opazka + vse ostalo pa nevem kaj vleče na KLE :? sej tudi duka ne spraviš na off... pa se ne išče povezav z LC4, ali pač :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majhne cestne endurce dobivajo zadnje čase vse bolj cestne gume, ker očitno tistga enduro značaja nihče ne mara, razen, da jim je všeč pozicija sedenja ... tudi Triumph Tiger postaja bolj Multistradi podoben itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sama šminka :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak, to je motor za vozit se pač. položaj sedenja je udoben,po kšnem makadamu do vikenda se ni problem zapeljat.

vse kar je bolj soft od LC4,nima več kej na hardu delat :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tak koncept vsec. S temi velikimi endurami tako nimas kaj na makadamu delat, ko so vse krepko cez 200 kil (in se drage so), , talazje enocilindrske mi pa niso vsec ravno zaradi enega cilindra. Ce bo podobnih tehnicnih karakteristik kot ER6 (teza, moc, navor, poraba, ABS, cena), bi znal biti moj naslednji motor. Kot je napisal Batzajla, udoben polozaj sedenja, moznost da prides normalno po makadamu do vikenda, jaz bi dodal se kaksen ovinek za polozit, z zdravo mero razuma seveda.Mislim, da bo ta motor to omogocal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh kako je ogaben! :BUA:

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je sicer zelo lepo oblikovan,le spredaj mi tista luč ne pade najlepše v oči....sicer pa...odvisno kaj in za kakšno ceno bo ponujal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!