Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Čudno, da v današnjem času še izdelujejo tako robate motorje...saj to ni ničemer podobno ?

lep primer je gs bokser, še vedno ga delajo, čeprav tisti štrleči cilindri niso za nikamor

versys ima motor, ki je na trgu že 13let+, po zasnovi iz 1987, gpz500, er5 itd.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je potrebno razumeti, sploh ko je govora o karakterju, da nekaterim ljudem ustreza tak karakter, nekaterim drugačen. So vozniki, ki niti pod razno ne bi želeli voziti "elektromotorja" in obratno.

Dejstvo pa je da je versač 650 polikan dovolj. Pojdi vozit star KTM 990 adv, al pa prve multištrudle1200 pa boš videl on-off efekt.

Mene so tudi vsi na GTju skeptično gledali, kako boš s polikanega SXa sedel na tresočo kobilo. In odgovor je preprost ima svoje prednosti in ima svoje pomankljivosti, ampak jaz uživam na vsakem mopedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, vandrovec pravi:

Ampak predpotopni gs se ne ustavi, ko menjaš...ima zato tudi sklopko v ta namen ?

tu je razlika, vesys je vozen brez pomagal, gska kot vidiš ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, vandrovec pravi:

očitno ni, če se ustavlja? :hmm:

odklopi vso to elektroniko in pomagala, pa se boš počutil ko švaba pred stalingradom 42

v glavnem, peljal sem tudi gsa, se v redu pelje, vendar to ne bi imel nikoli, me poleg ostalega, štrleči cilindri preveč motijo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Snečer said:

odklopi vso to elektroniko in pomagala, pa se boš počutil ko švaba pred stalingradom 42

v glavnem, peljal sem tudi gsa, se v redu pelje, vendar to ne bi imel nikoli, me poleg ostalega, štrleči cilindri preveč motijo

 

 Ma dej no nehaj... Sem peljal Versysa in je prav krotek motorcek... Used se na kakega navitega enovaljnika (SMR, Husaberg ipd, ne Pegasota),  mogoce 2006 superduka, Tuno V2, ali pa novega Superduka/R1 itd in izklopi elektroniko in pomagala, ce jih imajo in prestavi v sport modus, pa bos kmalu popravil merila kaj butne, sune ali zavira... (in ne bom kriv, ce bos sel v maline)  Ze napram Duku je Versys mucek. In ne, to ni samo stvar dodelanosti, ampak prioritet ki si jih je zadal razvijalec: ali bo motor bolj sporten ali bolj uglajen.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem Pegasota od naštetega. 

Če bi dali v versača 3 valje 700 ali z900 agregat, bi dobili istočasno športen ali mehak motor, s programi vožnje.

Jaz pač povem, kaj bi bilo na versys 650 še možno izboljšati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Snečer said:

Peljal sem Pegasota od naštetega. 

Če bi dali v versača 3 valje 700 ali z900 agregat, bi dobili istočasno športen ali mehak motor, s programi vožnje.

Jaz pač povem, kaj bi bilo na versys 650 še možno izboljšati

Dobil bi istocasno tudi tezji agregat in sirsi motor in tako naprej. Potem bi rabil druagcno vzmetenje in tako naprej... Ce bi rad izboljsal Versysa, uzemi motor z enim od nastetih agregatov, bo boljse....

  Btw Pegaso je primer uglajenega motorja, je dalec od sportnosti...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

In tezji agregat in sirsi motor in tako naprej. Potem bi rabil druagcno vzmetenje in tako naprej... Ce bi rad izboljsal Versysa, uzemi motor z enim od nastetih agregatov, bo boljse....

versys ima vzmetenje od z750, sprednji vilice so identične

zadaj pa ima malenkost drugačno rešitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

versys ima vzmetenje od z750, sprednji vilice so identične

zadaj pa ima malenkost drugačno rešitev

A od tistega Zja k se na ovinku cel krivi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snečer said:

versys ima vzmetenje od z750, sprednji vilice so identične

zadaj pa ima malenkost drugačno rešitev

Lahko da ima enake vilice od z750, ne verjamem pa da so vzmeti, ventili itd enaki... To da ima enako ohisje se nic ne pomeni. Za primer ti dam formulo 1 v turbo eri: BMW je uporabljal blok iz cestnega modela. Isti blok, pa samo 1000 konjev vec. Se to: versace ima iste vilice kot z750, ti pa bi dal vanj agregat iz z900, to se vseene ne pase skup ,)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, jvalant pravi:

Lahko da ima enake vilice od z750, ne verjamem pa da so vzmeti, ventili itd enaki... To da ima enako ohisje se nic ne pomeni. Za primer ti dam formulo 1 v turbo eri: BMW je uporabljal blok iz cestnega modela. Isti blok, pa samo 1000 konjev vec. Se to: versace ima iste vilice kot z750, ti pa bi dal vanj agregat iz z900, to se vseene ne pase skup ,)

jaz samo omenim, da določeni elementi na motorju niso podhranjeni, ker so od močnejših modelov

tisti bmw blok je zdržal kvalifikacije, potem pa so ga dali nazaj na dvorišče

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys od 2015 naprej ima drugačne vilice kot mk1 in mk2. 

Motorno zaviranje je stvar okusa in navade. Ko sem vozil S1000XR je bila pred vsakim ovinkom veselica....dve brzini dol, spusti gas ter prednja + zadnja zavora, da sem sploh dovolj zmanjšal hitrost. Na Versysu samo gas spustiš pa hudič lepo zavira....se malo zavore taknes in hop v ovinek. Kot pravim, stvar navade....po 2000km na XRju bi verjetno rekel "pismo ta Versys....spustiš gas pa skoraj ne moreš več v ovinek, ker skoraj stojiš na mestu" ?

Ampak XR....ko odpreš gas, pa quicki....sanjsko ? Potem pa se zbudim in se spomnim, da nimam € in še vedno vozim Versysa?

Popravljeno . Popravil Rey
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Rey pravi:

Versys od 2015 naprej ima drugačne vilice kot mk1 in mk2. 

Motorno zaviranje je stvar okusa in navade. Ko sem vozil S1000XR je bila pred vsakim ovinkom veselica....dve brzini dol, spusti gas ter prednja + zadnja zavora, da sem sploh dovolj zmanjšal hitrost. Na Versysu samo gas spustiš pa hudič lepo zavira....se malo zavore taknes in hop v ovinek. Kot pravim, stvar navade....po 2000km na XRju bi verjetno rekel "pismo ta Versys....spustiš gas pa skoraj ne moreš več v ovinek, ker skoraj stojiš na mestu" ?

Ampak XR....ko odpreš gas, pa quicki....sanjsko ? Potem pa se zbudim in se spomnim, da nimam € in še vedno vozim Versysa?

Enak filing, ali pa enako lahko opišem SX vs GT. Z SXom je bila telovadba pred ovinkom, krotenje podivjane živali. GT spustiš gas, ena ali dve dol, pa ga že odpreš. Ludnica.

Ampak Z900 je pa zanimiv, pri spuščanju gasa se obnaša kot dvovaljc, kar počepne in to je fajn, zelo fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar naredil turo cca 30km, zadnja 2 km (slepa ulica samo do naše hiše) s prižgano dolgo lučjo (LED 37W (Svetilnost za 72W)). Nato sem pustil motor prižgan še cca 10 minut, da sem se v miru slekel in preobul ter pospravil zadeve kam spadajo. Nato sem posnel slike v prilogi. 

Max temperatura kar sem jo dobil zadaj na LED žarnici je 42°C, max spredaj je dosegla halogenka (52°C). 

Neke pretirane temperature ni, sem vse skupaj prešlatal s prsti in je na otip komaj toplo tako, da dvomim, da bi lahko prišlo do topljenja odsevnika znotraj luči. 

Za intermeco temperatura radiatorja, kjer zrak vleče skozi in kjer ne (ker je bil motor na miru in tudi šparal ga nisem prej, se je kaj hitro vključil ventilator)... torej razlika 92°C na 115°C :) 

Za konec še temperature iz sprednje strani...

Zaenkrat LED žarnica ostaja, bomo videli kaj porečejo fantje na tehničnem pregledu....

20190508_165436.jpg

20190508_165442.jpg

20190508_165746.jpg

20190508_165756.jpg

20190508_165824.jpg

20190508_165831.jpg

20190508_165845.jpg

20190508_165929.jpg

20190508_165931.jpg

20190508_170000.jpg

20190508_170012.jpg

 

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Javi, kako bo čez tehnični!

Se pravi, v najslabšem primeru, če krepne ventilator za hlajenje na žarnici, bo krepnil čip za led...

Hvala ti za slike in podroben opis!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vir: Facebook

Sem na profilu preveril in ima ta Nizozemec slike za nazaj do 100.000km v letu 2012. Je pa 2.lastnik, prvi je bil še bolj priden z nabiranjem kilometrov. 

Ni neka rekordna cifra....ampak vseeno lepše videt 180.000km kot 24.000km na 15let starem motorju ;) Motor je za se vozit ne pa, da stoji parkiran :cry:

FB_IMG_1557892985269.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

2500 če je lep

Ka to misliš lep ? Drugačne luči, plastike... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Snečer pravi:

da ni razjeb.. kripa, nevzdrževan

Ok, sam zarad tega še ni lep .

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kremenčkovi pravi:

Ok, sam zarad tega še ni lep .

če pa ti ne veš, kaj je to lep versač... zdaj pa me učiš :)

lep zunaj in znotraj, takoj se kripa vidi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!