Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob ‎8‎. ‎05‎. ‎2019 ob 18:10, thetruetheory pravi:

Pravkar naredil turo cca 30km, zadnja 2 km (slepa ulica samo do naše hiše) s prižgano dolgo lučjo (LED 37W (Svetilnost za 72W)). Nato sem pustil motor prižgan še cca 10 minut, da sem se v miru slekel in preobul ter pospravil zadeve kam spadajo. Nato sem posnel slike v prilogi. 

Max temperatura kar sem jo dobil zadaj na LED žarnici je 42°C, max spredaj je dosegla halogenka (52°C). 

Neke pretirane temperature ni, sem vse skupaj prešlatal s prsti in je na otip komaj toplo tako, da dvomim, da bi lahko prišlo do topljenja odsevnika znotraj luči. 

Za intermeco temperatura radiatorja, kjer zrak vleče skozi in kjer ne (ker je bil motor na miru in tudi šparal ga nisem prej, se je kaj hitro vključil ventilator)... torej razlika 92°C na 115°C :) 

Za konec še temperature iz sprednje strani...

Zaenkrat LED žarnica ostaja, bomo videli kaj porečejo fantje na tehničnem pregledu....

 

 

 

20190508_165756.jpg

 

20190508_165831.jpg

 

 

 

 

 

 

Kot vidim na slikah, zaradi led žarnice odpade gumi manšeta in ostaja odprtina okoli žarnice. Če bo tako ostalo, ti LED razsvetljava kmalu ne bo nič koristila, ker bo parabola in notranjost stekla postala zaprašena in umazana (ob dežju in pranju polna vode) in s tem adijo svetilnost!  Samo v premislek, če se splača uničit luč.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 5. 2019 ob 18:01, raza pravi:

Kot vidim na slikah, zaradi led žarnice odpade gumi manšeta in ostaja odprtina okoli žarnice. Če bo tako ostalo, ti LED razsvetljava kmalu ne bo nič koristila, ker bo parabola in notranjost stekla postala zaprašena in umazana (ob dežju in pranju polna vode) in s tem adijo svetilnost!  Samo v premislek, če se splača uničit luč.

Hmm, žarnica zapira pot nesnagi v notranjost parabole, ker nalega enako oziroma še bolje kot kovinska H7. Edina odprtina, pa še to nisem 100% je kvadratna zadeva, ki je verjetno namenjena hlajenju. Ob dežju in pranju pa sem 100% da vode tam notri ne bo prišla, ker take predele motorja nikoli ne čistim z Wap-om. Sicer pa, če bom že imel takšne probleme bom takoj zamenjal žarnico. Sedaj vztrajam samo zaradi izredno dobre vidljivosti ponoči. Drugače se pa iz desne spodnje slike vidi da je notranjost luči popolnoma ločena od notranje parabole... :)

ddd.png

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumi manšeta okoli žarnice v original izvedbi ni zaradi lepšega izgleda, ampak opravlja funkcijo preprečevanja vdiranja nesnage in vode v notranjost. Sem prepričan, da plastika žarnice in plastika luči pri naleganju ne tesnita 100%.

Sicer pa, pusti se učiti iz lastnih izkušenj. Te največ zaležejo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zbiram predloge za verigo. Motor imam od septembra. Za vikend sem ugotovil kako zelo je veriga neenakomerno raztegnjena. Na enem delu se skoraj dotika centralnega stojala, na drugem je napeta ok. V polnem obratu je razlike cca 1.5 cm med zgornjo in spodnjo mejo. To verjetno ni normalno. Verigo sem poskusil malo napeti en dan pred turo v soboto in sem šele nato ugotovil kako hecno je raztegnjena.. Nisem še preverjal razdalje med "jointi" ampak mislim, da je menjava potrebna. Veriga je na motorju 19.000km in je verjetno še prva, torej je stara 8 let :panic:.

V prihodnjih dneh pregledam še prvi zobnik in se nato odločim, če bom menjal vse ali samo verigo. Se splača vzeti ZVMX ali raje VX serijo 520 DID ali predlagate katero drugo znamko EK ?? 

LINK DO VERIG

*malo sem nevešč, ker verigo menjujem prvič...  Hvala za pomoč... Lp

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem prebral tudi temo o verigah, torej bi bilo bolje vzeti DID 525 ZVMX s 116 členi ? 

LINK    <--- je kdo naročeval iz te Italijanske strani, poštnina je 14€ ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, thetruetheory pravi:

Malo sem prebral tudi temo o verigah, torej bi bilo bolje vzeti DID 525 ZVMX s 116 členi ? 

LINK    <--- je kdo naročeval iz te Italijanske strani, poštnina je 14€ ?

525 ni za versys

verige kupuje tukaj, mislim pa da tudi ostali

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-versys-kle-650-le650/abs-07-did-520-zvm-x-kette-sahl-alu-stealth-silent-4522.html?number=KLE65_1131-15_1463-46_520-114.3&c=4170

134 eur + ptt za zlato zvmx oziroma 129 eur + ptt na "običajno" barvo, to je cena seveda za set, ketna, oba verižnika in vezni člen...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

525 ni za versys

verige kupuje tukaj, mislim pa da tudi ostali

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-versys-kle-650-le650/abs-07-did-520-zvm-x-kette-sahl-alu-stealth-silent-4522.html?number=KLE65_1131-15_1463-46_520-114.3&c=4170

134 eur + ptt za zlato zvmx oziroma 129 eur + ptt na "običajno" barvo, to je cena seveda za set, ketna, oba verižnika in vezni člen...

 

Glede na to, da si verjetno že večkrat zamenjal verigo, si vedno menjal tudi zobnike? So kaj posebej prilagojeni za to verigo? Samo informativno me zanima, za teh 30€ se drugače res ne bom gledal :)  Je potrebno imeti pri premontaži tisti kit za stisnit člene skupaj (verjetno pride razčlenjena v škatli) ?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, thetruetheory pravi:

Malo sem prebral tudi temo o verigah, torej bi bilo bolje vzeti DID 525 ZVMX s 116 členi ? 

LINK    <--- je kdo naročeval iz te Italijanske strani, poštnina je 14€ ?

Vedno sem menjal set. Sam boš kar težko menjal, če nimaš orodja za "stisnit", sploh pa je kar veselo odtegnit prvi verižnik.

Veriga je razčlenjena, vezni člena za "stisnit" pa je poleg.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor zamenjati tudi verižnike, ker bo veriga naredila več kmjev, kot če jo montiraš na stare.

pred 7 minutami, Snečer pravi:

Vedno sem menjal set. Sam boš kar težko menjal, če nimaš orodja za "stisnit", sploh pa je kar veselo odtegnit prvi verižnik.

Veriga je razčlenjena, vezni člena za "stisnit" pa je poleg.

pri SXu smo rabili kamionsko pištolo, da smo ga odtisnili.

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, thetruetheory pravi:

 Se splača vzeti ZVMX ali raje VX serijo 520 DID ali predlagate katero drugo znamko EK ?? 

 

Po mojih izkušnjah absolutno EK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz prav tako na vse mopede stavim EK. Do sedaj se še nisem opekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, DAMI34 pravi:

Vsekakor zamenjati tudi verižnike, ker bo veriga naredila več kmjev, kot če jo montiraš na stare.

pri SXu smo rabili kamionsko pištolo, da smo ga odtisnili.

Vedno se menja komplet!!!oz ko menja veriga se menjajo tudi zobniki...ce pa das le spredaj zob manj pac menjas le zobnik...

So drugacne kot avto???Nikoli probivlal in gruntal...ima pa sosed se od takrat ko imel kamione....in s to gre kot se rece!!!Na vecini mopijev sem menjal spredaj za -1 zob...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, sesir pravi:

Vedno se menja komplet!!!oz ko menja veriga se menjajo tudi zobniki...ce pa das le spredaj zob manj pac menjas le zobnik...

So drugacne kot avto???Nikoli probivlal in gruntal...ima pa sosed se od takrat ko imel kamione....in s to gre kot se rece!!!Na vecini mopijev sem menjal spredaj za -1 zob...

kamionska je bolj močna, znan problem hudo zategnjenega (ali zapečenega) prvega verižnika na kawasakiju SX, kot kaže tudi na Versysu.

Nekateri tudi menjujejo 2x verigo 1x verižnike. Je pa odvisno od pogostosti menjave verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je na motorju 19.000km in je verjetno še prva, torej je stara 8 let  :blush:

Kaj ima to od Verige Lesce (ki je že 15 let ni več)?

 

19K......jaz sem menjal na krepko čez 40K. EK, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Tedybear pravi:

19k.....jaz sem menjal na krepko čez 40K. EK, seveda.

Pa imas kawasaki?In to celo model,ki SUNE??

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thetruetheory pravi:

Glede na to, da si verjetno že večkrat zamenjal verigo, si vedno menjal tudi zobnike? So kaj posebej prilagojeni za to verigo?

Verigo in zobnike se običajno menja v setu, ker se skupaj obrabljajo. Zato ti lahko kombinacija nove verige in starih zobnikov (ali obratno) povzroči neenakomerno ali preveliko obrabo verige/zobnikov. Nima smisla varčevati par € pri materialu, ki se ga v povprečju menja enkrat na nekaj let. Menjaj komplet in maš mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, dlicen pravi:

Po mojih izkušnjah absolutno EK.

prva vgradnja je bila EK na er6 in je enako hitro krepnila kot d.i.d.

po mojih izkušnjah, kakšna močnejša verzija EK je verjetno primerljiva z močnejši d.i.d.

definitivno pa je potrebno ketno mazat, živi dlje, olje je edino pravo mazivo

pred eno uro, Tedybear pravi:

Veriga je na motorju 19.000km in je verjetno še prva, torej je stara 8 let  :blush:

Kaj ima to od Verige Lesce (ki je že 15 let ni več)?

 

19K......jaz sem menjal na krepko čez 40K. EK, seveda.

na versys 650?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Snečer pravi:

prva vgradnja je bila EK na er6 in je enako hitro krepnila kot d.i.d.

po mojih izkušnjah, kakšna močnejša verzija EK je verjetno primerljiva z močnejši d.i.d.

definitivno pa je potrebno ketno mazat, živi dlje, olje je edino pravo mazivo

na versys 650?

Ne, na zdajšnjem. Jurja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, Snečer pravi:

prva vgradnja je bila EK na er6 in je enako hitro krepnila kot d.i.d.

po mojih izkušnjah, kakšna močnejša verzija EK je verjetno primerljiva z močnejši d.i.d.

definitivno pa je potrebno ketno mazat, živi dlje, olje je edino pravo mazivo

na versys 650?

Na mojem Versysu je prva vgradnja zdržala več kot 2x toliko (42 kkm), kot kasnejša did aftermarket (20 kkm). Na Tigru 1050 je bilo verigo EK po 20 kkm potrebno praktično šele našponat. Zdaj na Tuni V4 podobno.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, dlicen pravi:

Na mojem Versysu je prva vgradnja zdržala več kot 2x toliko (42 kkm), kot kasnejša did aftermarket (20 kkm). Na Tigru 1050 je bilo verigo EK po 20 kkm potrebno praktično šele našponat. Zdaj na Tuni V4 podobno.

saj meni je ek na er6 tudi zdržala, menjal pri 27, ker je cukalo, z lahkoto bi jo še španal do 50k, a se je poznalo na vožnji

sedaj aftermarket zvmx d.i.d, ima enih 15k km pa je kot prvi dan, se pa sedaj maže z oljem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khm torej na tej spletni strani, ki jo je prilepil Snečer je možno kupiti tudi neskončno verigo torej že speto skupaj. (Nisem preveril na motorju ampak verjetno se je ne da zmontirat kot takšne ali pač..) Prav tako je možno kupiti orodje za stisnit tisti člen skupaj. Meni se ne zdi nekaj zakomplicirano... 

Orodje za verigo

Prikaz menjave s tem orodjem

*vem, da brezpredmetno nabijam, pelji na servis in je, bi se lahko reklo, samo kaj, ko mi je največje veselje umazat roke :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ketne ne bi sam menju... raj k res profiju pelji... ker ce se ti razčleni pri 150kmh... bo veselje

Popravljeno . Popravil Rogerg
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!