Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

če lepo pelje, ne rabi dirat, če zadaj zategne je dovolj naredil

sicer pa lahko delaš kar hočeš, wilbers, ohlins, vozne lastnosti z dvema se spremenijo, ne moreš več met projektila

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjega sem dal na 4 zob in rebound 6 klikov nižje od high...

Bom videl kako bo.

Pred tem sem imel mortizer na enki, rebound pa tudi okrog 6 klikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, Snečer said:

če lepo pelje, ne rabi dirat, če zadaj zategne je dovolj naredil

sicer pa lahko delaš kar hočeš, wilbers, ohlins, vozne lastnosti z dvema se spremenijo, ne moreš več met projektila

Ne piši neumnosti. @DAMI34 gre enako solo al u dvoje al u dvoje s prtljago. Mikro drsenja, vele pospeški po zadnji, po prednji, trekšn dela nadure.....Ostalim, normalnim, je u dvoje precej drgač. Ko ga naložiš s sopotnico in prtlago, se zadaj precej bol posede kot spredaj.  Če ga zadaj dvigneš, to razliko v posedu omiliš ali izničiš.  In se pele fejst lepš. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne piši neumnosti. @DAMI34 gre enako solo al u dvoje al u dvoje s prtljago. Mikro drsenja, vele pospeški po zadnji, po prednji, trekšn dela nadure.....Ostalim, normalnim, je u dvoje precej drgač. Ko ga naložiš s sopotnico in prtlago, se zadaj precej bol posede kot spredaj.  Če ga zadaj dvigneš, to razliko v posedu omiliš ali izničiš.  In se pele fejst lepš. 

 

ne nabijaj, ker ti bom nohtke skrajšal. :ras:

Si pelja GT? Nisi, verjamem da s tvojo karjolco v dvoje težko pelješ enako kot solo. Jaz pa solo lepu pučas, potem pi ni problem tut u dvoje tako :P

ps. Dami mu je svetoval puščanje prvega konca pri miru, sem se veliko prevozil tudi z "analognimi mopetki" Da bi ga pa še spredaj mehčal ali odtisnil je pa neumnost. Če že kaj naredi naj poveča prednapetost zadaj, zato so izzumili tisti kolut, ki olajša to početje.

pss. mojster pri gumah pa govorimo izključno o trdi sredini ne pa limarci. Si opazil besedo limarca? Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen.

 

pred 31 minutami, Snečer pravi:

on vozi apollo11

za ene je peršing, ki ga nkol ne bodo razumel, če kupujejo mopede do 3 jurjev :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, Snečer said:

on vozi apollo11

Ni fora u Apollu.  On je astronavt. 

10 minutes ago, DAMI34 said:

ne nabijaj, ker ti bom nohtke skrajšal. :ras:

Si pelja GT? Nisi, verjamem da s tvojo karjolco v dvoje težko pelješ enako kot solo. Jaz pa solo lepu pučas, potem pi ni problem tut u dvoje tako :P

ps. Dami mu je svetoval puščanje prvega konca pri miru, sem se veliko prevozil tudi z "analognimi mopetki" Da bi ga pa še spredaj mehčal ali odtisnil je pa neumnost. Če že kaj naredi naj poveča prednapetost zadaj, zato so izzumili tisti kolut, ki olajša to početje.

pss. mojster pri gumah pa govorimo izključno o trdi sredini ne pa limarci. Si opazil besedo limarca? Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen.

 

za ene je peršing, ki ga nkol ne bodo razumel, če kupujejo mopede do 3 jurjev :P

 

Manikura al pedikura? 

 

Ps:k1200s je bil nov. s stacune z esa. Abs. Picko materno 163+11ps akrapovic, bi reku pokojni brumer.  Pa sm u dvoje bol u izi in pocas vozu 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Ni fora u Apollu.  On je astronavt. 

Manikura al pedikura? 

on je Ajronmen

v bistvu s kleščami nohte off (srednjeveški postopek)

ps. a je res težko razumet, če nekdo vozi naravnost solo 110-120, da v dvoje vozi enako?

pss. si prebral, kaj sem človeku okrog vzmetenja napisal, tam komot repliciraj če učim krivo vero, ampak meni se je na vseh motorjih obneslo celo na jajcih od xj6 (in ne tam v dvoje ni šlo enako kot solo :P)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

on je Ajronmen

v bistvu s kleščami nohte off (srednjeveški postopek)

ps. a je res težko razumet, če nekdo vozi naravnost solo 110-120, da v dvoje vozi enako?

pss. si prebral, kaj sem človeku okrog vzmetenja napisal, tam komot repliciraj če učim krivo vero, ampak meni se je na vseh motorjih obneslo celo na jajcih od xj6 (in ne tam v dvoje ni šlo enako kot solo :P)

 

 

Astronaut pokriven do ušiju.......

https://g.co/kgs/jkEV9f

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, thetruetheory said:

Zadnji amortizer imam na najvišje -1, ravno zaradi sopotnice. Trdota je nastavljena na najtrše. 

 

1 hour ago, rookie007 said:

Zadnjega sem dal na 4 zob in rebound 6 klikov nižje od high...

Bom videl kako bo.

Zakaj nastavljata prednapetje na pamet, če se pa zelo enostavno izmeri? Nastavita po navodilih iz posnetka - najprej za solo vožnjo, da dobita občutek za prave nastavitve, naknadno pa se poigrajta še za vožnjo v dvoje.  Lahko se vama zgodi, da bo serijska vzmet premehka že za solo nastavitev. V tem primeru pa čez zimo shujšaš ali pa odpreš tošl za nadgradnjo vzmetenja. 

Možakar je zamešal -too soft  in too much preload, tisto je obratno, ostalo pa štima. Pobrskajta malo po youtubu, teh posnetkov je cel kup. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

 Trda sredina s premal teže pač drsi in se brusi, namesto da bi limala. Ekola problem rešen.
 

 Hm, ne vem... manj teze tudi pomeni manj sile na podlago in s tem sicer vecje drsenje, ampak ker pa je manj pritiska, pa je "odbrusenja" materiala manj pomoje. In tudi greje se guma manj, ker je manj tlacenja... Kot radirke, ce se jih kdo spomni - ce nisi pritiskal ni blo groze, ce si pa orenk prtisnil je pa kar prec letelo... 

 

Hm,  kaj pa ce dam na Duka se zakl cementa, mogoc pa pol guma zdrzi 10k :)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, jvalant pravi:

 Hm, ne vem... manj teze tudi pomeni manj sile na podlago in s tem sicer vecje drsenje, ampak ker pa je manj pritiska, pa je "odbrusenja" materiala manj pomoje. In tudi greje se guma manj, ker je manj tlacenja... Kot radirke, ce se jih kdo spomni - ce nisi pritiskal ni blo groze, ce si pa orenk prtisnil je pa kar prec letelo... 

 

Hm,  kaj pa ce dam na Duka se zakl cementa, mogoc pa pol guma zdrzi 10k :)

manj objestno vozi.

lp

Snečer :P

ps. saj sva se peljala skupaj v Trst, če se spomniš, ko je še Suzuki pizdil, da gre prehitro za letni čas in uvajalno furo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjava z radirko je prava, izkustvena

ne pa pravljica, da če bolj obtežiš, da se manj obrablja :)

izkustveno guma pri lažjem šoferju in motorju drži več

če pa ne, gre za objestno vožnjo

menjava vzmetenja in nastavitev pri meni nista spremenili obrabe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snečer pravi:

primerjava z radirko je prava, izkustvena

ne pa pravljica, da če bolj obtežiš, da se manj obrablja :)

izkustveno guma pri lažjem šoferju in motorju drži več

če pa ne, gre za objestno vožnjo

menjava vzmetenja in nastavitev pri meni nista spremenili obrabe

verjetno bo potrebno kam preselit debato.

1. versis ni lahek kot Valantov SD in kot S1000r

2. versač ma 65 konjičev, res da sune, ampak jih je 100 manj od S1000r

3. šofer vozi zmerno (kar ne pomeni počasi, ampak nežno z gasom)

Skoraj si upam trditi (ker z SF+ narediš ohoho kmjev) da boš težko z zadnjo ToF naredil 30% več. Pri meni pa je dodatna teža dejansko dobiček, ker sredina manj drsi...tako nekje opažam. Čakam še kmje od Karmen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

verjetno bo potrebno kam preselit debato.

1. versis ni lahek kot Valantov SD in kot S1000r

2. versač ma 65 konjičev, res da sune, ampak jih je 100 manj od S1000r

3. šofer vozi zmerno (kar ne pomeni počasi, ampak nežno z gasom)

Skoraj si upam trditi (ker z SF+ narediš ohoho kmjev) da boš težko z zadnjo ToF naredil 30% več. Pri meni pa je dodatna teža dejansko dobiček, ker sredina manj drsi...tako nekje opažam. Čakam še kmje od Karmen.

bo 30% več, zagotovo, ker je rs1 delala 30% več od sf+

karmen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak "pelje"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

armen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak se zna "peljat"

:hmm:

Se pravi se po tvoje se vas vecina motoristov ne zna peljati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

bo 30% več, zagotovo, ker je rs1 delala 30% več od sf+

karmen pa ni faktor, ker se ne vozi, ampak "pelje"

RS1 in 2 je tudi meni delal 2kratnik SF+, ampak pustiva tole debato.

KMji od Karmen bodo solo in me res zanima kaki bojo, samo zato.

Še bolj bodo pa merodajni kmji lastnikov Versačev. Je kdo že namontiral ToF?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

:hmm:

Se pravi se po tvoje se vas vecina motoristov ne zna peljati?

večina se jih pelje (divja), manjšina se jih vozi

 

Pravkar, DAMI34 pravi:

RS1 in 2 je tudi meni delal 2kratnik SF+, ampak pustiva tole debato.

KMji od Karmen bodo solo in me res zanima kaki bojo, samo zato.

Še bolj bodo pa merodajni kmji lastnikov Versačev. Je kdo že namontiral ToF?

 

 

en ma spredaj, zdaj bo dal še zadaj @rookie007 bo pravi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

večina se jih pelje (divja), manjšina se jih vozi

 

en ma spredaj, zdaj bo dal še zadaj @rookie007 bo pravi

Ni pol podatek vecine bolj pomemben kot manjsine?

Ker pol bi po tvoje bil podatek povprecne place roma v slo pomembnejsi kot od Slovenca...

Ne zastopim zakaj so po tvoje vsi,ki znajo peljat motor in imajo gumo polozeno do roba divjaki...alo dihaj malo...jz poznam ekstremno "pocasnih" voznikov,ki pa imajo motor zato cemu je namenjen in to je uzivanje v ovinkih..

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Ne zastopim zakaj so po tvoje vsi,ki znajo peljat motor in imajo gumo polozeno do roba divjaki...alo dihaj malo...jz poznam ekstremno "pocasnih" voznikov,ki pa imajo motor zato cemu je namenjen in to je uzivanje v ovinkih..

dejmo se vrniti na debato o Versisu.

Dovolj sedaj nabijanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 3. 2019 ob 20:21, Snečer pravi:

 

 

WP_20171027_001.jpg.fd3fae91e2e98a995f1575fca00d488c.thumb.jpg.2100861ef53e4e59b640f518fb63a9dc.jpg

 

kje si kupil to hladilno tekočino? pri nas najdem samo Motul motocool expert, ampak embalaža je drugačna. Takega vidim samo v Louisu.

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!